welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

VTEC_genieter

#4625
- Skyfall  (18 euro)
- Universal Soldier Day Of Reckoning 3D  (13 euro)
- Super 8  (10 euro)
- Bad Lieutenant (8 euro)
- Battleship  (13 euro)
- Drive  (9,50 euro)
- Intouchables  (9,50 euro)
- Twilight Breaking Dawn Part 2  (19 euro)
- Alice in Wonderland  (10 euro)
- The Darkest Hour  (10 euro)
- Monsters  (10 euro, maar deze was voor gratis)

Heb nog nooit zoveel films gekocht in 4 weken.
Dit vind ik al veel. Voor SillentWolf is dit waarschijnlijk een heel klein beetje  :P
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#4626
Mooie lijst titels, niks mis mee  ;)


Wat vele aankopen betreft;

Soms kun je aanbiedingen of veilingen niet aan je voorbij laten gaan, door de prijs, of omdat ze binnen en bepaalde tijd qua veiling aflopen.
Maar in de aankomende anderhalve week word het echt lastig. vele objecten in mijn lijst (Steelbooks: Thor, Iron Man, Captain America, etc ... dus de duurdere BR's)
lopen allemaal rond dezelfde tijd af. je kunt moeilijk op 20 tegelijk bieden. Ik zie de rekening aan het eind van de veiling al voor me  :crazy:
Dus zullen er keuzes gemaakt moeten worden. Gok je verkeerd loop je alles mis. Dus goed op de prijs letten, afhaken bij te hoog ....
en bieden binnen diezelfde tijd, op een ander object in jou lijst, die ook afloopt. Niet goed voor mijn stress niveau etc. (Wat toch al niet goed is, qua oren etc.)
Maar je kunt ze niet meer in de winkel kopen, dus als ze op jouw lijstje staan ... zul je wel moeten  ;)

Afgezien daarvan heb ik in de eerste week van April 2 pre-orders staan. Daarnaast zullen in die zelfde week nog 3 andere steelbook titels op de markt komen
die ik in de lijst heb staan. Ik ga er van uit dat sommige daarvan in een bepaalde oplage zijn, en dat ze gewoon door Ebay verkopers worden opgekocht.

Tja ... ik zal dus even moeten kijken wat te doen.

In ieder geval staan gereserveerd; Platoon en Man With The Iron Fist, beide de Steelbook versie.
Daarnaast ga ik ervan uit, dat ik zo wie zo; Terminator 1 (Steelbook) binnen kan halen.

LuPo

Mooie aankopen mensen! Ik heb U-571 ontvangen. :D

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo


fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Ronin79

#4631
Vandaag binnen van Zavvi:


War Of The Worlds (Steelbook)
Een van de mooiste Steelbooks die ik heb. De letters zijn mooi uitgedrukt, en het plaatje midden
met de tekst liggen ook nog eens verdiept. Alleen erg vingervlek gevoelig
(had een rating sticker van het Staal verwijderd)



Collateral (Steelbook)

   

Shutter Island: Collector's Edition (Steelbook)



Gelukkig heeft Zavvi de (Steelbook) verpakkingen veranderd. Ze zijn nu bijna hetzelfde als Play had.
Vele leden van een ander forum, kregen hun Steelbooks met deuken erin of erger. Ik had telkens nog mazzel.
Nu dus iedereen  ;)

Nicklazzz

Afgelopen dagen volgende films binnen gehad:

The mechanic steel l.e.
Gone baby Gone
Hannibal
Changeling
Ali
Hooligans
Gangs of new york
Rogue assassin
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Maro

#4633
Lady Antebellum -  Own The Night




Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

tajo



Happy Feet - Blu-Ray + DVD fur packaging
In een dozijn talen, waaronder Nederlands en Engels.


Curse of the Golden Flower - Limited Edition Steelcase
Minpunt: Nederlandse uitgave met enkel Nederlandse ondertitels. Niet eens Engels.

tajo

Citaat van: Maro op maart 29, 2013, 19:38:33
Lady Antebellum -  Own The Night

Die YouTube flash link van jou hangt de browser bijna een minuut lang, daarna sluit de tab of krijg je bericht dat de Flash plug-in is gecrasht :-(

Ronin79

#4636
Vandaag liepen aardig wat veilingen af, maar heb er op 1 gereageerd.
De rest was op dit moment gewoon te duur. Zoals de Steelbooks van Iron Man, Thor etc.
Je hebt mazzel als je ze voor € 50 excl. verzending kan kopen. Maar ik heb ze ook al voor ruim 200 Euro gezien (en hoger).
Dat komt omdat er maar een bepaald aantal van zijn gedrukt, en niet meer te krijgen zijn.
Je begrijpt dat ik geen € 200 voor een Steelboekje ga neerleggen ... € 50 excl. verzending is denk ik wel het max.

Hoe dan ook .. de film die ik boven aan mijn lijst had staan, ik dacht een Franse FNAC versie .. heb ik wel gewonnen.
Ik had rond de € 42 geboden, zonder verzending ( € 11), ik betaalde uiteindelijk € 36 incl verzending.
Met andere woorden, na mijn bod gingen ze niet hoger. Had ik mazzel.

Terminator 1 Steelbook (nog gesealed). De enige versie met NL Subs (uitgebracht in Frankrijk).
Nu heb ik alle Terminator Steelbooks met NL subs bij elkaar (incl. Terminator 4: Director's Cut, Terminiator 2: Skynet Edition).
Nu rest alleen nog de Duitse Terminator 3, 2e uitgave Steelbook. Daar zal ik een NL versie van T3 bij in doen, naast het origineel, wat er al bij zit.
De 1e generatie kan ook, maar de 2e sluit beter aan bij de Steels die ik nu al heb. Deel 3 (Steelbook) bestaat bij mij weten namelijk niet met NL subs,
en volgens mij is die Steelbook verder ook alleen maar te koop in Duitsland, vandaar.

     

VTEC_genieter

@Tajo,
Die Youtube flash link doet het goed hoor, zelfs op m`n budget tablet  ;)
Heel mooi intro heeft die videoclip  :thumbs-up:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Sillentwolf hoe kan het dat je 42 euro biedt excl. 11 euro verzendkosten en dat je uiteindelijk maar 36 euro incl. verzendkosten hoeft te betalen. ???

Ronin79

#4639
Het systeem van Ebay.

Stel ik bied maximaal € 50 op een Blu-ray. De persoon die na mij bied, gaat tot uiterlijk 30 Euro, de volgende wil het eens proberen en gaat tot 40 Euro.
Geen van deze 2 zal over de prijs heen bieden, maar mijn uiteindelijke prijs ... word niet getoond. Alleen wat de concurrentie als hoogste bied.
Wel zal er in hun geval in het beeld verschijnen; U bent overboden, in dit geval door mij dus. Aangezien afgezien van mijn maximale bod, het hoogste bod € 40 is,
krijg ik hem daarvoor, en niet voor mijn geboden € 50. Gaat iemand over mijn € 50 heen, dan zal ik dus meer moeten bieden om deze alsnog te krijgen, dan betaal ik
dus meer als die € 50, bijvoorbeeld € 60. Heeft de persoon inderdaad € 60 geboden, en ik wil niet hoger als € 55 en ben de enige bieder, dan zal de persoon
de film krijgen voor € 55 ... dus in dit geval mijn hoogste bod. Het hoogste bod wat jij dus invult, is wat jij maximaal wil betalen ... het wil dus niet zeggen; dat jij dat er ook voor
hoeft te betalen.  ;)

Ik moet wel zeggen; dat dit soms een zeer irritant systeem is. Zelf heb ik het meerdere keren gehad, dat een artikel bijvoorbeeld te koop stond voor € 1, maar dat
er al een bieder was, die € 25 maximaal had geboden. In dat geval kun je bieden totdat je een ons weegt, bijvoorbeeld telkens met € 0,50 hoger, maar dan ben je nog wel even bezig,
Na 10 keer bieden, en 10 keer het scherm te hebben gezien; U bent overboden ...heb je er wel genoeg van.
De hoogste bieder, zal dan het artikel kunnen ophalen voor € 5 ... dan baal je wel. Had je het artikel wel willen hebben, was je zeker € 25,50 kwijt geweest.

