De set van Blue-Eyes

Gestart door blue-eyes, augustus 15, 2005, 10:44:54

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

blue-eyes

Citaat van: JeKa op februari 14, 2008, 22:58:12
Dat is inderdaad spannend en al helemaal als het om grote bedragen gaat!
Je kan op de homepage van DHL in de linker kolom je track en trace nummer invoeren.

Dat wordt een erg lang weekend.....  ;)

Ja... Krijg alleen een error met het nummer.
Ga het morgen even weer proberen. Moet nu als de wiedeweerga LS kabels maken ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa

Citaat van: Blue-Eyes op februari 14, 2008, 23:03:35
Ja... Krijg alleen een error met het nummer.
Ga het morgen even weer proberen. Moet nu als de wiedeweerga LS kabels maken ;D

Meestal wordt het nummer 's nachts of de volgende dag pas in het systeem gezet. Heb ik tenminste al een paar keer gehad.
Heb je niet getwijfeld om er zelf heen te rijden, of was het erg ver?

blue-eyes

#1427
Citaat van: JeKa op februari 14, 2008, 23:05:36
Meestal wordt het nummer 's nachts of de volgende dag pas in het systeem gezet. Heb ik tenminste al een paar keer gehad.
Heb je niet getwijfeld om er zelf heen te rijden, of was het erg ver?
Aaah. Morgenvroeg dan nog maar even checken. Normaliter vannacht naar Nl. morgen distribtie, zaterdag aanbieden? Maar even controleren of DHL wel op zaterdag werkt. Anders maandag maar vrij nemen ;)

De afstand viel op zich wel mee, 900 / 1000 km heen en terug. Maar ik moet thuis ook nog veel doen, en voor 64 euro worden nu beide dozen bezorgt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

molle

Bij mij lukt het nooit met die tracknummers :P Krijg ook steeds error en als het begint te lukken ligt het pakje meestal al in de bus ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

JeKa

Citaat van: molle op februari 14, 2008, 23:29:04
Bij mij lukt het nooit met die tracknummers :P Krijg ook steeds error en als het begint te lukken ligt het pakje meestal al in de bus ;D

;D Heb ik ook al een paar keer gehad

molle

Citaat van: Jack van Dijk op februari 14, 2008, 23:34:03
Die trackingnummers zit inderdaad wat vertraging in. Ik zou overigens erg verbaasd zijn als DHL op zaterdag langs komt, dus ik zou maandag maar vrij nemen.

Hier(Belgie) leveren ze wel op zaterdag, weet niet bij jullie.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

blue-eyes

Citaat van: Jack van Dijk op februari 14, 2008, 23:34:03
Die trackingnummers zit inderdaad wat vertraging in. Ik zou overigens erg verbaasd zijn als DHL op zaterdag langs komt, dus ik zou maandag maar vrij nemen.

Dat gaat nu net niet lukken bedenk ik me. Maandag nog een aantal vergaderingen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op februari 14, 2008, 23:25:30
De afstand viel op zich wel mee, 900 / 1000 km heen en terug. Maar ik moet thuis ook nog veel doen, en voor 64 euro worden nu beide dozen bezorgt.

Voor het bedrag...

Citaat van: Blue-Eyes op februari 12, 2008, 18:12:17
Een erg scherpe aanbieding, beide apparaten, 2 maand oud voor 7500 euro. Ben erg, erg content hiermee.

... had ik de auto genomen... ::)













                                                          ....maar ik ga er van uit dat alles goed komt met de verzending! :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: Jack van Dijk op februari 15, 2008, 00:40:02
Ach, zolang het met DHL (of liever nog met UPS) gaat dan maak ik mij daar nooit zo zorgen over. Een van mijn Burmesters, en ook een Tag DVD32FLR heb ik destijds via UPS uit Duitsland laten komen. Geen centje pijn.

Was dat ook onder vooruitbetaling van bijna 17.000 ouderwetse guldens? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: Jack van Dijk op februari 15, 2008, 00:51:26
Beide apparaten stonden in buurt van Munchen en het was niet eens een kwestie van geen zin hebben om daar heen te rijden, maar meer een kwestie van geen tijd er voor hebben. Dat laatste is nog steeds mijn grootste probleem...

Ik snap het wel, maar begrijp het niet: ik kan het mij niet veroorloven om er geen tijd voor te hebben. :-\


Ik ben voor dik 5000 euro al eens naar München afgereisd en heb de kosten (2x900 km en hotelletje) op de koop toe genomen. :)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Maar dan kun je het je (kennelijk) financieel veroorloven om zo'n risico te nemen... ::) ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Lucky.L

Citaat van: Audiofiel op februari 15, 2008, 00:14:14
Voor het bedrag...

... had ik de auto genomen... ::)













                                                          ....maar ik ga er van uit dat alles goed komt met de verzending! :D
Ik had idd ook maar de auto genomen voor zo'n bedrag!

Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

blue-eyes

#1438
Citaat van: Audiofiel op februari 15, 2008, 00:14:14
Voor het bedrag...

... had ik de auto genomen... ::)


                                                        ....maar ik ga er van uit dat alles goed komt met de verzending! :D

Beide pakketten zijn inmiddels ergens in Nederland gearriveerd.

Er zijn veel dingen waarom ik de beste man vertrouw. Ik ga hier geen details weergeven, maar ik heb met hem gesproken en hij heeft mij een aantal zaken gegeven welke ik na kon trekken.
Het is iemand die nogal veel in de publiciteit staat in Dld. Ik kon dus ook mooi in zijn bedrijf de email en wat gegegens controleren.

Dat was de eerste controle. Daarnaast serienummers, etc. Ook in de gesprekken kwamen een aantal zaken naar voren waardoor in ieder geval mijn vertrouwen groeide.

Leuke anekdote:
Als ik heen was gegaan kon ik nog een rondje in een Porsche rijden, dat mis ik nu ;D. De beste man zijn Porsche staat te koop. Voor de liefhebbers, het is een Porsche 4S.


Als het niet in orde blijkt te zijn, is het wel erg doortrapt en worden namen, adressen, emails, etc. van een bekend persoon gebruikt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Het zal vast wel goedkomen, Eisse, omdat het meestal goed gaat.....

Citaat van: Blue-Eyes op februari 15, 2008, 08:13:09
Beide pakketten zijn inmiddels ergens in Nederland gearriveerd.

Er zijn veel dingen waarom ik de beste man vertrouw. Ik ga hier geen details weergeven, maar ik heb met hem gesproken en hij heeft mij een aantal zaken gegeven welke ik na kon trekken.
Het is iemand die nogal veel in de publiciteit staat in Dld. Ik kon dus ook mooi in zijn bedrijf de email en wat gegegens controleren.

Dat was de eerste controle. Daarnaast serienummers, etc. Ook in de gesprekken kwamen een aantal zaken naar voren waardoor in ieder geval mijn vertrouwen groeide.
Als ik heen was gegaan mocht ik nog wel een rondje in een Porsche rijden, dat mis ik nu. Deze staat te  koop. Voor de liefhebbers, het is een Porsche 4S.

Als het niet in orde blijkt te zijn, is het wel erg doortrapt en worden namen, adressen, emails, etc. van een bekend persoon gebruikt.

..... maar niet omdat het om een 'invloedrijk' persoon zou gaan.

Vind je dat niet een beetje naïef? :o
Of heb jij een rapport waaruit blijkt dat mensen met een Porsche geen oplichters kunnen zijn? ::)

Persoonlijk maakt het mij weinig uit wat voor auto iemand rijdt; misschien ben ik zelfs wel argwanender bij iemand die zegt een Porsche te bezitten... ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

#1440
Dan lees jij mijn tekst toch totaal verkeerd! Zo naief ben ik echt niet.

Ik heb veel checks gedaan. Hou het daar maar op. En meer dan anders. En nogmaals, als dit alles fake is, zit het echt, echt heel erg goed in elkaar..........



En dat verhaal over de Porsche was gewoon een leuke anekdote. We kwamen aan de praat over auto's, beiden zijn we gek op die heilige koeien. Het bleek dat zijn Porsche te koop stond . Daar mocht ik dan een rondje Hamburger ring mee rijden.
Let wel, ik zou de goederen ophalen, pas na twee dagen heb ik de afspraak omgegooid in verzenden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Wanneer is de geplande leveringsdatum in NL  ;D

Ben nou toch wel heel benieuwd. Ga zelf dit weekend even die kabel plaatsen. Nog steeds geen tijd voor gehad na mijn bezoek. Allemaal druk druk druk....  ;D

blue-eyes

#1442
Dat stond er nog niet bij in de track and trace.

Aansluiten die kabels! Man..... zulk mooi spul en nog niet aangesloten ;)


Citaat
Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

WickedGame

Citaat van: Blue-Eyes op februari 15, 2008, 09:13:42
Dat stond er nog niet bij in de track and trace.

Aansluiten die kabels! Man..... zulk mooi spul en nog niet aangesloten ;)



Ik neem mijn tijd  :P

Moet uberhaupt mijn versterker compleet gaan loshalen om overal bij te kunnen. Hoop dat het huis snel klaar is van dat gezeur ook af, in 1 keer alles goed aansluiten en wegwerken, nou ja de Magnum word niet weg gewerkt  ;D

Filter doosjes zijn veel te mooi  ;D

Audiofiel

Citaat van: Blue-Eyes op februari 15, 2008, 08:54:24
Dan lees jij mijn tekst toch totaal verkeerd! Zo naief ben ik echt niet.

In ieder geval genoeg naïef / goedgelovig om 7500 euro vooruit te betalen. >:D ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Dat is niet naief, dat is het verschil in denken tussen ons. Jij zou dat nooit doen, maar om dan mijn handelswijze als naief te bestempelen.... ;)


Maar goed, je plaats smileys ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Ik plaatste een hoop smileys, dus jij hoeft niet zo te happen.  :P :-*
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

VlisChris

T'is nog vrij vroeg op de ochtend.
Wellicht heeft Eisse nog niet ontbeten ;) ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Als jij kinderen hebt roep je dat soort dingen niet meer ;D

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4