Dance Department.

Gestart door rallufff, mei 26, 2011, 22:05:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rallufff

Citaat van: high-q op februari  8, 2012, 22:43:43
Zo, dat is best netjes voor in de slaapkamer! In mijn slaapkamer staat alleen een bed  :laugh:

Waarom een losse blurayspeler als je een ps3 hebt? Kan je dat geld besteden aan betere
luidsprekers zoals bijv een Eltax surround setje:





Specs:
http://www.eltax.com/en/model/226_Concept-5-pack.html
Prijs:
http://www.eltax-nederland.nl/index.php/prijslijst.html

Haha ja alleen een bed heb ik nu ook maar vooral in de winter is het toch relaxed om 's avonds in bed een filmpje te kijken.

Hmm ja streamen met de PS3 naar mn slaapkamer boven bedoel je? Zou een optie kunnen zijn....

Inderdaad is Eltax een mooie set voor weinig geld alleen wil ik geen speakers van dat formaat op mijn slaapkamer. Een Soundbar van HK kan ik onder de tv aan de muur hangen en die relatief kleine sub in een hoek wegstoppen. Dat valt helemaal niet op. Die Eltax speakers mij iets te groot en opzichtig.  :confused:

Citaat van: Bolle op februari  8, 2012, 23:03:35
Mooie woomkamer en setup!
Dankje.

Citaat van: LordoftheLints op februari  9, 2012, 00:09:48
Mooie strakke ruimte zeg! Zo'n tv aan de muur geeft toch net even iets extra's, moet ik ook maar eens nodig mee bezig! Mooie vloer en allemaal ook zo netjes.. daar kan ik nog veel van leren! Bij mij staat er een "ooit te bouwen"  keuken achter de bank!  :nowink:
Thanks!

Begin dan is met opruimen.... Dat scheelt vast al een heel stuk  ;)

Citaat van: Zefanja op februari  9, 2012, 00:17:13
Mooie set, ziet er heel netjes uit en de ruimte ook.
:thumbs-up:

Citaat van: larzie op februari  9, 2012, 07:31:15
High-q heeft gelijk. Dat Eltax spul is ontzettend betaalbaar en voor de prijs klinkt het ontzettend goed. Toen ik wachtte tot er Tannoy D700's werden aangeboden op marktplaats heb ik ook een setje Eltaxen gekocht. (Eltax Monitor III) Ik denk dat je voor die prijs kwalitatief weinig nieuwe speakers zult vinden die beter zijn. Je zou uiteraard nog op mp kunnen kijken voor een 2e hands set. Maar die Eltaxen zijn voor een klein budget een zeer mooie oplossing.

Ik geloof je direct. Toch blijf ik nog even bij mn mening dat ik ze te groot vind voor in de slaapkamer. Misschien stel ik mn mening bij.... Nog even goed nadenken.



| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

high-q

Citaat van: rallufff op februari  9, 2012, 19:51:12
Hmm ja streamen met de PS3 naar mn slaapkamer boven bedoel je? Zou een optie kunnen zijn....

Inderdaad is Eltax een mooie set voor weinig geld alleen wil ik geen speakers van dat formaat op mijn slaapkamer.
Ik geloof je direct. Toch blijf ik nog even bij mn mening dat ik ze te groot vind voor in de slaapkamer. Misschien stel ik mn mening bij.... Nog even goed nadenken.

Ik doelde meer op de bluray drive in de PS3, maar streamen is ook een optie als je een netwerk hebt.

De eltax groot? Hier zijn de afmetingen van de eltax onderdelen:

Center: 145 x 365 x 170mm
Speakers: 230 x 145 x 170mm
Sub: 275 x 275 x 275mm

En hier van de Soundbar10, HKS-4 en HK sub:

Soundbar: 110mm x 920mm x 89mm
Satelieten: 243 x 100 x 92 mm
Subwoofer: 353mm x 267mm x 267mm

Valt mee toch?  ;D

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Die soundbar is pas breed :P 92 cm :P maar goed die kan je natuurlijk wel weer mooi ophangen onder je tv. Het is maar net waar je voor wilt gaan. Een mooi plaatje of een mooi geluid ;)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

rallufff

Citaat van: high-q op februari  9, 2012, 23:41:56
Ik doelde meer op de bluray drive in de PS3, maar streamen is ook een optie als je een netwerk hebt.

De eltax groot? Hier zijn de afmetingen van de eltax onderdelen:

Center: 145 x 365 x 170mm
Speakers: 230 x 145 x 170mm
Sub: 275 x 275 x 275mm

En hier van de Soundbar10, HKS-4 en HK sub:

Soundbar: 110mm x 920mm x 89mm
Satelieten: 243 x 100 x 92 mm
Subwoofer: 353mm x 267mm x 267mm

Valt mee toch?  ;D
PS3 staat niet in de slaapkamer dus die blu ray kan ik daar niet gebruiken. Dacht dat je streamen bedoelde naar de slaapkamer.. Maar een losse blu ray is toch wel makkelijk.

Het valt inderdaad mee qua afmetingen.... Alleen ik kan de Eltax gewoon moeilijk kwijt want vanuit bed kijk ik naar een schuine kant en de tv daar aanhangen is wel te doen met een beugel waarmee je kan kantelen....  Maar speakers is een ander verhaal.

Al zie ik net dat die Eltax Monitor III per paar 139 Euro zijn.. Dat valt erg mee, ik dacht namelijk per stuk. De concept is helemaal goedkoop''.

Citaat van: larzie op februari 10, 2012, 08:10:26
Die soundbar is pas breed :P 92 cm :P maar goed die kan je natuurlijk wel weer mooi ophangen onder je tv. Het is maar net waar je voor wilt gaan. Een mooi plaatje of een mooi geluid ;)

Die 92cm past mooi onder de tv en zal niet opvallen. Is een soundbar geen mooi geluid nee?

Zo'n Eltax set is inderdaad wel een mooie oplossing om voor relatief weinig geld een goed geluid (ga ik vanuit) te hebben.. Alleen zit ik gewoon met het punt waar ik de speakers laat. Ik had eigenlijk een soundbar in gedachten omdat dit de front speakers en center in één is zodat ik niks naast de tv hoef op te hangen..

Ik zal is bekijken of er toch een oplossing is voor eventueel een Eltax setje. 8)
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Start to HT

Citaat van: rallufff op februari 10, 2012, 09:23:46
Is een soundbar geen mooi geluid nee?


Euh,... neen...
Ik heb zelf een soundbar van Samsung (HT-BD8200) hangen, met een actieve sub bij. Geluid is "gene vette"... Die kleine speakers geven alleen hoge tonen, en de sub is veel te luid.
Maar het oogt wel super :D

larzie

Citaat van: Start to HT op februari 10, 2012, 09:45:21
Euh,... neen...
Ik heb zelf een soundbar van Samsung (HT-BD8200) hangen, met een actieve sub bij. Geluid is "gene vette"... Die kleine speakers geven alleen hoge tonen, en de sub is veel te luid.
Maar het oogt wel super :D

Inderdaad. Als je geen speakers wil ophangen kun je ook nog kijken of er staanders voor zijn om ze op te plaatsen. Of je plaatst een meubel onder je tv. Hoeft niet eens een tv meubel te zijn. Kan ook zelfs een draagplank zijn, maar goed die moet je ook ophangen :) Je kan ook zelf een constructie maken, zodat de speakers een beetje op de goede hoogte staan.

Ik zou iig niet voor zo'n soundbar kiezen :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

rallufff

Ik zal vanavond wel even een foto uploaden zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet en waar ik tegenaan loop.  8)
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

larzie

Citaat van: rallufff op februari 10, 2012, 10:19:42
Ik zal vanavond wel even een foto uploaden zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet en waar ik tegenaan loop.  8)

Lijkt me een goed plan :D Met alle forumgenoten samen kunnen we vast wel een mooie oplossing voor je bedenken, zodat je die nare soundbar niet hoeft te gebruiken  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

rallufff

Hieronder de foto's van mijn Slaapkamer gemaakt met Iphone. Ik heb mijn slaapkamer dus in de punt van mijn huis aangezien ik op de 1e verdieping woon en op de begane grond mijn kantoor zit.

4 Velux dakramen achter mijn bed en ik kan je vertellen dat dit heerlijk wakker worden is in de lente/zomer als je de verduistergordijntjes een stuk omhoog schuift en een dakraam op een kier zet. 8)


Hier gaat het om, de tv komt met een beugel aan de schuine kant te hangen. Ik kan de tv dan door de beugel in de juiste positie zetten. Speakers kan ik nergens neerzetten.... Ik moet ze dan echt ergens tegenaan bevestigen maar ook dat zal niet heel soepel gaan..... Problems dus..

Ik heb wel rekening gehouden met het apparatuur want dat kan ik mooi kwijt in de schappen. Heb ook rekening gehouden met de snoeren van en naar de tv want je ziet op de balk boven het handvat een wit rondje waar de snoeren doorheen gaan.  :popcorn:


| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

rallufff

#109
Ik kan wel 2 speakerstandaards laten maken of kopen http://hificorner.nl/stylum-3.html voor bijvoorbeeld een Eltax Shine 4 of een Boston Acoustic A25... Deze kan ik wel kwijt.

Subwoofert erbij...... Dan heb ik in ieder geval een redelijke 2.1 opstelling die betaalbaar is en (van wat ik lees) goed klinkt.....  :thumbs-up:
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

larzie

Citaat van: rallufff op februari 10, 2012, 15:17:56
Ik kan wel 2 speakerstandaards laten maken of kopen http://hificorner.nl/stylum-3.html voor bijvoorbeeld een Eltax Shine 4 of een Boston Acoustic A25... Deze kan ik wel kwijt.

Subwoofert erbij...... Dan heb ik in ieder geval een redelijke 2.1 opstelling die betaalbaar is en (van wat ik lees) goed klinkt.....  :thumbs-up:

Je woont denk ik niet in het hoge noorden Ralf? Anders mag je mijn Eltax Monitor III wel komen luisteren :) Je kan idd mooi met 2.1 beginnen en later een center en 2 rears erbij kopen :) Rears mooi op van die nachtkastjes naast je bed :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

rallufff

Citaat van: larzie op februari 10, 2012, 16:13:11
Je woont denk ik niet in het hoge noorden Ralf? Anders mag je mijn Eltax Monitor III wel komen luisteren :) Je kan idd mooi met 2.1 beginnen en later een center en 2 rears erbij kopen :) Rears mooi op van die nachtkastjes naast je bed :)

Nee ik woon in Brabant... De Eltax Monitor III is niet meer te koop he. De Eltax Shine 4 is de opvolger...... Prima speaker lees ik overal... Misschien dat ik het wel bij 2.1 laat... Alleen welke subwoofer??
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

FeaR1986

Citaat van: rallufff op februari 10, 2012, 16:24:27
Nee ik woon in Brabant...

JA, CARNAVAL!!!  :P

Lastige keuze Ralf qua speakers. Een plankje (met beugels om deze waterpas te krijgen tegen het schuine dak) zou ook nog kunnen, maar dat moet dan wel een flinke plank worden. Sowieso omdat je speakers niet te dicht tegen de muur wilt zetten... Lastig zo'n speelse ruimte.

Mooie plek om je bed neer te zetten ook :)
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

rallufff

Citaat van: FeaR1986 op februari 10, 2012, 17:59:23
JA, CARNAVAL!!!  :P

Lastige keuze Ralf qua speakers. Een plankje (met beugels om deze waterpas te krijgen tegen het schuine dak) zou ook nog kunnen, maar dat moet dan wel een flinke plank worden. Sowieso omdat je speakers niet te dicht tegen de muur wilt zetten... Lastig zo'n speelse ruimte.

Mooie plek om je bed neer te zetten ook :)

En ik geef dus echt niks om carnaval!  O0

Ik ga de speakers op 2 standaards zetten.... Dat is goed te doen. Dan nog een subwoofer erbij zetten en ik heb 2.1.... Voorlopig wel voloende. Budget sub tot 250 Euro..... Iemand een idee welke subwoofers er dan in aanmerking komen? Of een 2e handse zoeken op Marktplaats?

Zou dit iets zijn?   http://link.marktplaats.nl/529749476
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

pezu

mooie strakke set, ziet er goed uit, blijven mooie speakers die focals  :inlove:
Onkyo TX-NR906
NAD CD C452
Sony Playstion 3 SLim
B&W 603 S3 B&W 601 S3 B&W LCR600 Sony KDL-40HX700  Stax SRD-4 & Stax-SR-30

rallufff

Citaat van: pezu op februari 11, 2012, 14:49:57
mooie strakke set, ziet er goed uit, blijven mooie speakers die focals  :inlove:

Dankjewel man. Heb jij ook focals gehad?
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

pezu

Citaat van: rallufff op februari 11, 2012, 15:08:02
Dankjewel man. Heb jij ook focals gehad?
nope maar ik heb het altijd al erg mooie speakers gevonden
Onkyo TX-NR906
NAD CD C452
Sony Playstion 3 SLim
B&W 603 S3 B&W 601 S3 B&W LCR600 Sony KDL-40HX700  Stax SRD-4 & Stax-SR-30

FeaR1986

Citaat van: rallufff op februari 11, 2012, 14:45:16
En ik geef dus echt niks om carnaval!  O0

Ik ga de speakers op 2 standaards zetten.... Dat is goed te doen. Dan nog een subwoofer erbij zetten en ik heb 2.1.... Voorlopig wel voloende. Budget sub tot 250 Euro..... Iemand een idee welke subwoofers er dan in aanmerking komen? Of een 2e handse zoeken op Marktplaats?

Zou dit iets zijn?   http://link.marktplaats.nl/529749476


Ik woon net boven Brabant, maar Carnaval kan me ook gestolen worden. Leuk feest alleen jammer van die slechte muziek en die dronken mensen die verkleed gaan. Verder niets tegen carnaval  :angel:

Er staat overigens een leuke XTZ te koop voor 300 euro inclusief GRAMMA hier in De Markt...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

rallufff

Citaat van: pezu op februari 11, 2012, 15:10:52
nope maar ik heb het altijd al erg mooie speakers gevonden
Klopt! Zijn echt toppers..

Citaat van: FeaR1986 op februari 11, 2012, 15:13:44
Ik woon net boven Brabant, maar Carnaval kan me ook gestolen worden. Leuk feest alleen jammer van die slechte muziek en die dronken mensen die verkleed gaan. Verder niets tegen carnaval  :angel:

Er staat overigens een leuke XTZ te koop voor 300 euro inclusief GRAMMA hier in De Markt...

Ik zie hem staan inderdaad.... Ik heb nog even de tijd aangezien ik eerst de pana ga bestellen en daarna de receiver en speakers/sub.. Ik zal de markt goed in de gaten houden de komende tijd.
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

FeaR1986

Citaat van: rallufff op februari 11, 2012, 15:28:51
Ik zie hem staan inderdaad.... Ik heb nog even de tijd aangezien ik eerst de pana ga bestellen en daarna de receiver en speakers/sub.. Ik zal de markt goed in de gaten houden de komende tijd.

Over subwoofers gesproken, wilde jij nog een keer afspreken om een SVS SB12-NSD - Velodyne SPL-1200 Ultra shootout te doen? Wil best eens mijn subwoofer achterin de auto gooien en jouw kant op komen. Mijn ruimte is wat minder goed (lees: slecht) ingedeeld ten opzichte van de jouwe.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

rallufff

Citaat van: FeaR1986 op februari 11, 2012, 15:36:20
Over subwoofers gesproken, wilde jij nog een keer afspreken om een SVS SB12-NSD - Velodyne SPL-1200 Ultra shootout te doen? Wil best eens mijn subwoofer achterin de auto gooien en jouw kant op komen. Mijn ruimte is wat minder goed (lees: slecht) ingedeeld ten opzichte van de jouwe.

Mwa ik geloof wel dat die Velodyne SPL 1200 harder vlamt dan die SVS van mij hoor... Velodyne zal de winnaar zijn  :thumbs-up:.

Staat een mooi paar 816v te koop op MP. Ook 806V zag ik....... Helaas, mn slaapkamer-tv is toch echt prioriteit 1 nu.

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Cappuccino

Prachtige set heb je staan zeg, en alles mooi strak ingericht.

Ik zie dat jij net als ik plavuizen hebt en dat je speakers vrij dicht tegen de muur staan.

Heb jij geen probleem met je bas ?? ik namelijk wel.

Ik zie dat de focals de basreflexpoort aan de voorzijde heeft zitten en bij mij zitten ze achter op.

Dit zou namelijk mijn grote probleem wel is kunnen zijn waar ik probeer achter te komen.

gr.
Bas
Marantz SR7005 - B&M CM8 - B&W CMC - Dune HD Max - Inakustik Ref. A aqoustics

rallufff

Citaat van: Cappuccino op februari 11, 2012, 19:35:42
Prachtige set heb je staan zeg, en alles mooi strak ingericht.
Ik zie dat jij net als ik plavuizen hebt en dat je speakers vrij dicht tegen de muur staan.
Heb jij geen probleem met je bas ?? ik namelijk wel.
Ik zie dat de focals de basreflexpoort aan de voorzijde heeft zitten en bij mij zitten ze achter op.
Dit zou namelijk mijn grote probleem wel is kunnen zijn waar ik probeer achter te komen.
gr.
Bas

Bedankt Bas! Mijn Focals staan om precies te zijn 22 cm van de muur. Ik heb redelijk veel bass maar niet dat het een probleem is nee..... Ik ben ook pro bass moet ik zeggen dus voor mij is het prima zo.

Het zou misschien wel een verschil kunnen zijn inderdaad dat de bassreflexpoort bij mij aan de voorzijde zit en bij jou achter... En als je een sok in je reflexpoort stopt? Ik meen wel is gelezen te hebben dat dit aanzienlijk de bass kan verminderen  ;). Probeer het is!

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Cappuccino

thanks voorde tip.
Ik heb het meteen uitgeprobeerd en het scheelt een stuk meer dan het foam wat bij de speakers geleverd was  ;D
De overtollige bas is nu vrij wel acceptabel te noemen.

ik had er alleen last mee met sommige film fragmenten. ( maar ja ik kijk wel 70% film met de set )

gr.
Bas
Marantz SR7005 - B&M CM8 - B&W CMC - Dune HD Max - Inakustik Ref. A aqoustics

rallufff

Citaat van: Cappuccino op februari 11, 2012, 21:05:13
thanks voorde tip.
Ik heb het meteen uitgeprobeerd en het scheelt een stuk meer dan het foam wat bij de speakers geleverd was  ;D
De overtollige bas is nu vrij wel acceptabel te noemen.

ik had er alleen last mee met sommige film fragmenten. ( maar ja ik kijk wel 70% film met de set )

gr.
Bas

Hoppa, opgelost!  :thumbs-up:
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'