PROBLEMEN EN OPGELOST

Gestart door J.A.F._Doorhof, april 10, 2024, 10:59:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

We lijken nu goed en veel stabieler te draaien.
Er zijn nog een paar dingen die opgelost moeten worden waaronder het openen van topics wat sneller moet gaan.

Zien jullie dingen die niet goed gaan, laat dit dan hier weten aub.

OPGELOST:
Smiley ging soms fout wat een lelijk groot window als gevolg had.
Opgelost

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SpeedyAndré

Zet dan de thema's er maar bij, dan kan de zonnebril tenminste af  ;)
Hier gaat alles vlot, ook posten en de laatste berichten.

André 8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

J.A.F._Doorhof

Thema's wachten we nog even mee.
Tenzij iemand hier veel verstand heeft van SMF en ons even wil helpen met een bepaald thema.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FOX123

Thema's kan je toch zo downloaden en installeren in je beheer gedeelte of klik ff hierop, https://custom.simplemachines.org/index.php?action=themes en dan op 2.1 en dan op Aply Filters, en kies er een uit, ik zelf vind die Wide erg mooi, maar keuze zat daar ;D

J.A.F._Doorhof

We hebben een aantal mods draaien waar het de vorige keer ook mis ging
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FOX123

Heb je geen test forum dan waar je alles op uit kan proberen?

J.A.F._Doorhof

Op dit moment niet.
En dan nog is dat geen 100% zekerheid een oude forum is net wat anders dan een lokaal draaiende server ;)

Ik wil eerst dat de topics goed openen voor we andere dingen gaan doen.

En we zoeken nog steeds iemand die meer verstand heeft van smf dan ik .
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FOX123

Moeilijk te vinden zo'n iemand, wij van www.pchelpforum.nl hebben net de update naar SMF2.1.4 en de laatste PHP versie laten doen, door iemand van SMF forum, koste een beetje maar dan is het wel meteen goed ;D Nu ben ik zelf aan het stoeien om alle adds er in toe te voegen via Ad Management, lukt aardig maar op sommige thema's loop ik vast :(  Maar ik stoei rustig verder, Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd ;D

J.A.F._Doorhof

Nadeel is dat sommige thema's niet gelijk lopen met andere updates of dingen die we hebben lopen.

Zolang we nog structureel aan het testen zijn hou ik liever even alles zo basic mogelijk. Als we weten dat alles werkt dan gaan we fine tunen en werken aan uiterlijk

In de oude situatie waren er 25 mensen die een ander thema gebruikte (waaronder ik) dus het heeft even geen prioriteit.

Zal alleen wel het spierwitte binnen kort even iets donkerder maken in het hoofdthema.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Alex Groningen

Het aantal gasten is na de veranderingen volgens mij ook explosief gestegen. Klopt dit wel?
880 stuks op dit moment en met leden 1058. Dit heb ik al tijden niet gezien.

AudioEnZo

Denk dat een boel leden sinds de verhuizing zijn uitgelogd en daarna niet meer ingelogd maar wel het forum weer bezoeken.

J.A.F._Doorhof

Er zijn ook veel ddos aanvallen de laatste week.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FOX123


Achiel

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april 11, 2024, 16:15:27Er zijn ook veel ddos aanvallen de laatste week.

Mijn NAS werd ook continu aangevallen begon maandag, heb hem maar even uitgezet.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

J.A.F._Doorhof

het zijn Russische IP nummers zegt onze hoster, het zijn wel hele kleine aanvallen maar heel vaak en langdurig,

Ondertussen leert het CDN systeem flink bij en zouden we steeds minder last moeten hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt

Gisteren laat niet bereikbaar.
Was ook een issue met een certificaat en daarna kreeg ik een scherm van een webwinkel.
Weet niet of er ge-experimenteerd werd ?

J.A.F._Doorhof

Correct. We zijn nu ook de dns aan het verhuizen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eduard

zojuist ook heeeeel traag.