Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

alexander2

Citaat van: hdnoob op december 24, 2013, 22:52:19
Nee het is op zich niet kinderachtig. De serie is van dezelfde makers als van Lost en dat is duidelijk te merken.

Probeer de pilot eens zou ik zeggen.

Ben eraan begonnen maar ik zie een S2 + S3.......
Betekent dat S 1 geen echt einde is maar het feest gaat gewoon door met S 2 en S 3?

Xstream

Citaat van: hdnoob op december 24, 2013, 22:52:19
Nee het is op zich niet kinderachtig. De serie is van dezelfde makers als van Lost en dat is duidelijk te merken.

Probeer de pilot eens zou ik zeggen.
Nou, 't is wel kinderachtig hoor ... in de zin van een soort familie avonturen/fantasy vermaak.
Hoewel ik 't in 't begin echt slecht trok (met name ook door een paar echt slechte castings (ook een paar goede)), ben ik er na een 2e poging (door gebrek aan beter) toch in gekomen en vind 't nu wel leuk om te kijken.
Het is gewoon zo'n serie waarbij je 0,0 moet verwachten en niet teveel op allerlei dingen te letten, gewoon gaan zitten en kijken. Dan vermaak je je prima. Kortom, hersenloos, ietwat happy de peppy kneuterig vermaak. Waarbij 't wel steeds beter wordt ipv andersom, wat op zich positief is. Zo'n serie waar je je enerzijds best aan ergert, maar toch wel wilt weten hoe 't verder gaat.

Misschien heeft iemand de 10th Kingdom (mini-serie) weleens gezien? Dat is net zoiets ... Al is de 10th kingdom dan beter (doch wat gedateerd nu denk :))
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Perfectionist

Citaat van: modde239 op december 19, 2013, 00:29:32
Yep en hij was goed...nu maar weer geduldig wachten op seizoen 4.....

Vond het einde van seizoen 3 niet geweldig, leek meer op een serie einde. Misschien hadden ze dat ook gewoon moeten doen, dus geen seizoen 4 meer.
Een beter forum begint bij jezelf.

modde239

Citaat van: Perfectionist op december 24, 2013, 23:45:51
Vond het einde van seizoen 3 niet geweldig, leek meer op een serie einde. Misschien hadden ze dat ook gewoon moeten doen, dus geen seizoen 4 meer.

Ik zou zeggen wacht maar af tot seizoen 4 misschien kan het je nog verrassen.....

Perfectionist

Citaat van: modde239 op december 24, 2013, 23:51:31
Ik zou zeggen wacht maar af tot seizoen 4 misschien kan het je nog verrassen.....

Natuurlijk, maar in de regel vind ik dat je een succesvol concept cq serie niet telkens maar weer moet verlengen...
Een beter forum begint bij jezelf.

MTouch

Te snel stoppen is ook niet leuk, zo heb ik net het einde van Lilyhammer S2 gezien... (minispoilertje)
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Geert

Gisteren begonnen aan de eerste drie delen van het tweede seizoen van The Bridge (Bron/Broen).  Een Deens/Zweedse politieserie. Wat mij betreft een echte aanrader.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Dirk

Citaat van: Geert op december 28, 2013, 10:37:46
Gisteren begonnen aan de eerste drie delen van het tweede seizoen van The Bridge (Bron/Broen).  Een Noors/Zweedse politieserie. Wat mij betreft een echte aanrader.
absoluut
ik heb er gisteren een mini marathon van gemaakt en het hele seizoen 2 gezien, dikke :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

gerard1

maar welke moet je nu hebben, origineel of remake. Volgens mij zijn er meerdere remakes of niet?

alexander2

Citaat van: gerard1 op december 28, 2013, 18:44:36
maar welke moet je nu hebben, origineel of remake. Volgens mij zijn er meerdere remakes of niet?


Bron / Broen

The Bridge US

Spin off The Tunnel  :D







Dirk

ik heb de originele (Deens/Zweedse) versie gekeken, omdat ik het eerste seizoen daarvan ook al steengoed vond.

'k ken de remake (US en Brits/Franse) versies eerlijk gezegd niet, misschien passeren die ook nog wel eens op m'n betaalkanaal (Telenet Prime)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

gerard1


treky22

Ik ben van de week begonnen met Once Upon A Time seizoen 1.
Leuke serie  :bigsmile:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

clipto

1e aflevering van Breaking Bad gezien vanavond, dit smaakt duidelijk naar meer!!  :clapping:
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

riwi

Citaat van: clipto op december 30, 2013, 00:01:28
1e aflevering van Breaking Bad gezien vanavond, dit smaakt duidelijk naar meer!!  :clapping:

Ik ben jaloers  ;D Die zou ik nog wel een keer voor de eerste keer zien  8)

MTouch


clipto

Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

alexander2

Once upon a time ben al bij S3.
Daarna ga ik voor het eerst aan Prison Break beginnen.

LP

Afgelopen week zag ik de aankondiging van Broadchurch op RTL4. Was niet bekend met deze serie. Op IMDB opgezocht. Een hoge rating en een verhaallijn die mij aansprak. Binnengehaald en in twee dagen alle 8 episodes verslonden. Een aanrader.

alexander2

Citaat van: LP op december 31, 2013, 19:37:28
Afgelopen week zag ik de aankondiging van Broadchurch op RTL4. Was niet bekend met deze serie. Op IMDB opgezocht. Een hoge rating en een verhaallijn die mij aansprak. Binnengehaald en in twee dagen alle 8 episodes verslonden. Een aanrader.

Dat is een top mini serie.

Joris1971

Ben OZ aan het kijken, oude gevangenis serie, wel op zich een vermakelijke serie, iemand deze serie ook gezien?

modde239

Citaat van: Joris1971 op januari  1, 2014, 16:25:45
Ben OZ aan het kijken, oude gevangenis serie, wel op zich een vermakelijke serie, iemand deze serie ook gezien?

Vond het wel een topper recht voor zijn raap.....

gsuk

Citaat van: clipto op december 30, 2013, 00:01:28
1e aflevering van Breaking Bad gezien vanavond, dit smaakt duidelijk naar meer!!  :clapping:

Ik de eerste drie
Smaakt zeker naar meer :worship:

Groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Martinus

Ben een oude politie serie aan het kijken: Detroit 187. Is maar 1 seizoen van, wel ff lekker voor tussendoor. komt uit 2010/2011, volgens de critici te moeilijk voor het Amerikaanse volk en daarom gecanceld...
............

katwax

Na bijna 2 jaar is er eindelijk een eerste aflevering van seizoen 3 Sherlock -> ik moet spijtig genoeg wachten tot vanavond, want mijn vrouw wil meezien
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543