hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dre73

ik kom ook,maar alleen als het een beetje pittig is!! :angel:
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

bmateijsen

Citaat van: dre73 op juli 26, 2009, 19:29:59
ik kom ook,maar alleen als het een beetje pittig is!! :angel:

Als het heel pittig is, kom je dan niet ;D.

hifiman

De modwright transporter van binnen (vergeef me als ik deze ooit al eens gepost had). Vraag me af of die dc ontkoppel c'tjes de (originele) waarde van 100 uF hebben en welke het zijn (merk/type)  :-X In elk geval dus single ended afgetakt van de DAC chip  ^-^

scrutinizer

Ik geloof dat het tijd gaat worden om je reis door audio en videoland te gaan splitsen in 2 opzichzelfstaande topics of krijgen we bv. ook een Private Stereo Systems.

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

celerontje

Dat zal niet gaan, want dan moet Ronald tegelijkertijd in 2 landen verkeren, wat dus niet gaat. :baaa: :D ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op juli 26, 2009, 21:37:28
Dat zal niet gaan, want dan moet Ronald tegelijkertijd in 2 landen verkeren, wat dus niet gaat. :baaa: :D ;)
Volgens de waarschijnlijkheids theorie kan het wel, echter het veroorzaakt wel interferentie  ^-^

hifiman

Citaat van: scrutinizer op juli 26, 2009, 20:56:15
Ik geloof dat het tijd gaat worden om je reis door audio en videoland te gaan splitsen in 2 opzichzelfstaande topics of krijgen we bv. ook een Private Stereo Systems.
Zolang er maar geen "private parts" gedeelte komt  :-X

celerontje

Ach, we kennen de 2 grote hobby's van Phannee al; Karaoke en haar recht op het aanrecht! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Toch maar nog 2 extra Bybees besteld (dan heb ik er dus 4 straks) gezien het de laatste week is van de 20% korting sale bij een bekende onderdelen site  ;) De bedoeling is om deze ooit een keer in de speakers in te bouwen.

Verder ben ik mijn electronica kennis lekker aan het ophalen, met name op dit moment op het gebied van opamps. Wat ik tot nu toe geleerd heb is dat ik steeds beter weet hoeveel er nog te leren valt  :D

Kjelt

Citaat van: Audioloog op juli 27, 2009, 19:27:06
Toch maar nog 2 extra Bybees besteld
Ik wilde nog vragen waar je naar op vakantie ging  :-X maar die vraag is nu denk ik al beantwoord  :D

hifiman

Citaat van: Kjelt op juli 28, 2009, 08:29:22
Ik wilde nog vragen waar je naar op vakantie ging  :-X maar die vraag is nu denk ik al beantwoord  :D
Dat klopt  :D

Kjelt

Ach een documentaire over een ver land op de HD350 en een tafel met de hapjes uit dat land en wie wil er nog op vakantie  :D Lekker in je eigen bed slapen, geen lawaai van kinderen, tent die lekt, etc. etc.  ;D

hifiman

Citaat van: Kjelt op juli 28, 2009, 09:58:01
Ach een documentaire over een ver land op de HD350 en een tafel met de hapjes uit dat land en wie wil er nog op vakantie  :D Lekker in je eigen bed slapen, geen lawaai van kinderen, tent die lekt, etc. etc.  ;D
Jij begrijpt het, beetje hobbyen erbij, je af en toe opofferen om taxichauffeur te spelen zodat de vrouw kan shoppen, en iedereen happy  :D

Kjelt

Citaat van: Audioloog op juli 28, 2009, 10:06:22
af en toe opofferen om taxichauffeur te spelen zodat de vrouw kan shoppen
Precies, zolang het bij de taxichauffeur rol blijft en je niet ook de bankdirecteur rol moet spelen voor het shoppen, kun je tenminste nog blijven hobbieen  :D

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: Kjelt op juli 28, 2009, 10:48:14
Precies, zolang het bij de taxichauffeur rol blijft en je niet ook de bankdirecteur rol moet spelen voor het shoppen, kun je tenminste nog blijven hobbieen  :D
Ik voel me eigenlijk meer de bankmedewerker  :-X

Kjelt

Citaat van: Audioloog op juli 28, 2009, 12:48:40
Ik voel me eigenlijk meer de bankmedewerker  :-X
Of je bekijkt het als een andere hobbie :D

hifiman

Citaat van: dre73 op juli  8, 2009, 19:10:05
er is een bybeeboem op komst!! :o
Inderdaad, ik heb er nu al vier  :clapping:

Deze ga ik t.z.t. eens proberen op de speakerterminals, als dat goed bevalt dan is de intentie om ze "in" de speakers te bouwen.  :music:

hifiman

Cardas RCA chassisdelen voor in de transporter  :)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Zojuist even een klein aardingsprobleemje in de transporter opgelost. Als de kap eraf is dan kan het front display bewegen en maakt dan geen goed contact met massa. Bij deze zou dat uit de wereld moeten zijn  ^-^

Stay tuned, er gaan schokkender akties volgen vandaag  :D

oud_account_1

Citaat van: Audioloog op augustus  1, 2009, 09:20:14
Zojuist even een klein aardingsprobleemje in de transporter opgelost. Als de kap eraf is dan kan het front display bewegen en maakt dan geen goed contact met massa. Bij deze zou dat uit de wereld moeten zijn  ^-^
Ehm, speel jij zonder kap?

Citaat
Stay tuned, er gaan schokkender akties volgen vandaag  :D
Je gaat toch geen MODS beledigen he? ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

hifiman

Citaat van: squadra op augustus  1, 2009, 09:43:11
Ehm, speel jij zonder kap?
Nou nee, maar dat is het hem nu juist, wel als ik een en ander aan het testen ben en daar draait het voor vandaag allemaal om  :D

hifiman

Nieuwe RCA uitgangen (Goud/Rhodium van Cardas)  :)

Waar de andere 4 gaatjes voor zijn dat zien jullie zo (eerst even schroefjes halen)  ;)

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster