R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Starred

Citaat van: S@m op maart 18, 2010, 19:46:53
Aha, da's helder. Dan lijkt dit me een leuke optie...



Lijkt me lastig te voorkomen dat het meubel dan veel gaat lijken op een 'doos'

R

Is dat erg? Het meubel van nu lijkt niet '2 planken' ;) :P

Citaat van: Starred op maart 18, 2010, 21:40:01
Lijkt me lastig te voorkomen dat het meubel dan veel gaat lijken op een 'doos'

Robbert54

een kennis van mij heeft ook een beetje zo'n doos achtig onderstel. hij heeft hem tegen de muur aanstaan, met de kabels en stekkerdozen er allemaal in. staat best wel mooi. overigens heeft hij de hoeken aan de voorkant ook mooi grof (grote ronding) afgerond.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Vanavond nog maar eens mijn 3D tool uit de kast getrokken. Nog even zonder textures, en belichting. De verhoudingen spreken me zeer aan. De focus wordt verlegd naar de TV, en het is stukken rustiger. Deze week verder uitwerken, dan zal ik eens wat opties op een rij zetten..

Robbert54

Ben het met je eens. Staat erg mooi zo. En Veel minder druk. weet je al welk kleuren/materiaal je wilt gebruiken?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

S@m

Daarbij je houten vloer...zal mooi staan!

Davey

Zou het niet mooier zijn het meubeltje net zo breed te maken als de plasma?

R

Dat is wat ik nu heb. Maar ga het straks wel even schetsen. Materialen zijn, merbau vloer, graphite CA M's en een witte muur. Voor het meubelje denk ik aan donkergrijs of wit.

Davey

Misschien dat het met zo'n dicht "blok" toch anders staat. Wel mooi dat 3D programma. Krijg je wel een heel goede indruk van hoe het word.

advr



een van de sponsors verkopen toch prachtige meubels welke ook dicht kunnen ;D

welke sponsor weet ik even niet maar dat kun je zo wel opzoeken 8)

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Davey

Ik vind dit soort "simpele" kasten altijd erg mooi en zonde om te kopen. Met een klein beetje handigheid bouw je het zelf voor een fractie van de prijs en weet je zeker dat het bijvoorbeeld echt massief is. Als je perfectie wilt breng je het naar een spuiter en heb je een kwalitatief super meubel voor weinig  :headbanging:

R

Dat wordt de volgende stap, ik kan dit op zich prima zelf bouwen (alleen mis ik de instrumenten die ik vroeger tot mijn beschikking had), maar dat moet ik nog besluiten. Echt high-tech zal het niet zijn denk ik.

fugazi_2009

Tss, zit ik daar net door de Elsevier te bladeren en wie zie ik daar?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

R

Ha ha, dat heb ik vaker gehoord de afgelopen dagen ;) Wat vond je er van? Mag ook per PM.

Robbert54

oh ja, daar was ik nog wel nieuwsgierig naar. is dat ook online te vinden??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

Wellicht binnenkort, anders mail ik hem wel een keer.

Voor nu het ontwerp wat verder gemaakt. Heerlijk eenvoudig.

Robbert54

prachtig zo! erg mooi. hoe ga je dat doen met de humax? elke keer het kastje open of  heb je nog een ander idee?

volgens mij heb je artikel gezien, maar kan hem alleen niet lezen, want ik ben geen lid van elsevier :nopompom:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Starred

Citaat van: R op maart 22, 2010, 00:47:34
Voor nu het ontwerp wat verder gemaakt. Heerlijk eenvoudig.

Ik vind de opzet prima, alleen een laag ontwerp dat wat breder is dan de TV vind ik nog steeds mooier. In mijn optiek kloppen de verhoudingen dan beter.
Komt wellicht door mijn 'symmetrie tik'  :turn:

bmateijsen

Citaat van: R op maart 21, 2010, 23:41:05
Ha ha, dat heb ik vaker gehoord de afgelopen dagen ;) Wat vond je er van? Mag ook per PM.

Joh, scannen en mailen ;D.

JeKa

Citaat van: Starred op maart 22, 2010, 07:05:14
Ik vind de opzet prima, alleen een laag ontwerp dat wat breder is dan de TV vind ik nog steeds mooier. In mijn optiek kloppen de verhoudingen dan beter.

Ik blijf het hier mee eens.

R

Hoeft niet, heb een pdf. ik zal hem je een dezer dagen mailen.

Citaat van: bmateijsen op maart 22, 2010, 07:07:21
Joh, scannen en mailen ;D.

@starred en de anderen, het kan best zijn dat dat ook er mooi is. ik ga het gewoon tekenen en dan zien jullie het wel. het is de bedoeling dat de humax en de br speler in het kastje komen.

Raphie

Ik vind zelf een open 2 unit breed meubel mooier, gewoon mooiere apparatuur kopen, hoef je ook niks te verstoppen ;)
JBL PRX Power!

denoontje

bediening via een harmony en een rf controller kun je in de kast bedienen, werk perfect.
Evt kun je ook via draden de rf controller aan de apparatuur hangen mits die room to room heeft.

R

@ sos, moeten ze eerst een mooie humax maken...

bmateijsen

Citaat van: R op maart 22, 2010, 13:15:17
@ sos, moeten ze eerst een mooie humax maken...

Koop gewoon een nieuwe TV dan kan je de kaart direct in je TV doen ;)