Mitch's set - New definition of music :)

Gestart door Mitch--, oktober 3, 2012, 00:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lynch1979


rovinggecko

Mooi geworden zo!

Het aantal plekken voor prullaria is nu wel verminderd naar 3.  Wat mij betreft heel strak, maar mocht er toch behoefte zijn aan wat prullaria locaties, dan zou je kunnen overwegen om onder de tv driee zwevende planken te maken. Die in het midden dan voor je spelert en er links en rechts van voor prullaria (eventueel iets minder diep).

Anyway, ik vind dat minimalistische wel mooi.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Mitch--

Citaat van: rovinggecko op mei 31, 2014, 13:12:56
Mooi geworden zo!

Het aantal plekken voor prullaria is nu wel verminderd naar 3.  Wat mij betreft heel strak, maar mocht er toch behoefte zijn aan wat prullaria locaties, dan zou je kunnen overwegen om onder de tv driee zwevende planken te maken. Die in het midden dan voor je spelert en er links en rechts van voor prullaria (eventueel iets minder diep).

Anyway, ik vind dat minimalistische wel mooi.

Dat vind ik eigenlijk best wel een goed idee! :) ga eens de mogelijkheden bekijken wat ik denk dat dat erg mooi staat! Thnx voor de tip!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

rovinggecko

Graag gedaan, ben benieuwd hoe de volgende foto er uit ziet :)
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Mitch--

Citaat van: rovinggecko op mei 31, 2014, 13:28:14
Graag gedaan, ben benieuwd hoe de volgende foto er uit ziet :)

Heb je ook een tip om die planken stevig maar toch blind op te hangen?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

rovinggecko

Volgens mij zijn die gewoon in de bouwmarkt of de ikea te krijgen.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Robiwan

Citaat van: Mitch-- op mei 31, 2014, 13:33:47
Heb je ook een tip om die planken stevig maar toch blind op te hangen?

Lack muurplank van Ikea kan 15 kg dragen en zijn 26 cm diep.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60103750/
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Mitch--

Citaat van: LPlover op mei 31, 2014, 13:43:23
Lack muurplank van Ikea kan 15 kg dragen en zijn 26 cm diep.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60103750/

jaa klopt, maar das niet diep genoeg voor de Linn, het ophang systeem is wel mooi!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

tomvbugg

Denk dat er hier jaloers zijn dat je je luidsprekers zo kan opstellen en dat is met reden ook! ;) Moet echt super klinken.

sultankat

Citaat van: Mitch-- op mei 31, 2014, 12:09:30
de kaarsen die er naast staan erop zetten  :devil:

Nee natuurlijk niet! Zo'n retro-uiterlijk tijdloze speaker vraagt om een pot met een varen, zoals in de seventies!  ;)
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mitch--

Citaat van: sultankat op mei 31, 2014, 13:59:06
Nee natuurlijk niet! Zo'n retro-uiterlijk tijdloze speaker vraagt om een pot met een varen, zoals in de seventies!  ;)

hahahaha inderdaad ;) mooi gehaakte kleedje kan natuurlijk ook
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mitch--

Citaat van: tomvbugg op mei 31, 2014, 13:55:11
Denk dat er hier jaloers zijn dat je je luidsprekers zo kan opstellen en dat is met reden ook! ;) Moet echt super klinken.

niet alleen mogen, eigenlijk meer moeten ;) was toch wel een eis van me vriendin om de wand met de audio dan zo clean mogelijk te maken, en tsja klinken ........  :inlove:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Citaat van: rovinggecko op mei 31, 2014, 13:12:56
Mooi geworden zo!

Het aantal plekken voor prullaria is nu wel verminderd naar 3.  Wat mij betreft heel strak, maar mocht er toch behoefte zijn aan wat prullaria locaties, dan zou je kunnen overwegen om onder de tv driee zwevende planken te maken. Die in het midden dan voor je spelert en er links en rechts van voor prullaria (eventueel iets minder diep).

Anyway, ik vind dat minimalistische wel mooi.

Prullaria  :nowink:  :nowink: :devil:

denoontje

mooie upgrade hoor....

komt er nu ook nog een ev?

Mitch--

Citaat van: denoontje op juni  1, 2014, 09:13:28
mooie upgrade hoor....

komt er nu ook nog een ev?

thnx! EV is toekomstvisie, is absoluut een mooie toevoeging maar nu klinkt het ook al geweldig! (ben stiekem ook heel benieuwd wat bijvoorbeeld een Devialet 120 kan op mijn speakers ;) )
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

denoontje

of een chakra 2200 dyn , majik voor en majik ds ;-)

Mitch--

Citaat van: denoontje op juni  1, 2014, 09:22:18
of een chakra 2200 dyn , majik voor en majik ds ;-)

die staat bij jouw nog in de kast ? ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

denoontje

iep, ben net terug van 4 weken vakantie, dus moet ik van de week eens een advertentie voor maken.

zt nu weer even lekker naar de akurate te luisteren

Mitch--

Citaat van: denoontje op juni  1, 2014, 09:30:59
iep, ben net terug van 4 weken vakantie, dus moet ik van de week eens een advertentie voor maken.

zt nu weer even lekker naar de akurate te luisteren

hoe bevallen ze inmiddels?! :) heb laatst de Square 3 gehoord bij BB&G, poef das ook een mooie speaker, en helemaal verbaasd over dat 'slechts' de MDSM die speaker echt serieus liet zingen!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#294
Citaat van: Mitch-- op juni  1, 2014, 09:17:41
thnx! EV is toekomstvisie, is absoluut een mooie toevoeging maar nu klinkt het ook al geweldig! (ben stiekem ook heel benieuwd wat bijvoorbeeld een Devialet 120 kan op mijn speakers ;) )
Ik denk Mitch, als Linn op Harbeth HLS5 voor jou lekker klinkt, dat een Dévialet (en ik zal me nu nu eens diplomatiek uitdrukken) in ieder geval de heel andere zijde van het spectrum belicht....


Dan is bijv de Wadia Intuition al een wat meer organisch klinkende optie, nauwer aansluitend bij hetgeen je inmiddels ook zo kunt waarderen in je Harbeth's.


Mitch--

#295
Citaat van: twani op juni  1, 2014, 11:28:52
Ik denk Mitch, als Linn op Harbeth HLS5 voor jou lekker klinkt, dat een Dévialet (en ik zal me nu nu eens diplomatiek uitdrukken) in ieder geval de heel andere zijde van het spectrum belicht....


Dan is bijv de Wadia Intuition al een wat meer organisch klinkende optie, nauwer aansluitend bij hetgeen je inmiddels ook zo kunt waarderen in je Harbeth's.

Geinig, nooit aan Wadia gedacht, maar wat een design  :inlove:! Vooral omdat ik de cd speler van Wadia te analytisch vind voor mijn smaak nooit aan dit apparaat gedacht, Devialet gaat ook wel die kant op (alleen de d-premier gehoord!) maja dit is toekomst visie, en gezien de ontwikkelingen bij Devialet vind ik het wel een interessant merk. En inderdaad Linn en Harbeth is een combi waar ik totaal voor gevallen ben, maja dromen mag altijd :D

Wat me eventueel zou weerhouden van de Wadia is trouwens dat je weer een extra apparaat erbij moet zetten, mac mini met usb bijvoorbeeld, waar de Devialet een integrated apparaat is (en 1 apparaat is zo heerlijk rustig;) )
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

denoontje

Citaat van: Mitch-- op juni  1, 2014, 09:33:55
hoe bevallen ze inmiddels?! :) heb laatst de Square 3 gehoord bij BB&G, poef das ook een mooie speaker, en helemaal verbaasd over dat 'slechts' de MDSM die speaker echt serieus liet zingen!

Heb in de demo de square 5 gehoord.........nog mooier.
Speel zelf met de square 2..... Ook niet verkeerd hoor ;-)

Akurate is echt lekker!

remco320

Die  plankendragers hebben ze bij de Nijhof hier in Baarn. Tot 20 kilo en ze kunnen allerlei planken erbij maken voor je. Moet je namelijk behoorlijke gaten voor in een plank maken. Mocht het nodig zijn wil ik wel eens informeren voor je.

Mitch--

Citaat van: remco320 op juni  1, 2014, 19:29:35
Die  plankendragers hebben ze bij de Nijhof hier in Baarn. Tot 20 kilo en ze kunnen allerlei planken erbij maken voor je. Moet je namelijk behoorlijke gaten voor in een plank maken. Mocht het nodig zijn wil ik wel eens informeren voor je.

hmm klinkt interessant! Hou ik even in gedachte! 

Wie weet waar je mooie kabelgoten kan kopen? Die echt mooi zijn, de meeste zijn lelijk vind ik ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

remco320

Wat voor materiaal moet dat zijn?