Hoe ziet je android desktop er uit?

Gestart door svmnb, augustus 6, 2011, 11:52:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svmnb


Live wallpaper: Shadow Galaxy (ziet er erg slick uit)
Mappen onderaan: Apps organizer
Widgets: Clarus battery, Beautiful Widgets Superklok en Wifi toggle.

De desktops raken al snel vol, dus met die paar mappen ziet het er al flink opgeruimd uit.

Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

J.S.



Vier losse desktops op een Galaxy S met DarkyRom 10.2 en Gingerbread 2.3.4. In het echt loopt de achtergrond wel mooi door, maar met de screenshots loopt het daar mis.

Kwabbernoot

Mijn Asus Transformer ziet er als volgt uit (van links naar rechts):






Astro heeft ondertussen plaatsgemaakt voor File Manager HD en Cifs heeft zijn plaats afgestaan aan de market.





De knoppen op de horizontale balk brengen mij naar het bijbehorende scherm. De knoppen op de verticale balk openen de bijbehorende apps. Het idee was een clean en simpel/overzichtelijk geheel te krijgen. Ik ben blij met het resultaat.

Groeten...

riwi

Citaat van: Kwabbernoot op oktober  2, 2011, 13:08:20
Ik ben blij met het resultaat.

Groeten...

Ziet er mooi uit. Heb je dat handmatig zelf gemaakt?
Ik ben echt een android newbie. Bij mij ziet de asus er nog helemaal standaard uit. Ik ben al telkens tussen de icoontjes aan het zoeken waar ik wat ook weer had neer geplempt. Lastig om er structuur in te brengen, maar jij hebt het mooi en clean geregeld.

Kwabbernoot

Ja, dit heb ik zelf in elkaar gefrutseld.
Ik gebruik multipucture live wallpaper om op elk blad een andere wallpaper te krijgen.
Daarnaast gebruik ik de ADW-Ex launcher die de mogelijkheid levert om het hele scherm te gebruiken, de shortcuts naar de andere schermen, om de iconen aan te passen en om widgets te laten overlappen.
De iconen zijn gemaakt met de app Simple Text en de semi-transparante balken met minimalistic text widget.

Groeten...

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

koosnaampje-audiofiel

Samsung Galaxy S II
Klipsch, Denon.

T_I

Geinig, EQLancher (toch? of heet dat kreng anders?)

31 okt gaat m'n foon weer aan, dan zal ik van mijn desktop een paar plaatjes schieten.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Kwabbernoot

De mijne zijn nog steeds dezelfde als in post 2 van dit draadje. Het lijkt mij niet zinvol die nogmaals te posten. Maar ik ben ook wel benieuwd naar wat anderen ervan gemaakt hebben.

Groeten...

skank1

Als ik de mijne heb wil ik wel wat leren van je kwabbel :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

T_I

Tja, weer vakantie en als ik werk heb ik dat ding ook haast nooit vast. Als ik er aan denk...
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje