Mijn weg richting audio-walhalla: de laatste loodjes?

Gestart door HuubF, januari 14, 2018, 15:55:52

« vorige - volgende »

Bebatoli en 3 gasten bekijken dit topic.

HuubF

#14175
Citaat van: twani op januari  6, 2023, 06:19:56
Grappig, dat is nou precies het enige waar ik wél in geloof....


Je bent inderdaad inderdaad een schoolvoorbeeld van de "ideaalconsument" (ik wilde het woord slachtoffer vermijden, toen kwam dit eruit) voor de ronkende marketingmachine van de audiofabrikanten.

Ik waardeer Naim zeer maar oa. zij hebben dat spelletje zó goéd door........

Ja het is modern om iedereen behalve jezelf te beschuldigen van fraude, corruptie en bedrog. Overigens niet helemaal ongegrond.

Als consument zit je daar middenin. Gelukkig heb je bij hifi altijd nog je eigen oren.

Maar als je daar ook al niet in gelooft dan houdt het een beetje op natuurlijk.  ;)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

katwax

Citaat van: HuubF op januari  6, 2023, 10:08:44
Die 333 is een vermoeden omdat de voeding 300 heet.

Ik vind het niet echt sneu. Wel natuurlijk een geweldige manier om extra geld te verdienen.

Teddy Pardo maakt die voedingen ook maar dan voor een veel vriendelijker prijsje, zo'n 1000 euro. Toen ik ooit een NAC N-272 had maakte dat inderdaad wel wat uit. Dan moet de fabrikant bewust de voeding van het apparaat niet al te goed maken. Ik kan me voorstellen dat iemand dat sneu noemt. Maar ja, Naim klinkt gewoon beter dan de rest dus dat pik ik dan maar.

Net zoiets als automotoren die bij goedkopere modellen softwarematig een lager vermogen krijgen. Dat is commercie.
Het is maar wat de koper wil slikken zeker  ;)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HuubF

Citaat van: katwax op januari  6, 2023, 10:23:21
Het is maar wat de koper wil slikken zeker  ;)

Ja klopt. Ik heb wel het vermoeden dat het echt wat uitmaakt in kwaliteit.

Zelfs onze gezamenlijke held Bruno Putzeys is er niet vies van. De Mola Mola apparaten zijn in sommige ogen ook een schaamteloze manier om geld te verdienen. Maar ze zijn wel erg goed.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Dura

Dit apparaat gaat mij ook tever.
We hebben het hier over een laag vermogen apparaat (vv, dac, streamer) tegen een zeer hoge prijs. De eisen lijken mij qua voeding toch wel overzichtelijk, want vermogen speelt geen grote rol. Constant, storingsvrij dat wil je.
Nog niet goedkoop als je de allerhoogste eisen stelt, maar zeker te doen.
Maar dan, als je wilt dat ie het pas echt goed doet, moet je er voor nog eens een zeer fiks bedrag een extra kast erbij kopen.
Is dat voor Naim echt niet mogelijk om de ingebouwde voeding aan de specs te laten voldoen?

Verder vind ik de kast eruit zien alsof een overdoos half opengeschoven is om de binnendoos te tonen. Ik kan wat missen, maar enig functioneel nut mis ik daarin. Tuurlijk is het strijden van resonanties en ongewenste stroompjes en zo belangrijk, maar dit ziet eruit als een kast die als voornaamste doel heeft er duur uit zien. En het doel daarvan moet dan toch haast wel zijn om zoveel mogelijk de verkoopprijs op te schroeven.

Kortom, bij mij komt ie er niet in, tenzij ik ooit in een situatie kom waarbij geld en dus prijs-kwaliteitverhouding geen rol meer speelt, maar ik ben ervan overtuigd dat je voor veel en veel minder een minstens op het zelfde niveau spelend apparaat zou moeten kunnen kopen, wellicht minus dat lekkere Naim soundje (dat ik de laatste keer dat ik Naim spul hoorde vooral ervaarde als verhoogde dynamiek).

Maar goed, iedereen maakt zijn eigen afweging en als Huub inschat dat dit ding hem zo blij gaat maken dat het het geld waard is hoop ik dat zijn verwachtingen uitkomen.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

katwax

#14179
Citaat van: HuubF op januari  6, 2023, 10:33:44
Ja klopt. Ik heb wel het vermoeden dat het echt wat uitmaakt in kwaliteit.

Zelfs onze gezamenlijke held Bruno Putzeys is er niet vies van. De Mola Mola apparaten zijn in sommige ogen ook een schaamteloze manier om geld te verdienen. Maar ze zijn wel erg goed.
Ik mag hopen voor dat geld dat het wat uitmaakt.

Klopt, maar er is niet nog een upgrade voeding voorzien  ;D
In hoeverre Bruno natuurlijk iets met de prijs te maken heeft, want zover ik hem gesproken heb is dat zeker niet iets waar hij zich mee bezig houdt. Tevens hoeveel aandeel heeft hij nog in Mola Mola?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HuubF

Citaat van: katwax op januari  6, 2023, 10:45:06
Klopt, maar er is niet nog een upgrade voeding voorzien  ;D
In hoeverre Bruno natuurlijk iets met de prijs te maken heeft, want zover ik hem gesproken heb is dat zeker niet iets waar hij zich mee bezig houdt. Tevens hoeveel aandeel heeft hij nog in Mola Mola?

Nee een aparte voeding heeft hij niet nodig. Toch komt hij boven de 10 mille uit met zijn Tambaqui.

Gewoon een ander verdienmodel.

Voor mij geen probleem, als het maar beter klinkt. En volgens reviews is die Tambaqui een van de beste streamers.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Dura op januari  6, 2023, 10:38:18
Dit apparaat gaat mij ook tever.
We hebben het hier over een laag vermogen apparaat (vv, dac, streamer) tegen een zeer hoge prijs. De eisen lijken mij qua voeding toch wel overzichtelijk, want vermogen speelt geen grote rol. Constant, storingsvrij dat wil je.
Nog niet goedkoop als je de allerhoogste eisen stelt, maar zeker te doen.
Maar dan, als je wilt dat ie het pas echt goed doet, moet je er voor nog eens een zeer fiks bedrag een extra kast erbij kopen.
Is dat voor Naim echt niet mogelijk om de ingebouwde voeding aan de specs te laten voldoen?

Verder vind ik de kast eruit zien alsof een overdoos half opengeschoven is om de binnendoos te tonen. Ik kan wat missen, maar enig functioneel nut mis ik daarin. Tuurlijk is het strijden van resonanties en ongewenste stroompjes en zo belangrijk, maar dit ziet eruit als een kast die als voornaamste doel heeft er duur uit zien. En het doel daarvan moet dan toch haast wel zijn om zoveel mogelijk de verkoopprijs op te schroeven.

Kortom, bij mij komt ie er niet in, tenzij ik ooit in een situatie kom waarbij geld en dus prijs-kwaliteitverhouding geen rol meer speelt, maar ik ben ervan overtuigd dat je voor veel en veel minder een minstens op het zelfde niveau spelend apparaat zou moeten kunnen kopen, wellicht minus dat lekkere Naim soundje (dat ik de laatste keer dat ik Naim spul hoorde vooral ervaarde als verhoogde dynamiek).

Maar goed, iedereen maakt zijn eigen afweging en als Huub inschat dat dit ding hem zo blij gaat maken dat het het geld waard is hoop ik dat zijn verwachtingen uitkomen.

Op dit apparaat zit ik al jaren te wachten; het is de vervanger van iets wat ik al eerder had maar nu verouderd is. Daarom zie ik het ook een beetje als iets dat even moet.

Tsja wat is 7000 euro voor de wat betere hifi. Dat is natuurlijk wel een probleem voor mensen die vinden dat zoiets als 'betere hifi' helemaal niet bestaat. Zelf verwacht ik een flinke stap te maken t.o.v. de Atom qua inzicht en autoriteit, de standaard Naim verbeteringetjes. Als dat niet zo is voel ik me bekocht. Jammer genoeg moet hij eerst een eeuwigheid inspelen.

Wat betreft het design: ik vind het een logische evolutie van de kleinere Atom.

En tenslotte het geld... Ik ben met pensioen en kan het wel lijen. Mijn andere hobbies kosten nauwelijks iets (behalve het apres-tennis dan). De losse voeding van nog eens 7000 euro gaat er waarschijnlijk niet komen, dan kan ik beter een keer de streamer uit de 500 serie nemen. Die kost tweedehands ongeveer evenveel als 222 en 300 samen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Bebatoli

#14182
Citaat van: HuubF op januari  6, 2023, 10:33:44
Zelfs onze gezamenlijke held Bruno Putzeys is er niet vies van. De Mola Mola apparaten zijn in sommige ogen ook een schaamteloze manier om geld te verdienen. Maar ze zijn wel erg goed.

Als je denkt dat de Mola Mola exact hetzelfde zijn als de Hypex producten ben je mis. De eindversterkers zijn ietwat anders, zeker de inputstage. Ik heb de voorversterker met de Tambaqui Dac ingebouwd en ook de phonostage. De voorversterker die ik heb kost 18780 €, een serieus bedrag. Maar vroeger had ik een Jeff Rowland Aeris Dac, Chorus voorversterker samen met de losse PSU voor Dac en Chorus. Totaal koste dit combo bijna 45000€. Ten eerste is de Dac véél beter dan de Jeff Rowland, maar ook de preamp speelt op een hoger level. Ik heb dus mij Jeff Rowlands verkocht, samen met mijn 44000€ kostende 725 monoblokken, want ook de Mola Mola eindversterkers spelen op een hoger niveau dan de Jeff's. Resultaat is dat ik een betere set heb dan met de Jeff Rowlands en nog geld heb overgehouden na de verkoop van de Jeff Rowlands. Ik begrijp dat het allemaal veel geld is en niet voor iedereen is weggelegd. Trouwens er komt een nieuwe Purifi Eigentakt versterker, eentje van 600 watt in 4 Ohm. Ik heb die al beluisterd en gaat nog een stuk verder dan de Mola Mola Kaluga's. Hij komt snel ter beschikking en ik ga die bouwen, nml 2x stereo versterkers omdat ik mijn Magnepan's MG 20 actief aanstuur heb ik er per kant 2 nodig. De nieuwe Eigentakt versterker heeft een discreet opgebouwde ingangstrap en speelt echt op een hoger plan dan de kleine versterker. De neiuwe versterker noemt 1ET9040BA.

https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?attachments/img_5432-jpeg.208223/
Set beneden: Bluesound Node2,  Kii Three+BXT - Set luisterruimte: NAD M50,  Mola Mola Makua met phonostage & DAC, 2x Cambridge Edge W en Magnepan MG 20.1  Bekabeling: Grimm TPM interlinks, Jorma Duality speaker cable, EAT power cables.

twani

#14183
Citaat van: HuubF op januari  6, 2023, 10:08:44

Net zoiets als automotoren die bij goedkopere modellen softwarematig een lager vermogen krijgen. Dat is commercie.

Klopt. En de consument bepaald vanaf dat moment zélf in welke mate hij al dan niet in de maling wordt genomen.

Zónder dat mijn observatie ook maar van enig belang is vind ik het altijd fascinerend hoe volgzaam sommige zeer intelligente mensen hierin tóch kunnen zijn...

Bebatoli

Dat is niet altijd zo. Wij rijden met een Fiat 500X turbo en die heeft 140 pK, dezelfde motor zat ook in een Fiat 124 Abarth  echter die heeft 170 pK. Andere chiptuning denk je, ook, maar vooral een grotere turbo. Hoe ik dat weet, mijn zoon heeft bij Fiat gewerkt. Of om het anders te zeggen, je moet niet altijd veralgemenen!
Set beneden: Bluesound Node2,  Kii Three+BXT - Set luisterruimte: NAD M50,  Mola Mola Makua met phonostage & DAC, 2x Cambridge Edge W en Magnepan MG 20.1  Bekabeling: Grimm TPM interlinks, Jorma Duality speaker cable, EAT power cables.

Kingpin

Man man wat een bedragen .... ben blij dat ik alles zelf bouw voor een fractie wat het hier kost.
7k voor een voeding ..... sorry maar dan wordt je echt bedonderd waar je bij staat.
Een goede voeding kan behoorlijk in de kosten lopen weet ik maar 7k ....
Daarbij vind ik ook dat een dergelijk apparaat als de Naim die 7k moet kosten je ook mag verwachten dat daar een goede voeding inzit.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

HuubF

Citaat van: twani op januari  6, 2023, 11:59:51
Klopt. En de consument bepaald vanaf dat moment zélf in welke mate hij al dan niet in de maling wordt genomen.

Zónder dat mijn observatie ook maar van enig belang is vind ik het altijd fascinerend hoe volgzaam sommige zeer intelligente mensen hierin tóch kunnen zijn...

Ik begrijp niet helemaal wat jij onder volgzaam verstaat. Mensen die elkaar napraten dat dure hifi onzin is?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Bebatoli op januari  6, 2023, 11:38:12
Als je denkt dat de Mola Mola exact hetzelfde zijn als de Hypex producten ben je mis. De eindversterkers zijn ietwat anders, zeker de inputstage. Ik heb de voorversterker met de Tambaqui Dac ingebouwd en ook de phonostage. De voorversterker die ik heb kost 18780 €, een serieus bedrag. Maar vroeger had ik een Jeff Rowland Aeris Dac, Chorus voorversterker samen met de losse PSU voor Dac en Chorus. Totaal koste dit combo bijna 45000€. Ten eerste is de Dac véél beter dan de Jeff Rowland, maar ook de preamp speelt op een hoger level. Ik heb dus mij Jeff Rowlands verkocht, samen met mijn 44000€ kostende 725 monoblokken, want ook de Mola Mola eindversterkers spelen op een hoger niveau dan de Jeff's. Resultaat is dat ik een betere set heb dan met de Jeff Rowlands en nog geld heb overgehouden na de verkoop van de Jeff Rowlands. Ik begrijp dat het allemaal veel geld is en niet voor iedereen is weggelegd. Trouwens er komt een nieuwe Purifi Eigentakt versterker, eentje van 600 watt in 4 Ohm. Ik heb die al beluisterd en gaat nog een stuk verder dan de Mola Mola Kaluga's. Hij komt snel ter beschikking en ik ga die bouwen, nml 2x stereo versterkers omdat ik mijn Magnepan's MG 20 actief aanstuur heb ik er per kant 2 nodig. De nieuwe Eigentakt versterker heeft een discreet opgebouwde ingangstrap en speelt echt op een hoger plan dan de kleine versterker. De neiuwe versterker noemt 1ET9040BA.

https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?attachments/img_5432-jpeg.208223/

Nee ik denk niet dat de Mola Mola producten niet beter zijn dan Hypex.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Rob_Dingen

Citaat van: katwax op januari  5, 2023, 14:03:03
Dat de forum ganger niet alle kennis heeft klopt, maar er zijn wel betrouwbare bronnen die we hiervoor kunnen aanspreken/raadplegen. Je kan niet altijd opnieuw het warm water gaan uitvinden of bevestigen. Moeilijkheid is natuurlijk de betrouwbare bronnen gebruiken, want iedereen kan eerder wat schrijven of zeggen  ;)
Dat is dus precies wat ik bedoel, dus er is altijd een waarheid te vinden bij je verhaal.

Citaat van: katwax op januari  5, 2023, 14:03:03
Dat van die bitperfect ben ik het echter niet mee eens of je moest het niet eens zijn met de defenitie:
Natuurlijk ben ik het eens met de definitie maar niet in de hoedanigheid hoe het hier op het forum gebruikt word, dat is allemaal veel te gemakkelijk.

Rob

twani

#14189
Citaat van: Bebatoli op januari  6, 2023, 12:17:44
Dat is niet altijd zo. Wij rijden met een Fiat 500X turbo en die heeft 140 pK, dezelfde motor zat ook in een Fiat 124 Abarth  echter die heeft 170 pK. Andere chiptuning denk je, ook, maar vooral een grotere turbo. Hoe ik dat weet, mijn zoon heeft bij Fiat gewerkt. Of om het anders te zeggen, je moet niet altijd veralgemenen!

Ach ja Tjet, Multiair, Garrett, IHI

Wij zijn FIAT dealer en ik heb zelf een Abarth Competizione met 261 pk.

Alles vanaf zo'n 165 pk (er zijn vele varianten van deze motor) is Garrett.  Alles eronder vrijwel altijd de kleinere IHI.

Die motor zat ook in een Guilietta, Doblo enz enz
Maar we ontsporen volkomen in Huubs topic.

7K voor een voeding is oplichterij. 7K voor het tunen naar 261pk een koopje.

Niks staat vast in t leven.

hpapen

Ik heb ook nog een fiatje en ja.. het is deze, één van de twee van de klpd. Moet nog wel een keer gerestaureerd worden

Bebatoli

Citaat van: twani op januari  6, 2023, 18:55:38
Wij zijn FIAT dealer en ik heb zelf een Abarth Competizione met 261 pk.

Ik heb het over een Fiat 124 Spider!
Set beneden: Bluesound Node2,  Kii Three+BXT - Set luisterruimte: NAD M50,  Mola Mola Makua met phonostage & DAC, 2x Cambridge Edge W en Magnepan MG 20.1  Bekabeling: Grimm TPM interlinks, Jorma Duality speaker cable, EAT power cables.

hpapen


twani

Citaat van: hpapen op januari  6, 2023, 20:37:15
Ik heb ook nog een fiatje en ja.. het is deze, één van de twee van de klpd. Moet nog wel een keer gerestaureerd worden

Oh heel gaaf🙌🏻

HuubF

Nog even over de huidige samenstelling van mijn setje...

De Naim Atom HE is nu echt volledig ingespeeld. Vanaf het moment dat hij binnenkwam heeft hij aangestaan, een week of 5 dus. En pas in de afgelopen week had ik het gevoel dat er helemaal niets meer veranderde. De laatste verbeteringen zijn meer speelsheid, meer ruimteinformatie, strakker en dieper laag. Natuurlijk allemaal geheel subjectief vastgesteld, op een andere manier kan het als consument helaas niet.

Ondertussen zijn de nieuwe Wireworld stroomkabels ook wel gewend hier. Kan het proces beïnvloed hebben natuurlijk.

Dat maakt dat ik nu erg tevreden ben over het geluid. Gelukkig is er totaal niets klinisch te bespeuren, iets waar ik het laatste jaar met diverse apparaten last van heb gehad. Naim does the job met een lekkere sound en opvallend veel finesse voor een instapmodelletje.

Wat me brengt bij de Naim NCS222. Hij is er over een maand of 2. Maar ik vermoed dat dat nog wel eens later zou kunnen worden want wereldwijd zitten nogal veel mensen op dat ding te wachten.

Ach, wachten is geen straf en een maandje extra kunnen sparen is welkom.  :worship:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Ik volg de ontwikkelingen rond de komst van de Naim NCS222 natuurlijk op de voet. Het is wachten op een eerste review hoewel er al wat mensen in Engeland zo'n ding in huis hebben, waar natuurlijk iets over gemeld wordt.

Een interessante plek om bij te blijven is het Naim forum, waar uiteraard een topic speciaal is gewijd aan de New Classic range. Daar houdt zich ene '110DB' op, een man die werkt bij Naim en nauw betrokken is bij product development. Hij beantwoordt vragen en legt uit. Over inspelen schreef hij het volgende:

'It will depended upon the product, but generalising... a lot happens in the first few days. I'd say about a month if general listening in the evening and leaving on. Speakers and cables take longer, the run-in time is the playing time only; the louder the better :wink:

After a 3 months you're there.

The only run-in new classic products are in the demo rooms at Naim and a select few homes. Dealer demo kit is half way there.

As you'd imagine run-in is a pain when designing products. To accelerate run-in in R&D we have a box that turns the product on, play loud, off, on, play loud, off and repeat.'

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Mitch--

Citaat van: HuubF op januari 13, 2023, 09:45:36
Ik volg de ontwikkelingen rond de komst van de Naim NCS222 natuurlijk op de voet. Het is wachten op een eerste review hoewel er al wat mensen in Engeland zo'n ding in huis hebben, waar natuurlijk iets over gemeld wordt.

Een interessante plek om bij te blijven is het Naim forum, waar uiteraard een topic speciaal is gewijd aan de New Classic range. Daar houdt zich ene '110DB' op, een man die werkt bij Naim en nauw betrokken is bij product development. Hij beantwoordt vragen en legt uit. Over inspelen schreef hij het volgende:

'It will depended upon the product, but generalising... a lot happens in the first few days. I'd say about a month if general listening in the evening and leaving on. Speakers and cables take longer, the run-in time is the playing time only; the louder the better :wink:

After a 3 months you're there.

The only run-in new classic products are in the demo rooms at Naim and a select few homes. Dealer demo kit is half way there.

As you'd imagine run-in is a pain when designing products. To accelerate run-in in R&D we have a box that turns the product on, play loud, off, on, play loud, off and repeat.'

Leuke quote die eigenlijk nul inhoud heeft... ::)

Wat gebeurt er dan precies wat hij als 'a lot' omschrijft vraag ik me dan af....
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

chansig

Mooi toch dit soort teksten. Geeft een ieder alle ruimte om te ervaren wat je wilt ervaren.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

... eerst zes maanden wachten voor uitlevering en vervolgens nogmaals minimaal drie maanden het geduld weten op te brengen voordat het ding een beetje klinkt 🤓
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CinéHome

Citaat van: Xander32 op januari 13, 2023, 09:58:49
... eerst zes maanden wachten voor uitlevering en vervolgens nogmaals minimaal drie maanden het geduld weten op te brengen voordat het ding een beetje klinkt 🤓
Zoals hij zegt... run-in is a pain.
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
Specialist in "high mid end" hifi aan "real world" prijzen :-) & Home to A*Brand NewBox speakers & subs
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston,  Denon, Marantz, M&K Sound, Dali, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.
PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.