Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op april  8, 2022, 15:37:17
De atv zojuist in gebruik genomen, plug & play. Viaplay erop gezet. Deze draait vooralsnog als een tierelier, of dat met een live stream ook zo is blijft nog ff spannend, tot m.o. de kwalificatie, dan weet ik meer 🤞🏻

Het was ff uitproberen hoe ik de atv kon bedienen middels de iPad, maar dat blijkt ook kinderlijk eenvoudig. De bijgeleverde afstandsbediening zit alweer in de verpakking.

Gave dingen toch?
Lekker snel ook.
Als beeld traag nu, ligt het niet aan de mediaspeler
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

Probleem is opgelost, prima beeld (d.w.z. Viaplay " kwaliteit ") en storingsvrij  :pompom:
Ik was wakker, kon niet wachten tot de kwalificatie  ::)

Citaat van: Hannibal_ op april  8, 2022, 17:39:58
Gave dingen toch?
Lekker snel ook.
Als beeld traag nu, ligt het niet aan de mediaspeler
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op april  9, 2022, 05:46:54
Probleem is opgelost, prima beeld (d.w.z. Viaplay " kwaliteit ") en storingsvrij  :pompom:
Ik was wakker, kon niet wachten tot de kwalificatie  ::)

Kijk!
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

drees62

Citaat van: Xander32 op april  9, 2022, 05:46:54
Probleem is opgelost, prima beeld (d.w.z. Viaplay " kwaliteit ") en storingsvrij  :pompom:
Ik was wakker, kon niet wachten tot de kwalificatie  ::)

Welke versie van de Apple TV heb je? Ik heb nog een oude (3?) en daar zit de app van Viaplay niet op, ook niet na een system update. Kan het beeld en geluid van iPad of iPhone natuurlijk gebruiken via aircast maar kan hier ook gewoon via Ziggo (kanaal 200).
Vind het commentaar overigens wel steeds beter worden van the new guys 😉

Xander32

De 2021 HD versie. Ik wist niet zeker of het zou gaan werken dus vond de €160,- eigenlijk al teveel geld voor een wilde gok. Nu het goed blijkt te werken zou ik met die wetenschap wellicht voor de 4k versie zijn gegaan. In het geval van Viaplay heb je daar overigens niets aan, die hebben geen 4k, niet eens hd.

Eens betreft het commentaar: ik mis dhr. Mol in het geheel niet, ik vind dat de nieuwe generatie het prima en snel oppakt 👍🏻

Citaat van: drees62 op april  9, 2022, 10:54:23
Welke versie van de Apple TV heb je? Ik heb nog een oude (3?) en daar zit de app van Viaplay niet op, ook niet na een system update. Kan het beeld en geluid van iPad of iPhone natuurlijk gebruiken via aircast maar kan hier ook gewoon via Ziggo (kanaal 200).
Vind het commentaar overigens wel steeds beter worden van the new guys 😉
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#7380
Past prima bij het weer, dit album van deze zuiderbuur 🎶



Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

brt

Citaat van: Xander32 op april  9, 2022, 12:58:07
Past prima bij het weer, dit album van deze zuiderbuur 🎶




Wow, dan noem je ff een album zeg  :inlove:
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

Xander32

Vorig jaar november besteld, nu eindelijk binnen 🎸



Brighten, Jerry Cantrell
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op april 15, 2022, 18:23:04
Vorig jaar november besteld, nu eindelijk binnen 🎸



Brighten, Jerry Cantrell

Serieus? Zo lang?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

#7384
Distributie vanuit Amerika verliep schijnbaar ietwat stroef  ::)
Maar nu is die binnen, morgen maar ff rippen.

Citaat van: Hannibal_ op april 15, 2022, 18:48:40
Serieus? Zo lang?


In bestelling:


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op april 15, 2022, 19:04:11
Distributie vanuit Amerika verliep schijnbaar ietwat stroef  ::)
Maar nu is die binnen, morgen maar ff rippen.


In bestelling:



Was waarschijnlijk deel van de ever given cargo  ;)

Hoop dat de nieuwe wat vlotter gaat
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Mitch--

Citaat van: Xander32 op april 15, 2022, 19:04:11
Distributie vanuit Amerika verliep schijnbaar ietwat stroef  ::)
Maar nu is die binnen, morgen maar ff rippen.


In bestelling:



Roo Panes, ook onlangs ontdekt maar echt erg goed  :wub:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32

Is fraai he 👌🏻

Citaat van: Mitch-- op april 19, 2022, 09:06:31
Roo Panes, ook onlangs ontdekt maar echt erg goed  :wub:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Vorig weekend de opstelling van de Kensingtons wat gewijzigd, middels trial and error.

Uiteindelijk staan ze bijna weer op dezelfde positie, enkel de toe-in is wat groter geworden.
De toename aan ruimtelijkheid (op de sweet spot) is opmerkelijk 🎶. Daar lag duidelijk nog wat ongebruikt potentieel, tof  :thumbs-up:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#7389
Citaat van: Xander32 op april 27, 2022, 07:37:12
Vorig weekend de opstelling van de Kensingtons wat gewijzigd, middels trial and error.


Oh jee. Daar is ie wéér die onrust....


Zó blij dat ik die periode achter me heb liggen.....


Maar mooi dat je met dat geschuif nu weer voor heel even helemaal blij bent.

Mocht t allemaal toch niet goed komen....  Ik heb een Accuphase opvangcentrum hier thuis....  :D


Xander32

Oh jee, daar is ie wéér ...

Citaat van: twani op april 27, 2022, 07:46:44
Oh jee. Daar is ie wéér die onrust....


Zó blij dat ik die periode achter me heb liggen.....


Maar mooi dat je met dat geschuif nu weer voor heel even helemaal blij bent.

Mocht t allemaal toch niet goed komen....  Ik heb een Accuphase opvangcentrum hier thuis....  :D


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Na een tweede proefrit vrijdag jl, dit maal samen met hare maje, heb ik een bestelling uit staan voor een Mazda CX-30 (Luxury, e-Skyactiv X 186). Nu is het geduldig wachten.

Citaat van: Xander32 op maart 31, 2022, 19:30:36
... Morgen ga ik proefrijden in heel wat anders, een Kia Sportage (2022) en een Mazda CX-30 (2022). Twee weken geleden heb ik proefgereden in een Toyota CH-R en RAV4 (beide ook 2022). Van die laatste ben ik erg gecharmeerd.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Golfer

Gefeliciteerd, in ieder geval een mooi uitziende auto! Geen ervaring met het merk maar de keuze van een nieuwe is toch altijd een ding.
Yamaha RX-A3070(woonkamer), Parasound 2250, Rotel RB-990BX, Marantz SA8005, Sony UBP-X800M2, LG 50NANO886PB, Philips FB-825 (zitgedeelte), FB-860 (eetgedeelte), FB-821 en een Dali Zensor Vocal. Yamaha WXA-50 (keuken met no-name inbouw plafondspeakers), WXC-50 (kantoor), Rotel RB-1080 (kantoor), B&O Penta's III en JBL E50 (kantoor).

chansig

Citaat van: twani op april 27, 2022, 07:46:44
Oh jee. Daar is ie wéér die onrust....


Ach een beetje schuiven kan toch geen kwaad ? Vraag is dan altijd: Is het beter of anders. Anders kan ook als beter ervaren worden. Iets in het anders is altijd wel beter. Dusssss....

En jij koopt gewoon ouwe meuk en gaat dat opknappen. Als het klaar is begint de onrust alweer te komen en koop je weer wat anders. Ieder zijn onrust.



Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

drees62

Citaat van: Xander32 op april 27, 2022, 08:12:03
Na een tweede proefrit vrijdag jl, dit maal samen met hare maje, heb ik een bestelling uit staan voor een Mazda CX-30 (Luxury, e-Skyactiv X 186). Nu is het geduldig wachten.

Gefeliciteerd! Welke kleur is het geworden?
Nu maar hopen dat de benodigde chips op voorraad zijn 😉

JoWa

Mooie en goede keuze.
Ik rij zelf in een CX-5 en vind het een zeer fijne goed afgewerkte auto.
Afgelopen kleine vier jaar geen issues mee gehad.

Welke kleur is het geworden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Mediator

Mooie auto Xander32! Ziet er mooi uit, luxe interieur en voldoende vermogen.

Xander32

#7397
Machine Grey

Citaat van: drees62 op april 27, 2022, 11:30:08
Gefeliciteerd! Welke kleur is het geworden?
Nu maar hopen dat de benodigde chips op voorraad zijn 😉
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bertus69

Mooi Robert, gefeliciteerd met je nu bolide  :pompom:
Marantz PM11s3 / BS Node 2 / Denon DCD 1500AE / Monitor Audio Gold GS20 / Synology DS216 2x 3TB

Xander32

Dank  :thumbs-up:

De keuze ging echter vrij eenvoudig hoor. Bepaal je budget, lees je van te voren goed in, maak een shortlist, ga proefrijden, maak een voorlopige keuze, maak een tweede proefrit, maak een definitieve keuze. Zo is het gelopen in een week of zes. De keuze aangaande uitvoeringen en kleuren had ik mij tijdens het inlezen middels het www/ het online samenstellen al gemaakt.

Het liefst zou ik een Toyota RAV4 rijden, dat vind ik een fraaie, stoere wagen om te zien, echter de uitvoeringen die mij aanspreken vallen buiten mijn budget. Een concessie betreffende de uitvoering (in dit geval de aandrijving) wil ik niet doen. De Toyota CHR vond ik uiteindelijk te druk betreft het design, zowel het interieur als het exterieur. Dat gaat denk ik snel vervelen. Daarnaast irriteerde ik mij aan de cvt welke bij een beetje gassen aan het janken bleef. De KIA Sportage gaf mij het gevoel van een bedrijfswagen tijdens het rijden, zowel betreft onderstel als aandrijving. Onvoldoende verfijnd. Die zag er echter wel heel gaaf uit, zowel het interieur als het exterieur.

De Mazda CX-30 vond ik vanaf het begin goed smoelen, wat rustiger dan de andere kandidaten, wat minder uitgesproken en daarmee denk ik langer houdbaar. De zit was ook direct goed, de afwerking top en het ding reed heerlijk. De CX-30 vroeg ook geen gewenning: instappen, instellen en gaan. Alles werkt haast intuïtief. En de Luxury uitvoering bevat alles wat ik voornaam vind. Nu begint dus het lange wachten  ::)

Citaat van: Golfer op april 27, 2022, 09:49:46
Gefeliciteerd, in ieder geval een mooi uitziende auto! Geen ervaring met het merk maar de keuze van een nieuwe is toch altijd een ding.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT