De HTforummaandlijst voor Qobuz

Gestart door Bas Akkerman, december 31, 2012, 13:58:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wil je bijdragen aan de abonnementskosten voor Soundiiz ($36 per jaar)?

Ja, handig als ik de Qobuz-lijst in Spotify of Excel kan krijgen. Ik stuur Bas een PM.
Nee, het is wel goed zo.

skank1

Past hier misschien niet... maar je moet eens de botsautomix playlist zoeken! erg lekker !
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Bas Akkerman

Citaat van: skank1 op december  7, 2013, 10:28:24
Past hier misschien niet... maar je moet eens de botsautomix playlist zoeken! erg lekker !
Ga ik eens proberen.

Overigens heb ik problemen met (de betaling van) Spotify. Niet dat ik het niet kan betalen, maar de combinatie met PayPal werkt niet lekker. Even geen updates dus ben ik bang.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Eindelijk weer de lijsten kunnen bijwerken! Ben nu bezig met de maand december.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mikekiwi


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LittleNinja

Koel! Ik heb je meteen op volgen gezet! 8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Bas Akkerman

Citaat van: LittleNinja op januari  4, 2014, 21:50:09
Koel! Ik heb je meteen op volgen gezet! 8)
Leuk! Ik vind het een erg toffe lijst, omdat ik er zo veel door ontdek. Ook een dure daardoor... ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mikekiwi

Ik heb nog nooit zoveel cd's gekocht als de laatste tijd doordat ik via spotify zoveel leuke nieuwe muziek ontdek...

Bas Akkerman

Citaat van: mikekiwi op januari  4, 2014, 22:05:35
Ik heb nog nooit zoveel cd's gekocht als de laatste tijd doordat ik via spotify zoveel leuke nieuwe muziek ontdek...
Idem!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Vinden jullie het leuk als ik een top-20 maak van de beste albums van 2013? Die stellen jullie uiteraard zelf samen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Marino

Lijkt mij zeker leuk, nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd weer meer naar cd luister. Jouw afspeellijsten zijn zeker een aanvulling in mijn lijst.
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

Bas Akkerman

#111
Citaat van: Marino op januari  5, 2014, 09:05:33
Lijkt mij zeker leuk, nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd weer meer naar cd luister. Jouw afspeellijsten zijn zeker een aanvulling in mijn lijst.
Ik stream juist weer meer in WAV via de laptop.
Nieuwe muziek ontdekken vind ik heerlijk. Ik kan het echt jammer vinden als er een interessant album niet in Spotify staat. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Marino

Zo kun je natuurlijk ook streamen maar telkens daarvoor een laptop aanzetten lijkt mij niet prettig, ik ben nog aan het kijken naar de beste oplossing met behoud van gemak.
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

mikekiwi

#113
Citaat van: Marino op januari  5, 2014, 09:14:45
Zo kun je natuurlijk ook streamen maar telkens daarvoor een laptop aanzetten lijkt mij niet prettig, ik ben nog aan het kijken naar de beste oplossing met behoud van gemak.
er zijn ook mensen bij wie de laptop continu aanstaat....  :blush: ;)

Bas Akkerman

Citaat van: Marino op januari  5, 2014, 09:14:45
Zo kun je natuurlijk ook streamen maar telkens daarvoor een laptop aanzetten lijkt mij niet prettig, ik ben nog aan het kijken naar de beste oplossing met behoud van gemak.
De NAS moet ik nog in (laten) stellen en voor mijn verjaardag krijg ik een iPad. Maar dat is wat te off-topic.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Marino

Tja wat is off topic, uiteindelijk gebruik je het voor het afspelen van de maandlijst?
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

Bas Akkerman

Citaat van: Marino op januari  5, 2014, 09:26:29
Tja wat is off topic, uiteindelijk gebruik je het voor het afspelen van de maandlijst?
De NAS feitelijk niet. Daarvoor is de Squeezebox Touch al verbonden met wifi en dat is op zichzelf voldoende voor Spotify.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

dacinfo

Citaat van: mikekiwi op januari  5, 2014, 09:22:34
er zijn ook mensen bij wie de laptop continu aanstaat....  :blush: ;)

Laptop staat bij mij de hele dag aan. Heb de laptop (windows 7 ) speciaal ingericht voor audio streaming. Heb de volgende software in gebruik. Jriver 19 , Spotify , Audiogate en dBpoweramp. Bedien de laptop via remote desktop connection vanaf mijn tweede computer of Windows surface RT
Luister erg veel naar Spotify om nieuwe muziek te vinden. De beste songs komen dan op mijn website - iedere dag een song - http://songsonly.wordpress.com
Marantz 66SE - Marantz CD5004 - Aurum Cantus Leisure 2 SI - Lenova X200s Thinkpad - Varna DAC (Bulgarije)

Bas Akkerman

Citaat van: dacinfo op januari 10, 2014, 16:37:19
Laptop staat bij mij de hele dag aan. Heb de laptop (windows 7 ) speciaal ingericht voor audio streaming. Heb de volgende software in gebruik. Jriver 19 , Spotify , Audiogate en dBpoweramp. Bedien de laptop via remote desktop connection vanaf mijn tweede computer of Windows surface RT
Luister erg veel naar Spotify om nieuwe muziek te vinden. De beste songs komen dan op mijn website - iedere dag een song - http://songsonly.wordpress.com
Leuk idee! En welkom op het forum! ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

michel69

Super dit idee van je :clapping: heb gelijk de eerste artiest genomen en via spotify zit ik nu heerlijk te genieten van Andrea Razzauti waar ik dus nog nooit van gehoord had,en moet zeggen het klinkt heerlijk :music:
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Bas Akkerman

Citaat van: michel69 op januari 10, 2014, 17:15:40
Super dit idee van je :clapping: heb gelijk de eerste artiest genomen en via spotify zit ik nu heerlijk te genieten van Andrea Razzauti waar ik dus nog nooit van gehoord had,en moet zeggen het klinkt heerlijk :music:
Gaaf hè? Ik vind al die ontdekkingen echt heel eh, nou ja gaaf dus! :happy:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

#121
Werk, sport, druk, druk, druk.
Nu eindelijk weer tijd gevonden om de lijsten bij te werken, januari en februari staan er nu ook.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Bas Akkerman

Citaat van: RubenV. op maart 17, 2014, 14:49:49
Dank u! Vanavond maar eens even beluisteren  :music:
Zit weer genoeg moois tussen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten