A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

twani

#5100
Citaat van: Bas Akkerman op mei  9, 2013, 21:42:12
Die zijn wel gek op de kleine lettertjes te wijzen! :sly:

Sommige autoverkopers zijn zo transparant als "de pest" :angel:  Eigenlijk ben ik al best wel lang op zoek naar een andere term voor mijn beroep dan het ouderwetse, en nogal negatief klinkende, "autoverkoper".

De organisatie waarin ik werk, tracht dat wél enigszins aan te moedigen door op oa mijn visitekaartjes, email handtekening, en badge, de term "verkoopadviseur" te bezigen echter die dekt mi ook niet helemaal de lading, ik moet die dingen natuurlijk ook wél vérkopen  :D


Ik zou graag een mooie term zien waarin "het verkopen" echt wel genoemd mag worden, echter met daarin verwerkt de voor mij belangrijke speerpunten, eerlijkheid en transparantie......

Jumping Jack

Mobiliteits-consultant? Kun je wat meer factureren ook....
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op mei 10, 2013, 10:04:33
Mobiliteits-consultant? Kun je wat meer factureren ook....
Ik dacht dat onze zuiderburen zo eerlijk waren :P

Deleted Member 2

Citaat van: twani op mei 10, 2013, 10:12:11
Ik dacht dat onze zuiderburen zo eerlijk waren :P

Een Belgisch bedrijf dat doet in perslucht heeft de missie aangepast naar: wij transporteren lucht.
Dat is in essentie wat zij doen. Het comprimeren van de lucht en verpakken in allerlei volumes is voor hen slechts een middel om te kunnen transporteren.

Zo kan je ook naar het nobele vak van autoverkoper kijken. Wat is nou de essentie van wat je bereikt hebt of bijgedragen hebt met de verkoop?
1. je hebt een klant geworven voor service en onderhoud;
2. de klant heb je de mogelijkheid gegeven te gaan en te staan waar hij wil als dat over de weg bereikbaar is. Je faciliteert dus de klant in diens autonomie
3. je realiseert de door de klant gekozen exposure
4. je levert de voorwaarde om via belasting en accijns het welbevinden van nederland te financieren
5. je stimuleert de werkgelegenheid en opleidings- en stage plaatsen voor jonge mensen
6. je stimuleert de maak-industrie in EU-verband

eigenlijk zou nog vandaag tot ridder geslagen moeten worden en gerechtigd zijn om dat op je badge te mogen uitdragen.

Maar alle gekheid terzijde: cliënt-adviseur mobility zou toch een prachtige aanduiding zijn?

Groet,

Henk

International consultant ;)

YamahaRXV

#5104
Citaat van: twani op mei  9, 2013, 13:05:36
Snode plannen Jan? ::)

Even een klein tipje van de sluier dan..... (maar jij was al op de hoogte Theo  :))





Het item waar ik al meer dan een week over bezig ben met mijn Chinese ''vriend'' Michael Li van Teradak :angel:
Deze lineare voeding gaat er voor zorgen dat er hier in de set iets een klankmatige upgrade gaat krijgen....
Ik heb Michael Li een beetje ''gepusht'' met ''his competitor Mojo Audio'' en hij is absoluut van mening dat Teradak de strijd geheel aan kan.
Daar het toch een soort van custom build power supply gaat worden heeft het even geduurd voordat er duidelijk was wat ik precies wilde.
Condensators, toroidal trafo, EMI filter etc gaan aangepast worden zodat het ding geheel geschikt is voor het doel waar ik hem voor gaat gebruiken  ;)

Teradak maakt overigens nog meer mooie dingen (vind ik dan) zoals USB - s/pdiff converters, dacs  (Chameleon), voedingen voor de SBT, voedingen voor de M2tech Evolution,etc.
Ook zag ik een zeer mooi aluminium stekkerblok voorbij komen wat door moederbedrijf Valab op de markt gezet wordt en waarvan ik weet dat één forumlid deze in het bezit heb........alleen enigzins ''aangepast'' zullen we maar zeggen :P ;)

p.s. serieuze geinteresseerde reply,s m.b.t. bovenstaand plaatje wil ik met alle plezier op reageren, maar ''onder de gordel'' opmerkingen zal ik niet meer op reageren; doodzonde van mijn tijd en de tijd van de personen die hier voldoening uit putten !
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik ken je goed en tóch blijf je me verbazen Jan :pompom:

YamahaRXV

Citaat van: twani op mei 10, 2013, 11:55:07
Ik ken je goed en tóch blijf je me verbazen Jan :pompom:

;D Het moet ook allemaal niet té voorspelbaar zijn Theo  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2


YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op mei 10, 2013, 13:53:22
mini i ;D

;) :worship:

Eergisteren nog een forumlid op bezoek gehad die wat ''bijzondere'' dingen kwam ophalen die ik hier op proef had....
Hij heeft ook nog even de twee hier aanwezige streaming mogelijkheden beluisterd in mijn set up  ::)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Mooi upgrade setje voor Theo... :pompom:

Hoe zal zo,n Leben CS 600 met de MM als streamer en Burson DA-160 dac klinken..... :angel:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Nu de totaalset.....niet met SHL5,s maar Audionote,s
Volgens de eigenaar een enorm muzikale set. (bron: Burson forum/blog  ;))

Mooie audio racks en kabelmanagement trouwens  :D

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

eddy135

#5115
Citaat van: YamahaRXV op mei 10, 2013, 19:35:30
Volgens de eigenaar een enorm muzikale set. (bron: Burson forum/blog  ;))




Met z'n ogen dicht, zeker?  ;D


Mooie audio racks...trouwens  :D


Haha, als die waterpas staan, is 't wel een HEEL scheef huis... :turn:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Citaat van: eddy135 op mei 10, 2013, 19:41:50
Met z'n ogen dicht, zeker?  ;D


Mooie audio racks...trouwens  :D


Haha, als die waterpas staan, is 't wel een HEEL scheef huis... :turn:

Waarschijnlijk wel met z,n ogen dicht ja  ;D  Aan de andere kant heb ik wel vaak mensen zien (of beter gezegd horen) genieten van muziek met de ogen dicht  ;)
Als het goed klinkt gebeurt dat vanzelf denk ik maar zo.

Toch vind ik het persoonlijk wel wat hebben; mooie goedklinkende componenten opstellen en het enige wat telt is de weergave en het genieten daarvan.
Hoe alles er om de set uitziet is van ondergeschikt belang; althans als ik mij zo in de gedachtengang van de persoon kan verplaatsen waar deze set up van is.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op mei 10, 2013, 20:01:37
Waarschijnlijk wel met z,n ogen dicht ja  ;D  Aan de andere kant heb ik wel vaak mensen zien (of beter gezegd horen) genieten van muziek met de ogen dicht  ;)
Als het goed klinkt gebeurt dat vanzelf denk ik maar zo.

Toch vind ik het persoonlijk wel wat hebben; mooie goedklinkende componenten opstellen en het enige wat telt is de weergave en het genieten daarvan.
Hoe alles er om de set uitziet is van ondergeschikt belang; althans als ik mij zo in de gedachtengang van de persoon kan verplaatsen waar deze set up van is.
Ja, zo zou dat bij mij ook gerust kunnen. Vergeet je gewoon de wereld, en dus de zooi, om je heen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

eddy135

Citaat van: YamahaRXV op mei 10, 2013, 20:01:37
Waarschijnlijk wel met z,n ogen dicht ja  ;D  Aan de andere kant heb ik wel vaak mensen zien (of beter gezegd horen) genieten van muziek met de ogen dicht  ;)
Als het goed klinkt gebeurt dat vanzelf denk ik maar zo.

Toch vind ik het persoonlijk wel wat hebben; mooie goedklinkende componenten opstellen en het enige wat telt is de weergave en het genieten daarvan.
Hoe alles er om de set uitziet is van ondergeschikt belang; althans als ik mij zo in de gedachtengang van de persoon kan verplaatsen waar deze set up van is.

Mee eens, maar of ik tussen die "rommel" in de juiste stemming zou raken, valt maar te bezien. :plain:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: Onder013 op mei 10, 2013, 11:33:51
Een Belgisch bedrijf dat doet in perslucht heeft de missie aangepast naar: wij transporteren lucht.
Dat is in essentie wat zij doen. Het comprimeren van de lucht en verpakken in allerlei volumes is voor hen slechts een middel om te kunnen transporteren.

Zo kan je ook naar het nobele vak van autoverkoper kijken. Wat is nou de essentie van wat je bereikt hebt of bijgedragen hebt met de verkoop?
1. je hebt een klant geworven voor service en onderhoud;
2. de klant heb je de mogelijkheid gegeven te gaan en te staan waar hij wil als dat over de weg bereikbaar is. Je faciliteert dus de klant in diens autonomie
3. je realiseert de door de klant gekozen exposure
4. je levert de voorwaarde om via belasting en accijns het welbevinden van nederland te financieren
5. je stimuleert de werkgelegenheid en opleidings- en stage plaatsen voor jonge mensen
6. je stimuleert de maak-industrie in EU-verband

eigenlijk zou nog vandaag tot ridder geslagen moeten worden en gerechtigd zijn om dat op je badge te mogen uitdragen.

Maar alle gekheid terzijde: cliënt-adviseur mobility zou toch een prachtige aanduiding zijn?

Groet,

Henk

International consultant ;)

Ijzersterk Henk, zeker gezien het feit dat het Motorhuis met al z'n zijtakken (Autoschadehuis, Multienergy, Multilease, Multirent) word geacht voor "mobiliteit in bredere zin" te staan.

Knappe kop ben jij toch ;)

twani

Mooie spullen Jan :pompom: ik zie trouwens ook wat 47 labs ;)

Een upgrade naar CS600 staat overigens niet op de rol, er zijn er zelfs die de 300 de betere "muziekmaker" vinden.......

Bovendien hebben mijn Harbeths niet meer "sap" nodig...

Jumping Jack

Als ik met de ogen dicht muziek luister, ben ik na 5 min gegarandeerd in slaap gesukkeld... Dat heb je met twee kleine kinderen, continue vermoeidheid en slaaptekort  :sleep:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op mei 10, 2013, 21:44:04
Als ik met de ogen dicht muziek luister, ben ik na 5 min gegarandeerd in slaap gesukkeld... Dat heb je met twee kleine kinderen, continue vermoeidheid en slaaptekort  :sleep:.
Waarom zou je dan niet even een tukkie doen? Blijkbaar heb je het nodig...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op mei 10, 2013, 21:55:02
Waarom zou je dan niet even een tukkie doen? Blijkbaar heb je het nodig...

Als je tukkie kan doen terwijl The Haxan Cloak - Excavation bezig is, dan heb je het echt nodig :dozingoff:

YamahaRXV

#5124
Citaat van: Onder013 op mei 10, 2013, 22:51:25
Als je tukkie kan doen terwijl The Haxan Cloak - Excavation bezig is, dan heb je het echt nodig :dozingoff:

Ja, en wordt het onschuldige tukkie een ware nachtmerrie.... :wacko:  :D

Korte feedback over het album Excavation  ;)  De luisteraar moet eerst een lichte hartaanval ondergaan bij de inzet van het nummer ''Miste''..... ???  Ik zeg: fijne muziek hoor  :crazy:

U raadt het al: dit is geen hapklaar werk, noch leent 'Excavation' zich tot beluisteren zonder mind check. Koptelefoon, okee. Maar best niet voor het slapen gaan. Dit is niet donker, wel gitzwart. Toch wordt het tweede deel van 'Excavation' stelselmatig lichter via industrialklanken en het epische 'The Mirror Reflecting (Part Two)', om tot slot uit te monden in een soort new wave/goth ambientsfeer met 'The Drop' (ironische titel, we presume?). Voordien moet de luisteraar nog een lichte hartaanval ondergaan bij de inzet van 'Miste'. Dit is hardcore en genadeloos, tot op het bot. Muziek die tot het essentiële overgaat en als het ware voor je ogen een klankkleur schildert.

Voor de liefhebbers (waar ik zeker niet toe behoor  :nowink:): http://www.youtube.com/watch?v=RLZsD1lwGVs

(ik kreeg net nog bij het zeer kort beluisteren van het nummer van mijn vriendin de opmerking te horen dat dit muziek voor psychopaten en satanisme aanhangers is  ??? :D)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8