R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

R

Jazeker, klinkt werkelijk fantastisch.

Perfectionist

Citaat van: R op april 13, 2012, 08:44:14
Jazeker, klinkt werkelijk fantastisch.

Ook het design van Linn vind ik, na Primare, het mooiste....
Een beter forum begint bij jezelf.

R

Het lijkt me voor jou ook wel iets ;)

Citaat van: Perfectionist op april 13, 2012, 11:01:48
Ook het design van Linn vind ik, na Primare, het mooiste....

Deleted member

Mooi R, gefeliciteerd alvast! :)

Perfectionist

Citaat van: R op april 13, 2012, 11:03:51
Het lijkt me voor jou ook wel iets ;)


Ja....ben al lang aan het denken in de versterking te veranderen, en ook te gaan streamen. Alleen de tijd om goed te gaan vergelijken ontbreekt.

De keuze zit dan wel tussen merken als Linn, Primare (I32), Naim....
Een beter forum begint bij jezelf.

R

Je kunt altijd een keer langskomen tzt.

Perfectionist

Citaat van: R op april 13, 2012, 11:16:48
Je kunt altijd een keer langskomen tzt.

Leuk! Die onthoud ik zeker!
Een beter forum begint bij jezelf.

denoontje

#3807
Citaat van: Perfectionist op april 13, 2012, 11:13:58
Ja....ben al lang aan het denken in de versterking te veranderen, en ook te gaan streamen. Alleen de tijd om goed te gaan vergelijken ontbreekt.

De keuze zit dan wel tussen merken als Linn, Primare (I32), Naim....

of de combi van primare i23 met een linn majik --> vond ik beter klinken op mijn speakers


en R...feli!

R

De verhuizing is een feit, we zijn over!

Jean Sibelius

Citaat van: R op april 15, 2012, 11:18:15
De verhuizing is een feit, we zijn over!
Gefeliciteerd! :pompom:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

advr

Citaat van: R op april 15, 2012, 11:18:15
De verhuizing is een feit, we zijn over!

Gefeliciteerd en nu nog meer genieten van de gezelligste stad van Nederland! ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Citaat van: advr op april 15, 2012, 13:22:41
Gefeliciteerd en nu nog meer genieten van de gezelligste stad van Nederland! ;D
+1 :-)

komt er een ht in de nieuwe woning?

R

In de woonkamer een stereo setup + TV, dat is genoeg ;)

R

Zo, bestelling is geplaatst. Een zilveren MDSM! O0.

Iemand nog goede tips voor een NAS?

Ralph71

Citaat van: R op april 16, 2012, 17:47:11
Zo, bestelling is geplaatst. Een zilveren MDSM! O0.

Iemand nog goede tips voor een NAS?

QNAP is erg stabiel en de software bijzonder gebruikersvriendelijk. Kan je bij Wifimedia aanschaffen, heb je ook nog eens perfecte technische ondersteuning.  ;)
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Wijx wondere wereld

Qnap of Synology en dan de snelste die je kunt betalen. Dan heb je geen miskoop
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

R


Staaled

Citaat van: R op april 16, 2012, 17:47:11
Zo, bestelling is geplaatst. Een zilveren MDSM! O0.

Iemand nog goede tips voor een NAS?
Voor Linn DS(M) zou ik altijd een QNAP nemen.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

R

Waarom? Kun je dat onderbouwen?

Staaled

Citaat van: R op april 16, 2012, 22:31:39
Waarom? Kun je dat onderbouwen?
Twonky mediaserver werkt erg prettig ,lees het beste , icm Linn. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Staaled

Ter volledigheid,Synology Thecus enz gebruiken dus geen Twonky.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

denoontje

ik draai met een synology

advr

Citaat van: Hipster op april 16, 2012, 22:35:21
Twonky mediaserver werkt erg prettig ,lees het beste , icm Linn. :thumbs-up:

Dan prefereer ik toch Asset boven Twonky ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

synology heeft een eigen progje dat er gratis bij zit.
Werkt bij mij verder goed.

Kinsky op de macbook heeft wel af en toe kuren helaas.
Maar goed... ipad komt binnenkort.

advr

Citaat van: denoontje op april 17, 2012, 11:31:27
synology heeft een eigen progje dat er gratis bij zit.

DSAUDIO?
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster