De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

El Penumbra


TheSpeedSkater

Dat is scherp beeld! Welke type was dit ook alweer?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sol

Ziet er nog altijd goed uit, Blue! ;)
Ook een paar aanpassingen gedaan aan je meubel, zie ik?
En een nieuwe TV? :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

blue-eyes

Citaat van: Sol op november 30, 2008, 14:20:02
Ziet er nog altijd goed uit, Blue! ;)
Ook een paar aanpassingen gedaan aan je meubel, zie ik?
En een nieuwe TV? :D

Merci ;)

Een nieuwe TV ja, maar het meubel is nog onveranderd. Moet nog altijd gebeuren......
Tijdgebrek of gebrek aan prioritering ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sol

Citaat van: Blue-Eyes op november 30, 2008, 14:38:32
Merci ;)

Een nieuwe TV ja, maar het meubel is nog onveranderd. Moet nog altijd gebeuren......
Tijdgebrek of gebrek aan prioritering ;D

Haha ik ken het probleem ja. Denk dat we daar allemaal wel over te spreken zijn. :D
Maar goed, keep up the good work!
Heb ondertussen ook even naar je Showcase gekeken en uitvoerig gelezen. Mooi leesvoer. :)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

tiptop

Mooie opstelling zo, Eisse. 8)

Zet je 'm niet te hard als Matthijn in de box ligt ;D ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

WickedGame

Ziet er weer netjes uit. Toch wel benieuwd naar deze tv als ik zo de plaatjes bekijk.

Joris1971

Wanneer ga je dat meubel onderhand eens verven?  ;) ;D ;D

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Joris1971

#2135
Citaat van: Blue-Eyes op december 10, 2008, 13:24:03
er wordt niet geverfd ;D

Zonde, ik vind dat meubel nu zo overkomen van, het is wel af, maar ook niet helemaal.
Als je het mooi zwart verft komt het imho een stuk beter uit de verf.  ;D ;D

Nahpets

Ik heb gisteren de set van BE kunnen zien, erg indrukwekkend. Helaas was een korte luistersessie er niet bij (er moest Dora gekekend worden  :hehe:).

Het meubel ziet er in het echt leuk uit.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

JeKa

Citaat van: Joris1971 op december 10, 2008, 13:51:21
Zonde, ik vind dat meubel nu zo pverkomen van, het is wel af, maar ook niet helemaal.
Als je het mooi zwart verft komt het imho een stuk beter uit de verf.  ;D ;D

Pover overkomen?  ;D

Joris1971

Citaat van: JeKa op december 10, 2008, 14:11:38
Pover overkomen?  ;D

Ja, das oud Hollands voor Overkomen.  ;D

blue-eyes

Citaat van: Enno op december 10, 2008, 14:01:52
Ik heb gisteren de set van BE kunnen zien, erg indrukwekkend. Helaas was een korte luistersessie er niet bij (er moest Dora gekekend worden  :hehe:).

Het meubel ziet er in het echt leuk uit.

Hear hear!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

LittleNinja

Citaat van: Enno op december 10, 2008, 14:01:52
Ik heb gisteren de set van BE kunnen zien, erg indrukwekkend. Helaas was een korte luistersessie er niet bij (er moest Dora gekekend worden  :hehe:).

Het meubel ziet er in het echt leuk uit.

Kon je het aan? Het kan er nogal heftig aan toegaan tijdens Dora The Explorer.... Om maar te zwijgen over Diego!! :o
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

blue-eyes

Citaat van: WickedGame op december  1, 2008, 08:53:12
Ziet er weer netjes uit. Toch wel benieuwd naar deze tv als ik zo de plaatjes bekijk.

Je woont in de buurt ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op december 10, 2008, 16:06:46
Je woont in de buurt ;)

Dat is waar, heb je ook het geweldige nieuws overigens ontvangen bij de opdrachtgever?

blue-eyes

- mijn tarieven waren net met meer verhoogd dan ze verlaagd worden
- ik ben vooralsnog als dringend aanwezig verklaard, derhalve geen extra vakantiedagen


;D

p.s. Heb er wel veel last van. Ik zoek Jan: "Bel half januari maar terug".....

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Citaat van: Joris1971 op december 10, 2008, 13:51:21
Zonde, ik vind dat meubel nu zo overkomen van, het is wel af, maar ook niet helemaal.
Als je het mooi zwart verft komt het imho een stuk beter uit de verf.  ;D ;D

Ik zit er aan te denken om donker tapijt over de panelen te plakken.
Eerst maar eens vrije dagen zien in te plannen ;D

Overigens moet als laatste klus de WC vervangen worden, en wil ik de studeerkamer beneden in tweëen delen: een logeerkamer en een studeerkamer.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op december 10, 2008, 18:06:17
- mijn tarieven waren net met meer verhoogd dan ze verlaagd worden
- ik ben vooralsnog als dringend aanwezig verklaard, derhalve geen extra vakantiedagen


;D

p.s. Heb er wel veel last van. Ik zoek Jan: "Bel half januari maar terug".....



Dan heb je geluk, ik zit nu wel op kantoor. Gelukkig wel declarabel aangezien ik nog een klant in mijn portofolio heb waar ik direct even terecht kon. Maar kwam beetje als donderslag bij heldere hemel. Maar goed januari i'm back!  :bigsmile:

Fatalfelix

Citaat van: Joris1971 op december 10, 2008, 13:51:21
Zonde, ik vind dat meubel nu zo overkomen van, het is wel af, maar ook niet helemaal.
Als je het mooi zwart verft komt het imho een stuk beter uit de verf.  ;D ;D

Hij moet hem gewoon mooi bordeaux rood verven, past ook goed bij z'n vloer en muur  8). Het punt is alleen dat verven met MDF heeeel veeel werk is, en ik kan me voorstellen dat hij daar weinig zin in heeft  ;D.

Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

blue-eyes

En verven geeft een hard oppervlak, dat ook al verf je het mat altijd "schittert".

Ook voor het geluid geeft dat een hard oppervlak. Vandaar het idee voor tapijt, laagpolig. Ik het gemakkelijk proberen, werkt het niet kost me dat dat een dagje schuren. Verven kan dan altijd nog ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa

Citaat van: Blue-Eyes op december 11, 2008, 07:03:44
En verven geeft een hard oppervlak, dat ook al verf je het mat altijd "schittert".

Ook voor het geluid geeft dat een hard oppervlak. Vandaar het idee voor tapijt, laagpolig. Ik het gemakkelijk proberen, werkt het niet kost me dat dat een dagje schuren. Verven kan dan altijd nog ;)

Als he het tapijt eerst voor proef op de achterkant vast niet op spijkert hoef je ook niet te schuren wanneer het niet werkt.

Nahpets

Citaat van: JeKa op december 11, 2008, 11:56:33
Als he het tapijt eerst voor proef op de achterkant vast niet op spijkert hoef je ook niet te schuren wanneer het niet werkt.

Als je dat doet weet je:
a) niet hoe het staat
b) niet wat het akoestich effect is
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.