Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hanky Panky

Citaat van: Ghosty J op november 15, 2009, 23:48:43
Klopt chips kraakt zo worst is veeel stiller :)

Ik zag te laat dat het seizoen weer begon maar gelukkig zijn er nieuwgroepen, kan ik het zelfs in HD kijken (anders in SD via de sattuner).

Zal ik vanavond de chips en de harde worst ter hand nemen  :D :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Raphie

Citaat van: Hanky Panky op november 16, 2009, 15:43:59
Ik zag te laat dat het seizoen weer begon maar gelukkig zijn er nieuwgroepen, kan ik het zelfs in HD kijken (anders in SD via de sattuner).

Zal ik vanavond de chips en de harde worst ter hand nemen  :D :D
met maatje 39 zal dat meer mini knakworstje zijn denk ik  ::)
JBL PRX Power!

J o e p

Toch zie ik weer keer op keer herhalingen, toch stukjes ze stellen de afleveringen samen uit oud en nieuw spul.
Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Rega planar 2, Focal Chora 826.

bart_nl

ik zag in de laatste aflevering geen herhaling? Ik kijk via satelliet BBC HD en voor mij hoeft Top Gear niet in HD omdat camerawerk vaak wat slordig is. Sommige stukjes Roemenie met de Ferrari, Lamborghini en Aston Martin waren wel erg mooi en dan vooral de opnames in Boekarest en op de uiteindelijk gevonden mooiste weg.   

riwi

Ik was toevallig 2 weken geleden in Boekarest voor een weekje en vond het maar een armoedig vervallen zootje daar, ik heb eigenlijk geen stukje asfalt gezien waar je hard over zou kunnen rijden. Ik kan me niet voorstellen dat ze van top gear daar naartoe zouden gaan. Maar ik zal de aflevering eens opzoeken op usenet :)

bart_nl

#655
de Roemeense weg...

riwi


Ghosty J

Citaat van: J  o e p op november 17, 2009, 13:40:29
Toch zie ik weer keer op keer herhalingen, toch stukjes ze stellen de afleveringen samen uit oud en nieuw spul.
ik heb geen herhaling gezien, het was ook op de BBC niet op veronica ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Shorty

Aanstaande zondag:

CitaatJeremy, Richard and James attempt to save the planet by building their own electric car, and then put their latest 'green' creation through the rigours of the new car testing process.

Meanwhile on the track, the battle of the continents, as Europe takes on the USA and Jeremy pits the Corvette ZR1's muscle against the finesse of Audi's R8 V10.

The Star in a Reasonably Priced Car is Hollywood's hottest new property, Frost/Nixon and Damned United star Michael Sheen.

Citaatvoor mij hoeft Top Gear niet in HD omdat camerawerk vaak wat slordig is.

Een bewuste keuze van de producer, lijkt me - om er een rauw randje aan te geven. Mij valt vooral op hoe gruwelijk veel camera's, standpunten, filters en shots er voor elk item gebruikt worden. Voor die paar minuten met beelden over 'the greatest road in the world' in Roemenië hadden ze ook eventjes twee helicopters gehuurd.... 8)
Nee hoor, als ik kon kiezen zou ik voor HD gaan....  :popcorn:

VrGr,

Bart J.




Wowly

Jeetje, had je gezien hoe laag die roemeense chopper boven de weg hing?????!!!

bart_nl

Citaat van: Shorty op november 18, 2009, 14:26:25Nee hoor, als ik kon kiezen zou ik voor HD gaan....  :popcorn:
ik kan BBC HD direct kijken via satelliet maar wanneer je dat niet hebt stond een 1:1 kopie van de BBC HD uitzending 2 uur later ook al op usenet. De verwachting is dat dat elke week zo zal zijn  :clapping:

Automaat

Ja, dat zag ik. Er bukte zelf één toen hij onder de helicopter doorreed.
Reading the HTForum is learning every day!!

Marcel_T.

Citaat van: bart_nl op november 18, 2009, 21:49:12
ik kan BBC HD direct kijken via satelliet maar wanneer je dat niet hebt stond een 1:1 kopie van de BBC HD uitzending 2 uur later ook al op usenet. De verwachting is dat dat elke week zo zal zijn  :clapping:

Hé, ik heb alleen 720p conversies kunnen vinden. (BBC HD zend toch in 1080i uit?)
Heb je misschien een zoektip voor ons?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

bart_nl


Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

riwi


Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Marcel_T.

Hoe vinden jullie de scherpte? Ik heb bovengenoemde afleveringen bekeken en ik vond de scherpte maar matig, eerlijk gezegd.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

B.J.

Fuck gemist, wordt ook herhaald toch?

clockwork

in ieder geval op vrijdagavond om 20.00 op BBC 3 (als je dat hebt).

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

B.J.

Citaat van: clockwork op november 30, 2009, 14:35:27
in ieder geval op vrijdagavond om 20.00 op BBC 3 (als je dat hebt).



Nee alleen BBC1/2 en ik zie het vanavond/morgen niet in de online guide staan?

dijle

Citaat van: Bas Janssen op november 30, 2009, 15:14:50
Nee alleen BBC1/2 en ik zie het vanavond/morgen niet in de online guide staan?

Top Gear wordt normaalgezien 's woensdags herhaald om 20h00 GMT, dus 21h00 hier.

bart_nl

Citaat van: Marcel_T. op november 30, 2009, 14:09:59
Hoe vinden jullie de scherpte? Ik heb bovengenoemde afleveringen bekeken en ik vond de scherpte maar matig, eerlijk gezegd.
voor mij is "scherpte" geen kwaliteitskenmerk maar ik vind de opnames erg wisselend. De grote items zijn vaak goed maar de standaard items zijn een stuk minder. Daarbij had Top Gear in SD m.i. een prima beeld en gebruiken ze vaak filters (met name de donkere hoeken) die misschien het HD beeld verpesten. De kwaliteit van "Planet Earth" haalt de BBC dit keer (zoals te verwachten) niet.