Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: Eddye link=topic=100788.msg2415149#msg2415149). date=1368169537
Ik zie nog steeds niets staan in de marktsectie. Op die manier duurt het inderdaad wel een lange tijd......

:D :tongue2:
... ik ben mijn vrije dag aan het uitbuiten; nog op bed met IPad ...

Maar nu gaan zo de broodjes de oven in, komt er verse koffie en ... Ga ik mij over huishoudelijke taken ontfermen  :(
(Hare maje is een week weg geweest en ik heb die week inzake het huishouden ook als vakantie beschouwd  :angel:).


Als nadien nog tijd rest ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op mei 10, 2013, 09:14:58
... ik ben mijn vrije dag aan het uitbuiten; nog op bed met IPad ...

Maar nu gaan zo de broodjes de oven in, komt er verse koffie en ... Ga ik mij over huishoudelijke taken ontfermen  :(
(Hare maje is een week weg geweest en ik heb die week inzake het huishouden ook als vakantie beschouwd  :angel:).


Als nadien nog tijd rest ...
Ik kan me voorstellen dat je nu geen mini-oorlog kan gebruiken, als ze in een rotzooi thuiskomt. Zeker niet als je de Glenny's wil pushen :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op mei 10, 2013, 09:20:02
Ik kan me voorstellen dat je nu geen mini-oorlog kan gebruiken, als ze in een rotzooi thuiskomt. Zeker niet als je de Glenny's wil pushen :D
Sanders vriendin weet allang dat hij de Glennies wil, maar houdt zich nog even van de domme. Zo hoeft ze de komende maanden lekker weinig te doen en wordt ze prins(es)heerlijk verwend! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Eddye op mei 10, 2013, 09:20:02
Ik kan me voorstellen dat je nu geen mini-oorlog kan gebruiken, als ze in een rotzooi thuiskomt. Zeker niet als je de Glenny's wil pushen :D
Citaat van: Bas Akkerman op mei 10, 2013, 09:24:42
Sanders vriendin weet allang dat hij de Glennies wil, maar houdt zich nog even van de domme. Zo hoeft ze de komende maanden lekker weinig te doen en wordt ze prins(es)heerlijk verwend! ;D

Jullie zijn errug ;D


Maar alles gaat in goed overleg. En dat is zeer wel mogelijk met mijn persoontje, al staat de uitkomst van het overleg op voorhand vast :angel:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

....en zo is het ook nog eens een keer Xander.. :police:    :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Eddye

Citaat van: Xander32 op mei 10, 2013, 09:38:20
Jullie zijn errug ;D


Maar alles gaat in goed overleg. En dat is zeer wel mogelijk met mijn persoontje, al staat de uitkomst van het overleg op voorhand vast :angel:.
Ja, maar we hebben wat betreft audio het beste met je voor  :angel:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op mei 10, 2013, 09:51:04
Ja, maar we hebben wat betreft audio het beste met je voor  :angel:
... ik waardeer dat ook enorm ;D

Zal het ook in de strijd gebruiken: zie schat, zij zeggen ook dat dit de enige juiste keuze is en zij zijn de kenners   :P
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

#932
Citaat van: Xander32 op mei 10, 2013, 09:54:58
... ik waardeer dat ook enorm ;D

Zal het ook in de strijd gebruiken: zie schat, zij zeggen ook dat dit de enige juiste keuze is en zij zijn de kenners   :P
Zooooo, wie is er nu erg?? ;D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Weer ff serieus: de advertentie betreft de Ushers staat reeds klaar, ik denk alleen nog ff over de prijs. Die t.b.v. de Velodynes idem.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op mei 10, 2013, 10:02:00
Weer ff serieus: de advertentie betreft de Ushers staat reeds klaar, ik denk alleen nog ff over de prijs. Die t.b.v. de Velodynes idem.
Hoe oud zijn de Ushers?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op mei 10, 2013, 10:15:39
Hoe oud zijn de Ushers?
Ze zijn van februari 2013, maar ik wil het hier verder niet over de prijs hebben; ik voer daarin heel bewust mijn eigen strategie 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op mei 10, 2013, 10:19:49
Ze zijn van februari 2013, maar ik wil het hier verder niet over de prijs hebben; ik voer daarin heel bewust mijn eigen strategie 8).
2013? Heb je pas zo kort?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

twani

Wauwie, het gaat gebeuren, ik wist het :tongue2:

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op mei 10, 2013, 10:19:49
Ze zijn van februari 2013, maar ik wil het hier verder niet over de prijs hebben; ik voer daarin heel bewust mijn eigen strategie 8).
Prima! :thumbs-up:

Citaat van: Eddye op mei 10, 2013, 10:23:21
2013? Heb je pas zo kort?
Inderdaad...?? :eh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Dan ben ik een tijdreiziger door ze vorig jaar augustus al beluisterd te hebben.
I rule!
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Citaat van: weust op mei 10, 2013, 11:01:45
Dan ben ik een tijdreiziger door ze vorig jaar augustus al beluisterd te hebben.
I rule!
Oe, laat ons even weten wat er over pak 'm beet een maand of 6 staat....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Citaat van: Eddye op mei 10, 2013, 11:02:35
Oe, laat ons even weten wat er over pak 'm beet een maand of 6 staat....

Micro-set van Sony omdat hare maje dat graag wil.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op mei 10, 2013, 11:03:49
Micro-set van Sony omdat hare maje dat graag wil.
En een t*ringbende in huis. :sly:

We moeten je wel hebben Sander...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Eddye op mei 10, 2013, 10:23:21
2013? Heb je pas zo kort?
... ik sta nog op standje relaxed ... 2012!


Betreft de uitkomst van mij speurtocht, was het jullie al lang duidelijk, in dit draadje hieronder staat goed beschreven hoe ik twee maal de betreffende weergevers heb ervaren;

http://www.sarte-audio.com/cuadernos/tannoy/HiFi_julio_2007.pdf
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op mei 10, 2013, 11:11:48
En een t*ringbende in huis. :sly:

We moeten je wel hebben Sander...
... zonder arrogant te willen zijn; ik ben gewoonweg erg goed in het huishouden, heel erg efficiĆ«nt en effectief; een weekje verlof gehad en nu in anderhalf uur alles weer spik en span. Ik heb weekend  :headbanging:!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op mei 10, 2013, 11:14:55
... zonder arrogant te willen zijn; ik ben gewoonweg erg goed in het huishouden, heel erg efficiƫnt en effectief; een weekje verlof gehad en nu in anderhalf uur alles weer spik en span.
Ik ben ook jaloers! :sadlike:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

#947
Citaat van: Bas Akkerman op mei 10, 2013, 11:20:14
Ik ben ook jaloers! :sadlike:
Waarschijnlijk heeft hij gewoon een week buitenshuis gefeest en stonden er 5 vieze kopjes. Dat lukt mij ook nog wel in anderhalf uur  :devil: :devil:






sorry, nu hou ik echt op met pesten....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op mei 10, 2013, 11:22:17
Waarschijnlijk heeft hij gewoon een week buitenshuis gefeest en stonden er 5 vieze kopjes. Dat lukt mij ook nog wel in anderhalf uur  :devil: :devil:






sorry, nu hou ik echt op met pesten....
Mij niet... Of ik moet de muziek uitzetten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

#949
Citaat van: Eddye op mei 10, 2013, 11:18:45
Ik ben jaloers.  :sadlike:
Citaat van: Bas Akkerman op mei 10, 2013, 11:20:14
Ik ben ook jaloers! :sadlike:

Ja mannen, door bepaalde keuzes te kunnen maken, heb ik/hebben wij best een relaxed leven. Met de nadruk op kunnen; wij kunnen het ons permitteren om 32 i.p.v. 36 uur/week te werken. Daarmee heb ik steevast op donderdag aaf al weekend ... Enerzijds kost dat wel een deel inkomen, dat maakt dat je sommige dingen niet/minder/anders dient in te vullen, maar dat weegt niet op tegen de rust en het comfort in ons leven welke die 4 uurtjes minder werken brengt. Maar wij beseffen beiden ook heel goed dat dit echt een luxe positie betreft! Genieten daarvan doen wij echter des temeer, met volle teugen :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT