hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op december 22, 2010, 18:15:24
Zo is het maar net...zie het als een van de positieve effecten... ;)

Wat mij betreft pakken we in Januari een leuke avond en tracteer ik jou en Anton...(sorry for the rest :-[ :))... 8)
Dat sla ik uiteraard niet af!  :xmas:

mtissink

Ik weet niet waar dat soort feestjes gehouden worden (en of ik welkom ben :notify:), maar een avondje met lotgenoten van het audiovirus lijkt me erg gezellig
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

celerontje

Citaat van: Audioloog op december 22, 2010, 16:49:16
Nou ik zal je zeggen, voorheen at ik veel meer, maar sinds ik de afgelopen maanden ben afgevallen kan ik opeens minder voedsel processen  :-X
Afijn, waarschijnlijk maar goed ook  ;)
Mmmm, zorgen jouw privéproblemen voor een gebrek aan eetlust? ???

Anyway, mooi dat jullie een fijn etentje hebben gehad.
We moeten maar eens afspreken voor de M&G, ik wil graag jouw scope scherm zien! :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: mtissink op december 22, 2010, 20:55:32
Ik weet niet waar dat soort feestjes gehouden worden (en of ik welkom ben :notify:), maar een avondje met lotgenoten van het audiovirus lijkt me erg gezellig
Ik hoor wel waar en wanneer  :thumbs-up:

hifiman

Gisteren maar weer eens aan het solderen geslagen in de Symphonic Line versterker  :sly:

Heb het nieuwe voorversterkergedeelte bestaande uit slechts 1 buffer (OPA627) en een relais per kanaal opnieuw opgebouwd, los van de print ditmaal (zwevend dus). Van de voorversterkerprint wordt op dit moment alleen nog  het voedingsgedeelte gebruikt. Dit is even een tussenfase want het is de bedoeling dat de voorversterkerprint helemaal gaat verdwijnen en dat er ook een nieuwe voeding voor de buffer(s) en relais komt.

Nog even geen foto's genomen want het is optisch gezien niet helemaal het kunstwerk geworden zoals ik dat beoogde  ;) Foto's volgen als alles straks klaar is.

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

mtissink

Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

hifiman

Tradiditioneel beginnen we het nieuwe jaar met de soldeerbout op te stoken  ;)


Erik van Voorst (in memoriam)

Kijk...that's the spirit....een beter 2011 gewenst !!!! :headbanging:

Erik en Aafje
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op januari  1, 2011, 17:20:31
Kijk...that's the spirit....een beter 2011 gewenst !!!! :headbanging:

Erik en Aafje
Dank je Erik en Aafje  :headbanging:

Kjelt

De beste wensen Ronald voor het komende jaar  :pompom: , en inderdaad, de shack opruimen en de bout weer opstoken, hier idem dito  :D

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: Kjelt op januari  1, 2011, 19:30:37
De beste wensen Ronald voor het komende jaar  :pompom: , en inderdaad, de shack opruimen en de bout weer opstoken, hier idem dito  :D
Van hetzelfde Wicher  :thumbs-up:

hifiman


Kjelt


Deleted member

Hahaha, dat doe je goed Ronald, lekker blijven hobbyen!! ;D :clapping: Het allerbeste voor 2011!!

hifiman

Citaat van: Antoine op januari  2, 2011, 13:43:48
Hahaha, dat doe je goed Ronald, lekker blijven hobbyen!! ;D :clapping: Het allerbeste voor 2011!!
Van hetzelfde Antoine, en als je het goed vind zou ik wel weer eens bij je willen komen kijken en luisteren  :)

tiptop

De beste wensen Ronald! :)

Nu heb je iig alle tijd voor je hobby. :P ;) (maar dat had je zelf ook al ontdekt zie ik. ;D)

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Deleted member

Citaat van: Audioloog op januari  3, 2011, 11:11:30
Van hetzelfde Antoine, en als je het goed vind zou ik wel weer eens bij je willen komen kijken en luisteren  :)

Thanks! En natuurlijk vind ik dat goed! :thumbs-up: Het schiet hier alleen nog niet zo op met de voorgenomen akoestiekmaatregelen, ik wacht nog steeds op een sample van 't juiste spanplafond. Na ontvangst wil ik dan m'n keus maken en daarna kan (nee moet!! ;)) 't snel gaan met de realisatie. Ik wilde daar zelf eigenlijk op wachten voor ik weer mensen uit zou nodigen maar we kunnen natuurlijk ook eerder al wat afspreken, moet je alleen dit keer niet vergeten een anti-allergie middel tegen katten in te nemen! :P

hifiman

Citaat van: Antoine op januari  3, 2011, 19:42:00
Thanks! En natuurlijk vind ik dat goed! :thumbs-up: Het schiet hier alleen nog niet zo op met de voorgenomen akoestiekmaatregelen, ik wacht nog steeds op een sample van 't juiste spanplafond. Na ontvangst wil ik dan m'n keus maken en daarna kan (nee moet!! ;)) 't snel gaan met de realisatie. Ik wilde daar zelf eigenlijk op wachten voor ik weer mensen uit zou nodigen maar we kunnen natuurlijk ook eerder al wat afspreken, moet je alleen dit keer niet vergeten een anti-allergie middel tegen katten in te nemen! :P
Als je plafond af is kom ik een keer luisteren!  :headbanging: En inderdaad zal ik mijn pilletjes dan innemen  :D

Groetjes,

Ronald

Deleted member

Citaat van: Audioloog op januari  4, 2011, 11:24:12
Als je plafond af is kom ik een keer luisteren!  :headbanging: En inderdaad zal ik mijn pilletjes dan innemen  :D

Groetjes,

Ronald

Top!!  O0

searcher

Hi,

De beste wensen.
Goed van je Ronald, je hobby weer een impuls geven.

                                                            Gr Searcher



garmtz

Het gaat beter met je zo te lezen Ronald. Mooizo! Keep the spirits up! Tot snel! En bedankt voor je kaart... ;)

hifiman

Citaat van: searcher op januari  6, 2011, 22:07:19
Hi,

De beste wensen.
Goed van je Ronald, je hobby weer een impuls geven.

                                                            Gr Searcher
Dank je en van hetzelfde uiteraard Bob!

hifiman

Citaat van: garmtz op januari  6, 2011, 22:50:00
Het gaat beter met je zo te lezen Ronald. Mooizo! Keep the spirits up! Tot snel! En bedankt voor je kaart... ;)
Dank je Garmt!