Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

riwi

Continuum is ook weer begonnen :) S3

True Detective was erg goed. Eigenlijk 1 lange film van 8 uur verspreid over 8 episodes.

apogeefreak

Citaat van: riwi op maart 18, 2014, 18:47:54
Continuum is ook weer begonnen :) S3

True Detective was erg goed. Eigenlijk 1 lange film van 8 uur verspreid over 8 episodes.

Jo! ;D
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

Martinus

Citaat van: riwi op maart 18, 2014, 18:47:54
True Detective was erg goed. Eigenlijk 1 lange film van 8 uur verspreid over 8 episodes.

gunstig, heb nog niks gezien van de 8 afl. die staan te wachten.... :)
............

modde239

Net gekeken naar de 2 eerste afl van de nieuwe serie Crisis met de altijd mooie Gillian Anderson  :inlove:.....goede actie serie ga hem wel volgen.....



mradem

Zijn er ook mensen die Hello Ladies volgen? Deze kwam ik toevallig tegen en moet zeggen dat ik best wel heb zitten lachen. Ik mis helaas alleen aflevering 8 die ik nergens meer kan vinden.

Martinus

Citaat van: mradem op maart 31, 2014, 10:51:03
Zijn er ook mensen die Hello Ladies volgen? Deze kwam ik toevallig tegen en moet zeggen dat ik best wel heb zitten lachen. Ik mis helaas alleen aflevering 8 die ik nergens meer kan vinden.

hmmm eens opzoeken, lijkt leuk.
............

alexander2


Hanky Panky

Iemand The 100 al gezien ? Wat vond je er van?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

modde239

Citaat van: Hanky Panky op maart 31, 2014, 15:43:33
Iemand The 100 al gezien ? Wat vond je er van?

Vind het wel iets hebben ga het nog even volgen kijken hoe het zich ontwikkeld.....

riwi

Citaat van: Hanky Panky op maart 31, 2014, 15:43:33
Iemand The 100 al gezien ? Wat vond je er van?
Ik vond hem ook wel aardig. Niet echt super goed kwa acteren, en de rollen zijn wat kinderachtig (beetje ala Revolution).
Ik wil er nog wel een paar van zien. Heb nu alleen de pilot bekeken en ep2 binnengehaald.

activ

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en vindt het vooralsnog wel leuk.

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hanky Panky

Citaat van: katwax op april  1, 2014, 16:07:28
Dringend verder kijken dan, was even gestopt na 2 eps.

Aflevering 9, 10 en 11 zitten vol met plotwendingen en shit uit het verleden dat het heden inhaalt  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

katwax

Citaat van: Hanky Panky op april  1, 2014, 16:21:44
Aflevering 9, 10 en 11 zitten vol met plotwendingen en shit uit het verleden dat het heden inhaalt  :D
Ik voel een tijdelijke stop voor supernatural aankomen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

House of lies is een serie waar je echt voor moet vallen het heeft iets weg van Californication ( grofheid ).
Don Cheadle speelt de rol van zijn leven, Josh Lawson heeft een rol welke op zijn lijf is geschreven en Kristen Bell huppelt een beetje rond. :D

katwax

Citaat van: alexander2 op april  1, 2014, 17:46:19
House of lies is een serie waar je echt voor moet vallen het heeft iets weg van Californication ( grofheid ).
Don Cheadle speelt de rol van zijn leven, Josh Lawson heeft een rol welke op zijn lijf is geschreven en Kristen Bell huppelt een beetje rond. :D
Hehe
En ik vind het niet erg dat ze er rondhuppelt :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

clockwork

vanaf 5 mei in de VS:

24: Live Another Day. Ofwel seizoen 9 van 24.  :pompom:

http://www.imdb.com/title/tt1598754/

http://www.extratv.com/2014/04/04/24-live-another-day-first-look-all-the-details-on-jack-bauers-epic-return-to-tv/


Ik ben benieuwd of het net zo goed (ontvangen) wordt als de eerste 8 seizoenen (en hoe ze 24 uur in 12 afleveringen gaan proppen). 
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Loondijke

Na 5 seizoenen had ik het hele 24-concept eigenlijk wel gezien. Elk seizoen kwam er rond aflevering 10-13 een cliffhanger waarop je al wist wat er moest gaan gebeuren. Omdat het nog tot de 24 uur vol moest worden geschoten. Dit maakte het allemaal wel wat voorspelbaar helaas.  :nopompom:
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

alexander2

Iemand al iets van deze series gezien?

Crisis
From dusk till dawn
Janet king
low winter sun ( echt einde ja of nee )
Moonfleet
New worlds
Rake US
Secrets and lies
Silicon valley
Star crossed
The assets
The red road
The smoke
The widower
The silence
Turn


clockwork

Citaat van: Loondijke op april  8, 2014, 14:38:30
Na 5 seizoenen had ik het hele 24-concept eigenlijk wel gezien. Elk seizoen kwam er rond aflevering 10-13 een cliffhanger waarop je al wist wat er moest gaan gebeuren. Omdat het nog tot de 24 uur vol moest worden geschoten. Dit maakte het allemaal wel wat voorspelbaar helaas.  :nopompom:

en dan werd er weer een nieuw blik boeven opengetrokken......
Klopt wel. 'If everyone listened to Jack Bauer, the show would be called 12'.

Daarom waarschijnlijk nu maar 12 afleveringen.  ;)


Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Xstream

Concept van 24 is wel iets anders geworden. Is meer een reboot dan seizoen 9.
Elke aflevering is meer een dag ipv een uur.  Jack Bauer is voor mij wel een begrip geworden inmiddels, dus laat maar komen, ben wel benieuwd naar een weer frisse aanpak.

CitaatSet four years after the events of season 8, the series will loosely adhere to the real time concept; while it will still cover the events of a single day with each episode corresponding to an hour, there will be jumps forward in time between certain episodes. The series will begin with a two-hour premiere on May 5, 2014.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Hanky Panky

Citaat van: alexander2 op april  8, 2014, 14:46:15
Iemand al iets van deze series gezien?

Crisis
From dusk till dawn
Janet king
low winter sun ( echt einde ja of nee )
Moonfleet
New worlds
Rake US
Secrets and lies
Silicon valley
Star crossed
The assets
The red road
The smoke
The widower
The silence
Turn

Crisis: zit nu episode 4 te kijken, aanrader :pompom:

From DTD : lekker creepy, serie volgt de plot vd film enigszins

The assets is gecanceled na een handvol afleveringen, op zich wel aardig maar je zult nooit weten hoe het afloopt.

De rest ken ik niet.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Citaat van: Hanky Panky op april  8, 2014, 17:13:59
Crisis: zit nu episode 4 te kijken, aanrader :pompom:

From DTD : lekker creepy, serie volgt de plot vd film enigszins

The assets is gecanceled na een handvol afleveringen, op zich wel aardig maar je zult nooit weten hoe het afloopt.

De rest ken ik niet.

Assets gaat dus van de server af. :D

Maximus_Aurelius

The Bridge / Bron/Broen seizoen 1 in een week gekeken, vind het een hele goede serie. Nu bezig met seizoen 2.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.