welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

paaj

#3575
Wat beeld betreft zeker de moeite waard! Erg strak.

Geluid weet ik niet, DVD niet in bezit, maar gezien de uitstekende kwaliteit van het beeld gok ik dat het geluid ook wel snor zit.

Heb destijds voor twee tientjes de tinbox gehaald bij de MM, erg mooie serie.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

HTip

Citaat van: Martijn90 op december  9, 2011, 00:09:45
Zeker een mooie prijs, hoop dat die nog even zo blijft. Toevallig net Pink Funhouse tour en Sucker Punch gekocht dus het moet nog even wachten ;)
Pink ga je zeker van genieten. Box is overigens nog dezelfde prijs. Mijne is onderweg...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Gisteren Source Code binnengekregen. Misschien iets voor dit weekend...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

#3578
Citaat van: HTip op december 10, 2011, 11:51:03
Pink ga je zeker van genieten. Box is overigens nog dezelfde prijs. Mijne is onderweg...
Pink is zeker erg goed ja! En de box is nu weer duurder geworden.. nouja, niks aan te doen. Vraag hem wel voor kerst :D En Source Code is ook echt een aanrader ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

nielsdiy

Net even de stad in geweest om een cadeautje voor mijn zusje haar verjaardag te kopen. En natuurlijk kon ik het weer niet laten de economie een kleine impuls te geven ten gunste van mijzelf.


The Green Mile (een van mijn favorieten) en The Hurt Locker (nog niet gezien), tezamen voor maar 15 euro ;D


Platoon (wederom een van mijn favorieten) en Scarface (Limited Edition Steelbook, inclusief het origineel uit 1932 op DVD.. ben benieuwd!), tezamen voor 20 euro.

Als ik bovenstaande films bij Amazon in m'n mandje kieper kom ik uit op omgerekend ruim 53 euro tegenover 35 euro in een echte Hollandsche winckel! Hoe is het mogelijk, zou je bijna denken!

Ook gekocht, maar was wel een paar euro duurder (bedankt voor de tip, Martijn!):

Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

skyfox

Mijzelf afgelopen weekend getrakteerd vanuit de 7,50e koopjesbak bij de MM Eindhoven.

De aanwinsten:
* Green Mile (blijft een ijzersterke film)
* Sucker Punch (mooie visuals, verrassend einde)
* Inception (ook mooie visuals en een einde om over na te praten).

Bij Play heb ik nog een bestelling geplaats voor een drietal cd's en een film:
* Burlesque (heerlijke zingfilm, verschrikkelijke lipsync/geluidsvolume)

De verlanglijst is momenteel nog maar kort. Hoop voor de kerst op Thor of Transformers 3.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Rob Eric Blank

Citaat van: nielsdiy op december 10, 2011, 17:24:33Als ik bovenstaande films bij Amazon in m'n mandje kieper kom ik uit op omgerekend ruim 53 euro tegenover 35 euro in een echte Hollandsche winckel! Hoe is het mogelijk, zou je bijna denken!

Bedoel je het niet precies anders om?

nielsdiy

Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

master30

#3583
Voor de verzameling
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Om de winter door te komen...



En nog een paar onderweg...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

clockwork

alvast voor onder de kerstboom. :)

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

SpeedyAndré

Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Martijnst1990

Citaat van: HTip op december 13, 2011, 12:40:38
Om de winter door te komen...



En nog een paar onderweg...
Adele is erg goed :) En Jurassic Park moet er hier ook nog komen, misschien wat voor kerst of mijn verjaardag die daar kort op volgt :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op december 13, 2011, 14:25:46
Adele is erg goed :) En Jurassic Park moet er hier ook nog komen, misschien wat voor kerst of mijn verjaardag die daar kort op volgt :D
Adele was door meerdere forumleden aangeraden en Jurassic Park is gewoon jeugdsentiment ;) Beeld schijnt niet zo goed te zijn (wel beter dan de DVD). Geluid daarentegen :o :-*
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Egbert1965

#3590
Net binnen: Star Wars en Harry Potter.
Hebben we wat te kijken in de kerstvakantie.
Marantz SR7010 - Sony UBP-X800 - PS4 - HiMedia media player - Epson TW9400W

HTip

Citaat van: HTip op december 13, 2011, 12:40:38
En nog een paar onderweg...

En die zijn vandaag binnengekomen. Allemaal van de grootste rivier ;)

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

master30

Citaat van: SpeedyAndré op december 13, 2011, 14:15:08
Ik mis deze nog in je verzameling :)



André  8)
Die zit toch in die boxset!!??
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

diceman

Citaat van: HTip op december 13, 2011, 20:46:55
En die zijn vandaag binnengekomen. Allemaal van de grootste rivier ;)



Brotherhood of the wolf zeer mooie film, van genoten.
Zelf het volgende aangeschaft:
Prison break box Blu-ray
Smallville seizoen 10
Fringe deel 3 BR

HTip

Citaat van: diceman op december 14, 2011, 10:40:07
Brotherhood of the wolf zeer mooie film, van genoten.
Ik heb 'm nog nooit in zijn geheel gezien. Alleen de scene waarbij hij van het paard springt in een plas water en het stokgevecht daarna. Deze werd door Bjorn (BB&G) gebruikt voor het finetunen van mijn bubble. Ben benieuwd naar de rest van de film...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Kjelt

Even wat besteld voor de kerstvakantie:

Baraka,
Tora!3
Timecop
Casablanca
Ocean's trilogy
Tangled

diceman

Citaat van: HTip op december 14, 2011, 10:55:52
Ik heb 'm nog nooit in zijn geheel gezien. Alleen de scene waarbij hij van het paard springt in een plas water en het stokgevecht daarna. Deze werd door Bjorn (BB&G) gebruikt voor het finetunen van mijn bubble. Ben benieuwd naar de rest van de film...


Herkenbaar ook door Garmt bij mij thuis gebruikt tijdens installatie van de hd350 en velo spl1500  :).

Is een zeer mooie film zeker het waard om eens in zijn geheel te bekijken 8).

fugazi_2009

Transformers 3 (steelbook), Adele Live At The Royal Albert Hall, The Guns Of Navarone, Cars 2, Harry Potter 7.2, The Lion King (nr 319) en Things To Do In Denver When You're Dead




Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Etiennevh

Adèle vind ik echt onwijs goed.. Al hoor je wel dat ze een stemprobleem heeft daar al.. Maar dat mag de pret niet drukken ;)

Trouwens leuk om te lezen, Lion King op blu Ray.. ook een aanrader of niet?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: diceman op december 14, 2011, 19:51:00

Herkenbaar ook door Garmt bij mij thuis gebruikt tijdens installatie van de hd350 en velo spl1500  :).

Is een zeer mooie film zeker het waard om eens in zijn geheel te bekijken 8).
Gaan we zeker doen! Die scene zullen Bjorn en Garmt waarschijnlijk al helemaal beu zijn, maar die kennen ze zo goed (net als een aantal andere scenes) dat ze precies horen wat er nog aan de bubble schort. En de veranderingen kloppen altijd.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive