A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

chansig

Mooie foto van dat schroefje op MP. Nooit begrepen dat ze dat hebben gedurfd bij een speaker van ruim 4000 euro.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

#12901
Citaat van: chansig op december 27, 2015, 16:32:43
Mooie foto van dat schroefje op MP. Nooit begrepen dat ze dat hebben gedurfd bij een speaker van ruim 4000 euro.

Gr Hans

Er valt nog veel te leren Hans, ook voor jou.

Stel je ópen en laat het gebeuren :D

Staaled

Leuke ontwikkeling. :)
Maar SF op buis is dat niet wat te relaxed ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

tompj

Citaat van: Staaled op december 27, 2015, 16:48:07
Leuke ontwikkeling. :)
Maar SF op buis is dat niet wat te relaxed ?
Hangt maar helemaal af van welke buuzenversterker je gebruikt. Op 300B gaa zoals Theo zegt niet lukken. SF op Audio Research vind ik zelf echter heel mooi.... :inlove:

Maar Theo gaat eerst ietsheel anders proberen, ben benieuwd hoe dat uitpakt.
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Joris1971

Zou willen dat in de centen had voor de harbeths  :inlove:

Lodewijk

Mooie luidsprekers, dat zeker. Wel een stevige prijs voor een paar SHL5 die in 2011 voor plus minus 3600 euro nieuw te koop waren.

Sirius666

Mierenneuk-modus aan: paar €100 meer in deze uitvoering ;)

BJF

#12907
Gezien het feit dat Monique ze op MP aanbiedt denk ik zomaar dat het voor Theo een gedwongen verkoop is  :tongue2:
NAD M10 V2
Elac FS247

twani

#12908
Citaat van: Lodewijk op december 27, 2015, 20:51:24
Mooie luidsprekers, dat zeker. Wel een stevige prijs voor een paar SHL5 die in 2011 voor plus minus 3600 euro nieuw te koop waren.
Ik ben met afstand de goedkoopste SHL5 aanbieder op marktplaats :D

Bovendien staan ze me niet in de weg, de andere speakers zijn immers al besteld en afgerekend.

Al wil helemaal niemand ze, ook prima :)

En voor diegenen die een SHL5 in Eucalyptus willen aanschaffen staat niets in de weg een heel nieuw paar op te halen a raison van €4795,- :D

Lodewijk

ook hier miereneuk modus aan

Klopt Twani 4795 euro, betreft wel het nieuwe Plus model :D

twani

#12910
Citaat van: Lodewijk op december 27, 2015, 21:56:40
ook hier miereneuk modus aan

Klopt Twani 4795 euro, betreft wel het nieuwe Plus model :D

Nou, genoeg geneukt zo. :D.

We kunnen weer verder  ;)

advr

#12911
Citaat van: twani op december 27, 2015, 15:10:25
Vandaag in het wit besteld...     95dB gevoeligheid en bijna specifiek geconcipieerd voor 300B







Wat zijn dat nu weer voor dingen. Hahaha :-)

Veel plezier er mee.  :bigsmile:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

JeroenGRT

Ben benieuwd hoe de nieuwe luidsprekers gaan bevallen!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Former member 78

Citaat van: twani op december 27, 2015, 15:10:25
Vandaag in het wit besteld...     95dB gevoeligheid en bijna specifiek geconcipieerd voor 300B







Wat een ontzettend leuke speaker!
Ben benieuwd hoe ze jou gaan bevallen.

Jumping Jack

#12914
Verrassende move Twani! Ik herinner me dat ze voorbij kwamen in een of ander topic en dat je er wel door was gecharmeerd, maar dit had ik niet zien aankomen. Ik vind ze wel mooi om te zien.

edit: ik heb het betreffende topic teruggevonden, maar daar had jij blijkbaar niet gereageerd. Soit, ik ben er wel door gecharmeerd  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Alex Groningen

Er zijn veranderingen die je nooit verwacht, en dit is er zo een.
Mister Harbeth heeft zijn Harbeths in de verkoop staan. Nu maar hopen dat je geen spijt gaat krijgen
Al ze eenmaal verkocht zijn!

twani

#12916
Citaat van: Alex Groningen op december 28, 2015, 08:58:58
Er zijn veranderingen die je nooit verwacht, en dit is er zo een.
Mister Harbeth heeft zijn Harbeths in de verkoop staan. Nu maar hopen dat je geen spijt gaat krijgen
Al ze eenmaal verkocht zijn!

Koop ik ze toch gewoon wéér :). Zo moeilijk is het allemaal niet ;)

rovinggecko

Nog overwogen zelf wat te bouwen? Dat komt ook in 't wit :).
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

Citaat van: rovinggecko op december 28, 2015, 11:38:07
Nog overwogen zelf wat te bouwen? Dat komt ook in 't wit :).

Zelfbouw vind ik nog steeds erg leuk, tijdgebrek echter........... :confused:

DofN

Heel mooi design! Gefeliciteerd.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Joris1971

#12920
 Waarom zet je je Harberhs niet op het forum te koop Twani?

twani

#12921
Citaat van: Joris1971 op december 30, 2015, 19:14:24
Waarom zet je je Harberhs niet op het forum te koop Twani?

Tja, waarom wél :D. Er is geen haast bij, sterker nog, al wil niemand ze hebben vind ik het ook prima.

Mensen die enthousiast kunnen zijn over de Harbeths mogen me PM'en voor een "bottom down" prijs.

Inruil, korting, betaling in 2 of 3 termijnen, het kan allemaal bij ome Theo :tounge2:

Ik gun ze de liefhebber :)

Alex Groningen

Citaat van: twani op december 30, 2015, 20:09:48
Tja, waarom wél :D. Er is geen haast bij, sterker nog, al wil niemand ze hebben vind ik het ook prima.

Mensen die enthousiast kunnen zijn over de Harbeths mogen me PM'en voor een "bottom down" prijs.

Inruil, korting, betaling in 2 of 3 termijnen, het kan allemaal bij ome Theo :tounge2:

Ik gun ze de liefhebber :)

Netjes, heel erg netjes. Zeer mooi aanbod!

twani

#12923
Citaat van: Alex Groningen op december 30, 2015, 20:26:02
Netjes, heel erg netjes. Zeer mooi aanbod!

Ach..ik wil best meedenken om iemands droomspeakers bereikbaar te maken hoor :)

'T aanbod is overigens vooral bedoeld voor medeforummers met "reputatie" en historie. 

(de juiste wel te verstaan :D)

Alex Groningen

Citaat van: twani op december 30, 2015, 20:28:17
Ach..ik wil best meedenken om iemands droomspeakers bereikbaar te maken hoor :)

'T aanbod is overigens vooral bedoeld voor medeforummers met "reputatie" en historie. 

(de juiste wel te verstaan :D)

Kan ik me goed voorstellen. Succes met de verkoop.