Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Shadowfox


Struis

Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, Naim NDX streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.
2e set (die er naast staat om mee te spelen en experimenteren):
Harbeth P3ESR 40th Anniversary Edition met Skylan stands, Exposure 2010SD geintegreerde versterker gemod door Musifoon, Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Naim NDX1 (gedeeld met set 1), Rel Strata 5 subwoofer.

Struis

De Netflix / Max serie Warrior. Wel aardig lijkt het..
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker en Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue, dCS Delius DAC met Verona klok, Naim NDX streamer, Marantz CD-11LE CD speler, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer.
2e set (die er naast staat om mee te spelen en experimenteren):
Harbeth P3ESR 40th Anniversary Edition met Skylan stands, Exposure 2010SD geintegreerde versterker gemod door Musifoon, Parasound HCA-2200 MKII eindversterker, Naim NDX1 (gedeeld met set 1), Rel Strata 5 subwoofer.

sr7000

Volgend weekend de shawshank redemption weer eens kijken: zin in!

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Raymond187

Citaat van: Shadowfox op april  3, 2024, 19:35:37Road house

Vermaakt? Nope
Deze maar afgezet, ppfff wat slecht zeg.


haythijs

First Blood.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

Kjelt


ppeter

The Marvels 2023 - stream 4K

Gisterenavond nog eens een poging gedaan om een Marvel film te kijken. Het was helaas weer waardeloos en heb moeten volharden om hem uit te kijken. Wel weer genoten van de knappe Brie Larson, maar voor de rest weer hetzelfde verhaaltje met 95% CGI, geen enkel spannend moment en acteerprestaties zonder enige diepgang en gevoel. Misschien leuk voor de liefhebber, maar niet mijne dada.  :confused:

IMG_0786.webp
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Tabcam

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

pameijer

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Shadowfox

Citaat van: pameijer op april  8, 2024, 10:16:58Vanaf donderdag in de bioscoop, Civil War!

Die kijk ik lekker thuis

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

mondiaal

Advies van Netflix, past in mijn straatje. Het zal wel met culturen e.d te maken hebben maar al dat afmaken van rendieren. Niet mijn ding. Waarschijnlijk zie ik het niet goed maar ben na een half uur gestopt.

Raymond187

Baby rendeer wezen kijken. Geinige scenes, maar ook erg foute tussen...

Mc T

Gisteravond Napoleon gekeken. Een beetje gespannen omdat we ´m nog niet eerder gezien hadden maar wel op Koningsdag avond draaien voor publiek. Het is een mooi historisch epos. Er zit genoeg vaart in om de aandacht er bij te houden, prima te doen ondanks de lengte van de film. Filmisch en vooral het geluid erg fraai, de (kanon-) kogels vliegen letterlijk om je oren, raken je tussen je ogen en de borst. Schotelen we nu met plezier en zekerheid de bezoekers voor op komende zaterdag.

Vanavond als kanshebber voor de laatste voorstelling voor onze zomerstop: Das lehrerzimmer kijken. Zou meer uit het filmhuis genre moeten zijn en met lovende reviews. Die gaan we vanavond kijken met z´n tweetjes.

Laatst Wonka gekeken, prima mee vermaakt qua verhaal, acteren, het filmische en de muziek. Qua geluidsmix erg ingetogen, dat had qua spektakel van de film zelf twee strepen hoger gemogen. Al met al het kijken zeker waard.   

Vande

Gisteren wilde de vrouw First Blood weer eens zien, en dat keek zo lekker weg dat wij de rest van de Rambo reeks ook maar hebben gekeken.
Lexicon RV-6, Lexicon LX-5, KEF Reference 205, Kef 202C Reference, KEF Reference 201,2xKEF 40B Reference, KEF Reference 70, 4x KEF CI-200 Atmos,Transparent Powercords, van de Hul Magnum, van de Hul interlinks, Panasonic 824, Sony XW5000, Adeo 100" Reference Grey, Zidoo Z9S, Apple 4k 2022 CineMike

ppeter

Rebel Moon — Deel 2: The Scargiver
2024 | 2 u 3m |

Gisteravond gekeken en zag ernaar uit na een geweldig deel 1, maar helaas wat op mijn honger blijven zitten. Het verhaal en de personages werden eerst mooi uitgewerkt, maar het duel was een rommeltje ter plaatsen in het 'dorp' van drie huizen en wat tunnels.

Volgens mij had Zack Snyder hier meer uit kunnen halen met wat meer afwisseling. Maar het beeld, de actie en het geluid waren dan weer wel van een hoog niveau!

IMG_0795.jpeg
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Shadowfox

film 8
beeld 9,5
geluid 8
replay fun 7

Beeld was om te smullen. Niks geen digitaal maar lekker naturel.
geluid is ok. Niks bijzonders
Replay fun bedoel ik hoe het was om iets 2x te kijken en dat viel met deze film wel mee.
Misschien omdat het toendertijd indruk maakte en ik best nog wat dingen wist ookal is het al een tijdje geleden dat ik deze heb gezien.

Kjelt

Citaat van: Shadowfox op april 22, 2024, 09:56:03Replay fun bedoel ik hoe het was om iets 2x te kijken en dat viel met deze film wel mee.
Ja hallo zeg dat mag ik hopen, top film met top cast van Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson,Mark Wahlberg en Martin Sheen.
Als je dat soort films niet meer dan 1x wilt zien zou ik geen discs meer kopen  ;) 

Shadowfox

Citaat van: Kjelt op april 22, 2024, 11:05:58Ja hallo zeg dat mag ik hopen, top film met top cast van Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson,Mark Wahlberg en Martin Sheen.
Als je dat soort films niet meer dan 1x wilt zien zou ik geen discs meer kopen  ;) 

Nooit gezegd dat ik iets niet 2x of meer wil zien. Gaat erom hoe ik een film beleef wanner ik em al gezien heb.
En btw al zit er een all star cast in dan kan de film nog ruk zijn. vrouwelijk geslachtsdeel verhaal vrouwelijk geslachtsdeel film ookal zeggen ze hun dialogen beter dan b acteurs

Kjelt

Ja dat kan maar dan krijgt de film ook niet een hoge score.
Was geen aanval hoor en smaken verschillen.

Shadowfox

Citaat van: Kjelt op april 22, 2024, 11:29:55Ja dat kan maar dan krijgt de film ook niet een hoge score.
Was geen aanval hoor en smaken verschillen.

klopt helemaal  :thumbs-up: