A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

Zojuist bij Doede de bestelling "gezet" voor de DDDac Nos 1794 en een soldeerbout.

Die blik die ik van Monique kreeg toegeworpen toen ze voor dat zooitje (in haar ogen) electronisch schroot €407,- moest "Paypallen" :D

Ik zag haar denken, "rare snoeshaan die vent van mij" :crazy:


BuSpu

Citaat van: twani op juni 17, 2013, 23:26:57
Zojuist bij Doede de bestelling "gezet" voor de DDDac Nos 1794 en een soldeerbout.

Die blik die ik van Monique kreeg toegeworpen toen ze voor dat zooitje (in haar ogen) electronisch schroot €407,- moest "Paypallen" :D

Ik zag haar denken, "rare snoeshaan die vent van mij" :crazy:

Gewoon uitleggen dat je met die soldeerbout ook haar fohn kan repareren als ie stuk is.  ;)

YamahaRXV

Citaat van: twani op juni 17, 2013, 23:26:57
Ik zag haar denken, "rare snoeshaan die vent van mij" :crazy:

Misschien is dat nou net de basis van die ''chemie'' tussen jou en Monique  :P ;D
Ach, kom je er niet uit met haar dan wil ik ook gerust een mailtje sturen naar haar hoor..... 8)
(heb al eerder mail contact gehad met haar en volgens mij is het een heel sympathiek en tolerant vrouwspersoon  :))










Moet ook wel met zo,n man..... :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op juni 18, 2013, 17:25:57
Misschien is dat nou net de basis van die ''chemie'' tussen jou en Monique  :P ;D
Ach, kom je er niet uit met haar dan wil ik ook gerust een mailtje sturen naar haar hoor..... 8)
(heb al eerder mail contact gehad met haar en volgens mij is het een heel sympathiek en tolerant vrouwspersoon  :))


Oh ja? Was ze tegen jou wel tolerant? Mmmmmmmm ;D

Nee hoor, wereldwijf is het!  Gaat nooit meer weg.....  Nu nog hopen dat zij er ook zo over denkt ;D









Moet ook wel met zo,n man..... :D

twani

Mmm, mijn laatste post is een beetje door het "warretje" zo te zien :wacko:

twani

Citaat van: Hifi Addict op juni 18, 2013, 09:43:13
Spannend!!!  ;D
Zeker! Vooral ook omdat het "output verhaal" nog open ligt.  Op de site van Dick moet een dezer dagen een eindconclusie worden getrokken over de eindtrafo's........

Deleted Member 2

#5633
Er staat een uitgebreide test van usb-kabels in de recente Stereoplay.

De winner: Kimber Premium
Select AG
1400 Euro (UVP)

Highlights:
Kimber Premium
Select CU
500 Euro (UVP)

Audioquest Carbon
160 Euro (UVP)

Chord SilverPlus
65 Euro (UVP)

in-akustik Premium
High Speed
8 Euro (UVP)


Pinohelmond

1400 Euro voor een usb-kabel? Is dat een kabel van een kilometer of 100? Is het (bijna) puur zilver?

:o
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

twani

Citaat van: Onder013 op juni 19, 2013, 11:23:50
Er staat een uitgebreide test van usb-kabels in de recente Stereoplay.

De winner: Kimber Premium
Select AG
1400 Euro (UVP)

Highlights:
Kimber Premium
Select CU
500 Euro (UVP)

Audioquest Carbon
160 Euro (UVP)

Chord SilverPlus
65 Euro (UVP)

in-akustik Premium
High Speed
8 Euro (UVP)
Is dat een absolute waardering Henk? Of zijn dit de winnaars per prijsklasse?

Deleted Member 2

Citaat van: twani op juni 19, 2013, 18:07:45
Is dat een absolute waardering Henk? Of zijn dit de winnaars per prijsklasse?

Het is per prijsklasse de best presterende. Voor de winnaar de Kimber moet je wat diep in de buidel tasten :o 8)

twani

Nu je hier toch bent Henk :P. Waar denk jij dat ik het beste kan kijken voor een knappe "casing" voor mijn diy  DDDac ?

Gr
Theo.

Deleted Member 2

Citaat van: twani op juni 19, 2013, 21:46:14
Nu je hier toch bent Henk :P. Waar denk jij dat ik het beste kan kijken voor een knappe "casing" voor mijn diy  DDDac ?

Gr
Theo.

Conrad is natuurlijk een voor de hand liggende keuze. Er zijn echter een Italiaanse en een engelse levernciers van zeer fraaie kasten. Ik moet zoeken naar meer gegevens.
Je kan natuurlijk ook een simpele metalen kast aanschaffen en een fraai houten front maken. Of jan eens vragen of hij een adresje heeft voor een mooi dik aluminium front.

Gr
Henk

Dirk

bij Modu hebben ze wel mooie behuizingen  ;)
niet de beste website as such, maar een behoorlijke keuze aan redelijke prijzen.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Deleted Member 2

Citaat van: Dynky op juni 19, 2013, 22:05:30
bij Modu hebben ze wel mooie behuizingen  ;)
niet de beste website as such, maar een behoorlijke keuze aan redelijke prijzen.

Dat is inderdaad de italiaanse leverancier waar ik aan dacht (maar de gegevens niet paraat had). :thumbs-up:

Dirk

ik zat er toevallig net zelf op (zoekend naar een behuizing voor een leuke eindbak)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Deleted Member 2

Citaat van: Dynky op juni 19, 2013, 22:13:48
ik zat er toevallig net zelf op (zoekend naar een behuizing voor een leuke eindbak)

is te doen. Met een hoge snelheidstrein moet je voorzichtiger zijn als het om italianen gaat 8)

twani

Citaat van: Onder013 op juni 19, 2013, 22:22:54
is te doen. Met een hoge snelheidstrein moet je voorzichtiger zijn als het om italianen gaat 8)
Die gooien ze ook gewoon in de hoek als het niet helemaal lekker gaat..........

Hifi Addict

Citaat van: Pinohelmond op juni 19, 2013, 15:44:44
1400 Euro voor een usb-kabel? Is dat een kabel van een kilometer of 100? Is het (bijna) puur zilver?

:o

Als er 4 aders dik upocc 8N zilver in zit kom je nog een heel eind richting die prijs  ;D Geen idee of dat ook het geval is overigens  ::)

Pinohelmond

Niet met de huidige zilverprijs.. Dat gezegd hebbende, in hoeverre spelen de prijzen van edelmetaal mee in de verkoopprijs van een kabel? De goud prijs is bijvoorbeeld met wel 12 euro per gram gedaald de afgelopen maanden, zilver is bijna gehalveerd in waarde.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Hifi Addict

Citaat van: Pinohelmond op juni 20, 2013, 10:10:15
Niet met de huidige zilverprijs.. Dat gezegd hebbende, in hoeverre spelen de prijzen van edelmetaal mee in de verkoopprijs van een kabel? De goud prijs is bijvoorbeeld met wel 12 euro per gram gedaald de afgelopen maanden, zilver is bijna gehalveerd in waarde.

Oh jawel, 8n upocc zilver kan $120 de meter kosten  :pompom: Volgens mij is er ook nog maar 1, misschien 2 fabrikanten die dit maken, die in Japan (furukawa) doet het in ieder geval niet meer. Heeft verder ook weinig met de rauwe zilverprijs te maken (zoals ongeveer alles in de hifi wereld) maar wat men bereid is te betalen voor een "effect".

Zo heb ik hier partijen zilverdraad liggen met verschillende hardheden en gegarandeerde zuiverheidsgraden, de duurste variant is dan anders gegoten/getrokken whatever en dat is dan bewerkelijker en derhalve duurder. Je kunt het dan ook nog laten polijsten (of zelf polijsten), maar hoe dan ook moet de arbeid vergoed worden. Ik weet niet meer precies wat ik betaald heb maar de bewerking was een grotere kostenpost dan de rauwe zilverprijs..

Pinohelmond

Citaat van: Hifi Addict op juni 20, 2013, 10:19:15
Oh jawel, 8n upocc zilver kan $120 de meter kosten  :pompom: Volgens mij is er ook nog maar 1, misschien 2 fabrikanten die dit maken, die in Japan (furukawa) doet het in ieder geval niet meer. Heeft verder ook weinig met de rauwe zilverprijs te maken (zoals ongeveer alles in de hifi wereld) maar wat men bereid is te betalen voor een "effect".

Zo heb ik hier partijen zilverdraad liggen met verschillende hardheden en gegarandeerde zuiverheidsgraden, de duurste variant is dan anders gegoten/getrokken whatever en dat is dan bewerkelijker en derhalve duurder. Je kunt het dan ook nog laten polijsten (of zelf polijsten), maar hoe dan ook moet de arbeid vergoed worden. Ik weet niet meer precies wat ik betaald heb maar de bewerking was een grotere kostenpost dan de rauwe zilverprijs..

Daar zit hem de clue inderdaad. Ik werk zelf met ferro, non ferro en edelmetalen (alles dus) maar dan puur op handelsbasis. Zowel fysiek materiaal als beursposities.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Hifi Addict

Citaat van: Pinohelmond op juni 20, 2013, 10:39:19
Daar zit hem de clue inderdaad. Ik werk zelf met ferro, non ferro en edelmetalen (alles dus) maar dan puur op handelsbasis. Zowel fysiek materiaal als beursposities.

Ja, ik heb het even nagekeken, ik had een aantal 100 meter lengten 1mm (dia) besteld wat ongeveer 800 gram zilver zou zijn, de prijs was toen $600 voor het zilver en de duurste (dead soft, gepolijst etc) variant was $1200 extra, standaard "jewellers grade" half hard was maar $200 extra. De cryogene behandeling $150 per rol per ronde, dubbel dus $300 extra, zit je toch al op $ 2100 voor 100 meter 1 mm zilverdraad, en dan nog shipping.invoer/btw  :crazy: Maar goed dat is nog steeds ongeveer de helft van b.v. mundorf zilverdraad oid, de audiofabrikanten moeten natuurlijk ook wat verdienen  8)

Xander32

... dit draadje begint een hoog Tweakers gehalte te krijgen ...

::)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT