Het Linn topic

Gestart door royal d, september 16, 2012, 01:12:02

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dr.Bedlo

#2075
Heb net de majik dsm gekocht voor in de slaapkamer. Nu nog speakers. Ben niet zo weg van het geluidsbeeld van Linn maar vind dat voor meer achtergrondmuziek niet zo een probleem. Neem aan dat de speaker keuze hierin nog wel eens belangrijk kon zijn.

Ging mij voornamelijk om de hdmi aansluitingen en het design.
Quad vintage.

Bensz

#2076
Sinds een paar weken heb ik een tweede Majik DSM/2 staan, en heb beide geupdate naar de laatste software versie.
Gisteren kreeg ik zowel het exemplaar in de cave, als in de woonkamer niet aan de praat via app, remote, en ook niet via frontknoppen.
Beide uit en weer aangeschakeld en ze doen het weer.
Hopelijk was dit eenmalig, maar is dit iemand bekend?

Achiel

Volgens mij zijn er redelijk wat issues met de laatste update. Ik wacht nog even en lees af en toe bij op het Linn forum zelf.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

advr

Citaat van: Achiel op oktober  5, 2016, 11:19:43
Volgens mij zijn er redelijk wat issues met de laatste update. Ik wacht nog even en lees af en toe bij op het Linn forum zelf.
Dat zijn de beta versies.

Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Rudi64

#2079
Citaat van: Achiel op oktober  5, 2016, 11:19:43
Volgens mij zijn er redelijk wat issues met de laatste update. Ik wacht nog even en lees af en toe bij op het Linn forum zelf.


Laatste officiële firmware is 4.50.110 voor Majik DSM/2.Bij mij doet die het prima.
Tenzij je beta versie hebt aangevinkt in konfig kan je geen beta versies installeren behalve je het manueel doet.
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Rudi64

#2080
Eerste reviews sijpelen langzaam binnen van de nieuwe Linn Klimax "Katalyst" toestellen.
En het ziet er veelbelovend uit... :music: :music:

http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=34563&pid=410063#pid410063

Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

advr

Benieuwd of ze iets met de oude majick ds-i gaan doen.

Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

eddy135

Citaat van: Rudi64 op oktober  8, 2016, 00:31:45
Eerste reviews sijpelen langzaam binnen van de nieuwe Linn Klimax "Katalyst" toestellen.
En het ziet er veelbelovend uit... :music: :music:

http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=34563&pid=410063#pid410063

Veelbelovend??

Voor dat bedrag bedrag verwacht ik minimaal 'megaflabbergasted'... :sly:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Staaled

Klimax was altijd al iets bijzonders en Katalyst zal ongetwijfeld een volgende stap zijn.

Voor mijzelf sprekend ben ik tevreden met mijn Linnexyt.
De kwaliteit betwist ik niet. :music:
Echter , de prijzen raken inmiddels kant noch wal ( geldt trouwens net zozeer voor ander "highend" spul) en met twee jaar is Katalyst alweer overvleugeld door NextThyng icm HigherPrycyng. :tounge:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Rudi64

Citaat van: eddy135 op oktober  8, 2016, 08:25:04
Veelbelovend??

Voor dat bedrag bedrag verwacht ik minimaal 'megaflabbergasted'... :sly:

Met veelbelovend bedoel ik natuurlijk ook dat ik verwacht dat ze dit gaan doortrekken
naar de "goedkopere" Akurate en Majik producten.
Natuurlijk is Klimax voor velen niet betaalbaar..maar als ze er in slagen diezelfde
upgrade aan te bieden voor mijn Majik Exaktbox ben ik daar zeer benieuwd naar..got it ?  ;)  :music:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

eddy135

Ja duh...

Helaas zal 'dezelfde' kwaliteit natuurlijk niet terugkomen in de lagere series...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Kerkhoffd

Denk dat Rudi een 'trickle down' bedoelde.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Kerkhoffd

Voor alle Linn DS eigenaren die ook geabonneerd zijn op Qobuz is het misschien aardig om te weten dat er een probleem is met het connecten met Qobuz in de Linn software. Zowel de Kazoo als de Lumin app hebben er last van. Qobuz is op de hoogte en werkt er volgens hun zeggen hard aan om het probleem asap op te lossen.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Kerkhoffd

En razendsnel opgelost door Qobuz. Gisteren gemeld, en vandaag een email dat het probleem verholpen is. Zit alweer naar Qobuz te luisteren.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Bama

Waarom zijn er zoveel updates, bijna wekelijks wel een update van davaar of konfig lijkt het wel de laatste tijd?

bmateijsen

Citaat van: Bama op oktober 14, 2016, 13:59:16
Waarom zijn er zoveel updates, bijna wekelijks wel een update van davaar of konfig lijkt het wel de laatste tijd?

Toevoegingen in Exakt voornamelijk...

Staaled

Meestal is het bug(s) gerelateerd.
Een vriend heeft nu ook weer problemen.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Bama

Citaat van: bmateijsen op oktober 14, 2016, 14:03:42
Toevoegingen in Exakt voornamelijk...

Duidelijk.

Ik klik altijd zonder te kijken op update, gewoon blijven doen?

Achiel

Ik update als er 1 is, heb wel het vinkje bij beta programma uitgevinkt.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X

Bensz

Het was even prutsen in Konfig. Maar speel nu over het netwerk vinyl van de ene DSM naar de andere.
Grappig. Scheelt in ieder geval de aanschaf van een tweede LP12😉

Klout10

#2095
*
Current system: Rega Planar 8 with Ania MC | Linn Selekt DSM Edition Hub | Stereo Power Amplifier Cartridge | Organik DAC | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's

Bensz

 Heb vanavond Qobuz geinstalleerd, wat een ellende. Traag, speelt niet af, of stopt met afspelen.

Iemand mee bekend, en misschien een oplossing?


Kerkhoffd

Draait hier als een zonnetje.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Lazybird

Draait hier ook al ruim een jaar als een zonnetje!!!!
Mola Mola Tambaqui Pre/DAC | Array Eind 2 x M10 | Oppo 95 Blu ray | Vivid B1 | Array Opal SilverGold interlinks | Array Topaz Netkabels|Cat 7E luidspreker kabel |

denoontje

Verdorie wat netwerkproblemen denk ik. Diverse malen valt ineens de verbinding weg naar de synology en kan de akurate dsm dus niets laten horen. Maar de nas staat verder niets te doen en ook weinig tot geen inet verkeer...wat zou dit kunnen zijn. Alles bekabelt aangesloten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk