Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

modde239

Citaat van: gsuk op december  2, 2015, 09:14:16
Broen is er net een derde seizoen van begonnen, ben benieuwd

Is weer een topper.....met weer een geweldige Saga......

Kjelt

Mijn vriendin die helemaal gek was van ER kijkt nu de nieuwe ziekenhuis serie:
Chicago Med.

Etiennevh

Citaat van: katwax op december  3, 2015, 00:59:07
S2 begint wel beetje traag/saai, maar na de 3de aflevering is het terug  >:D en S3 is de kers op de taart :)
Ben bij aflevering 8 nu, maar vind het nog meevallen. Misschien komt het omdat de moorden nu grotendeels "overdag's" worden ontdekt in plaats van in een luguber schuurtje in the middle of nowhere ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

katwax

Citaat van: Etiennevh op december  3, 2015, 09:04:16
Ben bij aflevering 8 nu, maar vind het nog meevallen. Misschien komt het omdat de moorden nu grotendeels "overdag's" worden ontdekt in plaats van in een luguber schuurtje in the middle of nowhere ;)
Of het begint te wennen? :) Geniet ervan, want het is een bijzondere serie.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hanky Panky

The Bridge vind ik wel prettiger kijken dan Broen. Ook de opbouw van het verhaal en de grafische uitwerking vind ik/we wat beter.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Etiennevh

Citaat van: katwax op december  3, 2015, 11:37:22
Of het begint te wennen? :) Geniet ervan, want het is een bijzondere serie.
Ik denk het.. ;) Wordt weer wat luguberder nu haha
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Kjelt

Citaat van: Hanky Panky op december  3, 2015, 18:21:25
The Bridge vind ik wel prettiger kijken dan Broen. Ook de opbouw van het verhaal en de grafische uitwerking vind ik/we wat beter.
Huh? The bridge is Broen, of had je soms geen ondertitels want dan kan ik me er iets bij voorstellen  :P
http://www.imdb.com/title/tt1733785

modde239


riwi

Ik wist niet dat er van Broen ook een US versie was. Ik heb The Killiing ook alleen in de deense Forbrydelsen versie gezien. Maar ik hoorde dat daaran de US versie ook wel de moeite waard is. Ben er nog niet aan toegekomen.
Heb nu wel Broen S3 klaar staan met NL ondertitels.

Hanky Panky

Citaat van: Kjelt op december  3, 2015, 20:21:29
Huh? The bridge is Broen, of had je soms geen ondertitels want dan kan ik me er iets bij voorstellen  :P
http://www.imdb.com/title/tt1733785

Duh... http://www.imdb.com/title/tt2406376/

Even imdb checken voordat je iemand uitlacht  :tongue2:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

dvd-fan

Vind originele "Broen" en "killing"beter dan de remakes. Deze zien er wel wat hollywood-achtiger uit. Stoor me ook niet aan het scandinavisch taaltje.
ben zelf begonnen aan fargo seizoen 2, blindspot en blacklist s2
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Kjelt

Citaat van: Hanky Panky op december  4, 2015, 01:45:00
Duh... http://www.imdb.com/title/tt2406376/
Even imdb checken voordat je iemand uitlacht  :tongue2:
ik lachte je niet uit  ;)
Verder verbazingwekkend dat ze ook in the USA een grote brug hebben gevonden tussen twee staten, als ik dacht dat 1 serie nou niet kon worden overgezet.

Hanky Panky

Citaat van: Kjelt op december  4, 2015, 11:30:00
Verder verbazingwekkend dat ze ook in the USA een grote brug hebben gevonden tussen twee staten, als ik dacht dat 1 serie nou niet kon worden overgezet.

Het is echt een goede (of misschien wel betere) versie van het origineel. Groter budget en dat zie je terug in alles. Echt een aanrader.

Vooral die emotieloze vrouw die iedereen omlegt is super creepy neergezet  :wacko:

Als er nieuwe afleveringen binnenkwamen moest dit van mijn vrouw als 1 van de eerste (zo niet de 1e) worden gekeken  :inlove:

Edit: kwamen want na seizoen 2 gecancelled zie ik
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Geert

Citaat van: Hanky Panky op december  4, 2015, 11:55:49
Het is echt een goede (of misschien wel betere) versie van het origineel. Groter budget en dat zie je terug in alles. Echt een aanrader.

Vooral die emotieloze vrouw die iedereen omlegt is super creepy neergezet  :wacko:

Als er nieuwe afleveringen binnenkwamen moest dit van mijn vrouw als 1 van de eerste (zo niet de 1e) worden gekeken  :inlove:

Edit: kwamen want na seizoen 2 gecancelled zie ik

Wist ook niet dat er een US versie was. Ben benieuwd hoe die versie is. Bedankt voor de tip! Weer 26 afleveringen van de straat. Wordt nog een drukke winter zo met al die series die ik nog allemaal wil kijken, zoals bijvoorbeeld Hannibal, Fargo, Penoza, Homeland.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

LuPo

Citaat van: katwax op december  3, 2015, 11:37:22
Of het begint te wennen? :) Geniet ervan, want het is een bijzondere serie.

Zou maar zo kunnen. Mijn vriendin vond The Walking Dead best creepy in het begin. Nu niet meer. Alles went. :P

Xstream

Niemand die Mr Robot kijkt? Vond 't erg goed. Zowaar ook 's een serie die qua IT shizzle behoorlijk realistisch is :)

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Hanky Panky

Citaat van: Xstream op december  4, 2015, 18:32:28
Niemand die Mr Robot kijkt? Vond 't erg goed. Zowaar ook 's een serie die qua IT shizzle behoorlijk realistisch is :)

Jawel. Slater doet het niet onaardig  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

gsuk

Citaat van: Hanky Panky op december  4, 2015, 11:55:49
Het is echt een goede (of misschien wel betere) versie van het origineel. Groter budget en dat zie je terug in alles. Echt een aanrader.

Vooral die emotieloze vrouw die iedereen omlegt is super creepy neergezet  :wacko:

Als er nieuwe afleveringen binnenkwamen moest dit van mijn vrouw als 1 van de eerste (zo niet de 1e) worden gekeken  :inlove:

Edit: kwamen want na seizoen 2 gecancelled zie ik
De hoofdrol speelster in Broen is werkelijk briljant
Echt de moeite waard om te kijken
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Hanky Panky

Citaat van: gsuk op december  5, 2015, 09:27:54
De hoofdrol speelster in Broen is werkelijk briljant
Echt de moeite waard om te kijken

Ik heb ze beide gezien. Althans: seizoen 1 van Broen en beide seizoenen van The Bridge. Kijken allebei lekker weg  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

riwi

Citaat van: gsuk op december  5, 2015, 09:27:54
De hoofdrol speelster in Broen is werkelijk briljant
Echt de moeite waard om te kijken

Ik las nog een interview met haar. In het echt een echt sociaal bewogen persoon met veel emotie :) Een totale tegenstelling van het karakter dat ze speelt on Broen.

bertje

Citaat van: SV..S op december  5, 2015, 00:06:25
Iemand ook naar Fortitude gekeken?

Mooi gemaakt en gefilmd, maar niet helemaal mijn ding.
Afgehaakt toen het verhaal (voor mij plotseling en onverwacht) de zombie/horror kant op ging.
Sony 65A89, Panasonic DP-UB9004 Onkyo TX-RZ900+NS6170, Classe CAP-151+CDP.3, Denafrips Ares II
Mordaunt Short Mezzo 8, Mezzo 5, 903S + Velodyne SPL- 1500R

SV..S

Citaat van: bertje op december  5, 2015, 18:22:29
Mooi gemaakt en gefilmd, maar niet helemaal mijn ding.
Afgehaakt toen het verhaal (voor mij plotseling en onverwacht) de zombie/horror kant op ging.
Jammer, best verrassend eind vond ik  ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

MartijnR

Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

gsuk

Ik zit toch wel helemaal in
Ray Donovan
Weer een leuke
showtime produktie
Of terwijl net
out of the box
Inmiddels halverwege het 3de seizoen
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine