A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

twani


twani

Dé afzakker van vandaag :pompom:


Claire Bevilacqua


Beautiful bodies  :worship:

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

frank2

#8354
Citaat van: Christiaan S op januari 27, 2014, 22:17:26
@ Anita: ook jij zit op het randje uiteraard.
.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

Stel je niet aan...het is al bezopen dat het beheer zich bezig moet houden met de vrouw van.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

#8356
Citaat van: chansig op januari 28, 2014, 07:52:14
Stel je niet aan...het is al bezopen dat het beheer zich bezig moet houden met de vrouw van.

Gr Hans
.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

#8357
Citaat van: frank2 op januari 28, 2014, 07:51:06
  .
Anita, er is geen reden om je zo op te winden. Er valt hier geen onvertogen woord. Een klein beetje "uitdelen en incasseren" hoort ook bij het leven, niks mis mee.

De echte problemen van de mensheid liggen elders, als ik bijv. de dode kindertjes in Syrië op tv zie breekt mijn hart. :(

Wij zijn de bevoorrechte mensen op deze aardkloot en het is welhaast schandalig dat je je over mijn topic zo weet op te winden.

Ik neem mezelf en mijn topic weinig serieus, de echte problemen van de wereld echter des te meer.

Wij hebben het recht niet om te piepen, ons leven hier in NL is één grote kermis, dusdanig welvarend dat ik me er geregeld voor schaam.

Kortom, maak je druk om dingen waar je je druk om zou moeten maken, daar horen ík en mijn topic zeker niet bij, echt niet meid....ik ben het niet waard.

Groet,
Theo.




ChrisV


AbZ

#8359
 ^^  Relativeren van luxeproblemen  :thumbs-up:     

^^  Siliconenvrije vrouw  :thumbs-up:

eddy135

Citaat van: twani op januari 27, 2014, 23:49:13
Dé afzakker van vandaag :pompom:


Claire Bevilacqua


Beautiful bodies  :worship:

Kort haar staat 'r leuker... ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Mr.M

Mooi stukje tekst twani.... :worship:

We hebben inderdaad niets te piepen..
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#8362
Voorall niet als je dit thuis treft....

Gezien jullie van tieten houden heb ik maar een foto met tieten erop gemaakt.
:tounge:
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#8363
 :tongue2:

@twani.    Hoe bont mag ik het maken op je topic?

**UNDER CONSTRUCTION**

Cyreg

#8364
Citaat van: twani op januari 28, 2014, 08:17:57
......Wij hebben het recht niet om te piepen, ons leven hier in NL is één grote kermis, dusdanig welvarend dat ik me er geregeld voor schaam....

Twani, het is 'n mooie relativerende tekst, maar vergis je niet in de ellende ad onderkant van onze nederlandse samenleving  :exclamation:

...en hoe minder de inkomsten....> hoe meer "men" verwacht dat je alle, vooral moeilijke teksten en regelingen moet kennen enne....
....dat komt "toevallig" vaak ook niet overeen met het niveau vd mensen die hiervan gebruik moeten maken en....
....voor je het weet wordt zo iemand ook al snel nog 'ns aangeduid als fraudeur  :(
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

twani

Citaat van: maz op januari 28, 2014, 12:48:17
:tongue2:

@twani.    Hoe bont mag ik het maken op je topic?
Ikzelf ben redelijk "grenzenloos", het is aan de mods :D

Echter, ik neem aan dat zij ook van echte tieten houden, en dat zijn deze toch :tounge2:

Staaled

#8366
Citaat van: Cyreg op januari 28, 2014, 13:10:14
Twani, het is 'n mooie relativerende tekst, maar vergis je niet in de ellende ad onderkant van onze nederlandse samenleving  :exclamation:

...en hoe minder de inkomsten....> hoe meer "men" verwacht dat je alle, vooral moeilijke teksten en regelingen moet kennen enne....
....dat komt "toevallig" vaak ook niet overeen met het niveau vd mensen die hiervan gebruik moeten maken en....
....voor je het weet wordt zo iemand ook al snel nog 'ns aangeduid als fraudeur  :(
^^

Je was me voor.

Mogelijk ervaart Twani het als kermis, maar leed houdt niet op bij "scheve" welvaart of landsgrenzen.

Over het spul kunnen we echter kort zijn. Hoewel van belang als bron van vreugde of troost, het is luxe.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mr.M

Citaat van: twani op januari 28, 2014, 13:25:44
Ikzelf ben redelijk "grenzenloos", het is aan de mods :D

Echter, ik neem aan dat zij ook van echte tieten houden, en dat zijn deze toch :tounge2:
Dit zijn puurnatuur.
Heb ook de andere versies hoor.
**UNDER CONSTRUCTION**

i2Paq

Citaat van: maz op januari 28, 2014, 14:54:39
Dit zijn puurnatuur.
Heb ook de andere versies hoor.

Ongekuiste versies!  :angel:

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

lynch1979

Citaat van: maz op januari 28, 2014, 12:45:27
Voorall niet als je dit thuis treft....

Gezien jullie van tieten houden heb ik maar een foto met tieten erop gemaakt.
:tounge:

Hey dat is mijn nichtje........ :D

Staaled

@ Maz :

Dit lijkt mij een foto gemaakt voor , voor zover dat in deze tijden nog bestaat  :sigh:, privé-doeleinden.
Vindt de dame in kwestie het wel prettig dat je deze publiek deelt ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Mr.M

#8371
Citaat van: lynch1979 op januari 28, 2014, 16:04:49
Hey dat is mijn nichtje........ :D
Oww.. dan zal ik de andere fotos niet plaatsen van der.... :tounge: hahah
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#8372
Citaat van: Staaled op januari 28, 2014, 16:58:25
@ Maz :

Dit lijkt mij een foto gemaakt voor , voor zover dat in deze tijden nog bestaat  :sigh:, privé-doeleinden.
Vindt de dame in kwestie het wel prettig dat je deze publiek deelt ?

Op strand loopt ze bloter rond dan dit hoor .. en daar mag ook iedereen er  naar kijken.

Vind dit geen bijzonder foto waarvan je zegt dat het heeeel erg prive is....

En dame in kwestie is een foto  model dus gewend om gefotografeerd te worden..

Dit is nog veel wat ze aan heeft.;)

Heb maar de foto iets aangepast.....want het ging uiteindlijk om de mooie vormen....toch?..
**UNDER CONSTRUCTION**

Staaled

Citaat van: maz op januari 28, 2014, 17:08:38
Op strand loopt ze bloter rond dan dit hoor .. en daar mag ook iedereen er  naar kijken.

Vind dit geen bijzonder foto waarvan je zegt dat het heeeel erg prive is....

En dame in kwestie is een foto  model dus gewend om gefotografeerd te worden..

Dit is nog veel wat ze aan heeft.;)
Ook die hebben enig  ;) recht op privacy en anders dok je maar. :tongue2:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Lion of Judah

Citaat van: Cyreg op januari 28, 2014, 13:10:14
....voor je het weet wordt zo iemand ook al snel nog 'ns aangeduid als fraudeur  :(
Dit is een aanname, neem ik aan? Ik geloof daar niets van. Je denkt toch zeker niet niet dat oa gemeentes zonder bewijslast zomaar mensen van fraude mogen beschuldigen. Of bedoel je dat ze beschuldigt worden door hun buren ofzo?
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML