Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Gestart door PaulB., mei 9, 2004, 12:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JCL

Citaat van: JCL op november  2, 2008, 03:16:28
Zag ik daar nou een Bugatti Veyron op het Top Gear test track?

Ja dat zag ik. Dus vanavond allemaal kijken! Ben benieuwd of dit een nieuw record gaat worden.

WMC

James May net met de meest geniale tekst dit seizoen: "It's my hair, but when I get that white helmet on it al goed well"  ;D ;D
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

peterrr

Hij was wel weer leuk, alleen die race was wat minder.
groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

neptune

De veyron was toch niet zo snel als verwacht...
zet hier iets neer

JCL

Komt denk ik door wat zij zelf ook al zeiden, hij is te zwaar voor de bochten. Daarnaast weet ik niet hoe hard The Stigg ermee heeft lopen pushen. Kan me voorstellen dat ze nogal bang waren dat ze hem plat zouden rijden. Het leek er bijvoorbeeld op dat de TC aanstond.

Ghosty J

vond het een mooie uitzending!
alleen jammer dat ze met die race niet zoveel er aan hebben gedaan... nu lijkt net als of die jack net zo zuinig was ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

bart_nl

Citaat van: Ghosty J op november 24, 2008, 15:34:47
vond het een mooie uitzending!
alleen jammer dat ze met die race niet zoveel er aan hebben gedaan... nu lijkt net als of die jack net zo zuinig was ;)
idem maar de "race"  ging niet om zuinigheid maar actieradius en daar is de keuze voor de jaguar met een tank van 85 liter niet zo gek. Wat ik wel jammer vond is dat ze zoveel waarde leken te hechten aan de boordcomputer. Als je met de jaguar constant 100 rijdt moet je richting 1:15 kunnen komen en dan is de 1200 km helemaal niet zo verbazingwekkend als dat Top Gear deed voorkomen. Heb op duitse TV vergelijkbare test gezien met een audi A8 met een V8 diesel en die kwam met 90 liter ook al dik 1200 km ver.
Blijf Top Gear wel geweldig amusement vinden!

Nelisje

Citaat van: JCL op november 24, 2008, 12:18:50
Komt denk ik door wat zij zelf ook al zeiden, hij is te zwaar voor de bochten. Daarnaast weet ik niet hoe hard The Stigg ermee heeft lopen pushen. Kan me voorstellen dat ze nogal bang waren dat ze hem plat zouden rijden. Het leek er bijvoorbeeld op dat de TC aanstond.

Bugatti is volkswagen.. dus het kan zomaar zijn dat de TC niet uit te schakelen is, of niet volledig uit te schakelen is. Verder was het wel te verwachten, heb al vaker gehoord dat de vorm van de Veyron niet optimaal is kwa wegligging/ downforce. Heb ook wel eens gezien dat de Veyron in bochten compleet zoek gereden werd, alleen dan op het rechte stuk andere auto's volledig achter zich liet.

Waar ik overigens wel benieuwd naar ben.. als de Veyron terugtunen naar pak em beet 600pk (zo'n beetje gemiddelde van de supercars) en kijken hoe langzaam hij dan is in vergelijking. Oftewel is de Veyron een belachelijk slechte wagen met veeeeel te veel vermogen of is het verschil vrij klein en maakt het vermogen maar een klein beetje goed.


Overigens waren de prestaties van die jaguar zeker niet slecht. Gezien de gemiddelde snelheid. Als hij ongeveer 1 op 14 rijdt met een jaguar vind ik dat best knap.

JCL

De TC kan wel helemaal uit, dat heeft Tiff een keer gedaan, tot grote schrik van de VW mensen >:D

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

GroeneLeeuw

Citaat van: Ghosty J op november 26, 2008, 15:12:42
tiff ?

Van 6th Gear en 'former Top Gear" medepresentator
Set:
Musical Fidelity A3
Musical Fidelity A3CD
Sonus Faber Concerto Grand Piano Pro-ject 1.2 met Denon DL110 Sony KDL-40W4500 Sony PS3 UPC PVR VdHull, Nordost & Monster Cable verspreid hier en daar over de set

JCL

Citaat van: GroeneLeeuw op november 26, 2008, 15:31:17
Van 6th Gear en 'former Top Gear" medepresentator

5th Gear. Tiff Needell is idd oud TG presentator en is daarna 5th gear begonnen. Daarnaast is hij oud F1 test coureur en wordt zijn naam wel eens genoemd in relatie tot de identiteit van The Stigg. Echt waarschijnlijk is dit alleen niet omdat hij ruzie zou hebben met Clarckson.

GroeneLeeuw

Citaat van: JCL op november 26, 2008, 15:39:11
5th Gear. Tiff Needell is idd oud TG presentator en is daarna 5th gear begonnen. Daarnaast is hij oud F1 test coureur en wordt zijn naam wel eens genoemd in relatie tot de identiteit van The Stigg. Echt waarschijnlijk is dit alleen niet omdat hij ruzie zou hebben met Clarckson.

;D 5th Gear inderdaad. Foutje bedankt  ;)
Set:
Musical Fidelity A3
Musical Fidelity A3CD
Sonus Faber Concerto Grand Piano Pro-ject 1.2 met Denon DL110 Sony KDL-40W4500 Sony PS3 UPC PVR VdHull, Nordost & Monster Cable verspreid hier en daar over de set

kippekop

Ik vond gisteren wel weer geniaal met die drie trekkers hoor... vooral als de stig in de trekker van James May een rondje doet maar de vering te zacht staat :)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Tinus_

Ja, gisteren was het leuk. Dan heb je de Stig ook uit zijn stoel zien vallen inde bocht.  ;D

En als je zag hoe de Lambo even gehakt maakte van het Golfje.......... jeetje wat een verschil.  ;D
Rebuilding my HT

kippekop

Citaat van: Tinus_ op november 29, 2008, 11:24:44
Ja, gisteren was het leuk. Dan heb je de Stig ook uit zijn stoel zien vallen inde bocht.  ;D

En als je zag hoe de Lambo even gehakt maakte van het Golfje.......... jeetje wat een verschil.  ;D

Heerlijk kijkplezier, echt in een scheur gelegen, wat die gasten allemaal voor elkaar krijgen: even een scenic door een treinwagen kapot laten rijden (met een prachtige conclusie over het dragen van safety vests trouwens  ;D) vliegtuig op je circuit... trekkers van bijna 220.000 pond, echt absurd!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Ghosty J

Vanavond op de BBC 2 om 21.00 uur.. ;D

Vandaag o.a. de 40e verjaardag van de Ferrari Daytona wordt gevierd aan de Riviera en Hammond neemt het op tegen May in een peperdure speedboot. Ze racen van Portofino naar St. Tropez

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Joep

Citaat van: Ghosty J op november 30, 2008, 18:54:31
Vanavond op de BBC 2 om 21.00 uur.. ;D

Vandaag o.a. de 40e verjaardag van de Ferrari Daytona wordt gevierd aan de Riviera en Hammond neemt het op tegen May in een peperdure speedboot. Ze racen van Portofino naar St. Tropez

Altijd leuk als James in een minder comfortabel voertuig zit... ;D

Ghosty J

Citaat van: Joep op december  1, 2008, 11:24:49
Altijd leuk als James in een minder comfortabel voertuig zit... ;D
jah dat was zekers ik had op een gegeven moment wel met hem te doen!
zelfs de camera werdt er zee ziek van of was het een groentje die cam ? ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

eric_audio

Citaat van: Ghosty J op december  1, 2008, 13:10:20
jah dat was zekers ik had op een gegeven moment wel met hem te doen!
zelfs de camera werdt er zee ziek van of was het een groentje die cam ? ;)

De camera kon duidelijk niet tegen de schokken.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Sjors

Citaat van: eric_audio op december  1, 2008, 13:38:55
De camera kon duidelijk niet tegen de schokken.



Die viel inderdaad regelmatig weg ! en uiteindelijk zag May er een beetje groenig uit  ;D


Heb me trouwens ook een breuk gelachen toen Clarkson over die schoenen begonnen, en gegeven moment de camera omhoog ging en May dat was  ;D ;D




Groet,
Sjors

eric_audio

Citaat van: Sjors op december  1, 2008, 14:11:31
Heb me trouwens ook een breuk gelachen toen Clarkson over die schoenen begonnen, en gegeven moment de camera omhoog ging en May dat was  ;D ;D

Ja, dat was weer een typisch stukje briljante TG televisie. Je vraagt je af of ze dat soort dingen gewoon super goed voorbereiden en repeteren, of dat ze echt zo super adrem zijn. Ook wel leuk om de cool wall weer eens te zien.

Eric.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

LocoJ

#547
Citaat van: eric_audio op december  2, 2008, 10:29:32
Je vraagt je af of ze dat soort dingen gewoon super goed voorbereiden en repeteren, of dat ze echt zo super adrem zijn. Ook wel leuk om de cool wall weer eens te zien.

Top Gear is van begin tot einde gescript (hooguit een enkele spontane opmerking die er later ws weer wordt uitgeknipt).

Doet wel iets af aan de mensen, maar het blijft een meesterlijk briljant programma met meesterlijke presentatoren  :D
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Ghosty J

Citaat van: LocoJ op december  2, 2008, 11:53:40
Top Gear is van begin tot einde gescript (hooguit een enkele spontane opmerking die er later ws weer wordt uitgeknipt).

Doet wel iets af aan de mensen, maar het blijft een meesterlijk briljant programma met meesterlijke presentatoren  :D
heb je ook een bron ?denk dat sommige dingen wel in gescript moeten zijn zoals die schoenenl...
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

JCL

Citaat van: Ghosty J op december  2, 2008, 12:51:37
heb je ook een bron ?denk dat sommige dingen wel in gescript moeten zijn zoals die schoenenl...

Lees het blad maar eens. Daar komt precies dezelfde style in terug. Dat zou betekenen dat de drie heren zich ook met het blad bemoeien. Maar zover ik weer schrijven ze alleen een collum.