A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Pjotr27

#4450
Citaat van: twani op maart 18, 2013, 22:00:41
Ik heb een usb kabel van Nuforce besteld Jan, was testwinnaar in een USBkabel test in een groot duits audioblad. Kost niet veel, speelde alle Audioquests en Kimbers eruit.

Lelijk ding, dat wel.....

Hoppa, gelijk een SSD, zo kennen we Jan, gelijk doorrammen :clapping:

Heb je een linkje? waar je hem hebt gekocht...Mag ook via PM...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 19, 2013, 20:04:12
Peter "Hifi Supply" Meijer ;D

En ook de Nuforce USB kabel besteld (en er meteen maar een MF V-Link 192 bij besteld  :pompom:)
Absoluut geen geld voor een USB kabel met zulke goede recensies.......

Het setje is (net als de Mac mini en upgrade componenten) besteld in Duitsland voor een zeer nette prijs  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Zo hee, net even de track. "Melodies" van "Nicole en Andrew J" van Spotify afgespeeld.

Djeezzz, dat is genieten...

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart 19, 2013, 23:12:28
Goede prestatie voor zo,n ''goedkoop'' USB kabeltje  :headbanging:
Bedankt nog voor de tip Theo  ;)
Kwam er eigenlijk op omdat ik al bijna 1 1/2 maand op een Audioquest Cinnamon zat te wachten die ik bij Peter had besteld. Schijnt flink levertijd op te zitten :crazy: Peter heeft me in de tussentijd van een AQ Forest leenkabel voorzien, goede service dus. Omdat ik niet zo van het afwachten ben heb ik me verder georiënteerd op een andere kabel. Ik kwam deze dus tegen in een test die ik al even had liggen....speelde daar oa de AQ Carbon eraf.......

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 19, 2013, 23:23:22
Kwam er eigenlijk op omdat ik al bijna 1 1/2 maand op een Audioquest Cinnamon zat te wachten die ik bij Peter had besteld. Schijnt flink levertijd op te zitten :crazy: Peter heeft me in de tussentijd van een AQ Forest leenkabel voorzien, goede service dus. Omdat ik niet zo van het afwachten ben heb ik me verder georiënteerd op een andere kabel. Ik kwam deze dus tegen in een test die ik al even had liggen....speelde daar oa de AQ Carbon eraf.......

Wachten is niets voor mij; kan ik slecht tegen...... :D
Maarre, aardige prestatie dan van die Nuforce USB dat die de strijd  aan kon met de Audioquest Carbon  :angel:  Neem ook even het bizar grote prijsverschil tussen beide kabels in gedachten  :crazy:  We kunnen dan in het geval van de Nuforce praten over ''a real bargain''  ;)

Die test mag je gerust inscannen en mailen hoor Theo  :worship:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

garmtz

Je kunt met de Linn je gewoon gaan concentreren op betere ethernet kabels, USB kan toch niet bij een Linn Snaeaky DSM... ;)

twani


Jumping Jack

Twani maakt het graag nodeloos ingewikkeld  ;D. Gewoon lekker streamen met de Sneaky en als je toch wil prullen: een mooie vinylcentrifuge voor erbij  :inlove:  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

garmtz

Citaat van: twani op maart 20, 2013, 17:49:55
Ik doe mijn laptop niet weg hoor Garmt ;D

Ik zou maar eens snel UPnP streaming vergelijken met je laptop. Moet je kijken hoe snel je die laptop niet meer gebruikt... Met de Linn kun je trouwens met Songcast over het netwerk je Spotify naar de Linn streamen, die kabels heb je echt niet meer nodig!

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op maart 20, 2013, 20:32:28
Twani maakt het graag nodeloos ingewikkeld  ;D. Gewoon lekker streamen met de Sneaky en als je toch wil prullen: een mooie vinylcentrifuge voor erbij  :inlove:  ;D

Theo, wil gewoon lekker experimenteren op digitaal vlak  ::)  Kan hem wel begrijpen want volgens mij zit ik precies zo in mekaar  :blush:
Verder vrees ik met grote vrezen dat er in huize Twani niet snel een vinylcentrifuge zal komen....  Of vergis ik mij nu Theo ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik vind platen draaien stom :nopompom:

@Garmt: ik heb de Majik DS Dynamik gehad, ik ken het upnp verhaal......, bestel niet voor niets de Sneaky ;)

twani

Leuke mooi gekke plaatjes....

twani


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ


twani

Citaat van: AbZ op maart 20, 2013, 20:58:56
Het is idd minder gedoe dan streamen  :smile:
Je hoeft die "Flac bitjes" anders nooit te wassen :laugh:

AbZ

Citaat van: twani op maart 20, 2013, 21:02:55
Je hoeft die "Flac bitjes" anders nooit te wassen :laugh:
Nee da's waar  ;D  maar jouw streamers gaan gemiddeld maar een half jaar mee of zo?

raindog

Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

twani

Citaat van: AbZ op maart 20, 2013, 21:14:28
Nee da's waar  ;D  maar jouw streamers gaan gemiddeld maar een half jaar mee of zo?
Zo lang toch nog? De tijd gaat snel :D

twani

Volgende maand maakt de nieuwe Linn Sneaky DSM z'n "entree" in huize Twani....

Nu wil het geval dat ik afgelopen dagen van 2 kanten ben getriggert over de te gebruiken netwerkkabel(s).

Ten eerste was daar Garmt die roept dat ik maar eens naar betere netwerkkabels moet "omzien", dat doet hij niet voor niets.

Ten tweede las ik een nogal uitgebreid artikel in het blad "computer totaal" waarin de aanleg van een hoogstaand thuisnetwerk stapsgewijs uit de doeken word gedaan....

De beste man beschrijft daar de invloed van kwalitatief minder hoogwaardige kabels op de te bereiken datasnelheden. Her en der gebruikt hij zelfs "solid core" kabel. Uit den boze zijn de zogeheten "verkoperde" aluminium of zelfs blikken kabels.

Ondanks  het feit dat deze man niets met de uiteindelijke audiokwaliteit "opheeft" geeft hij hier wel degelijk aan dat slechte kabels degeneratief werken op het over te brengen signaal en dat willen wij audiofielen niet hé :laugh:

Zijn conclusie onderbouwd hij met de gemeten verschillen in snelheid welke bij gebruik van goedkope kabels aanzienlijk lager uitviel, hetgeen volgens mij dan duid op een "verkrachte" datatransfer..

raindog

Als Garmt zegt dat er verschil te horen is dan vind ik het wel interessant om eens uit te proberen. Mits het geen vermogen kost. Enig idee hoe kostbaar zo'n 'betere' netwerkkabel is. Ik heb hier nu een zelfgemaakte kabel van ongeveer 7 meter tussen Majik DS en Synology Nas hangen.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

twani

Schijnt dé shit te zijn:

http://meicord.de/