Jumping Jack

Gestart door Jumping Jack, maart 14, 2011, 10:58:47

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

scrutinizer

#2225
Citaat van: Robiwan op maart 15, 2016, 12:55:08
maar dat is ook niet zo gek in de combi met een naim versterker/voeding!

::)...een combi is een signature van de ontwerper. Vertelt m.i. weinig over de kwaliteit gegeven. ;)

@ Jack: Je kunt iets tussen beiden plaatsen wat minder hard van structuur is. Toch?

Het hoger afsluiten van het element geeft een minder gedempd, wat meer alerte respons.


Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Robiwan

#2226
Citaat van: scrutinizer op maart 15, 2016, 13:02:51
::)...een combi is een signature van de ontwerper. Vertelt m.i. weinig over de kwaliteit gegeven. ;)


Wel dat een combi vaak het beste kan klinken, synergie noemen ze dat ;)!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

sebassie

Nick, probeer m ook ns met de origineel meegeleverde buisjes. Of heb je dat ook al uitgeprobeerd?
Luxman LX-380 / Graham Audio LS6 / Aqua La Scala MkII Optologic / Aurender N100H / Rega RP8 / Benz Micro REF-S / Sternklang Ephemera

Jumping Jack

Nog niet gedaan nee. Te veel variabelen, te weinig tijd ;D. Ik zal de buisjes vanavond eens wisselen.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

scrutinizer

#2229
Citaat van: Robiwan op maart 15, 2016, 13:33:51
Wel dat een combi vaak het beste kan klinken, synergie noemen ze dat ;)!

Een combi is zoals de ontwerper het voor heeft en vindt dat het moet klinken. 
Van een synergie praten we als het product binnen de rest van de set up past gezien vanuit een/de beleving van de gebruiker. 
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Jumping Jack

Pfff wat een dag. Nu lekker het geluid van sirenes uit mijn hoofd verdringen met wat mooie muziek en rode wijn...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979

Citaat van: Jumping Jack op maart 22, 2016, 20:23:53
Pfff wat een dag. Nu lekker het geluid van sirenes uit mijn hoofd verdringen met wat mooie muziek en rode wijn...

Geniet van de rode wijn en mooie muziek....

twani

Citaat van: Jumping Jack op maart 22, 2016, 20:23:53
Pfff wat een dag. Nu lekker het geluid van sirenes uit mijn hoofd verdringen met wat mooie muziek en rode wijn...

Oprecht een rustig moment gewenst Nick.

En ga nog maar eens een extra keertje in de slaapkamertjes kijken van die hummels om ze vervolgens een dikke zoen te geven. Voor je het weet zijn ze groot en kan het niet meer.......

Jumping Jack

Ik heb de oudste daarnet in bed gestopt.

'Soms verkleden boeven zich als mensen, maar dan zie je het nog aan hun gezicht hè papa'. Was het maar zo eenvoudig...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op maart 22, 2016, 20:31:11
Ik heb de oudste daarnet in bed gestopt.

'Soms verkleden boeven zich als mensen, maar dan zie je het nog aan hun gezicht hè papa'. Was het maar zo eenvoudig...

Tja :nopompom:

remco320

Ik vond de sfeer zelfs in Amsterdam vandaag erg gespannen en soms ook wat grimmig. Vreselijk.
Valt in het niet bij de gevoelens die bij jullie moeten hangen, maar toch...

twani

Citaat van: remco320 op maart 22, 2016, 21:28:00
Ik vond de sfeer zelfs in Amsterdam vandaag erg gespannen en soms ook wat grimmig. Vreselijk.
Valt in het niet bij de gevoelens die bij jullie moeten hangen, maar toch...

Praktisch gezien geen enkele last van hetgeen is gebeurd vandaag.

Emotioneel echter heb ik een zware dag achter de rug.

Mijn doorgaans overenthousiaste attitude raakte gedurende de dag compleet overschaduwt door een zeer somber gevoel welke zich geheel meester van mij heeft gemaakt.

Kan er niet meer tegen, zoveel onrecht, zoveel woede, wat bezielt deze mensen.....


Machteloos...........

Martin!!!

Geniet van je avond, de  muziek en de rode wijn Nick.........
mainly British stuff

Martin!!!

Citaat van: twani op maart 22, 2016, 21:53:13
Praktisch gezien geen enkele last van hetgeen is gebeurd vandaag.

Emotioneel echter heb ik een zware dag achter de rug.

Mijn doorgaans overenthousiaste attitude raakte gedurende de dag compleet overschaduwt door een zeer somber gevoel welke zich geheel meester van mij heeft gemaakt.

Kan er niet meer tegen, zoveel onrecht, zoveel woede, wat bezielt deze mensen.....


Machteloos...........

Herkenbaar Theo, zeker toen ik ook nog eens las dat het station in Hoofddorp was ontruimt, een station waar ik nog al eens kom. En vervolgens de mensen bij Sanoma buiten zag staan,  ik heb daar vlak bij gewerkt. Gelukkig loos alarm ......... maar ineens heel dichtbij......
mainly British stuff

remco320


Citaat van: twani op maart 22, 2016, 21:53:13
Praktisch gezien geen enkele last van hetgeen is gebeurd vandaag.

Emotioneel echter heb ik een zware dag achter de rug.

Mijn doorgaans overenthousiaste attitude raakte gedurende de dag compleet overschaduwt door een zeer somber gevoel welke zich geheel meester van mij heeft gemaakt.

Kan er niet meer tegen, zoveel onrecht, zoveel woede, wat bezielt deze mensen.....


Machteloos...........
Ik fietste door nieuw west/ Osdorp.. Daar was de sfeer redelijk uitbundig en feestelijk zeg maar..
Zo jammer

lynch1979

Citaat van: remco320 op maart 22, 2016, 21:59:57
Ik fietste door nieuw west/ Osdorp.. Daar was de sfeer redelijk uitbundig en feestelijk zeg maar..
Zo jammer

Inderdaad....zo jammer, maar van die figuren hou je altijd.
Niet teveel aandacht geven is zonde van de tijd en energie.

Maar ik herken mij goed wat Theo schrijft, zo is bij mij ook de dag verlopen.
Kop op Theo.

twani

#2241
Citaat van: remco320 op maart 22, 2016, 21:59:57
Ik fietste door nieuw west/ Osdorp.. Daar was de sfeer redelijk uitbundig en feestelijk zeg maar..
Zo jammer

Wat in hemelsnaam voor mensen zijn dát dan.... :wacko:



Zou wel eens één van die lieden willen horen uitleggen waarom ze het zo leuk vinden dat er hele gezinnen worden verwoest....   

Ik kan de lol daarvan niet duiden en ben dus  buitengewoon benieuwd wat daarop nu hun antwoord zou kunnen zijn?

remco320


Citaat van: twani op maart 22, 2016, 22:24:49
Wat in hemelsnaam voor mensen zijn dát dan.... :wacko:



Zou wel eens één van die lieden willen horen uitleggen waarom ze het zo leuk vinden dat er hele gezinnen worden verwoest....   

Ik kan de lol daarvan niet duiden en ben dus  buitengewoon benieuwd wat daarop nu hun antwoord zou kunnen zijn?
Tja het laat zich raden wie daar rondliepen. Ik ben niet gestopt om het te vragen..

chansig

Citaat van: twani op maart 22, 2016, 22:24:49
Zou wel eens één van die lieden willen horen uitleggen waarom ze het zo leuk vinden dat er hele gezinnen worden verwoest....   

Ik kan de lol daarvan niet duiden en ben dus  buitengewoon benieuwd wat daarop nu hun antwoord zou kunnen zijn?

Ik kan me met de beste wil van de wereld geen antwoord voorstellen wat bevredigend gaat zijn.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 22, 2016, 22:24:49
Wat in hemelsnaam voor mensen zijn dát dan.... :wacko:



Zou wel eens één van die lieden willen horen uitleggen waarom ze het zo leuk vinden dat er hele gezinnen worden verwoest....   

Ik kan de lol daarvan niet duiden en ben dus  buitengewoon benieuwd wat daarop nu hun antwoord zou kunnen zijn?

mensen.....ik vraag mij zeer sterk af of deze ''wezens'' het wel verdienen om ''mensen'' genoemd te mogen worden..... 

Verder denk ik dat wij nooit enig serieus inzicht, laat staan begrip kunnen krijgen v.w.b. de gedachtegang, hersenspinsels, en werkelijk waar zieke daden van dit soort lieden Theo, daar is het aanwezige absurd grote contrast tussen levenswijzen, zienswijzen, en culturen simpelweg te groot voor m.i.
Heb een aantal fijne en zeker sympathieke islamitische collega,s die ik tijdens een goed serieus gesprek meermaals de vragen heb gesteld die jij noemt, maar zelfs zij kunnen zich niets, maar dan ook helemaal niets voorstellen bij de motivatie voor dit ''dood en verderf zaaien''  :unhappy:

Het voelt als een nachtmerrie waarvan je er vanuit ging dat het slechts niet realistische fictie betrof, maar waarbij je langzaam aan tot de schrikbarende conclusie komt dat het geen fictie betrof, maar pure werkelijkheid... beangstigend dus !
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

brtram

Citaat van: remco320 op maart 22, 2016, 21:59:57
Ik fietste door nieuw west/ Osdorp.. Daar was de sfeer redelijk uitbundig en feestelijk zeg maar..
Zo jammer

Jouw interpretatie, of reden ze toeterend met IS vlaggen rond?

Buiten een bedreiging met een pistool bij een drugsdeal bij Oosterburgervoorstraat* en de klemgereden daders bij het CS heb ik gisteren in Amsterdam weinig opmerkelijks meegemaakt.


* Nee was niet betrokken bij de deal  :ph34r:
Was met de medevrijwilligers de route van de voorstelling Zitkom (die komend weekend op de Oostelijke eilanden speelt) aan het doorlopen.
Dat lopen werd hollen  ;D


remco320


Citaat van: brtram op maart 23, 2016, 11:21:48
Jouw interpretatie, of reden ze toeterend met IS vlaggen rond?

Buiten een bedreiging met een pistool bij een drugsdeal bij Oosterburgervoorstraat* en de klemgereden daders bij het CS heb ik gisteren in Amsterdam weinig opmerkelijks meegemaakt.


* Nee was niet betrokken bij de deal  :ph34r:
Was met de medevrijwilligers de route van de voorstelling Zitkom (die komend weekend op de Oostelijke eilanden speelt) aan het doorlopen.
Dat lopen werd hollen  ;D
Een aantal jongens liep inderdaad te zingen en te klappen. Teksten met Brussel is ontploft.. Er werd niet direct ingegrepen door omstanders, waarvan sommige zelfs een glimlachje niet konden onderdrukken..

i2Paq

Gezien de aard van dit topic lijkt me een kant zoals dit topic nu opgaat niet zinvol.

Voor je het weet......

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Staaled

Citaat van: chansig op maart 22, 2016, 22:45:51
Ik kan me met de beste wil van de wereld geen antwoord voorstellen wat bevredigend gaat zijn.

Gr Hans
Niet voor ons ( en daarmee reken ik even verreweg het grootste gedeelte van de wereldbevolking tot ons)  , maar die lui hebben nu eenmaal alle (gewetens) vragen en antwoorden uitbesteed.
Brrrr, eng. :(
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Jumping Jack

Terug naar audio!

Gisteren een Eagle motorsturing van Phoenix Engineering binnengekregen. Het ding zorgt voor een continue sinus en dus een stabielere gelijkloop van de platenspeler. Ook schakelen tussen 33t en 45t kan met een druk op de knop. De output kan ook eenvoudig aangepast worden zodat correcties kunnen worden gedaan om de snelheid optimaal te krijgen.



Alleen: als ik de psu aansluit krijg ik een erg luid gepiep en gebrom door de speakers. Ik heb al van alles geprobeerd om het te verhelpen, maar tevergeefs. Een erg hardnekkige aardlus.
Ik merk dat ook met de aardekabel van de interlink tussen de draaitafel en de phono: die moet aan de draaitafelkant aangesloten zijn, en enkel daar!, anders begint de boel erg hard te brommen en kraken.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs