Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Shadowfox


BeeBeeEight

Citaat van: neptune op september 20, 2016, 08:22:45
Ik vind het erg moeilijk om een aflevering te kijken van Narcos, omdat ik alles al gezien heb ik El patron del Mal...
Ik heb eerst Narcos gezien, en ik heb gisteren Patron Del Mal 'ontdekt'... weet nog niet wat ik beter vind.

Het is in ieder geval anders... ik vond Escobar in Narco's altijd ijzingwekkend, ook al niet goed uitgewerkt qua karakteropbouw, maar in Patron (na 3 episodes), is het tot nu toe een beetje een koddige schlemiel die je niet echt serieus neemt (of is dat de bedoeling?)... en in episode 2, waar hij als 20-er speelt, leek ie helemaal nergens op. Ik had pas na 10 minuten ofzo door dat deze veel te bruine, knappe gladde kerel, pablo moest voorstellen. Een aflevering later is ie meteen vadsig en oud. Apart. Maar ik ga wel verder kijken, het verhaal in Patron schijnt een stuk realistischer en uitgebreider te zijn.

Lion of Judah

Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

VincentG

Net tweede ep van Westworld gezien en vind het erg vermakelijk. Na ep 1 was ik nog niet overtuigd, maar vind het nu wel interessant worden.
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW

gerard1

Eens begonnen aan making a murderer na al die verhalen :bigsmile:
Dat viel niet mee, doorgezet en episode 2 gezien
Nog 8 te gaan, dat gaat hem niet worden, erg saai een mooie manier om in slaap te komen.
Zal vast aan ons liggen.

Gelukkig kijken we ook suits, die gaan er als een speer doorheen.

MechanicalAnimal

wij zin inmiddels met E3 van S1 Luke Cage bezig.

Prima dikke actie en acteerwerk, leuke serie.


Het tempo in de serie ligt vrij laag, dat is even wennen, zeker omdat we net S5 van Once Upon a Time hebben gekeken, dat vliegt werkelijk van links naar rechts met dat gefilm tussen verschillende werelden en tijden.  :D


Ben benieuwd hoe Luke Cage de rest van de afleveringen is.  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

LuPo

Citaat van: gerard1 op oktober  9, 2016, 22:12:02
Eens begonnen aan making a murderer na al die verhalen :bigsmile:
Dat viel niet mee, doorgezet en episode 2 gezien
Nog 8 te gaan, dat gaat hem niet worden, erg saai een mooie manier om in slaap te komen.
Zal vast aan ons liggen.

Gelukkig kijken we ook suits, die gaan er als een speer doorheen.

Ligt niet aan jullie. Iedereen heeft weer zijn of haar eigen smaak en voorkeur. Gelukkig is er voor ieder wat wils! :clapping:

Zo val ik bij Suits zowat in slaap. ;)

WickedGame

E1 van S1 van Luke Cage gezien, en ik moet hier zwaar in gaan komen.

Mijn vriendin haakte al af... vond het "saai!"

MechanicalAnimal

Citaat van: WickedGame op oktober 10, 2016, 12:02:23
E1 van S1 van Luke Cage gezien, en ik moet hier zwaar in gaan komen.

Mijn vriendin haakte al af... vond het "saai!"

ff volhouden!!!!, E1 en E2 zijn idd traag, het tempo pakt iets op later.

Er komt een moment dat er een ommekeer is tussen dat alleen jij als kijker weet dat Cage krachten heeft en dat er blijkbaar sprake is van de wetenschap bij mensen dat er supermensen rondlopen.

Ook de actie neemt flink toe, prima vechtscenes en er wordt menig magazijn leeggeschoten  :popcorn:

Tevens vind ik Theo Rossi, die Shades speelt, erg goed. Ik vond hem in Sons of Anarchy (in de rol van Juice) ook een van de beste acteurs.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Bas Akkerman

Toch opvallend dat mensen Luke Cage zo traag vinden. Komt dat door alle snelle actiefilms of zo? Alsof een serie waarin in de eerste aflevering niet de halve wereldbevolking doorzeefd wordt toch als wat saaier wordt ervaren.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lestat1234

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 10, 2016, 15:02:42
Toch opvallend dat mensen Luke Cage zo traag vinden. Komt dat door alle snelle actiefilms of zo? Alsof een serie waarin in de eerste aflevering niet de halve wereldbevolking doorzeefd wordt toch als wat saaier wordt ervaren.

Dit is vermoedelijk de associatie met Marvel Superhelden.
Series/ Films hiermee zijn meestal vrij actionpacked, net zoals de comics.

Ik vind het ook wat traag.
Ikzelf vind Luke dan ook niet echt een interessant character.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Dirk

 ^^

ik had er na Jessica Jones ook veel meer van verwacht, maar vind het vooralsnog een erg matige serie die idd maar niet op gang lijkt te willen komen, althans...zo ervaar ik het.

dit weekend de draad weer opgepikt van The Americans, die kan me dan weer wel met gemak 2 of 3 episodes per avond boeien :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Mokumer45

Ik ben begonnen om Madam Secretary op Net5 te volgen, ben er nog niet helemaal uit kwa beleving na de eerste 3 afleveringen. Volg al div. andere series via diverse TV zenders.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

Raymen

Ook ik vindt luke cage super saai en traag
Jessica jones was dan wat vlotter en leuker vondt ik

En wat is dat dat je elke artiest volledig krijgt te horen in zijn club
Super vervelend
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

LuPo


riwi

Citaat van: lestat1234 op oktober 10, 2016, 15:58:39
Dit is vermoedelijk de associatie met Marvel Superhelden.
Series/ Films hiermee zijn meestal vrij actionpacked, net zoals de comics.

Agent Carter was ook langzamer. Vond ik toch ook wel leuk. Als oprichtster van Shield en zich afspelend in de jaren 50.  Luke Cage moet ik nog mee beginnen.
Jessica Jones was niet typisch Marvel, maar toch wel leuk. Kwam ook door de rol van de Doctor Who acteur.

Ik ben met The Flash begonnen laatst. Is niet uit de Marvel wereld, maar uit de DC wereld met Arrow, Atom en Supergirl en dergelijke. Net als de serie Legends of Tomorrow. Ik vind dat wel geinig dat de series overlappen.

lestat1234

Citaat van: riwi op oktober 11, 2016, 12:02:52
Agent Carter was ook langzamer. Vond ik toch ook wel leuk. Als oprichtster van Shield en zich afspelend in de jaren 50.  Luke Cage moet ik nog mee beginnen.
Jessica Jones was niet typisch Marvel, maar toch wel leuk. Kwam ook door de rol van de Doctor Who acteur.

Ik ben met The Flash begonnen laatst. Is niet uit de Marvel wereld, maar uit de DC wereld met Arrow, Atom en Supergirl en dergelijke. Net als de serie Legends of Tomorrow. Ik vind dat wel geinig dat de series overlappen.

Agent Carter kon ik ook wel versmaden.
Prima verhaaltje met Hydra en toch best wat actie.

Luke Cage is de actie wat lame vind ik persoonlijk. Wat niet helpt bij het langzame tempo van de serie.
Al had ik Luke Cage misschien niet moeten gaan kijken na Penny Dreadfull en Stranger Things deze series zitten wat mij betreft wat interessanter in elkaar.

De DC cross over series vind ik ook prima te kijken. Had wat moeite met Legends in het begin, maar dit trok bij later in het seizoen.
Super, Arrow en The Flash vind ik leuk en makkelijk vermaak.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

norman

Ik vind Luke Cage super!
Wat mij betreft is het tempo goed en ook leuk de overlapping met Daredevil.

Hoef er nog maar 3 ben benieuwd!

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

modde239


modde239


Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2



Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2