Dus ik heb gisteren bij Terminator 1 ... redelijk hoog geboden. Althans een stuk hoger dan wat de vorige bieder deed. Een maximaal bedrag wat ik ervoor wou uitgeven.
De andere verkoper kwam dus niet over mijn bedrag heen, en gaf het op ... of wou het er gewoon niet vmeer voor betalen, wat hij geboden had (mijn maximale bod zie je niet).
Vandaar dat ik dus maar € 36 incl. verzending betaal, en niet mijn geboden € 42 excl. verzending.

CoSo

Citaat van: SillentWolf op april  1, 2013, 17:23:33
Het systeem van Ebay.

Stel ik bied maximaal € 50 op een Blu-ray. De persoon die na mij bied, gaat tot uiterlijk 30 Euro, de volgende wil het eens proberen en gaat tot 40 Euro.
Geen van deze 2 zal over de prijs heen bieden, maar mijn uiteindelijke prijs ... word niet getoond. Alleen wat de concurrentie als hoogste bied.
Wel zal er in hun geval in het beeld verschijnen; U bent overboden, in dit geval door mij dus. Aangezien afgezien van mijn maximale bod, het hoogste bod € 40 is,
krijg ik hem daarvoor, en niet voor mijn geboden € 50. Gaat iemand over mijn € 50 heen, dan zal ik dus meer moeten bieden om deze alsnog te krijgen, dan betaal ik
dus meer als die € 50, bijvoorbeeld € 60. Heeft de persoon inderdaad € 60 geboden, en ik wil niet hoger als € 55 en ben de enige bieder, dan zal de persoon
de film krijgen voor € 55 ... dus in dit geval mijn hoogste bod. Het hoogste bod wat jij dus invult, is wat jij maximaal wil betalen ... het wil dus niet zeggen; dat jij dat er ook voor
hoeft te betalen.  ;)

Ik moet wel zeggen; dat dit soms een zeer irritant systeem is. Zelf heb ik het meerdere keren gehad, dat een artikel bijvoorbeeld te koop stond voor € 1, maar dat
er al een bieder was, die € 25 maximaal had geboden. In dat geval kun je bieden totdat je een ons weegt, bijvoorbeeld telkens met € 0,50 hoger, maar dan ben je nog wel even bezig,
Na 10 keer bieden, en 10 keer het scherm te hebben gezien; U bent overboden ...heb je er wel genoeg van.
De hoogste bieder, zal dan het artikel kunnen ophalen voor € 5 ... dan baal je wel. Had je het artikel wel willen hebben, was je zeker € 25,50 kwijt geweest.

Dus ik heb gisteren bij Terminator 1 ... redelijk hoog geboden. Althans een stuk hoger dan wat de vorige bieder deed. Een maximaal bedrag wat ik ervoor wou uitgeven.
De andere verkoper kwam dus niet over mijn bedrag heen, en gaf het op ... of wou het er gewoon niet vmeer voor betalen, wat hij geboden had (mijn maximale bod zie je niet).
Vandaar dat ik dus maar € 36 incl. verzending betaal, en niet mijn geboden € 42 excl. verzending.
gewoon een snipper gebruiken, die bied pas de laatste secondes en heb je geen last van het elke keer bieden.

Ronin79

#4641
Je bedoelt een Sniper.

Je zult dan toch wel een maximaal bedrag moeten opgeven wat je wilt bieden.
Ik zag dat sommige Snipers geld krijgen, aan het eind van de bieding, dus een Fee voor
de nodige service die ze bieden, en (zag ik net) gratis versies.

Niet dat ik er perse een wil gebruiken ... maar mocht ik dat een keer willen doen;
welke gratis variant is goed ?

CoSo


Ronin79

Thx, ik zal het zo eens opzoeken.

fugazi_2009

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Kjelt

Citaat van: SillentWolf op maart 31, 2013, 23:43:34
Nu rest alleen nog de Duitse Terminator 3, 2e uitgave Steelbook. 
Die lim. Edition die bij amazon.de 9 euro kost?

Ronin79

#4646
Die kun je inderdaad bij Amazon.de kopen. Maar hij is rond de € 12 a € 13

http://www.amazon.de/Terminator-Rebellion-Maschinen-Limited-Steelbook/dp/B0024FA91E/ref=wl_it_dp_o_pdT1_nS_nC?ie=UTF8&colid=2P5EKOSKTTR6J&coliid=I1ME58LW74KI7C

Je hebt 2 versies, beide zijn de zogenaamde (Steelbook) stickerbooks.
Echter is de versie met een blauwe balk bovenin, de eerste uitgave die er van gemaakt is.
Daarnaast heb je dus versie 2, met een vrij schone voorkant, en een Blauwe sticker aan de linker onderkant (kun je eraf halen).

Het is geen moeilijk te krijgen versie, maar op Ebay stond deze vrij goedkoop. Toen die over de 8 a 10 euro ging (exclusief 6 a 7 Euro verzending), heb ik de advertentie
verwijderd, omdat deze bij Amazon.de rond de € 12 koste. De T3 Steels zijn niet NL ondertiteld, maar ik voeg er later de NL versie bij (dus naast de Duitse versie).
Gewoon voor mijzelf, zodat ik alle Terminators netjes in een Steelbook versie heb. De Duitse versie is trouwens ook de enige T3 versie in omloop ... in een Steelbook.

Maar ik wacht nog wel even met een aankoop. Ik wil de aankomende week nog even wat afwachten. Er staan nog steeds wat objecten in mijn lijst ..
die ik bij andere verkopers steeds voorbij had laten gaan, ivm de hoge prijs. Hoewel die feitelijk  ... nog laag zijn voor de aangeboden artikelen, hoop ik een keer op een meevaller.
Maar ik ben bang dat 1 artikel, toch meer als € 50 moet kosten, excl. verzendkosten, wat zeker € 10 is. Als je pech hebt, lopen de prijzen op, tot (ver) boven de € 200,
net zoals het met die anderen gegaan is. Je snapt dat ik dat er niet voor ga betalen, of wil betalen. Al zou ik dat op dit moment; wel kunnen ... maar dat is onverstandig.

Ik moet wel zeggen; het is lastig geduld op te brengen om te wachten, zeker omdat mijn wishlist verder rijkt dan alleen op Ebay. Maar gezien de kosten van bepaalde objecten,
is het verstandig om mij daarop te concentreren, zeker omdat er maar een select aantal van gemaakt zijn. Als ik mijn geld nu aan wat anders spendeer, loop ik het zeker mis.
Al schat ik die kans zeker in op 90% dat het zo wie zo gaat gebeuren, dat mislopen  ;)

Martijnst1990

Wreck it Ralph 3D en Brother Bear gekocht vandaag.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ronin79

Leuke films.
De eerste heb ik alleen nog niet gezien (afgezien van wat stukjes).

Kjelt

Citaat van: SillentWolf op april  2, 2013, 23:43:03
Die kun je inderdaad bij Amazon.de kopen. Maar hij is rond de € 12 a € 13
Als je er net onder kijkt zie je affiliate shops die hem voor 9 verkopen (wel ex. verzenden misschien, dus zit je op hetzelfde bedrag).
CitaatJe hebt 2 versies, beide zijn de zogenaamde (Steelbook) stickerbooks.
Echter is de versie met een blauwe balk bovenin, de eerste uitgave die er van gemaakt is.
Daarnaast heb je dus versie 2, met een vrij schone voorkant, en een Blauwe sticker aan de linker onderkant (kun je eraf halen).
Hoe weet je dat allemaal  :o , is er ergens een steelbook collector's site met dit soort info of zo?

CitaatHet is geen moeilijk te krijgen versie, maar op Ebay stond deze vrij goedkoop. Toen die over de 8 a 10 euro ging (exclusief 6 a 7 Euro verzending), heb ik de advertentie verwijderd, omdat deze bij Amazon.de rond de € 12 koste.
Tja als je bij amazon.com kijkt voor de amerikaanse markt vragen ze voor deze import versie $45.- , leuke handel als je de tijd hebt ;)