De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

blue-eyes

#3550
Plannen gaan wel door, maar ik post daar niets meer over.



Dan krijg ik weer mailtjes en PM's van mensen (expliciet gezegt: niet de leveranciers) die claimen intellectueel eigendom te hebben op mijn rack, omdat ze denken dat het rack voor veel geld (ja een paar honderd euro is veel geld.....) verkocht wordt aan wie dan ook  >:(  >:( . No way, maar ik wil dat *$#@*. gedrag niet weer zien, dus ik laat iedereen erbuiten. Omdat ze 1 posting hebben gedaan in mijn topic. Pffft.

Of mensen die zich ermee bemoeien, voor mij besluiten dat ik de mensen te weinig zou betalen, noem maar op. Schijnheilig noem ik dat. En het was een prive verkoop......

Kortom: ik was een kind in een ballenbak op dit forum, lekker open, wellicht op het naieve af. Ik dacht dat zoiets op dit forum mogelijk was.
Ik ben behoorlijk hard op de grond teruggedaald.

Ik ben dus veranderd, ga me ook anders opstellen tegen sommigen. Ik heb mijn lijstje gemaakt.


Zo, dat is eruit, ik wilde dit eerst niet posten maar dan weten jullie de redenen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Hee psst...... dat was mijn idee. Ik krijg 50% van dat idee, ik had in die topics gepost :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Citaat van: Blue-Eyes op juli  3, 2009, 08:01:36
Plannen gaan wel door, maar ik post daar niets meer over.



Dan krijg ik weer mailtjes en PM's van mensen (expliciet gezegt: niet de leveranciers) die claimen intellectueel eigendom te hebben op mijn rack, omdat ze denken dat het rack voor veel geld (ja een paar honderd euro is veel geld.....) verkocht wordt aan wie dan ook  >:(  >:( . No way, maar ik wil dat *$#@*. gedrag niet weer zien, dus ik laat iedereen erbuiten. Omdat ze 1 posting hebben gedaan in mijn topic. Pffft.

Of mensen die zich ermee bemoeien, voor mij besluiten dat ik de mensen te weinig zou betalen, noem maar op. Schijnheilig noem ik dat. En het was een prive verkoop......

Kortom: ik was een kind in een ballenbak op dit forum, lekker open, wellicht op het naieve af. Ik dacht dat zoiets op dit forum mogelijk was.
Ik ben behoorlijk hard op de grond teruggedaald.

Ik ben dus veranderd, ga me ook anders opstellen tegen sommigen. Ik heb mijn lijstje gemaakt.


Zo, dat is eruit, ik wilde dit eerst niet posten maar dan weten jullie de redenen.

Huh!?
Meen je dat echt Eisse?
(Ja anders post je dit soort dingen niet ;) ).
Mensen willen ook overal hun munt uitslaan geloof ik.

Jammer!!!!!!!!!
Dat anderen het nu verpesten voor degenen die het wel zien als een gewone hobbie!
Erg jammer.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

LexiconLogan

Pfff hoop gemekker over een rack wat mijn huis nooit inkomt...lelijk ding :D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Peerless Monster

Citaat van: LexiconLogan op juli  3, 2009, 09:57:08
Pfff hoop gemekker over een rack wat mijn huis nooit inkomt...lelijk ding :D

En dan nog die Classé-troep.
Lelijk en zo traag als dikke... stroop.
Gelukkig heb ik daar geen last van met mijn Plinius ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

Idd.
En ja, zoals gezegt doelde ik niet op mijn leveranciers, dus ook niet de houtboer.


Maar we moeten het ook niet groter maken dan het is. Het zijn geen actieve leden, geen bekenden die claimen. En nee, ik ga geen namen noemen voor dienenen die altijd alles bewezen moeten hebben.
Dan geloof je mij maar niet. That simple.

Ik zal me er ongetwijfeld te druk over maken, maar dan ben ik het nu wel even kwijt ;)
Ik ben gewoon te soft voor de commercie :D




@LL: ik krijg sterk het vermoeden dat die beslissing door iemand is genomen :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Durk

dat meen je niet... Er zijn dus mensen die op grond van 1 enkele post menen dat ze intellectueel eigendom hebben op het door jouw ontworpen rack.. vreemd. Ze hebben toch vrijwillig bijgedragen?

:o

Very sad...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

blue-eyes

Citaat van: Peerless Monster op juli  3, 2009, 10:08:36
En dan nog die Classé-troep.
Lelijk en zo traag als dikke... stroop.
Gelukkig heb ik daar geen last van met mijn Plinius ;D


Dan kom ik vanavond je CDP100 ophalen. Schikt 20:00 uur? :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

 :blink:

Wow, dat is bizar zeg dat mensen eigendom claimen... Maar goed stel hij is eigendom, dan sturen we toch classe erop af die kan claimen dat het rack heel veel op die van hun lijkt  :P

Waar kunnen mensen zich allemaal druk om maken... Maar wel vervelend voor de situatie. Anyway back on-topic maar :) Leuk stekkerblokje trouwens.

blue-eyes

#3560
Citaat van: WickedGame op juli  3, 2009, 10:55:31
...... dan sturen we toch classe erop af die kan claimen dat het rack heel veel op die van hun lijkt  :P

Lees eens beter :D :D

Citaat van: LexiconLogan op juni 29, 2009, 15:58:12
groeten van Dave Nauber :D



Citaat van: WickedGame op juli  3, 2009, 10:55:31
.... Anyway back on-topic maar :) Leuk stekkerblokje trouwens.

Zekers, het blokje blijft alleen nog even werkloos liggen totdat alles duidelijk is en gerealiseerd.
Ik wil nu kijken of ik die plaat alsnog kan gebruiken, danwel iets kan verwerken in het nieuwe TV meubel.




Mbt het rack: als het goed is krijg ik de drie bestelde MDF platen versneld geleverd, dwz voor de bouwvak. Ook de platen heb ik een wijziging laten doorvoeren. Ik laat nu zowel aan de bovenkant als onderkant het RVS verzinken (5mm). Dit voorkomt zichtbare schade aan het lakwerk.

hmmm. Ik zou niets meer zeggen over het rack :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Staaled

Je relaas verbaast mij iig niets .Pffffffffffft :-X
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

celerontje

Sorry dat ik het zeg; maar je laat je toch niet chanteren?
Je bent notabene modurator, dus als er asociale leden zijn, hoppakee, weg ermee! :devil:
''Wie de bal kaatst, kan 'm terugverwachten'', moet je maar denken!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

#3563
Citaat van: celerontje op juli  3, 2009, 12:28:42
Sorry dat ik het zeg; maar je laat je toch niet chanteren?
Je bent notabene modurator, dus als er asociale leden zijn, hoppakee, weg ermee! :devil:
''Wie de bal kaatst, kan 'm terugverwachten'', moet je maar denken!

Ik ben het verhaal nu kwijt, voelt weer goed ;)

Alhoewel ik moderator ben, kan ik mijn extra rechten daar niet voor gebruiken omdat hetgeen geschreven etc. mij niet aanstaat.
Wel als de regels worden overschreven. Maar dat was niet het geval.
Ik denk wel dat ik nu deze slappe poging intellectueel eigendom als komisch omschrijf, maar bepaalde reacties in het topic niet vergeet.
Het feit dat diegene de mail/pm discussie gestopt hebben, etc. zegt ook genoeg. Het is klaar ;) . voor mij zeker nu ik dit even weg heb geschreven.



Het is goed zo.
Zodra het geld binnen is verstuur ik het rack, ga het idee voor mijn TV meubel uitwerken en ga lekker genieten ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

Dat begrijp ik, maar een forum is juist zo mooi om je hobby met anderen te delen, dus waarom laat je je een stroobreed in de weg leggen?
Ik vind het bovendien zeer jammer dat je het ''BE-rackie'' topic verwijderd hebt. Jij hebt de mogelijkheid daarvoor, maar als jij gewoon member zou zijn geweest en het aan een admin had gevraagd, was het topic hoogstwaarschijnlijk niet verdwijderd.
Terwijl jij graag aangezien wilt worden als gewone member... :-\

Dus nu breekt mijn klomp... ;)

Bovendien hebben de ''bad guys'' nu wel een beetje hun zin, wat mij absoluut niet de bedoeling lijkt, toch?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Peerless Monster

Citaat van: Blue-Eyes op juli  3, 2009, 10:28:18
Dan kom ik vanavond je CDP100 ophalen. Schikt 20:00 uur? :D

Hmm dan ben ik wel thuis.
Maar Ik doelde eigenlijk meer op de versterking.
de CD-spelers zijn alles behalve stroperig...

Maar goed je mag hem komen halen voor 2 mille euro hoor ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

blue-eyes

#3566
Voor de duidelijkheid, IK heb het topic niet verwijderd.
Dat hebben mijn collegae gedaan.
Net als een ander lid heb ik netjes een aanvraag gedaan voor verwijdering, normale procedure.
We verwijderen veel vaker topics.


De tekeningen, etc. zijn verwijderd om geen aanleiding, etc. meer te geven.



p.s. Het topic is niet definitief verwijderd. Als alles afgerond is plaats ik het terug (op verzoek van mij door collega MODS :P). Maar wel opgeschoond, dus sec de eerste pagina met foto's, tekeningen en noem maar op.
Dit alles nog wel onder voorbehoud.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

Dat schept hoop! :pompom:
Misschien kan je nog eens een keer een vierkant roestig rack maken, die je dan ''Blue-E'' noemt? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Ik begrijp dat jij een claim op de naam legt :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

celerontje

't Zakenleven is hard, Eisse! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Robbert54

Citaat van: Blue-Eyes op juli  3, 2009, 08:01:36
Plannen gaan wel door, maar ik post daar niets meer over.



Dan krijg ik weer mailtjes en PM's van mensen (expliciet gezegt: niet de leveranciers) die claimen intellectueel eigendom te hebben op mijn rack, omdat ze denken dat het rack voor veel geld (ja een paar honderd euro is veel geld.....) verkocht wordt aan wie dan ook  >:(  >:( . No way, maar ik wil dat *$#@*. gedrag niet weer zien, dus ik laat iedereen erbuiten. Omdat ze 1 posting hebben gedaan in mijn topic. Pffft.

Of mensen die zich ermee bemoeien, voor mij besluiten dat ik de mensen te weinig zou betalen, noem maar op. Schijnheilig noem ik dat. En het was een prive verkoop......

Kortom: ik was een kind in een ballenbak op dit forum, lekker open, wellicht op het naieve af. Ik dacht dat zoiets op dit forum mogelijk was.
Ik ben behoorlijk hard op de grond teruggedaald.

Ik ben dus veranderd, ga me ook anders opstellen tegen sommigen. Ik heb mijn lijstje gemaakt.


Zo, dat is eruit, ik wilde dit eerst niet posten maar dan weten jullie de redenen.
meen je niet!  :( dacht toch dat de mensen hier niet zo waren.. ach ja als sommigen geld ruiken..

moet ik nog copyright betalen voor de oren bij mijn rack  ;D denk dat ik dit toch ook maar niet meer doe :angel:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Audiofiel

Jemig, wat een heftig verhaal zeg. :o


Ik denk al, waarom is dat topic nu ineens weg. Ik vond het een schitterend rack om te zien. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

LexiconLogan

Jouw reakties waren ook niet echt lekker vond ik anders..maar dat is mijn mening
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Spacebass

Woehahaha, wat een grap zeg! "intellectueel eigendom" Lijkt mij een hele goede kwalificatie ;D
Weet je zeker dat het geen grap was? ;D
Maar zet die thread gewoon weer terug man!..deze "parkeer-actie" ivm die grapjas blaast het hele verhaal alleen maar op ;)
Kan je die persoon niet gewoon blokken?