A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: lynch1979 op december 31, 2015, 22:06:27
Theo, Twani, Drone  ;)

Een heel mooi en geweldig 2016, dat geldt uiteraard voor iedereen lid van het ht forum.
De Drone is neergehaald op SF😁

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op december 31, 2015, 22:15:33
De Drone is neergehaald op SF😁

.....samen met nog een mede slachtoffer  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


Jumping Jack

Samen met de geloofwaardigheid ja. Droeve boel daar.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op december 31, 2015, 22:52:27
Samen met de geloofwaardigheid ja. Droeve boel daar.

Inderdaad ja  ;)

Maar toch is het ook wel eens hilarisch als je bepaalde zaken zo lees.... op één of andere manier krijg ik daar dit soort beelden bij in mijn hoofd  :withstupid:


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Bas Akkerman

De beste wensen allemaal! Ga dat ook zeker nog in mijn eigen showcase doen, maar hier gebeurt gewoon meer. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: YamahaRXV op december 31, 2015, 23:47:53
Inderdaad ja  ;)

Maar toch is het ook wel eens hilarisch als je bepaalde zaken zo lees.... op één of andere manier krijg ik daar dit soort beelden bij in mijn hoofd  :withstupid:




Ik mis het zweepje van die ouwe nog :D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

#12960
Citaat van: Jumping Jack op december 31, 2015, 22:52:27
Samen met de geloofwaardigheid ja.

+1

lynch1979

#12961
Citaat van: twani op december 31, 2015, 22:15:33
De Drone is neergehaald op SF😁

Nog eventjes wachten, dan mag je weer de lucht in  ;)

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op december 31, 2015, 23:47:53
Inderdaad ja  ;)

Maar toch is het ook wel eens hilarisch als je bepaalde zaken zo lees.... op één of andere manier krijg ik daar dit soort beelden bij in mijn hoofd  :withstupid:




:D

twani

#12963
Citaat van: lynch1979 op januari  1, 2016, 12:48:41
Nog eventjes wachten, dan mag je weer de lucht in  ;)

Nou nee hoor.

Mijn taak zit erop daar.

Pregnant aangetoond aldaar voor een breed publiek  is namelijk, dat de heren waarschijnlijk op geen enkel forum - whatever the subject may be - kunnen meedraaien op basis van hetgeen als normaal te beschouwen omgangsvormen kan worden gezien

Ze zijn daar nog met twee man over en kunnen feitelijk alleen elkaar nog maar een ban aansmeren  :D.

Historie heeft ons inmiddels geleerd dat het één van beiden waarschijnlijk nog gaat lukken ook :D :D

chansig

Citaat van: twani op januari  1, 2016, 17:34:53
Ze zijn daar nog met twee man over en kunnen feitelijk alleen nog elkaar nog maar een ban aansmeren  :D.

Historie heeft ons inmiddels geleerd dat het één van beiden waarschijnlijk nog gaat lukken ook :D :D

:D

Hoewel ik de voorgaande postings een beetje droeftoeterij vind, vind ik deze dan wel weer erg leuk gevonden.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Citaat van: twani op januari  1, 2016, 17:34:53
Nou nee hoor.

Mijn taak zit erop daar.

Pregnant aangetoond aldaar voor een breed publiek  is namelijk, dat de heren waarschijnlijk op geen enkel forum - whatever the subject may be - kunnen meedraaien op basis van hetgeen als normaal te beschouwen omgangsvormen kan worden gezien

Ze zijn daar nog met twee man over en kunnen feitelijk alleen elkaar nog maar een ban aansmeren  :D.

Historie heeft ons inmiddels geleerd dat het één van beiden waarschijnlijk nog gaat lukken ook :D :D
En toen was er het monoforum.nl. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Alex Groningen


Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Citaat van: Staaled op januari  1, 2016, 18:48:54
En toen was er het monoforum.nl. :D

Die is dan ook weer erg grappig. Gelukkig geen koffie in mijn mond.

Voor de rest heb ik overigens geen issues met dat forum. Ik vind de visualisering van het elkaar bannen wel grappig.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Citaat van: twani op januari  1, 2016, 17:34:53
Nou nee hoor.

Mijn taak zit erop daar.

