Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Robert kennende, is dit slechts ter beoordeling van set/ akoestiek/ versie. Niet meer niet minder.
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Xander32

Exact wat Roy hierboven aangeeft 👍🏻


Theo, als je de moeite had genomen om even wat verder terug te lezen, dan had je kunnen lezen dat dit ene nummer al een tweetal decennia mijn referentienummer is om een set bij een ander of een wijziging in mijn eigen set op waarde te kunnen schatten. Niet meer, niet minder. En buiten de bovenstaande summiere momenten om, blijf ik het een geweldig nummer vinden om van te genieten.

Bijzonder hoe dit voor sommigen werkt, er zijn er altijd weer die er meer van weten te maken, er van alles bij weten te verzinnen 🤔 🥴



Citaat van: twani op september 23, 2021, 15:39:13
Doe je daarnaast ook nog naar de muziek luisteren? :tounge2:

Grappig wel hoe mensen kunnen verschillen.

Ik luister naar al deze facetten los van elkaar compleet niet. Ik hoor slechts muziek........

Nog nooit is mij bijvoorbeeld het uitsterven van het slagwerk dit dan losstaand van de muziek opgevallen.

Het zal aan mij liggen, waarbij opgemerkt dat ik geloof ik best blij ben dat ik het niet hoor.

Wel vind ik een nummer steengoed of niet, dat dan weer wel.

Wel benieuwd eigenlijk waar de obsessie voor het ontrafelen van een mooi nummer vandaan komt. 

Is dat de kostprijs van de apparatuur die je die kant op dirigeert? Is dat het?

Doe aan bovenstaand ajb geen oordeel hangen want dat was de bedoeling niet van deze post.

Ieder z'n lol...... en als dat is om een nummer in klanken afzonderlijk uiteen te rafelen is dat ook een prachtige hobby.

Zo is het ook nog  :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#6802
Citaat van: Xander32 op september 23, 2021, 19:26:49
Exact wat Roy hierboven aangeeft 👍🏻


Theo, als je de moeite had genomen om even wat verder terug te lezen, dan had je kunnen lezen dat dit ene nummer al een tweetal decennia mijn referentienummer is om een set bij een ander of een wijziging in mijn eigen set op waarde te kunnen schatten. Niet meer, niet minder. En buiten de bovenstaande summiere momenten om, blijf ik het een geweldig nummer vinden om van te genieten.

Bijzonder hoe dit voor sommigen werkt, er zijn er altijd weer die er meer van weten te maken, er van alles bij weten te verzinnen 🤔 🥴
Snap ik, ben ook best een vreemde gast, echter blijft tóch overeind dat mij überhaupt dit soort klankmatige facetten in de klank nooit opvallen.

Ik vind t lekker in t gehoor liggen of niet. Dat is het eigenlijk wel zo'n beetje....

Misschien ook daarom mijn persistente aversie tegen mogelijke kabelverschillen waarop ik dan ook weiger me te focussen....

Soort van geforceerd rust creëren tussen de oren zodat er genoeg rekencapaciteit in de bovenkamer overblijft om relaxed van de muziek te genieten.

In gekende forumtaal; ver weg van technisch luisteren waartoe iedere dure nieuwe aanschaf je toch weer, méér of mínder bewust, uitnodigt

Ieder individu is anders en dat kunnen nu eens een keer onmogelijk mensen met mij oneens zijn...

Xander32

Ik ben wel benieuwd of je een verschil gaat/kan horen. Enne, een nieuwe dac? Welke is het geworden?


Citaat van: fugazi_2009 op september 22, 2021, 21:26:59
Ik heb de MFSL SACD versie, die komt er ook niet heel slecht vanaf. Echter heb ik die nu naar PCM geconverteerd omdat de Linn geen DSD aankan, qua DR zit die geconverteerde PCM wel op hetzelfde nivo als de SACD. In de komende week zou ik met de nieuwe dac eens mooi het vergelijk kunnen maken want die doet wel DSD.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fugazi_2009

Citaat van: Xander32 op september 24, 2021, 05:31:34
Ik ben wel benieuwd of je een verschil gaat/kan horen. Enne, een nieuwe dac? Welke is het geworden?



Dat antwoord op de tweede vraag heb je intussen al gezien. Die eerste vraag zal ik vanmiddag eens proberen te beantwoorden.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Xander32

Yes, mooie dac hoor 👌🏻, ik heb er Google nog even op los gelaten.

Citaat van: fugazi_2009 op september 24, 2021, 08:10:27
Dat antwoord op de tweede vraag heb je intussen al gezien. Die eerste vraag zal ik vanmiddag eens proberen te beantwoorden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Heb je zelf ook zo'n referentie nummer, of zijn het er wellicht meerdere Roy?
En zo ja, waar let jij dan op?

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 22, 2021, 21:13:05
Waar let je dan op, Robert?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fugazi_2009

Citaat van: Xander32 op september 24, 2021, 05:31:34
Ik ben wel benieuwd of je een verschil gaat/kan horen.


Gisteravond eens uitgebreid getest. De PCM versie is een 176.4Khz/24bit die dus van diezelfde SACD afkomstig is. Het is zeker geen dag en nacht verschil, het verschil is gewoon superklein. Na heel vaak switchen en eerst via de speakers luisteren en toen ook nog een keer via de koptelefoon kwam ik tot de conclusie dat ik de DSD fijner vond zonder dat ik nu precies kon aanwijzen waarom.

Toen heb ik er nog eens praktisch naar gekeken en aangezien die DSF files een stuk kleiner zijn dan de 176.4Khz PCM files dan is dat ook nog wel een voordeel. Zeker gezien het feit dat het einde van de opslagcapaciteit van de Melco wel een beetje in zicht komt  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Xander32

Te verwaarlozen dus. Wanneer je een verschil enkel gefocust met een hoofdtelefoon kan horen is het voor mij niet van belang.  Zelf heb ik niets anders dan flac op mijn nas staan, niets geen dsd, high res en ik mis er weinig aan.

Meerdere keren uitgeprobeerd vanaf een usb stick een cd ripp in flac en een high res variant; wanneer ik me enorm focus meen ik verschil te horen, dat betreft dan voornamelijk een stukje ruimtelijkheid, micro details. Maar dat is niet mijn manier van muziek genieten 🎶

Citaat van: fugazi_2009 op september 25, 2021, 08:18:10
Gisteravond eens uitgebreid getest. De PCM versie is een 176.4Khz/24bit die dus van diezelfde SACD afkomstig is. Het is zeker geen dag en nacht verschil, het verschil is gewoon superklein. Na heel vaak switchen en eerst via de speakers luisteren en toen ook nog een keer via de koptelefoon kwam ik tot de conclusie dat ik de DSD fijner vond zonder dat ik nu precies kon aanwijzen waarom.

Toen heb ik er nog eens praktisch naar gekeken en aangezien die DSF files een stuk kleiner zijn dan de 176.4Khz PCM files dan is dat ook nog wel een voordeel. Zeker gezien het feit dat het einde van de opslagcapaciteit van de Melco wel een beetje in zicht komt  ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fugazi_2009

Citaat van: Xander32 op september 25, 2021, 08:59:53
Te verwaarlozen dus. Wanneer je een verschil enkel gefocust met een hoofdtelefoon kan horen is het voor mij niet van belang.  Zelf heb ik niets anders dan flac op mijn nas staan, niets geen dsd, high res en ik mis er weinig aan.

Meerdere keren uitgeprobeerd vanaf een usb stick een cd ripp in flac en een high res variant; wanneer ik me enorm focus meen ik verschil te horen, dat betreft dan voornamelijk een stukje ruimtelijkheid, micro details. Maar dat is niet mijn manier van muziek genieten 🎶


Ja, het is in dit geval natuurlijk ook wel redelijk op zelfde nivo. Een DSD versus PCM 176.5Khz die van die DSD is getrokken. De verschil tussen CD en High res vind ik meestal wel groter, maar ja dat kan je eigenlijk ook niet goed vergelijken want voor hetzelfde geld is die high res ook weer een remaster e.d. dus dan is het sowieso al appels en peren vergelijken. Maar uiteindelijk heb ik nog best wel veel high-res op de NAS staan.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Xander32

Zoveel mensen, zoveel wensen (en voorkeuren). En ach, zolang de gebruikte technieken (hardware, software en content) je maar van muziek weet te laten genieten, daar is het grotendeels om te doen, toch.
"Grotendeels" voor mij, omdat ik ook zeer zeker wel interesse heb voor de hardware en de software. Dat is ook een wezenlijk onderdeel  van de hobby.

Citaat van: fugazi_2009 op september 25, 2021, 09:45:41
Ja, het is in dit geval natuurlijk ook wel redelijk op zelfde nivo. Een DSD versus PCM 176.5Khz die van die DSD is getrokken. De verschil tussen CD en High res vind ik meestal wel groter, maar ja dat kan je eigenlijk ook niet goed vergelijken want voor hetzelfde geld is die high res ook weer een remaster e.d. dus dan is het sowieso al appels en peren vergelijken. Maar uiteindelijk heb ik nog best wel veel high-res op de NAS staan.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

fugazi_2009

De hardware is slechts een middel. Het gaat om de muziek.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Xander32

Nieuwe ervaringen 🎶

Normaliter luister ik op een redelijk bescheiden volume, dat luistert lekker relaxed weg. Echter heb ik vanmiddag het volume eens een flink eind verder open geschroefd. Wat gaaf was dat; de ls verdwijnen sinds de huidige configuratie steevast, ongeacht het volume, maar nu kwam het geluid ook nog eens meters links en rechts naast de speakers te staan. Wat een geluidsbeeld, wat een panorama, kicken! Het geluid leek zich ook in z'n geheel om mij heen te vouwen, ik zat in een soort van geluidsbubble. Dat heb ik hier met nog geen enkele andere set zo ervaren, bij q-sound effecten uiteraard wel.

Het is tof dat de set dit ook kan, echter blijft mijn voorkeur uit gaan naar een meer bescheiden volume, waarbij de huidige set veel ruimte informatie weergeeft en bv galm die in een mix is toegevoegd. Dat geeft een meer live-ervaring, het klinkt daardoor meer grijpbaar. Ook dat heb ik hier met voorgaande sets nooit (op deze wijze) gehoord.

De combinatie van Tannoy, Accuphase en Auralic (b)lijkt een voortreffelijke match 👌🏻 Enorm genieten 🎶
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Rob46

#6813
Ik heb daar beeld maar met name geluid bij Robert. Gaaf dat je dit zo ervaart. Vorige week was het al top! Die 'bubbel' ervaar ik overigens hier ook, ook op een laag volume. De Heritage monitoren creëren juist op een laag volume een prima geluidservaring. 
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

Xander32

Lekker is dat wanneer een set op een bescheiden volume al volwaardig speelt (geluidsbeeld, tonaliteit), dat is geen vanzelfsprekendheid.

Citaat van: Rob46 op september 25, 2021, 19:12:19
Ik heb daar beeld maar met name geluid bij Robert. Gaaf dat je dit zo ervaart. Vorige week was het al top! Die 'bubbel' ervaar ik overigens hier ook, ook op een laag volume. De Heritage monitoren creëren juist op een laag volume een prima geluidservaring.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Xander32 op september 25, 2021, 07:55:10
Heb je zelf ook zo'n referentie nummer, of zijn het er wellicht meerdere Roy?
En zo ja, waar let jij dan op?
Ik maak gebruik van referentie-lijsten van anderen. Hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden. ;)
Main set: NAT Audio Plasma R (vv) en 2x Se1 mk2 (ev), Marantz ND8006, Sony SCD 555 ES, ASR Basis Exclusive x2 phonoversterker, Transrotor Massimo Nero TMD incl. 12 inch Reed 2G Macassar Ebony met Denon DL-A100, Klipsch La Scala (1998 met ALK mod.)

Xander32

#6816



;D


Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 26, 2021, 10:38:38
Ik maak gebruik van referentie-lijsten van anderen. Hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden. ;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op september 25, 2021, 18:34:57
Nieuwe ervaringen 🎶

Normaliter luister ik op een redelijk bescheiden volume, dat luistert lekker relaxed weg. Echter heb ik vanmiddag het volume eens een flink eind verder open geschroefd. Wat gaaf was dat; de ls verdwijnen sinds de huidige configuratie steevast, ongeacht het volume, maar nu kwam het geluid ook nog eens meters links en rechts naast de speakers te staan. Wat een geluidsbeeld, wat een panorama, kicken! Het geluid leek zich ook in z'n geheel om mij heen te vouwen, ik zat in een soort van geluidsbubble. Dat heb ik hier met nog geen enkele andere set zo ervaren, bij q-sound effecten uiteraard wel.

Het is tof dat de set dit ook kan, echter blijft mijn voorkeur uit gaan naar een meer bescheiden volume, waarbij de huidige set veel ruimte informatie weergeeft en bv galm die in een mix is toegevoegd. Dat geeft een meer live-ervaring, het klinkt daardoor meer grijpbaar. Ook dat heb ik hier met voorgaande sets nooit (op deze wijze) gehoord.

De combinatie van Tannoy, Accuphase en Auralic (b)lijkt een voortreffelijke match 👌🏻 Enorm genieten 🎶

Soms heb je gewoon even wat volume nodig ook  :)

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

#6818
Om lekker relaxed van muziek te genieten heb ik maar weinig volume nodig, een bescheiden volume vind ik ook bijna altijd prettiger luisteren.

Draai ik hier de potmeter verder naar rechts dan omgeeft de muziek mij meer, hetgeen een andere beleving geeft.
Bij sommige muziek zoals rock is dat wel lekker, maar dan hangt het voorts ook nog van mijn stemming af 🙂

Over het algemeen draai ik juist ook veel rustige muziek (singer songwriter, unplugged albums, popliedjes) die op een meer gematigd volume het best tot uiting komt 🎶


Citaat van: Hannibal_ op september 29, 2021, 16:56:29
Soms heb je gewoon even wat volume nodig ook  :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

katwax

Citaat van: Xander32 op oktober  1, 2021, 08:04:17
Om lekker relaxed van muziek te genieten heb ik maar weinig volume nodig, een bescheiden volume vind ik ook bijna altijd prettiger luisteren.

Draai ik hier de potmeter verder naar rechts dan omgeeft de muziek mij meer, hetgeen een andere beleving geeft.
Bij sommige muziek zoals rock is dat wel lekker, maar dan hangt het voorts ook nog van mijn stemming af 🙂

Over het algemeen draai ik juist ook veel rustige muziek (singer songwriter, unplugged albums, popliedjes) die op een meer gematigd volume het best tot uiting komt 🎶
Ik ben het met je eens dat hoog volume niet nodig is om te genieten van muziek, maar ik heb wel gemerkt hoe beter mijn kamer akoestiek geworden is hoe hoger het volume kan zonder te overheersen ook voor rustige muziek.
Volume gaat ook vaak hoger overdag en de reden daarvoor is om "storende" geluiden (het leven buiten) te onderdrukken.
Een gevoel dat ik wel vaak heb is dat bij hoger volume je meer in de muziek zit, maar ik veronderstel dat dit de andere beleving is die je bedolet.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xander32

De genoemde ruimtelijke afbeelding, voorbij de speakers, blijkt ook gewoon aanwezig op mijn normale luister volume, zelfs zoals nu bij slechts internetradio (Radio Paradise).

Waarom merk ik dat nu pas op 🤔

Heb ik hiervoor zitten suffen ben ik een slechte luisteraar, heb ik enkel van de muziek in z'n geheel genoten zonder daarbij de aandacht te hebben voor de losse onderdelen ervan, of kan het nog een inspeel- effect zijn van één van de componenten?

Ik hou het maar bij de laatste twee opties  :)


Citaat van: Xander32 op september 25, 2021, 18:34:57
Nieuwe ervaringen 🎶

Normaliter luister ik op een redelijk bescheiden volume, dat luistert lekker relaxed weg. Echter heb ik vanmiddag het volume eens een flink eind verder open geschroefd. Wat gaaf was dat; de ls verdwijnen sinds de huidige configuratie steevast, ongeacht het volume, maar nu kwam het geluid ook nog eens meters links en rechts naast de speakers te staan. Wat een geluidsbeeld, wat een panorama, kicken! Het geluid leek zich ook in z'n geheel om mij heen te vouwen, ik zat in een soort van geluidsbubble. Dat heb ik hier met nog geen enkele andere set zo ervaren, bij q-sound effecten uiteraard wel.

Het is tof dat de set dit ook kan, echter blijft mijn voorkeur uit gaan naar een meer bescheiden volume, waarbij de huidige set veel ruimte informatie weergeeft en bv galm die in een mix is toegevoegd. Dat geeft een meer live-ervaring, het klinkt daardoor meer grijpbaar. Ook dat heb ik hier met voorgaande sets nooit (op deze wijze) gehoord.

De combinatie van Tannoy, Accuphase en Auralic (b)lijkt een voortreffelijke match 👌🏻 Enorm genieten 🎶
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Ik heb ook de ervaring bij anderen die de luisterruimte hebben aangepakt, dat je de potmeter zo ver kan open draaien als je wil, zonder dat dit een negatieve invloed heeft op de muziekkwaliteit.

Eenzelfde effect, maar in duidelijk mindere mate, bereik je wanneer je er een goed matchende, kwalitatief hoogwaardige keten hebt staan. Dat zijn die kleine stapjes in SQ welke in verhouding erg veel geld kosten.

Citaat van: katwax op oktober  1, 2021, 09:09:13
Ik ben het met je eens dat hoog volume niet nodig is om te genieten van muziek, maar ik heb wel gemerkt hoe beter mijn kamer akoestiek geworden is hoe hoger het volume kan zonder te overheersen ook voor rustige muziek.
Volume gaat ook vaak hoger overdag en de reden daarvoor is om "storende" geluiden (het leven buiten) te onderdrukken.
Een gevoel dat ik wel vaak heb is dat bij hoger volume je meer in de muziek zit, maar ik veronderstel dat dit de andere beleving is die je bedolet.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#6822
Sinds de huidige set er staat ben ik enkel nog aan het genieten van de muziek.

En ja, ik deel hier de afgelopen tijd nog evengoed met enige regelmaat mijn bevindingen aangaande die set, maar dat komt voort uit een stuk enthousiasme. Enthousiasme over de SQ.
De geluidsinstallatie weet mij nog geregeld te verrassen, te verbazen.

En ja, zo`n moment triggert mij om weer even op het puntje van de stoel bank te gaan zitten en wat meer gericht te gaan luisteren, technisch te luisteren. Echter is dat zoals aangegeven vanuit een positieve verwondering over hetgeen ik hoor en zak ik als snel weer achterover in de bank om de muziek te genieten.

Hetgeen rest is enthousiasme, rust en honger;
Het enthousiasme heb ik reeds uitgelegd.
Rust aangaande de set; ik heb met hetgeen er nu staat nihil interesse in tweaks, kabels e.d.
Honger naar muziek, d.w.z. mijn bestaande collectie deels herontdekken en op jacht naar nieuwe muziek.


Sinds augustus heb ik dan ook de nodige nieuwe albums gekocht, deze dien ik echter nog wel te rippen en op de nas te plaatsen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#6823
Citaat van: Xander32 op oktober  2, 2021, 14:54:44
Sinds de huidige set er staat ben ik enkel nog aan het genieten van de muziek.

En ja, ik deel hier de afgelopen tijd nog evengoed met enige regelmaat mijn bevindingen aangaande die set, maar dat komt voort uit een stuk enthousiasme. Enthousiasme over de SQ.
De geluidsinstallatie weet mij nog geregeld te verrassen, te verbazen.

En ja, zo`n moment triggert mij om weer even op het puntje van de stoel bank te gaan zitten en wat meer gericht te gaan luisteren, technisch te luisteren. Echter is dat zoals aangegeven vanuit een positieve verwondering over hetgeen ik hoor en zak ik als snel weer achterover in de bank om de muziek te genieten.

Hetgeen rest is enthousiasme, rust en honger;
Het enthousiasme heb ik reeds uitgelegd.
Rust aangaande de set; ik heb met hetgeen er nu staat nihil interesse in tweaks, kabels e.d.
Honger naar muziek, d.w.z. mijn bestaande collectie deels herontdekken en op jacht naar nieuwe muziek.


Sinds augustus heb ik dan ook de nodige nieuwe albums gekocht, deze dien ik echter nog wel te rippen en op de nas te plaatsen.

Je eerste verstandige post sinds tijden....   :tounge2:


Ga nou gewoon eens lekker muziek luisteren man.

Er staat een bereset dus hou nou maar op met dat geneuzel.








Voordat er morgen weer een te dure kabel, een vaag kastje of een isolator "ergens" in het netwerk tussengestoken moet worden.... :D

Xander32

Je bent vrij om te gaan en te komen hier, echter, wanneer mijn geneuzel jou niet aanstaat kan je wellicht beter wegblijven 👋🏻

Citaat van: twani op oktober  2, 2021, 21:14:03
Je eerste verstandige post sinds tijden....   :tounge2:


Ga nou gewoon eens lekker muziek luisteren man.

Er staat een bereset dus hou nou maar op met dat geneuzel.








Voordat er morgen weer een te dure kabel, een vaag kastje of een isolator "ergens" in het netwerk tussengestoken moet worden.... :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT