Larzie zijn HT

Gestart door larzie, oktober 10, 2011, 21:22:12

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bmateijsen

Citaat van: larzie op december 24, 2012, 15:02:47
Bijzonder. Dat usb poorten verschillen dat wist ik wel maar kabellengte wist ik nog niet.

USB kabels hebben een maximale lengte van 5 meter... ;)

Spijkie

Hey larzie,

gefeliciteerd met je nieuwe versterker! Toch gelukt met de zoektocht en goed om te lezen dat het zo mooi uitpakt man!.

Groeten,
Spijkie
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Qlivian

Hey larzie

gefeliciteerd met je Anthem.
ik heb je verhalen gehoord met betrekking tot de verkoop. en de problemen die jij tegenkwam ben ik ook tegen gekomen. even puzzelen en proberen en binnen een uurtje of 2 had ik het hier ok goed draaien.
nu het eenmaal werkt is het gewoone en fantastisch apparaat.
Gelukkig deel jij dezelfde mening als mij met betrekking tot het geluid wat de arc doet met het laag.Alles klinkt gewoon mooi strak en de extra midbass is er niet meer.
Ook was het zoeen voor mij waar de popup schermpjes bleven van de arc instellingen.aangezien er een soort reclame poster voor staat in wodows, deze moet je er dan eerst achter zien weg te slepen.
Al met al mooi om te zien dat er weer een tevreden Anthem gebruiker bij is gekomen. en dat met alle lulkoek hier om dit forum heen toch maar bewezen is dat de Anthem een goede receiver is.
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

tiptop

Citaat van: Qlivian op december 25, 2012, 09:20:33
Hey larzie

gefeliciteerd met je Anthem.
ik heb je verhalen gehoord met betrekking tot de verkoop. en de problemen die jij tegenkwam ben ik ook tegen gekomen. even puzzelen en proberen en binnen een uurtje of 2 had ik het hier ok goed draaien.
nu het eenmaal werkt is het gewoone en fantastisch apparaat.
Gelukkig deel jij dezelfde mening als mij met betrekking tot het geluid wat de arc doet met het laag.Alles klinkt gewoon mooi strak en de extra midbass is er niet meer.
Ook was het zoeen voor mij waar de popup schermpjes bleven van de arc instellingen.aangezien er een soort reclame poster voor staat in wodows, deze moet je er dan eerst achter zien weg te slepen.
Al met al mooi om te zien dat er weer een tevreden Anthem gebruiker bij is gekomen. en dat met alle lulkoek hier om dit forum heen toch maar bewezen is dat de Anthem een goede receiver is.

Ik heb nog helemaal geen negatieve reactie over Anthem gezien hier. ???
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Qlivian

wel in het Anthem topic. waren wat aardige kritische noten. maar daar hoeven wij ons niet aan te storen hoor.
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

tiptop

Citaat van: Qlivian op december 25, 2012, 11:10:28
wel in het Anthem topic. waren wat aardige kritische noten. maar daar hoeven wij ons niet aan te storen hoor.
Dat gaan we dan zeker niet doen. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Qlivian

Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

Fijne kerst  :pompom:
En geniet maar extra van je nieuwe speeltje :D

high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Citaat van: high-q op december 27, 2012, 08:35:45
En succes met de verkoop van je Marantz vandaag!  :D
En niet per ongeluk je mx700 verkopen he :D

larzie

Yes! De Marantz SR8002 verkocht voor 650 euro!  :thumbs-up:
Nu is mijn nieuwe Anthem MRX 700 helemaal een koopje :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187

€1050 voor de mx700 betaald dan? Zeker een koopje  :thumbs-up:

larzie

Citaat van: Raymond187 op december 27, 2012, 15:19:45
€1050 voor de mx700 betaald dan? Zeker een koopje  :thumbs-up:

Nee Anthem MRX voor 1500 gekocht + reiskosten gesplit dus 40 extra = 1540 totaal - 650 voor de Marantz = 890 dus voor de MRX 700 uiteindelijk!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Raymond187


high-q

Mooi zo ... nu snel met ARC aan de gang, ben heel benieuwd naar je bevindingen en resultaten!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

CoSo

Gefeliciteerd met je aankoop, wordt steeds meer benieuwd hoe het klinkt na alle lovende reacties.

larzie

Citaat van: CoSo op december 27, 2012, 17:04:42
Gefeliciteerd met je aankoop, wordt steeds meer benieuwd hoe het klinkt na alle lovende reacties.

Dan moet je een keer langskomen ;)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Lazybird

Gefeliciteerd met je aankoop, nu maximaal genieten van je nieuwe aanwinst geniet ervan.  :D
Mola Mola Tambaqui Pre/DAC | Array Eind 2 x M10 | Oppo 95 Blu ray | Vivid B1 | Array Opal SilverGold interlinks | Array Topaz Netkabels|Cat 7E luidspreker kabel |

Snowmaster

Citaat van: larzie op december 27, 2012, 15:23:28
Nee Anthem MRX voor 1500 gekocht + reiskosten gesplit dus 40 extra = 1540 totaal - 650 voor de Marantz = 890 dus voor de MRX 700 uiteindelijk!  :pompom:

Heb jij die Anthem van marktplaats gekocht???   Ik zag hem helaas te laat en toen was hij al weg. Baalde er wel van, want ik ben sinds kort op zoek naar een Anthem mrx 700 voor een goede prijs.
Als hij niet goed matched, stuur maar een PMtje dan neem ik hem over  :D.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

frank2

Ik ken geen mensen die een Anthem NIET goed vinden...... dus helaas denk ik.....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

larzie

Citaat van: Snowmaster op januari  1, 2013, 16:22:50
Heb jij die Anthem van marktplaats gekocht???   Ik zag hem helaas te laat en toen was hij al weg. Baalde er wel van, want ik ben sinds kort op zoek naar een Anthem mrx 700 voor een goede prijs.
Als hij niet goed matched, stuur maar een PMtje dan neem ik hem over  :D.

Haha ja dat was ik. Ik wilde hem eerst nieuw kopen, omdat ik dacht dat ding komt voorlopig toch nooit op marktplaats. En plots was er een jongen die geen bal verstand heeft van ht receivers die op advies een Anthem had gekocht, omdat hij gehoord had dat Anthem wel goed is en hem nu wilde verkopen. A. omdat hij geld nodig had en B. omdat hij om één of andere reden persé een receiver wilde die THX gecertificeerd was. Dus ik heb hem even geholpen door voor een schappelijk bedrag zijn Anthem over te nemen :D hahaha
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

larzie

Citaat van: Lazybird op december 27, 2012, 21:40:31
Gefeliciteerd met je aankoop, nu maximaal genieten van je nieuwe aanwinst geniet ervan.  :D

Thanx man! Gaat zeker wel lukken! :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

evilniek

Citaat van: Snowmaster op januari  1, 2013, 16:22:50
Heb jij die Anthem van marktplaats gekocht???   Ik zag hem helaas te laat en toen was hij al weg. Baalde er wel van, want ik ben sinds kort op zoek naar een Anthem mrx 700 voor een goede prijs.
Als hij niet goed matched, stuur maar een PMtje dan neem ik hem over  :D.

Ach Snowmaster, je hebt die Denon nu al zo lang, je mag jezelf wel een keer trakteren op iets nieuws. :)
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo