Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op augustus 17, 2013, 12:14:56
No panic ;D, dat doet die bij mij ook.
Heb het zojuist voor jou ff gecheckt in de meterkast.

Thanks !  :worship:   De Teradak lineaire voeding voor de Mac mini wordt ook aardig warm na een aantal uren de MM van 12 Volt DC te hebben voorzien, maar haalt het niet bij die Asus kookplaat  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op augustus 17, 2013, 12:18:12
schroef het uitzendvermogen maar eens wat op...... O0

hahaha, dat is het eerste wat ik na het installeren heb gedaan  ;D   Maximum output  :pompom:

Ik heb er overigens meteen de laatste firmware opgezet.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: Xander32 op augustus 17, 2013, 12:20:34
... dat kan alleen tot een bepaalde update, daarna is die optie software matig onklaar gemaakt. Al zijn daar onderwijl ook weer handige jongens die er een oplossing voor hebben gevonden dan wel vervaardigd.

Is het helemaal er uit gehaald? Je kon er bij als je de landeninstelling op USA zet. Daar is het hogere zendvermogen toegestaan.

Gr
Henk

Perfectionist

Thepioneer svp geen discussie meer hier nav prijsdiscussie of adminoptreden.

Graag weer over OT.
Een beter forum begint bij jezelf.

Xander32

#1429
Citaat van: Onder013 op augustus 17, 2013, 12:30:39
Is het helemaal er uit gehaald? Je kon er bij als je de landeninstelling op USA zet. Daar is het hogere zendvermogen toegestaan.

Gr
Henk
Klopt, maar ook die "optie" hebben ze bij Asus getackeld >:(.

Echter, als je een x of vijf achtereen het zendvermogen aanpast, lijkt de router zich gewonnen te geven en lijkt het de instelling over te nemen. Maar het opvoeren van het zendvermogen wil niet per definitie zeggen dat het bereik, de betrouwbaarheid en de snelheid gaan toenemen.

Waar het wel voor helpt, is het verdringen van storende signalen, o.a. die van wifi netwerken in de omgeving ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op augustus 17, 2013, 12:30:39
Is het helemaal er uit gehaald? Je kon er bij als je de landeninstelling op USA zet. Daar is het hogere zendvermogen toegestaan.

Gr
Henk

Henk, de mogelijkheid om het zendvermogen te verhogen zit er bij nog gewoon op hoor, ook met de laatste firmware  ;)
Het signaal is zo sterk dat de gehele buurt hier nu mijn SSID kan vinden  :P
Vanmorgen even de poort uitgelopen en bij het huizenblok aan de achterzijde van mijn woning nog volop wifi signaal van de Asus op mijn iPhone  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op augustus 17, 2013, 12:37:38
Henk, de mogelijkheid om het zendvermogen te verhogen zit er bij nog gewoon op hoor, ook met de laatste firmware  ;)
Het signaal is zo sterk dat de gehele buurt hier nu mijn SSID kan vinden  :P
Vanmorgen even de poort uitgelopen en bij het huizenblok aan de achterzijde van mijn woning nog volop wifi signaal van de Asus op mijn iPhone  :pompom:

:thumbs-up:

Xander32

#1432
Citaat van: YamahaRXV op augustus 17, 2013, 12:37:38
Henk, de mogelijkheid om het zendvermogen te verhogen zit er bij nog gewoon op hoor, ook met de laatste firmware  ;)
Het signaal is zo sterk dat de gehele buurt hier nu mijn SSID kan vinden  :P
Vanmorgen even de poort uitgelopen en bij het huizenblok aan de achterzijde van mijn woning nog volop wifi signaal van de Asus op mijn iPhone  :pompom:
Citaat van: Onder013 op augustus 17, 2013, 12:43:40
:thumbs-up:


Welke software versie heb je er op staan Jan?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op augustus 17, 2013, 12:30:26
hahaha, dat is het eerste wat ik na het installeren heb gedaan  ;D   Maximum output  :pompom:

Ik heb er overigens meteen de laatste firmware opgezet.
... het antwoord ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op augustus 17, 2013, 12:47:37

Welke software versie heb je er op staan Jan?

Eindigend op .168  ;)  Ik had deze al gedownload en uitgepakt voordat ik de router binnenkreeg, maar nu zie ik net dat er alweer een nieuwe firmware update is  :o

http://support.asus.com/download.aspx?slanguage=en&m=RT-N66U+(VER.B1)&os=8
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

quattronl

Citaat van: YamahaRXV op augustus 17, 2013, 12:37:38Het signaal is zo sterk dat de gehele buurt hier nu mijn SSID kan vinden  :P
Het is overigens wel aan te raden om de SSID broadcast uit te zetten. Is je netwerk net weer een ietsjepietsje meer beveiligd (al is met elk simpel netwerktooltje je SSID wel te achterhalen maar 9 van de 10 buurtbewoners weten dat toch niet).
Alle kleine beetjes helpen ;)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Eddye

Citaat van: quattronl op augustus 20, 2013, 11:24:33
Het is overigens wel aan te raden om de SSID broadcast uit te zetten. Is je netwerk net weer een ietsjepietsje meer beveiligd (al is met elk simpel netwerktooltje je SSID wel te achterhalen maar 9 van de 10 buurtbewoners weten dat toch niet).
Alle kleine beetjes helpen ;)
Of je noemt je Wifi netwerk "NSA_Listeningpost_1138", dan durft ook niemand erop te komen ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Als je het echt goed wilt doen dan bouw je eerst een Windows Active Directory domein omgeving, maakt je laptop onderdeel van het domein.
Daarnaast zet je een PKI omgeving op met 4096 bit certificaten, een RADIUS server, en een NAP server.

Dan configureer je je laptop zodat deze via certificate based wifi kan connecten met je netwerk/domain. Niks geen pre-shared meuk, gewoon op computer basis.

Hoef je niet eens je SSID te verbergen :)

Je kan natuurlijk ook gewoon een goed en veilig pre-shared wachtwoord bedenken en WPA2 gebruiken.
Het is maar hoe paranoïde je wilt zijn/overkomen.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

quattronl

Citaat van: weust op augustus 20, 2013, 11:41:36
Als je het echt goed wilt doen dan bouw je eerst een Windows Active Directory domein omgeving, maakt je laptop onderdeel van het domein.
Daarnaast zet je een PKI omgeving op met 4096 bit certificaten, een RADIUS server, en een NAP server.

Dan configureer je je laptop zodat deze via certificate based wifi kan connecten met je netwerk/domain. Niks geen pre-shared meuk, gewoon op computer basis.

Hoef je niet eens je SSID te verbergen :)

Je kan natuurlijk ook gewoon een goed en veilig pre-shared wachtwoord bedenken en WPA2 gebruiken.
Het is maar hoe paranoïde je wilt zijn/overkomen.

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je eerste optie wat te hoog gegrepen is voor 99,99% van de gebruikers ;)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Deleted member

Citaat van: weust op augustus 20, 2013, 11:41:36
Als je het echt goed wilt doen dan bouw je eerst een Windows Active Directory domein omgeving, maakt je laptop onderdeel van het domein.
Daarnaast zet je een PKI omgeving op met 4096 bit certificaten, een RADIUS server, en een NAP server.

Dan configureer je je laptop zodat deze via certificate based wifi kan connecten met je netwerk/domain. Niks geen pre-shared meuk, gewoon op computer basis.

Hoef je niet eens je SSID te verbergen :)

Je kan natuurlijk ook gewoon een goed en veilig pre-shared wachtwoord bedenken en WPA2 gebruiken.
Het is maar hoe paranoïde je wilt zijn/overkomen.

Haha plus Cisco ISE voor aanvullende (endpoint) checks en 802.1X. ;D

weust

Precies.

Wat ik beschreef is wat wij bij mij op werk hebben gebouwd.
Werkt prima. Alleen een wireless netwerk profiel aanmaken zodat de wireless verbinding al tot stand word gebracht voor dat men kan gaan aanmelden, en deze als default instellen.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

YamahaRXV

Citaat van: weust op augustus 20, 2013, 11:41:36
Als je het echt goed wilt doen dan bouw je eerst een Windows Active Directory domein omgeving, maakt je laptop onderdeel van het domein.
Daarnaast zet je een PKI omgeving op met 4096 bit certificaten, een RADIUS server, en een NAP server.

Dan configureer je je laptop zodat deze via certificate based wifi kan connecten met je netwerk/domain. Niks geen pre-shared meuk, gewoon op computer basis.

Hoef je niet eens je SSID te verbergen :)

Je kan natuurlijk ook gewoon een goed en veilig pre-shared wachtwoord bedenken en WPA2 gebruiken.
Het is maar hoe paranoïde je wilt zijn/overkomen.

Bedankt voor de tips, maar hier zou ik mij echt even goed in moeten gaan verdiepen want hier schiet mijn kennis op dit gebied toch wel even tekort vrees ik... :o ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op augustus 20, 2013, 14:02:34
Bedankt voor de tips, maar hier zou ik mij echt even goed in moeten gaan verdiepen want hier schiet mijn kennis op dit gebied toch wel even tekort vrees ik... :o ;D
Idem. dan Tom maar weer eens uitnodigen ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Zorg dan meteen voor een bak geld voor computers en netwerk apparatuur.
En een server ruimte ;)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Citaat van: Xander32 op augustus 20, 2013, 16:55:48
Idem. dan Tom maar weer eens uitnodigen ;D
Citaat van: weust op augustus 20, 2013, 17:19:13
Zorg dan meteen voor een bak geld voor computers en netwerk apparatuur.
En een server ruimte ;)

:D Ik denk niet dat je geld overhoud voor de Glennies, of voor eten de komende tijd  :unsure:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Mwoah. Kan ook met een wat zwaardere PC. Met name qua geheugen.
Daar moet er genoeg van zijn. Hexacore met HT is ook genoeg.
Disksnelheid is niet het belangrijke in dit geval.

Licenties kan prijziger zijn dan de computer op zich :)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Citaat van: weust op augustus 20, 2013, 17:25:58
Mwoah. Kan ook met een wat zwaardere PC. Met name qua geheugen.
Daar moet er genoeg van zijn. Hexacore met HT is ook genoeg.
Disksnelheid is niet het belangrijke in dit geval.

Licenties kan prijziger zijn dan de computer op zich :)
... uhm, laat maar. Desondanks mag je gerust nog een x langs komen hoor :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4