A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Xander32

#10077
Citaat van: twani op juli  4, 2014, 10:52:39
Mmm, ik denk dat je welhaast overrompeld bent door hetgeen je dán allemaal hoort Xander. Ik ben min of meer ook verbijsterd door hetgeen er uit deze "onooglijke" kastjes komt.

Mén..... :wacko: :wacko:, das pas muziek!

Waar woont jouw huis?

Gr
Theo.
... in 't Land van Maas en Waal, nabij Druten.


Haaksbergen, ik weet niet waar die quote vandaan is geplukt, maar het betrof iig. geen antwoord op de vraag waar ik vandaan kom. Mijn roots liggen in Lichtenvoorde, daar waar de Zwarte Cross is. Maar sinds een jaar of drie woon ik ietwat meer centraal in NL.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Kingpin

Citaat van: twani op juli  4, 2014, 10:52:39
Mmm, ik denk dat je welhaast overrompeld bent door hetgeen je dán allemaal hoort Xander. Ik ben min of meer ook verbijsterd door hetgeen er uit deze "onooglijke" kastjes komt.

Mén..... :wacko: :wacko:, das pas muziek!

Waar woont jouw huis?

Gr
Theo.
Speelt de Leben nog wel, of doe je die weg?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

Citaat van: Kingpin op juli  4, 2014, 13:18:43
Speelt de Leben nog wel, of doe je die weg?
Gaat niet weg. Voor die luttele 1300 a 1400 euro die hij nog op zou brengen blijft ie gewoon hier hoor.

Joris1971

Citaat van: twani op juli  4, 2014, 18:54:57
Gaat niet weg. Voor die luttele 1300 a 1400 euro die hij nog op zou brengen blijft ie gewoon hier hoor.

Tja maar om 1300-1400 euro ongebruikt te laten staan is ook zonde toch?

twani

Citaat van: Joris1971 op juli  4, 2014, 18:57:52
Tja maar om 1300-1400 euro ongebruikt te laten staan is ook zonde toch?
Misschien nog eens een tweede set in een andere ruimte die over is opbouwen.....

Joris1971

Citaat van: twani op juli  4, 2014, 19:00:39
Misschien nog eens een tweede set in een andere ruimte die over is opbouwen.....

Toe maar theo  :clapping:

twani

#10083
Citaat van: Joris1971 op juli  4, 2014, 19:01:11
Toe maar theo  :clapping:
Na ach, het ding vreet geen brood meer....

De Leben is bovendien niet een versterker die je "zomaar" even wégdoet ;)

twani

Citaat van: garmtz op juli  4, 2014, 08:38:43
De Crofts zijn inderdaad 'sagenhaft Musikalisch'... ;)
Versterkers bouwen kan ie zeker. Commercieel gezien is G.C. een echte "Lord Wanhoop" :(

rovinggecko

Da's een dualiteit die ik ook in jouw topic titel en signature zie:
- op de ene device heel veel love
- op de andere device sterk gecensureerde uitlatingen

:angel:
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

Citaat van: rovinggecko op juli  5, 2014, 10:28:31
Da's een dualiteit die ik ook in jouw topic titel en signature zie:
- op de ene device heel veel love
- op de andere device sterk gecensureerde uitlatingen

:angel:

Ja mooi hé :D

twani

Zojuist in de trein gestapt voor een geweldige "Ambiënt travel"



Van één van mijn favoriete bands "Boards of Canada"

twani

.

Bas Akkerman

Citaat van: twani op juli  6, 2014, 22:14:03
.
Mooi dat je stil wordt van de klanken van BOC. Daar gaat het allemaal om. :music:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli  6, 2014, 22:49:29
Mooi dat je stil wordt van de klanken van BOC. Daar gaat het allemaal om. :music:
Ach, ik moet die vele mensen op het forum die mij niet liever niét horen "blaten" zo af en toe ook tegemoet komen :D

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op juli  6, 2014, 23:20:20
Ach, ik moet die vele mensen op het forum die mij niet liever niét horen "blaten" zo af en toe ook tegemoet komen :D
Theo, je bent goed op weg! :D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#10094
Liefst weinig "touwtjes" en wat er ligt moet er netjes bijliggen.

twani

Oa. dé reden dat "touwtjes" relatief onbelangrijk zijn.   

BJF

Citaat van: twani op juli  7, 2014, 15:55:34
Liefst weinig "touwtjes" en wat er ligt moet er netjes bijliggen.
Dat ziet er inderdaad heel netjes uit. Wat ik me afvraag: is het overal zo netjes of alleen in het zicht? Mijn ervaring is nl. dat er toch altijd ergens een kluwen kabels ligt...
NAD M10 V2
Elac FS247

twani

#10097
Het JouwHifi stekkerblok zit "midden ónder" het dressoir op de grond geschroeft. De DDDac zit ín het dressoir, de MacMini eróp, meer is er niet..........   Écht niet :)




Geen kluwen dus (kan ik niet tegen, sterrenbeeld maagd moet alles perfect geordend hebben :devil:)


BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

twani