Pregnant aangetoond aldaar voor een breed publiek  is namelijk, dat de heren waarschijnlijk op geen enkel forum - whatever the subject may be - kunnen meedraaien op basis van hetgeen als normaal te beschouwen omgangsvormen kan worden gezien

Ze zijn daar nog met twee man over en kunnen feitelijk alleen elkaar nog maar een ban aansmeren  :D.

Historie heeft ons inmiddels geleerd dat het één van beiden waarschijnlijk nog gaat lukken ook :D :D

:D

Jammer.....kon er wel om lachen.

Maar ik snap het wel.

lynch1979

Citaat van: chansig op januari  1, 2016, 17:42:09
:D

Hoewel ik de voorgaande postings een beetje droeftoeterij vind, vind ik deze dan wel weer erg leuk gevonden.

Gr Hans

Droeftoeterij hoort er af en toe gewoon bij.....wat mij betreft dan  ;)

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari  1, 2016, 17:34:53
Nou nee hoor.

Mijn taak zit erop daar.

Pregnant aangetoond aldaar voor een breed publiek  is namelijk, dat de heren waarschijnlijk op geen enkel forum - whatever the subject may be - kunnen meedraaien op basis van hetgeen als normaal te beschouwen omgangsvormen kan worden gezien

Ze zijn daar nog met twee man over en kunnen feitelijk alleen elkaar nog maar een ban aansmeren  :D.

Historie heeft ons inmiddels geleerd dat het één van beiden waarschijnlijk nog gaat lukken ook :D :D

Meesterlijk...  :D :D


Naast de humor en satire die hier uit voort vloeit is het wel zo dat er wel degelijk een grote kern van waarheid schuilt in bovenstaande post en vind ik het (en dat meen ik serieus) enorm jammer dat een op zich mooi initiatief grotendeels om zeep wordt geholpen door ''bepaalde'' nogal dominant aanwezige karaktertrekken van betreffende personen welke dan ook regelmatig mismatchen met die van anderen, met alle gevolgen vandien... :nopompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

#12972
Citaat van: lynch1979 op januari  1, 2016, 19:17:45
Droeftoeterij hoort er af en toe gewoon bij.....wat mij betreft dan  ;)

Helemaal gelijk Frank, en zeer zeker wat betreft dit onderwerp. Voor anderen misschien niet helemaal transparant, maar voor ons beiden ligt dat denk ik wel even anders  ;)
Laat ik er maar over ophouden want mijn nekharen gaan alweer aardig overeind staan.. :-X
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#12973
Citaat van: YamahaRXV op januari  1, 2016, 19:23:21
Meesterlijk...  :D :D


Naast de humor en satire die hier uit voort vloeit is het wel zo dat er wel degelijk een grote kern van waarheid schuilt in bovenstaande post en vind ik het (en dat meen ik serieus) enorm jammer dat een op zich mooi initiatief grotendeels om zeep wordt geholpen door ''bepaalde'' nogal dominant aanwezige karaktertrekken van betreffende personen welke dan ook regelmatig mismatchen met die van anderen, met alle gevolgen vandien... :nopompom:

De essentie is hier wmb dat een mismatch tussen personen er - iig. op een liefhebbersforum -nooit toe zou moeten leiden dat één van beide partijen geëlimineerd wordt.

Hoezeer men qua mening ook tegenover elkaar staat, zou je dat beter aanwenden om een forum interessanter en diepgaander te maken.  Je kunt immers altijd van elkaar leren, hoezeer je het ook óneens bent.

Jammer dat juist díe dimensie op SF niet wordt gezien, zelfs wel bewust wordt genegeerd/afgekapt. 
Ik ben het zó vaak met Monique (mijn vrouw) oneens, heb nochtans een fijne relatie met haar.

Het één sluit het ander niet uit bedoel ik maar te zeggen,  versterkt elkaar zoals het ook hoort...

chansig

Jullie mogen van mij lekker droeftoeteren hoor....ik heb er geen last van/

Ik lees wel dat jullie (Yamaha, Twani en Lynch) er zeer regelmatig opmerkingen over maken en tegelijkertijd aangeven dat het je allemaal niets doet.

En dat jullie elkaar gevonden hebben is een mooi systemisch gegeven.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.