De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: Blue-Eyes op september 13, 2010, 22:51:30
PM en topic lopen door elkaar, PM vraag inmiddels hier al beantwoord :D
XL versie is met de antenne toch? 23 Euro bij Conrad.

Ik ben morgen toch in Almere, eens bij de MM kijken. Daar hebben ze veel van Marmitek. Wellicht ook de losse ontvanger.
:D

Klopt! €21 bij elechomica ;) MM in Maastricht had helaas alleen de set. Misschien heb je in Almere meer geluk...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

blue-eyes

Ik lees nu ook wat flarden over de lightmanager. Met de software de code van de lightmanager gebruiken voor de pronto / marmitek combi.


Hmmm. Morgen maar eens meer uitzoeken. Nu eerst maar eens gaan slapen.




Ik heb het gevoel dat het wel gaat lukken met die marmitek / pronto combi. En de lightmanager kan altijd nog aangeschaft worden. De marmitek raak ik wel weer kwijt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Kjelt

Ik heb die marmitek en mijn ervaringen zijn wisselend, soms werkt het prima maar meestal doet ie niet wat ik verwacht. Hij reageert bovendien op de lcd tv, waarschijnlijk omdat ik nog fluo backlight heb.

WickedGame

Als een logitech Harmony het kan moet een Pronto het ook kunnen.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Durk

elekhomica is in Emmeloord... Dus dat is ook niet zo ver.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

blue-eyes

Dat is dan dichtbij!

Maar ik moet ook een nieuw toetsenbordje hebben, dus ga even naar de MM. En als ik daar toch ben, misschien is er wel een leuke BD aanbieding :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ajbeefde

Citaat van: Blue-Eyes op september 14, 2010, 08:58:54
Dat is dan dichtbij!

Maar ik moet ook een nieuw toetsenbordje hebben, dus ga even naar de MM. En als ik daar toch ben, misschien is er wel een leuke BD aanbieding :P

Wordt tijd dat je weer wat gaat doen  ;D

Al dat shoppen.....  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

blue-eyes

Citaat van: ajbeefde op september 14, 2010, 09:12:45
Wordt tijd dat je weer wat gaat doen  ;D

Al dat shoppen.....  ;D


Ach, 4 weken thuis gezeten de afgelopen 12 jaar. En dat waren de laatste 4 weken. Ik maak me niet druk, heb nog steeds een van de betere trackrecords.


p.s. Allemaal achterstallig werk waarvoor ik moet inkopen :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

ajbeefde

Citaat van: Blue-Eyes op september 14, 2010, 09:21:13


p.s. Allemaal achterstallig werk waarvoor ik moet inkopen :P

He dat excuus moet ik onthouden....  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

blue-eyes

Citaat van: Durk op september 14, 2010, 08:57:53
elekhomica is in Emmeloord... Dus dat is ook niet zo ver.

Daar maar even bestellen. Bij de MM was het bijna 40 euro (setje). Dan is die 22 euro een stuk goedkoper (alleen ontvanger).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

De Marmitek ontvanger is besteld, hopelijk morgen of donderdag in huis, wellicht vrijdag eerste werkdag van de nieuwe klus. Kan ik nog snel even wat zaken afronden ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TubeKees

Misschien een domme vraag: maar is zo'n Classe SSP-800 ook nog een beetje goed in stereo? Of toch beduidend minder dan een echte stereo voorversterker ... ;)

ajbeefde

Citaat van: TubeKees op september 16, 2010, 09:34:56
Misschien een domme vraag: maar is zo'n Classe SSP-800 ook nog een beetje goed in stereo? Of toch beduidend minder dan een echte stereo voorversterker ... ;)

Dat is wel een domme vraag ja....  ;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

WickedGame

Citaat van: TubeKees op september 16, 2010, 09:34:56
Misschien een domme vraag: maar is zo'n Classe SSP-800 ook nog een beetje goed in stereo? Of toch beduidend minder dan een echte stereo voorversterker ... ;)

SSP800 is erg goed in stereo. In iedergeval wel beter dan de CP500 van Classé. Ik weet niet hoe hij zich houdt naast een CP700 stereo voorversterker, maar dat de SSP800 zijn mannetje staat op stereo is wel duidelijk.

TubeKees

Tja waarom vraag ik dat?

Omdat ik, net als vele anderen waarschijnlijk, een chronisch te kort heb aan digitale ingangen.

- een Mediacenter
- Een Playstation
- Een logitech streaming apparaatje
- Een XBMC ion-pctje (om af en toe wat mee te testen)

Nu heb ik een buizenvoorversterker spelend op eindversterkers van Nuforce. Voor de voorversterker staat een DAC, maar deze heeft maar 1 ingang maar is wel heel erg mooi.

Nu gaan mijn kids zich steeds meer interesseren voor films en muziek DVD's. Maar ik wil gewoon (erg) goed stereo hebben, dus ja.... ik zit wel eens in een spagaat he ....


blue-eyes

#5191
Je bent welkom om de set in een harde ruimte, met onbehoorlijke acoustiek te beluisteren ;)

p.s.: wel optimaal ingesteld door Bjorn, erg mooie sub integratie ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

O ja, de klus in Beek, zuid Limburg gaat door. Ik ben inmiddels begonnen. Heb vandaag een paar uur gewerkt, maar toch meer dan 12 uur in totaal onderweg/werk geweest.

Er zitten geen audiofielen in die hoek, hebben andere interesses. Tja, als ze vragen wat je allemaal doet, komt het vanzelf ter sprake ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TubeKees

CitaatJe bent welkom om de set in een harde ruimte, met onbehoorlijke acoustiek te beluisteren Wink

Gaaf! Daar heb ik zeker interesse in...  8)  De komende weken ben ik ff te druk, daarna: heel graag ...

blue-eyes

De Classe gaat niet weg, doe rustig aan :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

TubeKees


riwi

Citaat van: Blue-Eyes op september 17, 2010, 20:20:08
O ja, de klus in Beek, zuid Limburg gaat door. Ik ben inmiddels begonnen. Heb vandaag een paar uur gewerkt, maar toch meer dan 12 uur in totaal onderweg/werk geweest.

Zo, da's een eind rijden, vanaf waar jij woont!  :o
Lijkt me niet prettig als dat voor langere tijd is. Ik heb wel eens dat ik een aantal weken/maanden naar Heerlen moet, da's voor mij ook 150km enkele reis, maar vanaf de flevoland is dat helemaal een kriem lijkt me. Heb je echt geen vrije tijd meer.

Durk

Gewoon een hotelletje pakken.. Mijn broer zit de hele week in Zeeuws Vlaanderen en een vriend van mij heeft een klus in Zurich (UBS Bank) aangenomen.. Dat is nog eventjes verder dan Beek.  :D
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

riwi

Citaat van: Durk op september 18, 2010, 11:56:03
Gewoon een hotelletje pakken.. Mijn broer zit de hele week in Zeeuws Vlaanderen en een vriend van mij heeft een klus in Zurich (UBS Bank) aangenomen.. Dat is nog eventjes verder dan Beek.  :D

De vraag is dan of dat vergoed wordt. En de vraag is ook of je de reisuren mag boeken bij je werkgever en uitbetaald krijgt. Maar inderdaad een hotelletje is dan wel comfortabeler. Hoewel langere tijd in een hotel ook dodelijk saai is vind ik.

HTip

Citaat van: riwi op september 18, 2010, 12:00:14
De vraag is dan of dat vergoed wordt. En de vraag is ook of je de reisuren mag boeken bij je werkgever en uitbetaald krijgt. Maar inderdaad een hotelletje is dan wel comfortabeler. Hoewel langere tijd in een hotel ook dodelijk saai is vind ik.

Er wonen genoeg forumleden in de buurt om de maandagavonden door te komen :D

Ik zou voor de zondag en maandag een hotel nemen. Zondagavond laat heen en dinsdag weer terug. Heb je maar 2 nachten dat je van huis bent...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive