Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Former member 78

Je krijgt het van jouw vrouwtje wel terug :D

twani

Citaat van: ArjanR1 op mei 16, 2013, 23:05:54
Gewoon de Ushers houden, voor het geld dat je bespaard koop je een mooie tas voor je vrouwtje.
Zo een?

Xander32

Citaat van: twani op mei 17, 2013, 07:27:06
Zo een?

... Weet miet of ik daarmee ga scoren ::).


Citaat van: ArjanR1 op mei 17, 2013, 00:58:07
Je krijgt het van jouw vrouwtje wel terug :D


Nadat de Ushers zijn verkocht gaan er sowieso zuilen komen. Welke dat zijn is ook helder 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

sultankat

Citaat van: Xander32 op mei 16, 2013, 23:15:35
Uhm  :sarcasm:, wat schiet ik er zelf dan mee op?

Kan ze mooi jouw mobile en jouw portemonnee in doen, hoef jij niet met een polstasje te lopen  8)
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Eddye

Citaat van: sultankat op mei 17, 2013, 10:53:47
Kan ze mooi jouw mobile en jouw portemonnee in doen, hoef jij niet met een polstasje te lopen  8)
Dat is eigenlijk wel een hele goede reden... :thumbs-up:  die polstasjes staan altijd zo verwijfd... :dry:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: sultankat op mei 17, 2013, 10:53:47
Kan ze mooi jouw mobile en jouw portemonnee in doen, hoef jij niet met een polstasje te lopen  8)
Hmmm, ok, zo had ik het nog niet bekeken  ::). Nu slaat toch de vertwijfeling toe  :unsure:.



NOT !
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Mooi is dat toch hè, Sander? Dat je weet hoe ontzettend mooi iets kan klinken, waar anderen slechts het uiterlijk zien. Wat mij betreft klinkt iets zó mooi dat je als vanzelf je ogen sluit. Dan doet uiterlijk er meteen ook niet meer toe.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

#1057
Citaat van: Bas Akkerman op mei 17, 2013, 11:41:18
Mooi is dat toch hè, Sander? Dat je weet hoe ontzettend mooi iets kan klinken, waar anderen slechts het uiterlijk zien. Wat mij betreft klinkt iets zó mooi dat je als vanzelf je ogen sluit. Dan doet uiterlijk er meteen ook niet meer toe.
Klopt Bas, je gaat dan de andere kwaliteiten, hetgeen waar je voor bent gevallen juist meer waarderen.


Zo was dat ook met een voorgaande auto, een plastic fantastic Impreza frog-eye ... Dat zag er niet heel erg chique uit, maar wat gaf deze eenmaal achter het stuur een rijplezier, wat een rijbeleving ...



Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Nou, die moet dan wel héél erg lekker rijden! ;D Kon het niet laten... :laugh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op mei 17, 2013, 12:12:22
Nou, die moet dan wel héél erg lekker rijden! ;D Kon het niet laten... :laugh:
... je bent niet de eerst Bas, tot het moment dat men als passagier een ritje achter de rug had ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

#1060
Citaat van: Xander32 op mei 17, 2013, 12:15:31
... je bent niet de eerst Bas, tot het moment dat men als passagier een ritje achter de rug had ;).
Nee joh, het was gewoon een flauw grapje. Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo lelijk. Nou doen auto's me ook niet zoveel, als er vier wielen onder zitten en het rijdt harder dan 80 km/u dan ben ik al blij! Bij wijze van spreken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op mei 17, 2013, 12:20:09
Nee joh, het was gewoon een flauw grapje. Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo lelijk. Nou doen auto's me ook niet zoveel, als er vier wielen onder zitten en het rijdt harder dan 80 km/u dan ben ik al blij! Bij wijze van spreken.
... ik ken jouw bedoelingen hoor; die zijn immer goed ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op mei 17, 2013, 12:26:19
... ik ken jouw bedoelingen hoor; die zijn immer goed ;).
Regelmatig ja. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

quattronl

Subbie Impreza roelt!
(al is de frog-eye versie niet echt de mooiste)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Xander32

Citaat van: quattronl op mei 17, 2013, 13:03:14
Subbie Impreza roelt!
(al is de frog-eye versie niet echt de mooiste)
... een ugly beast :headbanging:.

In meer of mindere mate allicht ook van toepassing op de Glennies (weer on topic  :)).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op mei 17, 2013, 11:41:18
Mooi is dat toch hè, Sander? Dat je weet hoe ontzettend mooi iets kan klinken, waar anderen slechts het uiterlijk zien. Wat mij betreft klinkt iets zó mooi dat je als vanzelf je ogen sluit. Dan doet uiterlijk er meteen ook niet meer toe.
Ik vraag mij wel af hoeveel forumleden uberhaupt een Glenair hebben beluisterd, ongeacht of het de 10 of 15 inch betreft?

