Bas' Bios - voorzetje

Gestart door Bas Akkerman, januari 23, 2012, 14:37:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Heb daar ook flink over getwijfeld. Maar met alle verbouwingen in zicht is dit wel het maximum dat ik op dit moment wil betalen. Maar komt er in de toekomst weer zoiets voorbij voor de 790...?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skyfox

Gaaf Bas, wat een mooie aanschaf! Die laser komt er echt wel een keer als je dat echt wilt. Aanbiedingen komen altijd wel voorbij. Soms duurt het even, maar ze komen altijd. Maar eerst een paar jaar genieten van een geweldige VW590!!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

home@the movies

Ik doe mijn uiterste best om hem heel netjes voor je van een fantastisch plaatje te voorzien Bas, komt helemaal goed.
Je gaat veel plezier beleven aan je nieuwe aanwinst, en echt voor en zeer mooie prijs aangeschaft.

vik

Jammer voor mij Bas  :nopompom: maar blij voor jou  :pompom:

Mooie keuze en daar ga je veel plezier aan beleven.  ;)

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Bas Akkerman

#804
Citaat van: skyfox op juni 15, 2021, 23:06:45
Gaaf Bas, wat een mooie aanschaf! Die laser komt er echt wel een keer als je dat echt wilt. Aanbiedingen komen altijd wel voorbij. Soms duurt het even, maar ze komen altijd. Maar eerst een paar jaar genieten van een geweldige VW590!!
Dank je! Dit gaat ook gewoon fantastisch worden. Wat minder voor mijn portemonnee. ;D Want ik heb nog geen 4k speler of 4k blu ray. Dat ga ik trouwens net zo doen als met lp's, alleen de beste films vervang ik voor 4k. Dan is het nog betaalbaar.

En wie weet in de toekomst eens een laser. Tegen die tijd zijn de ontwikkelingen daar ook weer verder. De mindere behoefte aan hercalibratie en beter beeld zijn en blijven voor mij enorm belangrijke punten.

Voor nu is HDR sowieso niet zo belangrijk. Ik vind het, ook op weergevers die het wel helemaal kunnen ondersteunen, meer een gimmick. Komt ook nog eens bij dat de uitvoering met verschillende uitvoeringen vooralsnog een zooitje is.

Goede SDR is vele malen belangrijker. Net als met de Meridian vind ik kwaliteit belangrijker dan trucjes en gimmicks. En ben ik meer van de filosofie dat een beeldweergever dat ook moet doen en zich zo min mogelijk moet bemoeien met de keten ervoor (beeldverwerking). Al zal ik de X1 processor vast ook gaan waarderen.

Citaat van: home@the movies op juni 15, 2021, 23:28:47
Ik doe mijn uiterste best om hem heel netjes voor je van een fantastisch plaatje te voorzien Bas, komt helemaal goed.
Je gaat veel plezier beleven aan je nieuwe aanwinst, en echt voor en zeer mooie prijs aangeschaft.

Daar ga ik helemaal vanuit! Dit kwam onverwachts, maar was voor mij nu de beste oplossing inderdaad. Zeker ook omdat we film kijken heel erg missen. Op vakantie gaan helemaal niet. En ga je met z'n tweeën bijvoorbeeld naar New York, dan komt die besteding aardig in de buurt. Om het maar in perspectief te zetten.

Citaat van: vik op juni 15, 2021, 23:58:33
Jammer voor mij Bas  :nopompom: maar blij voor jou  :pompom:

Mooie keuze en daar ga je veel plezier aan beleven.  ;)


Ja, dat besef ik me maar al te goed. Moet eerlijk bekennen daar ook wakker van te hebben gelegen. Je moet een aantal sponsors met wie je ook prettig contact hebt toch teleurstellen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

... een vrijwillige donatie aan alle nu in mineur zijnde sponsoren is toch zo gedaan Bas  ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op juni 16, 2021, 06:43:46
... een vrijwillige donatie aan alle nu in mineur zijnde sponsoren is toch zo gedaan Bas  ;D
Zeker! Maar dan wordt het spaghetti zónder saus het komende half jaar...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Van het een komt het ander. Op mijn gemak eens kijken naar een UHD-speler.

Zo, daar ben ik ook even tussenuit geweest, heel veel bomen, heel weinig bos. Dat wordt flink inlezen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

reza

#808
Voor jouw Sony zou ik altijd kiezen voor een Panasonic! Die heeft namelijk tonemapping aan boord anders wordt het een teleurstellend plaatje op 4k voor je. Die zijn ook al te koop voor 250 euro.
Pana 424.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

skyfox

Ik sluit me aan bij Reza, een Pana is in het aanbod de way to go.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

vik

Citaat van: vik op juni 15, 2021, 23:58:33
Jammer voor mij Bas  :nopompom: maar blij voor jou  :pompom:

Mooie keuze en daar ga je veel plezier aan beleven.  ;)


Citaat van: Bas Akkerman op juni 16, 2021, 05:58:32
Ja, dat besef ik me maar al te goed. Moet eerlijk bekennen daar ook wakker van te hebben gelegen. Je moet een aantal sponsors met wie je ook prettig contact hebt toch teleurstellen.

Vooral lekker blijven slapen Bas nergens voor nodig. Ik gun het jou maar ook zeker Werner zo is het leven.  ;)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Bas Akkerman

Citaat van: reza op juni 16, 2021, 07:42:05
Voor jouw Sony zou ik altijd kiezen voor een Panasonic! Die heeft namelijk tonemapping aan boord anders wordt het een teleurstellend plaatje op 4k voor je. Die zijn ook al te koop voor 250 euro.
Pana 242.
Dank jullie! In mijn snelle zoektocht kwam ik daar ook op inderdaad. Nog een specifiek model? Of voldoet de 242? Heb geen liggende gelden, maar zonde om al te veel te besparen op een speler. Tegelijkertijd zonde om er teveel aan uit te geven als dat niet nodig is.

Citaat van: vik op juni 16, 2021, 08:12:19

Vooral lekker blijven slapen Bas nergens voor nodig. Ik gun het jou maar ook zeker Werner zo is het leven.  ;)
Zit gewoon in me. ;)

In het topic van Jeffen (in mijn volgende leven twee rechterhanden graag!) vond ik zijn zwarte voorkant van de ruimte erg fraai. Ik twijfelde al om daar de apparatuur te zetten, maar dat komt nu definitief schuin achter me. Scheelt ook weer kabels naar de projector trekken.

Hoewel. De ruimte is 6 meter lang en ga op 100" projecteren. Wat is dan de ideale afstand dat de projector moet hangen. Het mooiste vind ik de projector in een frame achter me. Maar als dichterbij het scherm beter is, wordt het gewoon een beugel of iets dergelijks.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

PascalP

gave projector hoor, enjoy!

En kwa speler, tja, ik was zelf nooit zo weg van die Pana Optimizer (en vond de 424 in het algemeen maar een middelmatige speler kwa menu/opbouw en vooral de remote).
Andere spelers zoals de Sony X800M2 hebben dan wel niet de HDR Optimizer van Pana, maar kunnen evengoed HDR->SDR conversie doen, of je stuurt gewoon pure HDR uit en zult toch in de projector soms met de sliders moeten spelen als het een 1000 nits of 4000 nits films is...
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

anton

Erg fraaie projector Bas  :inlove:, qua speler vind ik de Sony die Pascal noemde wel een aanrader, mooi stevig gebouwd, mooi beeld en mocht je willen: een CM mod laten doen als je daar open voor staat  :pompom:,
Heb zelf in de woonkamer een 242 panasonic die echter ook helemaal doet wat hij doen moet: spelen en een mooi beeld geven...
Volgens mij zijn ze rond hetzelfde bedrag te koop op dit moment en hangt het echt van je persoonlijke voorkeur af waar je voor gaat. Bij geen van de 2 ga je de mist in  8)
mvrgr. Anton

PascalP

Voordeel van de Pana boven de Sony is dan wel dat de Pana ook subtitles kan dimmen wat met HDR soms wel eens handig kan zijn.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

reza

De x800 speelt ook minder mooi schijven vind ik en je blijft klooien met de slider en tonemapping doet die gewoon niet. Plus de "vele vast lopers" van de Sony is niet prettig..

Maar ze kosten beiden net zo veel, je kan dus kiezen.
Handig om wat reviews te lezen over beide spelers.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Feli Bas !
Citaat van: Bas Akkerman op juni 16, 2021, 10:48:52
Hoewel. De ruimte is 6 meter lang en ga op 100" projecteren. Wat is dan de ideale afstand dat de projector moet hangen.
Even kijken met de throw calculator of dat gaat maar denk het wel.
Dan is voor de Sony het allermooiste plank aan de achtermuur en de projector daar recht opzetten en het midden van de lens zoveel als mogelijk in het midden van het scherm!
Dat is perfect qua scherpte.
Ik had de 270 eerst op zijn kop aan het plafond hangen en me zitten ergeren dat ik de jumpfox 4k testbeelden gewoon niet overal scherp kreeg en hier en daar halos had.
Dat was nog uit het tijdperk van de oude jvc die ik had waarbij de bovenkant scherm gelijk moest met de bovenkant projectie.
Bovenstaande loste het helemaal op, perfecte scherpte.
Dus gewoon zeker doen zover als mogelijk.

Bas Akkerman

#817
Citaat van: PascalP op juni 16, 2021, 10:56:44
gave projector hoor, enjoy!

En kwa speler, tja, ik was zelf nooit zo weg van die Pana Optimizer (en vond de 424 in het algemeen maar een middelmatige speler kwa menu/opbouw en vooral de remote).
Andere spelers zoals de Sony X800M2 hebben dan wel niet de HDR Optimizer van Pana, maar kunnen evengoed HDR->SDR conversie doen, of je stuurt gewoon pure HDR uit en zult toch in de projector soms met de sliders moeten spelen als het een 1000 nits of 4000 nits films is...
HDR vind ik echt minder belangrijk. Geen duidelijke standaard, een projector is er minder geschikt voor. Een compromis dus. Een speler (of htpc pc) die enigszins de projector kan ontlasten is wel fijn.

Dan zou ik dus sneller voor een Pana kiezen. Maar jij bent er minder weg van?

Een speler die subliem is in sdr heeft wel mijn voorkeur. Ik zou het zonde vinden voor dat beetje HDR misschien wat beter te krijgen veel in te moeten leveren op sdr.

Citaat van: anton op juni 16, 2021, 11:08:11
Erg fraaie projector Bas  :inlove:, qua speler vind ik de Sony die Pascal noemde wel een aanrader, mooi stevig gebouwd, mooi beeld en mocht je willen: een CM mod laten doen als je daar open voor staat  :pompom:,
Heb zelf in de woonkamer een 242 panasonic die echter ook helemaal doet wat hij doen moet: spelen en een mooi beeld geven...
Volgens mij zijn ze rond hetzelfde bedrag te koop op dit moment en hangt het echt van je persoonlijke voorkeur af waar je voor gaat. Bij geen van de 2 ga je de mist in  8)
mvrgr. Anton
Was ik er eindelijk een beetje uit... Nee, grapje hoor.

Citaat van: PascalP op juni 16, 2021, 11:21:24
Voordeel van de Pana boven de Sony is dan wel dat de Pana ook subtitles kan dimmen wat met HDR soms wel eens handig kan zijn.
Handige info!

Citaat van: reza op juni 16, 2021, 11:45:30
De x800 speelt ook minder mooi schijven vind ik en je blijft klooien met de slider en tonemapping doet die gewoon niet. Plus de "vele vast lopers" van de Sony is niet prettig..

Maar ze kosten beiden net zo veel, je kan dus kiezen.
Handig om wat reviews te lezen over beide spelers.

Ja, ga ik ook zeker doen. Het zoekt gewoon wat makkelijker als je al wat opties hebt.

Citaat van: Kjelt op juni 16, 2021, 12:23:14
Feli Bas !Even kijken met de throw calculator of dat gaat maar denk het wel.
Dan is voor de Sony het allermooiste plank aan de achtermuur en de projector daar recht opzetten en het midden van de lens zoveel als mogelijk in het midden van het scherm!
Dat is perfect qua scherpte.
Ik had de 270 eerst op zijn kop aan het plafond hangen en me zitten ergeren dat ik de jumpfox 4k testbeelden gewoon niet overal scherp kreeg en hier en daar halos had.
Dat was nog uit het tijdperk van de oude jvc die ik had waarbij de bovenkant scherm gelijk moest met de bovenkant projectie.
Bovenstaande loste het helemaal op, perfecte scherpte.
Dus gewoon zeker doen zover als mogelijk.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het het beste is de projector daar op te hangen waar hij het minst hoeft te corrigeren. Dus midden in zijn throwratio. Op zich kan ik natuurlijk overal aan het plafond de projector hangen. Nadeel alleen is dat je daardoor eromheen moet werken als je het plafond akoestisch wil gaan aanpassen. Een wand aan de muur lijkt me wat dat betreft praktischer. Alleen zonde niet alles uit de Sony te halen.

Wat me naar het volgende brengt. De kleur van de wanden en plafond. Eerder noemde ik al zwart grijs van het Rijksmuseum. Het mag best een mooie kleur zijn als de lampen aan zijn. Maar je wil natuurlijk het liefst zo donker en zo mat mogelijk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

PascalP

Citaat van: Bas Akkerman op juni 16, 2021, 13:35:07
HDR vind ik echt minder belangrijk. Geen duidelijke standaard, een projector is er minder geschikt voor. Een compromis dus. Een speler (of htpc pc) die enigszins de projector kan ontlasten is wel fijn.

Dan zou ik dus sneller voor een Pana kiezen. Maar jij bent er minder weg van?



Als je overweegt om voor een (zware) HTPC te gaan is MadVR natuurlijk ook nog een optie, dan ben je helemaal klaar en veel beter gaat het niet worden tenzij je ook nog aan een externe videoprocessor wilt zoals een Lumagen of Envy ;)

De Pana en de Sony doe je zeker geen miskoop welke je ook kiest, heb ze beide gehad en de Pana verkocht en de Sony X800M2 gehouden.
Vastlopen met schijfjes zoals Reza zegt heb ik inderdaad ook vaker gelezen op AVforums maar dan betrof het meestal de X800 (oude versie) en niet de nieuwere X800M2.
Panasonic is zeker meer plug en play als je dat zoekt op dit moment, ding heeft wat haken en ogen wat mij betreft die op de Sony beter zijn, maar zoals gezegd, beide prima hoor ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Bas Akkerman

Waar moet ik aan denken bij een zware htpc? Wat kost dat ongeveer en wat zit erin?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

reza

Citaat van: Bas Akkerman op juni 16, 2021, 13:51:56
Waar moet ik aan denken bij een zware htpc? Wat kost dat ongeveer en wat zit erin?

Als je voor madVR gaat dan is het duurste de grafische kaart ( zeker op het moment ).
Ik had bijna alles 2dehands gekocht op MP, zoals een kast, grafische kaart. De rest nieuw en ik was rond de 500 kwijt.
Zoals Pascal zegt: beter ga je het niet krijgen!
Zeker op het gebied van BD upscalen onverslaanbaar ( Lumagen doet het zelfde kunstje ) maar kost minimaal 6,5k.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

PascalP

Videokaart/GPU is idd het belangrijkste, maar door de huidige tekorten is het gewoon geen pretje om een dikke kaart te scoren, zelfs gebruikte kaarten van een paar jaar oud zoals GTX1080 zijn gewoon meer dan 25% duurder dan dat ze vorig jaar waren.
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Bas Akkerman

#822
Inderdaad. De 3080 kwam uit en was/zeker een upgrade voor mijn game pc. Maar die prijzen zijn niet normaal en ga ik nu ook niet doen.

Zal er wel eens wat best buys bij pakken. Dan krijg ik een beetje een idee van de mogelijkheden.
Dan zou ik de pc houden voor gamen en de htpc voor Blu ray en UHD. Misschien ook wel voor streamen, al vind ik het gebruikersgemak van een Apple TV ook wel erg fijn.

Niet onbelangrijk ik wil dus echt een fysieke UHD drive, zodat ik schijfjes kan blijven gebruiken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

PascalP

Citaat van: Bas Akkerman op juni 16, 2021, 14:54:10
Inderdaad. De 3080 kwam uit en was/zeker een upgrade voor mijn game pc. Maar die prijzen zijn niet normaal en ga ik nu ook niet doen.

Zal er wel eens wat best buys bij pakken. Dan krijg ik een beetje een idee van de mogelijkheden. Voila: https://tweakers.net/reviews/8964/2/desktop-best-buy-guide-mei-2021-htpc-geschikt-voor-4k.html.
Dan zou ik de pc houden voor gamen en de htpc voor Blu ray en UHD. Misschien ook wel voor streamen, al vind ik het gebruikersgemak van een Apple TV ook wel erg fijn.

Voor afspelen zal dit prima zijn met de iGPU, maar wil je aan de gang met MadVR heb je toch wel minimaal die 1080 nodig en liefst nog hoger als je meer processing tegenlijkertijd gaat draaien.
Als het je puur om afspelen gaat zou ik een HTPC links laten liggen, zelf een aantal jaar geleden vanaf gestapt naar een dedicated player en zou nooit meer terug willen ;)
Vanalles gehad van een Nvidia Shield (woonkamer), RaspberryPi 4 met Libreelec (slaapkamer) en een Vero4K+ in de HT het ik deze laatste recent vervangen door een Zidoo Z1000 Pro en zou nooit meer anders willen ;)
Voor streamen is een ATV of Shield dan weer de beste optie wat mij betreft.
Voor de echte triple A blockbusters blijft een schijfje echter mijn voorkeur houden en de mediaspeler is 'voor erbij' :)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

reza

Ik ben het echt helemaal met Pascal eens!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"