Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denoontje


Raymond187


knubbe

Veel plezier vandaag  :pompom:
Ik sla toevallig net dit jaar over  :nopompom:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

denoontje

Nope 2 jaar geleden wel geweest

Raymond187

Citaat van: knubbe op juli 11, 2015, 09:24:59
Veel plezier vandaag  :pompom:
Ik sla toevallig net dit jaar over  :nopompom:
Citaat van: denoontje op juli 11, 2015, 15:15:05
Nope 2 jaar geleden wel geweest
Jammer.

Was top weer zaterdag  :pompom:

Nu kater dag 2  :nopompom:

larsonator


Raymond187

Nee. Doe geen harde dope pillen, snuiven etc.

Alleen baco's.

Maar ik drink vrijwel nooit dus kan ook weinig hebben :D ach was een top dagie met me maten. En ik lag om 00:15 in bed, aangezien in in Best bleef slapen.

Raymond187

Je zou denken...zou er nooit van komen hier  :blush:

Vanavond een afspraak om een Dune HD BD Prime 3.0 te gaan ophalen. 50 euro. prima prijs dacht ik zo.

De PC in de huiskamer ben ik wel zat. Het is een coolermaster CM II dus een beste kast. En steeds was er weer iets met XBMC, want Kodi heb ik alleen problemen mee. Dan maar ff zo.


larsonator

Citaat van: Raymond187 op juli 14, 2015, 08:35:30
Je zou denken...zou er nooit van komen hier  :blush:

Vanavond een afspraak om een Dune HD BD Prime 3.0 te gaan ophalen. 50 euro. prima prijs dacht ik zo.

De PC in de huiskamer ben ik wel zat. Het is een coolermaster CM II dus een beste kast. En steeds was er weer iets met XBMC, want Kodi heb ik alleen problemen mee. Dan maar ff zo.
En een HTPC was heilig? Dune is gewoon goed  :coffee:

Loondijke

Dune is prima! Ik mis alleen in mijn huiskamer de subtitles mogelijkheden voor series en films. Verder speelt mijn AC RYAN alles goed genoeg af hoor! Voor het echte geweld zit ik op zolder met KODI waar het gewoon nagenoeg perfect werkt :)O0
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Raymond187

Citaat van: larsonator op juli 14, 2015, 08:39:44
En een HTPC was heilig? Dune is gewoon goed  :coffee:
De App Yatse samen met xbmc vind ik nog steeds geweldig.....nee de app IS geweldig vergeleken met alle andere Apps die ik gezien heb.

Maar als we film kijken en dan klapt Kodi er weer uit of de werkbalk komt in beeld. Uit het niets ik heb niks aangepast op de PC of instellingen rrarrhhh ik heb echt geen zin om steeds naar instellingen lopen te zoeken.

De Dune kost me nu maar 5 tientjes is het niks dan verkoop ik die weer en zoek ik weer verder. Misschien een Android apparaatje, lijkt me ook wel wat.

Citaat van: Loondijke op juli 14, 2015, 08:45:40
Dune is prima! Ik mis alleen in mijn huiskamer de subtitles mogelijkheden voor series en films. Verder speelt mijn AC RYAN alles goed genoeg af hoor! Voor het echte geweld zit ik op zolder met KODI waar het gewoon nagenoeg perfect werkt :)O0
Ondertiteling gebruiken we thuis niet tenzij het een film is met een andere gesproken taal dan Engels.

denoontje

Tja dune werk gewoon. Voor mij nooit een reden geweest naar een pc over te stappen.

Loondijke

Enige reden is de ongelofelijke vormgeving, add ons en automatische scraper waren voor mij Kodi argumenten. In m'n HT gewoon een geweldig gevoel en dating ervaring om door m'n hele collectie te bladeren.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

denoontje

Ja scraping heeft dune niet well moviewall

Loondijke

Met alle respect, maar de moviewall komt in geen geval ook maar in de buurt van de KODI mogelijkheden, skins en looks.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Raymond187

Citaat van: denoontje op juli 14, 2015, 19:23:03
Tja dune werk gewoon. Voor mij nooit een reden geweest naar een pc over te stappen.
Nou gisteravond opgehaald. Alles werkt dus die neem ik mee. Is het niks dan gaat hij weer weg.

Had maar ff de tijd om hem aan te sluiten, maar wat beweegt de GUI traag zeg. Hoort dat zo?

Verder kreeg ik hem niet aan de NAS gekoppeld....ohhh jahh kwam vanochtend  er achter dat ik op de NAS natuurlijk NFS moet activeren en de rechten goed moet zetten ieeee ahhhh ieeee ahhh  :headbanging:

Citaat van: Loondijke op juli 15, 2015, 08:37:23
Met alle respect, maar de moviewall komt in geen geval ook maar in de buurt van de KODI mogelijkheden, skins en looks.
Dat vind ik ook gaaf in xbmc, maar ik browse toch altijd naar de share en kies het bestand naam, zonder de wall te zien oid. List of details.

Ik moet gewoon apparaat opstarten en alles bedienen met een App. En het moet vlot werken.

larsonator

Mij interseerd die hele scrapning/moviewall niks. Ik ga voor de beste kwaliteit beeld- en geluid bij de film. Interfaces en dergelijke zijn leuke ''gadgets'' meer niet

Loondijke

Citaat van: larsonator op juli 15, 2015, 08:41:54
Mij interseerd die hele scrapning/moviewall niks. Ik ga voor de beste kwaliteit beeld- en geluid bij de film. Interfaces en dergelijke zijn leuke ''gadgets'' meer niet

Tja, dan is een mediaspeler altijd goed genoeg natuurlijk :).

Wil je wat meer, dan zal je wel anders moeten  :pompom:
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Raymond187

Zo gisteren tijd gehad om de Dune aan te slingeren en ff goed te kijken naar de instellingen.

Alles staat nu goed en werkt prima.

Mooie "tijdelijke" oplossing voor 50 pleuro  :thumbs-up:


high-q

Al een idee wat het op de lange termijn gaat worden? Of heb je ook zoiets van: Als het werkt, dan werkt het.
Voorheen had ik zelf grootse plannen met mn htpc, nog steeds niet van gekomen omdat het werkt ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Dit is zeker geen permanente oplossing die Dune...

Ff kijken hoe de ontwikkelingen gaan met Android en kodi apparaten. Ik ben zelf wel fan van Android ook vanwege de mod baar heid. Andere ROM erop b.v. beetje tweaken. Me vrouw wil wel de mogelijkheid behouden om er een schijfje in te doen, wat de keuze wat lastiger maakt. Vrijwel geen enkele MP heeft BR ROM.

Citaat van: high-q op juli 20, 2015, 08:50:46
Voorheen had ik zelf grootse plannen met mn htpc, nog steeds niet van gekomen omdat het werkt ;D
Tijd gebrek? HTPC gaan tweaken heb ik al gemerkt dat een paar uur bezig zijn niks is. En zeker niet met MadVR oid.

high-q

Ben ook wel benieuwd naar de android apparaten.

Tweaken kost idd veel tijd, zowel voor de htpc als de software die erop draait.
Madvr wordt ondertussen verder ontwikkeld voor zo ver ik begreep, vereist ook een aardige videokaart om alles er uit te halen.

Tijdgebrek i.v.m. andere hobbies, trainen en zo. Sinds onze laatste M&G geen upgrades meer gedaan.
Kan me ondertussen aansluiten bij een paar post terug "nieuwe auto rijders" :laugh:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Citaat van: high-q op juli 20, 2015, 13:12:58
Ben ook wel benieuwd naar de android apparaten.

Tweaken kost idd veel tijd, zowel voor de htpc als de software die erop draait.
Madvr wordt ondertussen verder ontwikkeld voor zo ver ik begreep, vereist ook een aardige videokaart om alles er uit te halen.

Tijdgebrek i.v.m. andere hobbies, trainen en zo. Sinds onze laatste M&G geen upgrades meer gedaan.
Kan me ondertussen aansluiten bij een paar post terug "nieuwe auto rijders" :laugh:
Ahh je leest dus nog wel gezellig mee  O0

Wat voor autopet is het geworden?

Ik vind dat tweaken wel eruggg leuk, maar ik moet er wel de tijd voor hebben. 2 uurtjes heb ik niks aan. Daar gaat sowieso dagen in zitten. Kijken, tweaken, kijken etc etc.


high-q

Jazeker, altijd leuk om van een aantal mensen de topics in de gaten te blijven houden!
Met 2 uurtjes ben je er helaas niet, daar gaan zeker wel hele avonden in zitten en daar moet je maar net zin in hebben.

Laatste jaar gaat de boel aan als ik een film of serie wil kijken, aanpassingen heb ik niet meer gedaan.
Het is een Phantom Black Audi A5 S-Line Quattro Black Edition geworden. De pre-facelift 2.0tfsi versie :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

denoontje


Citaat van: high-q op juli 20, 2015, 16:41:51
Jazeker, altijd leuk om van een aantal mensen de topics in de gaten te blijven houden!
Met 2 uurtjes ben je er helaas niet, daar gaan zeker wel hele avonden in zitten en daar moet je maar net zin in hebben.

Laatste jaar gaat de boel aan als ik een film of serie wil kijken, aanpassingen heb ik niet meer gedaan.
Het is een Phantom Black Audi A5 S-Line Quattro Black Edition geworden. De pre-facelift 2.0tfsi versie :)
still alive!

Dan moet je die a5 eens komen uitlaten in het zuiden.