Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Gestart door advr, juni 4, 2006, 23:10:32

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

fietser

#2675
Citaat van: advr op oktober  2, 2014, 21:10:54
1 van de 500 ;D

Fone Label!!



Signoricci Vinyl

LIMITED EDITION

Stereo
Printed in Germany
Pure Analogue Recording
Pure Analogue Cutting
Cutting Machine
One-Stage Pressing Process
33 rpm

180 g.

Heavy Quality Sleeves
ik heb de orginele Concerti uit 1985 nog. Vindt het klankmatig/opname technisch niet best. Hopelijk is er in positieve zin aan gesleuteld. Met name aan het applaus dit staat er wel erg hard op.
Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

fietser

Eric Clapton & Friends - The Breeze

Agnes Obel - Aventine Foutje stond al in de kast :devil: Geseald voor € 10 af te halen in Nijmegen
Magico A3, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Diamond Reference2 speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200, HRS EXR rack.

advr

#2677
Citaat van: fietser op oktober  4, 2014, 19:15:31

ik heb de orginele Concerti uit 1985 nog. Vindt het klankmatig/opname technisch niet best. Hopelijk is er in positieve zin aan gesleuteld. Met name aan het applaus dit staat er wel erg hard op.
Het origineel heb ik ook en ja het applaus klopt niet, nou en :-)

Zo slecht vond ik het niet. De cd is ook goed. De muziek is heerlijk!

Life heb ik hem in Eindhoven gezien. Prachtig.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

LABO

Kon het niet laten dus nog maar weer wat besteld
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

gruiter

Een klassieker en k kan het album bijna dromen, maar nu eindelijk op LP aangeschaft. En dan hoor ik toch weer mooie nieuwe dingen die op de CD niet zo opvielen. En oh wat zijn de baslijntjes mooi!

Broem

Citaat van: LABO op oktober  4, 2014, 21:56:35
Kon het niet laten dus nog maar weer wat besteld

Cassandra Wilson - Werkelijk een van de best klinkende lp's die ik heb. Topper (wel prijzig)
Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 speakers | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Pro-ject Phonobox RS pre met Phono RS Power Box| Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Water XLR, Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

Paul Demo

Een tweetal LP's besteld, de nieuwe Pink Floyd en de nieuwe Bryan Ferry

advr

Citaat van: Paul Demo op oktober  5, 2014, 03:45:33
Een tweetal LP's besteld, de nieuwe Pink Floyd en de nieuwe Bryan Ferry
Een nieuwe Bryan Ferry, die had ik nog gezien. Misschien ook maar bestellen. Pink Floyd moet ik even kijken. :-)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Paul Demo

Het 3 dubbelalbum No Nukes volledig mint voor €5, in krimpfolie zelfs.

Bas Akkerman

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  3, 2014, 21:11:03
Ik sta op het punt op het knopje te drukken voor deze:









Bij de laatste zie ik twee edities met EAN: 0724596940815 en EAN: 0602517989955. Iemand enig idee wat het verschil is?
De eerste had een te lange levertijd, dus die koop ik de volgende keer. Nu heb ik, beetje een gok, deze erbij besteld:

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

ajbeefde

Om de gehele collectie compleet te houden....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

LABO

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  8, 2014, 07:37:45
De eerste had een te lange levertijd, dus die koop ik de volgende keer. Nu heb ik, beetje een gok, deze erbij besteld:


Neemt Bas eens een gok, dan koopt hij ipv de LP een CD :-)

(of heb je het verkeerde hoesje geupload?)
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Jumping Jack

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  8, 2014, 07:37:45
De eerste had een te lange levertijd, dus die koop ik de volgende keer. Nu heb ik, beetje een gok, deze erbij besteld:


Wss de Vinylpassion uitgave? Je had volgens mij evengoed de cd kunnen kopen dan...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

garmtz

Citaat van: gruiter op oktober  4, 2014, 22:03:09
Een klassieker en k kan het album bijna dromen, maar nu eindelijk op LP aangeschaft. En dan hoor ik toch weer mooie nieuwe dingen die op de CD niet zo opvielen. En oh wat zijn de baslijntjes mooi!

Tof! Heb hem dus zoals gezegd op origineel vinyl!

Bas Akkerman

#2689
Citaat van: LABO op oktober  8, 2014, 11:29:33
Neemt Bas eens een gok, dan koopt hij ipv de LP een CD :-)

(of heb je het verkeerde hoesje geupload?)
Kon even zo snel geen ander plaatje vinden. ;)

Citaat van: Jumping Jack op oktober  8, 2014, 11:53:46
Wss de Vinylpassion uitgave? Je had volgens mij evengoed de cd kunnen kopen dan...
Is dat zo? :( Ik ga eens kijken.
Edit: dat is zo. :confused:
Kan ik hem dus maar beter proberen te annuleren...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

VinylPassion is één van de vele labels waarvan niet duidelijk is welke master ze gebruiken. Aangezien het hier om een compilatie gaat, lijkt het me meer dan waarschijnlijk om een cd-op-vinyl te gaan...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op oktober  8, 2014, 13:21:59
VinylPassion is één van de vele labels waarvan niet duidelijk is welke master ze gebruiken. Aangezien het hier om een compilatie gaat, lijkt het me meer dan waarschijnlijk om een cd-op-vinyl te gaan...
Dank je Nick. Zo leer ik ook weer wat bij. De desbetreffende lp heb ik inmiddels geprobeerd te annuleren.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Het blijft uitkijken Bas... Een goede resource is stevehoffman.tv als je van een uitgave wilt weten hoe goed hij is. En Google is your friend...

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op oktober  8, 2014, 13:25:00
Het blijft uitkijken Bas... Een goede resource is stevehoffman.tv als je van een uitgave wilt weten hoe goed hij is. En Google is your friend...
Dat blijkt. Het was nu ook snel even toevoegen zonder research vooraf, omdat ik zo lekker aan het bestellen was. Dank je voor de website!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

2 alarmsignalen om op te letten: ouder werk (rechtenvrij?) en compilatie.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

brtram

Oudje uit 1971  O0

Sometimes it happens in somebody's basement gameroom, sometimes in a backstage dressingroom, sometimes on a tour bus, but the "motel shot," where ever it is played is always characterized by the non-electric, no-strain, no-pain, soft easy sound that Delaney & Bonnie and their talented friends* bring you in this record.

* o.a. Gram Parsons, Bobby Whitlock, Jim Keltner, Dave Mason, Duane Allman, Carl Radle, Leon Russel   :worship:

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op oktober  8, 2014, 13:45:02
2 alarmsignalen om op te letten: ouder werk (rechtenvrij?) en compilatie.
Heel logisch, op dat moment er echter niet aan gedacht. Inmiddels is de LP overigens uit de bestelling gehaald. Goede klantenservice van Platomania.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz


Broem

Citaat van: garmtz op oktober  9, 2014, 08:40:48
Mannen van Platomania zijn top!

En daar rekenen ze ook fikse prijzen voor.
Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 speakers | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Pro-ject Phonobox RS pre met Phono RS Power Box| Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Water XLR, Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

garmtz


Citaat van: Broem op oktober  9, 2014, 20:22:29
En daar rekenen ze ook fikse prijzen voor.

Ik vind de prijzen eigenlijk heel gemiddeld. Noem eens een goedkopere dan met hetzelfde assortiment? Ben wel benieuwd!