A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Mr.M

Verdikki  me zeg! Loopt achter op de feiten aan hiero...

Mooie spullen allemaal twani..

De witte speakers zijn HEEEEEL GAAAAFFF. lekker apart /DESIGN / tijdlose/Nieuw , kan het moeilijk plaatsen maar Tis gewoon "gaaf".



**UNDER CONSTRUCTION**

BJF

Hou de markt in de gaten Maz, als je ze mooi vindt...
NAD M10 V2
Elac FS247

twani

#13852
 :music:

Door sommigen hier ook al wel als begrafenismuziek omschreven. :D

Mocht het dan écht zó klinken ben ik in ieder geval al een stuk mínder bang voor de dood :inlove:


twani

#13853
Het album staat nog steeds op.  In één teug doorluisteren. Even ver wég van deze verdorven aardkloot en me compleet vrij voelend op weg naar helemaal niets........ :inlove:


Mr.M

#13854
Citaat van: twani op maart  8, 2016, 22:12:16
Het album staat nog steeds op.  In één teug doorluisteren. Even ver wég van deze verdorven aardkloot en me compleet vrij voelend op weg naar helemaal niets........ :inlove:


Ehhhh theo, ik heb deze album ook deels geluisterd en ..... heb jij nog wat op alsje er naar luistert ? Want er moest bij mij behoorlijk wat whisky door de keel voordat het aan ging slaan. Lol

Duur muziekje is het geworden voor me gister. Terwijl ze zeggen spotify luisteren goedkoop is.
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Citaat van: maz op maart  9, 2016, 07:43:55
Ehhhh theo, ik heb deze album ook deels geluisterd en ..... heb jij nog wat op alsje er naar luistert ? Want er moest bij mij behoorlijk wat whisky door de keel voordat het aan gong slaan. Lol

Ik drink niet MAZ :)

Ik kan het me voorstellen hoor, Monique kijkt me namelijk ook altijd wat meewarig aan als ik deze "muziek" draai.

Zo van achgossie, laat 'm maar even, hij heeft het nodig  :D

Robiwan

Citaat van: twani op maart  8, 2016, 21:06:19
:music:

Door sommigen hier ook al wel als begrafenismuziek omschreven. :D

Mocht het dan écht zó klinken ben ik in ieder geval al een stuk mínder bang voor de dood :inlove:



sorry, dit vind ik echt helemaal niks. Er gebeurt geen klap en zeer eentonig allemaal :D :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Mr.M

Citaat van: twani op maart  9, 2016, 07:50:05
Ik drink niet MAZ :)

Ik kan het me voorstellen hoor, Monique kijkt me namelijk ook altijd wat meewarig aan als ik deze "muziek" draai.

Zo van achgossie, laat 'm maar even, hij heeft het nodig  :D
Hahahahaha.  Lol ik snap volkomen wat je bedoelt.
Snap ook exact wat monque meemakt want hier loopt er ook weleens èèn van de slaapkamer naar woonkamer om te kijken of het wel goed gaat met me. Lol.
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#13858
Citaat van: Robiwan op maart  9, 2016, 07:53:20
sorry, dit vind ik echt helemaal niks. Er gebeurt geen klap en zeer eentonig allemaal :D :D
Tis in ieder geval nieuw en nog niet ontdekt muziek voor mij.
Sommige soort muziek moet je gewoon aanspreken en sommige soorten moet je langzaam leren luisteren en warderen.ander soort muziek moet je in de juiste emotionele staat zijn wilt het  "aanslaan" bij je.

Ieder ziel is anders en ieder persoon heeft een ander voorkeur en emotioneel staat.

Zo zijn we het zelfde in algemeen maar dan ook zo anders als individu.
**UNDER CONSTRUCTION**

Robiwan

Citaat van: maz op maart  9, 2016, 08:02:03
Tis in ieder geval nieuw en nog niet ontdekt muziek voor mij.
Sommige soort muziek moet je gewoon aanspreken en sommige soorten moet je langzaam leren luisteren en warderen.ander soort muziek moet je in de juiste emotionele staat zijn wilt het  "aanslaan" bij je.

Ieder ziel is anders en ieder persoon heeft een ander voorkeur en emotioneel staat.

Zo zijn we het zelfde in algemeen maar dan ook zo anders als individu.

wat een psychologie op de vroege morgen zeg :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: maz op maart  9, 2016, 08:02:03
Tis in ieder geval nieuw en nog niet ontdekt muziek voor mij.
Sommige soort muziek moet je gewoon aanspreken en sommige soorten moet je langzaam leren luisteren en warderen.ander soort muziek moet je in de juiste emotionele staat zijn wilt het  "aanslaan" bij je.

Ieder ziel is anders en ieder persoon heeft een ander voorkeur en emotioneel staat.

Zo zijn we het zelfde in algemeen maar dan ook zo anders als individu.


'T klopt wel MAZ, je groeit inderdaad langzaam in deze muziekstijl.  Eigenlijk begin je beter eerst met 'normale' Ambient waarna je wellicht (of niet) dóórevolueert richting de Drone/Dark stroming van deze muzieksoort.

Overigens zitten er veel artiesten bij waarnaar iedereen wel eens luistert zónder dat het diegene opvalt dat het Dark Ambient is.   Uit deze hoek komt namelijk ook veel "filmmuziek", horror en Thriller genre..... ;)

Mr.M

Ik was ieder geval hele avond zoet ermee , ik wist niet wat ik ervan moest vinden maar aangezien je toch gaat luisteren omdat het nieuw is en onbekend ben je voordat je het  weet even verder en 1/4 fles lichter.