Van Joris weet ik dat hij de 15 inch in zijn bezit heeft gehad en ik meen ergens te hebben gelezen dat ook Karma daar nu mee draaid. Zouden er nog meer (ex-)eigenaars zijn dan wel leden die de Glennies heben beluisterd?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op mei 18, 2013, 09:45:56
Ik vraag mij wel af hoeveel forumleden uberhaupt een Glenair hebben beluisterd, ongeacht of het de 10 of 15 inch betreft?
Ik had gehoopt bij jou een keer te luisteren  :angel:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op mei 18, 2013, 09:49:57
Ik had gehoopt bij jou een keer te luisteren  :angel:
Je weet dat je welkom bent.


Maar wanneer er hier de switch betreft speakers gaat plaatsvinden is niet duidelijk en een M&G is wat mij betreft iets voor het najaar en/of de wintermaanden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op mei 18, 2013, 10:54:31
Je weet dat je welkom bent.


Maar wanneer er hier de switch betreft speakers gaat plaatsvinden is niet duidelijk en een M&G is wat mij betreft iets voor het najaar en/of de wintermaanden.
Cool. wanneer het allemaal rond en ingespeeld is wil ik graag een keer komen luisteren (en ik zal niet de enige zijn, denk ik zo ;))
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

JeroenGRT

Citaat van: Xander32 op mei 18, 2013, 09:45:56
Ik vraag mij wel af hoeveel forumleden uberhaupt een Glenair hebben beluisterd, ongeacht of het de 10 of 15 inch betreft?

Van Joris weet ik dat hij de 15 inch in zijn bezit heeft gehad en ik meen ergens te hebben gelezen dat ook Karma daar nu mee draaid. Zouden er nog meer (ex-)eigenaars zijn dan wel leden die de Glennies heben beluisterd?

Ik heb de Glenairs 2 x beluisterd :)
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

high-q

Ik ook, toen ik mijn TDC op ging halen bij H&C-HiFi. Qua Sound en looks erg mooi!
Vrouw dacht er alleen anders over, ze noemt mijn TD's ook "Aliens" :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Xander32

Citaat van: JeroenGRT op mei 18, 2013, 12:00:08
Ik heb de Glenairs 2 x beluisterd :)
En hoe heb je deze ervaren Jeroen?

Citaat van: high-q op mei 18, 2013, 12:52:20
Ik ook, toen ik mijn TDC op ging halen bij H&C-HiFi. Qua Sound en looks erg mooi!
Vrouw dacht er alleen anders over, ze noemt mijn TD's ook "Aliens" :D

:D


... Herkenbaar.




Vanmiddag spontaan een bezoekje aan Eddy gebracht, dat was gezellig en ik heb genoten van veel muziek, mede dankzij zijn fijne installatie :thumbs-up:.

Morgen zal ik er een verslagje over schrijven in Eddy z'n eigen draadje;


http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=116760.450

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Xander32 op mei 18, 2013, 19:31:55
En hoe heb je deze ervaren Jeroen?

:D


... Herkenbaar.




Vanmiddag spontaan een bezoekje aan Eddy gebracht, dat was gezellig en ik heb genoten van veel muziek, mede dankzij zijn fijne installatie :thumbs-up:.

Morgen zal ik er een verslagje over schrijven in Eddy z'n eigen draadje;


http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=116760.450



Done:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=116760.msg2420720#msg2420720
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Citaat van: Xander32 op mei 18, 2013, 19:31:55
En hoe heb je deze ervaren Jeroen?

Vond het wel een bijzondere speaker, erg muzikaal. Vooral met wat rustige muziek vond ik hem het beste tot zijn recht komen. Met wat stevige rock muziek vond ik ze iets te wollig in het laag, niet echt strak.

Jouw ushers heb ik een tijd terug nog bij wenw audio gehoord, aangesloten op een hat vv en audionet ev ....als bron de audionet art g2.....oei dat klonk erg goed. Ik vraag me af of je echt gelukkiger gaat worden met de glenairs...heb je de glenairs trouwens al op jouw marantz set beluisterd?
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Citaat van: JeroenGRT op mei 20, 2013, 13:38:26
Vond het wel een bijzondere speaker, erg muzikaal. Vooral met wat rustige muziek vond ik hem het beste tot zijn recht komen. Met wat stevige rock muziek vond ik ze iets te wollig in het laag, niet echt strak.

Jouw ushers heb ik een tijd terug nog bij wenw audio gehoord, aangesloten op een hat vv en audionet ev ....als bron de audionet art g2.....oei dat klonk erg goed. Ik vraag me af of je echt gelukkiger gaat worden met de glenairs...heb je de glenairs trouwens al op jouw marantz set beluisterd?
Ja, ik wil ... Ja, ik denk gelukkiger te worden met de Glenairs. En zo niet, mijn pa zei altijd al; geen hand vol maar een land vol ;)
(hooguit enige pijn in mijn knip ...)

En nee, ik heb deze nog niet beluisterd op eigen set, maar nog nooit heeft een Marantz - Tannoy combi mij teleurgesteld. Zou dit de eerste gaan worden ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT