A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: AbZ op juli 16, 2013, 22:34:16
Kerel wat kan je slecht gokken.

Gokken ? Zelfverzekerdheid en een sterke dosis onschendbaarheidsgevoel kan je op bepaalde punten niet ontzegd worden, dat is zeker waar  ;)
Jammer dat die plaat die voor je spiegel hangt zo groot is...

Wees nou eens eerlijk, wie heeft of maakt er nou problemen met het halve HT forum ?? Hoeveel bans gaan er nog komen denk je  :angel:
Zelfs als ik een audiozaak inloop op een doordeweekse dag en het toevallig over het HT forum ter sprake komt wordt jouw gebruikersnaam genoemd en dat is zeker niet in positieve zin kan ik je melden ;D 
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

#5926
Citaat van: YamahaRXV op juli 16, 2013, 22:47:15als ik een audiozaak inloop op een doordeweekse dag en het toevallig over het HT forum ter sprake komt wordt jouw gebruikersnaam genoemd en dat is zeker niet in positieve zin kan ik je melden ;D
Zeer vereerd.  Wat mensen al niet bezighoudt  :wacko:

Hey, ik heb je duidelijk een keer op de tenen getrapt.  Jammer, kan gebeuren.  Als de gelegenheid zich voordoet trakteer ik je met alle plezier op een biertje.  Jij blijft er gewoon teveel mee bezig.  Spoken zien en je gram willen halen.  Misschien moet je het eens laten gaan...

Kijk nou in de laatste pagina.  Ik maak een geintje.  Jij vindt het niet leuk, so what?  Maar dan ga je er weer een ISSUE van maken.  En wie maak je daar boos mee?  Jezelf!  Dat werkt dus niet.  Zet me dan op je ignore lijst als je het niet trekt.  Bij Antoine helpt het ook (een beetje).

twani

Citaat van: Jumping Jack op juli 16, 2013, 22:40:15
Ik vind veel van dat management en HR gebazel nog waziger dan het masseren van een zekering en het vervangen van een glaskabel (of was het omgekeerd)...
Hee, ksssht trek jij nou maar eens die PMC Fuckt 8 een eind die kamer ín Nick ;D

Kan niet weet ik wel maar zou je daar zo graag eens over horen vertellen, dáár zit jouw probleem  ;)(volgens mij)

Jumping Jack

Nou, dat kan inderdaad niet dus dat heeft niet zo heel veel zin. Ik heb ze al wat meer naar voren en kan eigenlijk best wel genieten van mijn muziek zonder ze halfweg de woonkamer te moeten trekken...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: Jumping Jack op juli 16, 2013, 22:59:16
Nou, dat kan inderdaad niet dus dat heeft niet zo heel veel zin. Ik heb ze al wat meer naar voren en kan eigenlijk best wel genieten van mijn muziek zonder ze halfweg de woonkamer te moeten trekken...
Ik heb niet het idee dat Nick niet geniet - of reden heeft om niet te genieten - van zijn set of zijn muziek.

YamahaRXV

Citaat van: AbZ op juli 16, 2013, 22:49:08
Zeer vereerd.  Wat mensen al niet bezighoudt  :wacko:

Hey, ik heb je duidelijk een keer op de tenen getrapt.  Jammer, kan gebeuren.  Als de gelegenheid zich voordoet trakteer ik je met alle plezier op een biertje.  Jij blijft er gewoon teveel mee bezig.  Spoken zien en je gram willen halen.  Misschien moet je het eens laten gaan...

Kijk nou in de laatste pagina.  Ik maak een geintje.  Jij vindt het niet leuk, so what?  Maar dan ga je er weer een ISSUE van maken.  En wie maak je daar boos mee?  Jezelf!  Dat werkt dus niet.  Zet me dan op je ignore lijst als je het niet trekt.  Bij Antoine helpt het ook (een beetje).

En weer één van de dingen waar je volkomen blind voor ben en weer de schuld bij een ander legt. JIJ zorgt ervoor dat mensen er wel mee bezig mee moeten blijven met je bewust geplaatste cynische opmerkingen. Als je dan zo erg de onschuld zelve uit wil hangen dan doe je er gewoon goed aan om die bewust geplaatste opmerkingen achterwege te laten. Heel simpel en doeltreffend en mogelijk gaan mensen (en dat zijn er hier heel veel, uitgezonderd de ''meelopers'') anders over je denken ??
Dat zou sowieso iets zijn wat wel goed werkt, maar ja dan heb je geen plezier meer en dat zou je erg zwaar vallen schat ik zo in ?
Overweeg of probeer het eens, je zal zien dat het werkt. (ja ook bij mij) Actie = Reactie

Je hebt het trouwens over Antoine, iemand waar jezelf ook constant mee overhoop ligt en je jezelf (onterecht) nu als winnaar waant in de vele gevoerde discussies.
Er zijn m.i. wel een paar grote wezenlijke verschillen tussen jullie: Antoine plaatst zeker wel (technisch) inhoudelijke teksten waar een ander zeker wat aan heeft (kan jij niet zeggen, want je oordeelt alleen maar over de postings van anderen zonder ooit maar eens iets over je eigen set weer te geven) Plaats eens wat foto,s joh en ondervind eindelijk eens wat anderen soms moeten ondervinden als je weer als een uitgehongerde en op oorlogspad zijnde aasgier boven het forum rondcirkel.
Verder heb ik ook wel eens een kleine aanvaring gehad met Antoine waarna hij later zag dat hij zelf iets verkeerd had gezien/gelezen en er gewoon netjes op terugkwam.
Kijk, en dat zijn van die dingen die je jou never nooit zou zien doen en waar het onderscheid gemaakt kan worden tussen mensen met goede bedoelingen en the evil others (om maar met de jou zo populaire woorden te spreken  ;))

Zo en nu lekker slapen want morgen is weer een dag van werken waar ik gelukkig mijn energie in kwijt kan  :pompom:

Welterusten  8)




Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

VlisChris

::)

Poh jongens, is het de warmte de laatste dagen op het forum, of zijn jullie met zijn allen gewoon recalcitrant?

Wat is toch de noodzaak om steeds weer te gaan botsen met zijn allen? Dat lijkt me zo overdreven, overbodig, en compleet zinloos. Dat gaat ook op voor persoonlijk worden. (lees je mee, vooral Yamaha?). Staat iemand je niet aan, dan lees je de posts niet, en/of zet je iemand op je ignore lijst. Die is daar tijden geleden speciaal voro in het leven geroepen ;)

Ik hoop dat jullie nu gewoon aardig(er) voor elkaar worden, en elkaar of met rust laten, of in elkaars waarde. Elkaar negeren is dan een zeer realistische optie als ik een hint mag geven.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Deleted member

#5932
 :withstupid:

Maro

Kan me de tijd nog herinneren dat dit het topic van gezelligheid was maar dat is alweer een tijdje terug hoor.  ;)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Deleted member


AbZ

#5935
@Yam, ik vind het echt hysterische onzin wat je schrijft (en dan druk ik me nog heel diplomatiek uit) maar we houden erover op.  Zal proberen je te ontzien.  Dat meen ik.

raindog

#5936
Citaat van: Christiaan S op juli 17, 2013, 03:28:14
::)

Poh jongens, is het de warmte de laatste dagen op het forum, of zijn jullie met zijn allen gewoon recalcitrant?

Wat is toch de noodzaak om steeds weer te gaan botsen met zijn allen? Dat lijkt me zo overdreven, overbodig, en compleet zinloos. Dat gaat ook op voor persoonlijk worden. (lees je mee, vooral Yamaha?). Staat iemand je niet aan, dan lees je de posts niet, en/of zet je iemand op je ignore lijst. Die is daar tijden geleden speciaal voro in het leven geroepen ;)

Ik hoop dat jullie nu gewoon aardig(er) voor elkaar worden, en elkaar of met rust laten, of in elkaars waarde. Elkaar negeren is dan een zeer realistische optie als ik een hint mag geven.

Inmiddels heb ik ook enkele leden op de negeerlijst gezet. Jammer maar helaas :( , ik ben het kinderachtige gedoe beu.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

RubenV.

Hey Theo,

Ben je al aan het solderen begonnen?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

Citaat van: Maro op juli 17, 2013, 09:16:19
Kan me de tijd nog herinneren dat dit het topic van gezelligheid was maar dat is alweer een tijdje terug hoor.  ;)
Is er iets dan? Ik ben heel druk met luisteren :music: ;D

twani

Citaat van: RubenV. op juli 17, 2013, 13:28:39
Hey Theo,

Ben je al aan het solderen begonnen?
Ahum Ruben..ik heb voor mezelf besloten om daar echt een dag voor vrij te maken zodat ik geen fouten maak door tijdsdruk....

Misschien zon of maandag as......

YamahaRXV

Citaat van: AbZ op juli 17, 2013, 09:50:55
@Yam, ik vind het echt hysterische onzin wat je schrijft (en dan druk ik me nog heel diplomatiek uit) maar we houden erover op.  Zal proberen je te ontzien.  Dat meen ik.

Buiten het feit dat we er over het door jou eerstgenoemde stuk tekst niet snel uit zullen komen, vind ik het wel een mooi gebaar dat je wil dat we er over op houden en dat je mij probeert te ontzien  ;)
Als je dan ook nog (buiten mij om) anderen wat kan ontzien (lees een wat mildere ''aanpak''in bepaalde opzichten) dan zeg ik chapeau  :clapping: (en dat meen ik dan weer serieus)
Ben zeker niet haatdragend en probeer altijd het beste in mensen te kunnen zien, al wordt mij dat niet altijd even makkelijk gemaakt  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Maro

Citaat van: twani op juli 17, 2013, 14:56:59
Is er iets dan? Ik ben heel druk met luisteren :music: ;D

Ik ook.. :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

#5942
 \:D/.   

RubenV.

Citaat van: twani op juli 17, 2013, 19:10:12
Ahum Ruben..ik heb voor mezelf besloten om daar echt een dag voor vrij te maken zodat ik geen fouten maak door tijdsdruk....

Misschien zon of maandag as......

Heel verstandig. Ik weet niet hoeveel posities je moet solderen, maar ik ben zelf zowat meer tijd kwijt geweest tot nu toe om iedere keer als ik weer ga solderen uit te zoeken welke onderdelen ik nodig heb. Als ik het weer van voor af aan zou doen dan zou ik beginnen met alle onderdelen uit te solderen. Al scheelt het natuurlijk wel dat jij als het goed is alle onderdelen ook binnen hebt. Ik ben nog steeds opzoek naar een paar cap's die ik nergens meer kan vinden (niet bij DigiKey, Mouser, Newark.... daar loopt de bouw helaas wat vertraging door op).
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

Citaat van: RubenV. op juli 17, 2013, 22:10:06
Heel verstandig. Ik weet niet hoeveel posities je moet solderen, maar ik ben zelf zowat meer tijd kwijt geweest tot nu toe om iedere keer als ik weer ga solderen uit te zoeken welke onderdelen ik nodig heb. Als ik het weer van voor af aan zou doen dan zou ik beginnen met alle onderdelen uit te solderen. Al scheelt het natuurlijk wel dat jij als het goed is alle onderdelen ook binnen hebt. Ik ben nog steeds opzoek naar een paar cap's die ik nergens meer kan vinden (niet bij DigiKey, Mouser, Newark.... daar loopt de bouw helaas wat vertraging door op).
Grappig, Doede stuurde mij alles in een doos van Digikey op. Waar zou alles nu vandaan zijn gekomen? :D. Als het goed is ben ik qua onderdelen wel helemaal compleet, hoop ik.............. :unsure:

RubenV.

Citaat van: twani op juli 17, 2013, 22:53:56
Grappig, Doede stuurde mij alles in een doos van Digikey op. Waar zou alles nu vandaan zijn gekomen? :D. Als het goed is ben ik qua onderdelen wel helemaal compleet, hoop ik.............. :unsure:

Dat bespaard je in ieder geval een hoop werk met bestellen  :D (en alternatieven zoeken als iets niet meer bestelbaar is)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Hifi Addict

Best een klusje Theo  8) Tip: gebruik niet van die audiofiele loodvrije soldeer, dat heeft een veel hogere smelt/vloei temperatuur en maakt het onnodig lastig voor de beginnende soldeerder. Als je al een boutique soldeer wilt gebruiken neem dan WBT MET lood, volgens mij is dat b.v. wbt-0800, dat vloeit al bij iets van 180 graden, als je nou mundorf of furutech neemt ofzo dan zit je in de richting van de 300 graden, dat wordt dan echt knoeiwerk  ;)

Hifi Addict


twani

#5948
Citaat van: Hifi Addict op juli 18, 2013, 09:24:05
Best een klusje Theo  8) Tip: gebruik niet van die audiofiele loodvrije soldeer, dat heeft een veel hogere smelt/vloei temperatuur en maakt het onnodig lastig voor de beginnende soldeerder. Als je al een boutique soldeer wilt gebruiken neem dan WBT MET lood, volgens mij is dat b.v. wbt-0800, dat vloeit al bij iets van 180 graden, als je nou mundorf of furutech neemt ofzo dan zit je in de richting van de 300 graden, dat wordt dan echt knoeiwerk  ;)
Ik had al gelezen dat ik loodhoudende soldeer moet gebruiken, wat is Boutiquesoldeer? :blush:

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat klinken.  Op de website van Creativeaudio kun je overigens de uitgangstrafo's direct bestellen nu, ga ik toch meteen doen denk ik zo maar eens :D


Moet me alleen nog verdiepen in het berekenen van de juiste Rload icm met de Leben....

Een idee voor de behuizing heb ik ook al: de "omkasting" wordt van hout met een (voor zover realiseerbaar) gelijkwaardige afwerking als mijn Leben versterker.  Het front maak ik van Acryl glas zodat je de binnenkant kunt blijven zien en het enige wat ik daarin doe zijn de ledjes voor de khz aanduiding. ( moet ik volgens mij wel de kabeltjes even verlengen) alles bij alles lekker "blingie blingie" wel :D

YamahaRXV

Citaat van: Hifi Addict op juli 18, 2013, 12:12:50
@yamaharxv, wat voor jou? Misschien verkoopt hij de clock los?

http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/161385/M2tech-hiFace-Evo-&-Clock-+-Squeeze-booster-voeding.html

Ziet er goed uit, en ik lees positieve dingen over de Evo Clock. Maar voorlopig ben ik erg tevreden met de samenstelling van de set en diens weergave  :pompom:
De Burson Conductor en de Hiface Evo hebben een aardige duit in het zakje gedaan wat dat betreft en de recent aangeschafte Chord Cadenza interlink was een aanschaf die het compleet naar mijn zin afronde. Ik ben er nu wel even klaar mee.
Het klinkt nu heerlijk muzikaal met een weergave die niet snel verveelt en mij de muziek in bepaalde opzichten opnieuw laat beleven.
Wat ik vooral erg fijn vind is dat de melodielijnen enorm goed naar voren komen in de muziek en dat zorgt m.i. voor een betere emotie overdracht en betrokkenheid.
Ik merk dat ik hier veel meer van geniet dan zo,n uiterst gedetailleerde,klinische en levenloze sound.

Anyway, bedankt voor de tip en het meedenken  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8