Je drinkt wel door met dit muziek. Ik bleef doordrinken alsof ik in pijn was. Lol. Dat zal wel een "SIDE EFFECT" zijn van dit soort wazig muziek. Spreekt hersendelen aan die normaal niet gestimuleerd worden door ander muzieksoort denk ik.   Hahaha
**UNDER CONSTRUCTION**

Sirius666

Citaat van: twani op maart  9, 2016, 08:16:00

'T klopt wel MAZ, je groeit inderdaad langzaam in deze muziekstijl.  Eigenlijk begin je beter eerst met 'normale' Ambient waarna je wellicht (of niet) dóórevolueert richting de Drone/Dark stroming van deze muzieksoort.

Overigens zitten er veel artiesten bij waarnaar iedereen wel eens luistert zónder dat het diegene opvalt dat het Dark Ambient is.   Uit deze hoek komt namelijk ook veel "filmmuziek", horror en Thriller genre..... ;)

Zegt de film Sinister jou iets? Vrij lugubere soundtrack (band heet 'Aghast') voor Hollywood begrippen.

Bas Akkerman

De soundtrack van Sicario vond ik ook heerlijk donker. Wel meer landschappen dan complete nummers of een album.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#13864
Citaat van: Bas Akkerman op maart  9, 2016, 12:05:44
De soundtrack van Sicario vond ik ook heerlijk donker. Wel meer landschappen dan complete nummers of een album.

Ik weet van jou Bas, dat je tóch ook af en toe in het electronische segment draait...?

Monolake bijv. toch ook?

pvd_66

Mijn vriendin wordt er depri van ...
En ik daarna dus ook
Ik vind het op zn tijd grappig, "normale" ambient is een stuk beter  ;D
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 -  Panasonic DMP UB704 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest

Jumping Jack

Citaat van: twani op maart  9, 2016, 20:55:37
Ik weet van jou Bas, dat je tóch ook af en toe in het electronische segment draait...?

Monolake bijv. toch ook?

Monolake is goed, alleen worden de kinderen daar bang van. Ik draai het dan ook geregeld  >:D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#13867
Citaat van: Jumping Jack op maart  9, 2016, 22:08:00
Monolake is goed, alleen worden de kinderen daar bang van. Ik draai het dan ook geregeld  >:D.

Mijn kinderen worden er niet bang van, zijn dan ook alweer iets ouder. ;)

Op de leeftijd inmiddels zeg maar dat ze je ipv báng meewarig gaan aankijken.

Zo van, wat draai jij nou ouwe dwaas? :D

Bas Akkerman

Af en toe? Behoorlijk veel eigenlijk. Monolake, Pete Namlook, The Acid, Thomas Köner, Michael Brook, Jamie Woon, Kosheen, Jon Hopkins, Helios, Haxan Cloak, om er een paar te noemen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#13869
Citaat van: Bas Akkerman op maart  9, 2016, 22:18:44
Af en toe? Behoorlijk veel eigenlijk. Monolake, Pete Namlook, The Acid, Thomas Köner, Michael Brook, Jamie Woon, Kosheen, Jon Hopkins, Helios, Haxan Cloak, om er een paar te noemen.

Dan schurk je toch behoorlijk dícht tegen mijn genre aan Bas. ;)

Geen behoefte om dóór te evolueren?

Zo is het bij mij namelijk wel gegaan....

DofN

#13870
Lekker ruimtelijk, goed laag. Heel goede productie.. Voor wie graag muziek in 3D luistert:


ACCÜ
Out Of The Blue (Lau Rmx Feat. Laura Närhi)
Out of the Blue

Kan geen linkje op youtube vinden, maar is vast ook wel op spotify.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op maart  9, 2016, 22:36:29
Lekker ruimtelijk, goed laag. Heel goede productie.. Voor wie graag muziek in 3D luistert:


ACCÜ
Out Of The Blue (Lau Rmx Feat. Laura Närhi)
Out of the Blue

Kan geen linkje op youtube vinden, maar is vast ook wel op spotify.

Ik dank U hartelijk DON :worship:

Bas Akkerman

Citaat van: twani op maart  9, 2016, 22:20:25
Dan schurk je toch behoorlijk dícht tegen mijn genre aan Bas. ;)

Geen behoefte om dóór te evolueren?

Zo is het bij mij namelijk wel gegaan....
Ik evolueer alle kanten op joh. Echt, heel veel vind ik mooi, er is wat dat betreft zo veel te ontdekken.

Om lekker subjectief te blijven, mijn voorkeur gaat uit naar "immediancy", noodzakelijkheid waarmee een artiest muziek maakt. Dat vind ik veel belangrijker dan het genre. Als ik ook maar enig andere motivatie hoor in de muziek: gewoonte, luiheid, zakkenvullerij, haak ik af. Muziek is er vanuit een noodzaak vanuit de artiest, niet vanuit de vraag van de klant.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Citaat van: Bas Akkerman op maart 10, 2016, 08:14:44Als ik ook maar enig andere motivatie hoor in de muziek: gewoonte, luiheid, zakkenvullerij, haak ik af. Muziek is er vanuit een noodzaak vanuit de artiest, niet vanuit de vraag van de klant.

knap als je dat hoort!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

tompj

Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element