A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart  1, 2013, 21:34:01
Hi Theo, wij hebben ons zeer goed vermaakt deze week  :pompom:
Wat betreft het weer hadden we het eigenlijk niet beter kunnen treffen; op zondag bewolkt en sneeuw, en vanaf maandag tot aan vandaag schitterend weer met veel zon en een strakke blauwe lucht.
Enige minpuntje is dat vriendinlief de eerste 2 dagen verstek heb moeten laten gaan wegens griepverschijnselen en een luchtweginfectie  :(
Op dit moment van schrijven heb ik de wagen al grotendeels volgepakt en gaan we morgenochtend met toch wel met wat pijn in ons hart onze favoriete wintersportplaats verlaten.
Maar goed, we hebben het weer achter de rug en kunnen terugkijken op een zeer geslaagde wintersportvakantie  8)

Hoe is jouw vakantie verlopen, alles goed gegaan en ook goed bevallen ?
Morgen weer 930 km,s knallen, dus ik ga nu maar "plat"  ;)

Groeten,

J&S
Heel terug Jan?  En weer lekker naar je set luisteren, heerlijk als je dat een weekje niet hebt kunnen doen :pompom:

twani

Citaat van: LeonArdusS op maart  2, 2013, 09:36:31
Hoe zou ik het het beste kunnen oplossen? Ik wil vooralsnog geen muurbeugel plaatsen.
Kijk voor goed geprijste oplossingen hier eens... ;)




http://mobile.nubert.de/category/323330303030



twani

Specifiek deze zaken..

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart  2, 2013, 20:07:18
Heel terug Jan?  En weer lekker naar je set luisteren, heerlijk als je dat een weekje niet hebt kunnen doen :pompom:

Yep, weer ''heel'' terug, al had mijn vriendin op de terugweg wel de angst dat we niet ''heel'' terug zouden komen..... :D
Het was erg druk op deze zaterdag met vele wintersporters die huiswaarts keerden vanuit de wintersportoorden.
Het duurde mij al weer veel te lang naar mijn zin voordat we de grens van Oostenrijk naar Duitsland gepasseerd hadden (zo,n 3,5 uur na vertrek bij het hotel  :-X)
Verder ook veel drukte op de A8 waardoor het nog langer duurde........ Om de verloren tijd wat in proberen te lopen gingen de snelheden alweer rap naar 200 + en dat ging eigenlijk best wel lekker, zeker op de A5 en de A 61  :headbanging:
Op een gegeven moment zag ik in mijn spiegels een gevaarte opdoemen wat ondanks mijn niet misselijke snelheid op de teller gewoon dik aan het inlopen was op mij.
Doordat ik erg nieuwsgierig was wat er in hemelsnaam zo snel kon zijn, ben ik maar even netjes opzij gegaan en het zilverkleurige gevaarte vloog met een hoop gebulder voorbij, maar moest een paar honderd meter verder vol in de ankers omdat een nederlands gezinnetje in een Renault Scenic het nodig vond om ''zomaar'' even naar links te gaan  :nowink:
Hierdoor kon ik aansluiten bij het bulderende gevaarte en bij het naar rechts gaan van de nederlandse zelfmoord Scenic ging het gas er weer vol op bij het zilverkleurige gevaarte en bij mij.  Enkele seconden daarna overviel mij een gevoel van totale ontreddering, machteloosheid, en verslagenheid.......
Wat een machtsvertoon en wat een bruut vermogen zat er in dat ding zeg; in luttele seconden bleef het ding maar uitlopen en verdween langzaamaan aan de horizon met een snelheid die ik zeker tegen de 300 km/u inschatte  :o

Het was overigens deze  ;)  Mercedes SLS AMG



Ik hoef jou als doorgewinterde autokenner geen specs te geven van het ding want die ken jij zeker wel  ;D


Morgen maar weer eens op mijn gemak van mijn set genieten, want daar verlang ik wel weer naar  :smile:


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

LeonArdusS

#4279
Citaat van: twani op maart  2, 2013, 20:16:52
Kijk voor goed geprijste oplossingen hier eens... ;)
http://mobile.nubert.de/category/323330303030

Thanks, ik ga eens even kijken, spelert staat nu op Vibrapods maar dat gaat het overslaan niet tegen.
Mijn rack is niet voldoende ontkoppeld ben ik bang.
Massief rack op een houten vloer...tja...
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart  3, 2013, 01:14:51
Yep, weer ''heel'' terug, al had mijn vriendin op de terugweg wel de angst dat we niet ''heel'' terug zouden komen..... :D
Het was erg druk op deze zaterdag met vele wintersporters die huiswaarts keerden vanuit de wintersportoorden.
Het duurde mij al weer veel te lang naar mijn zin voordat we de grens van Oostenrijk naar Duitsland gepasseerd hadden (zo,n 3,5 uur na vertrek bij het hotel  :-X)
Verder ook veel drukte op de A8 waardoor het nog langer duurde........ Om de verloren tijd wat in proberen te lopen gingen de snelheden alweer rap naar 200 + en dat ging eigenlijk best wel lekker, zeker op de A5 en de A 61  :headbanging:
Op een gegeven moment zag ik in mijn spiegels een gevaarte opdoemen wat ondanks mijn niet misselijke snelheid op de teller gewoon dik aan het inlopen was op mij.
Doordat ik erg nieuwsgierig was wat er in hemelsnaam zo snel kon zijn, ben ik maar even netjes opzij gegaan en het zilverkleurige gevaarte vloog met een hoop gebulder voorbij, maar moest een paar honderd meter verder vol in de ankers omdat een nederlands gezinnetje in een Renault Scenic het nodig vond om ''zomaar'' even naar links te gaan  :nowink:
Hierdoor kon ik aansluiten bij het bulderende gevaarte en bij het naar rechts gaan van de nederlandse zelfmoord Scenic ging het gas er weer vol op bij het zilverkleurige gevaarte en bij mij.  Enkele seconden daarna overviel mij een gevoel van totale ontreddering, machteloosheid, en verslagenheid.......
Wat een machtsvertoon en wat een bruut vermogen zat er in dat ding zeg; in luttele seconden bleef het ding maar uitlopen en verdween langzaamaan aan de horizon met een snelheid die ik zeker tegen de 300 km/u inschatte  :o

Het was overigens deze  ;)  Mercedes SLS AMG



Ik hoef jou als doorgewinterde autokenner geen specs te geven van het ding want die ken jij zeker wel  ;D


Morgen maar weer eens op mijn gemak van mijn set genieten, want daar verlang ik wel weer naar  :smile:
This is the "Fucker" :D

http://m.youtube.com/watch?v=7oPQJXl4VJE&feature=related

Kingpin

Als ik me niet vergis reed je toch een 335 of niet?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

 :pompom:
Citaat van: Kingpin op maart  3, 2013, 10:31:57
Als ik me niet vergis reed je toch een 335 of niet?

Daar rijdt Jan in ja.. :pompom:....Maar zelfs dán wordt je soms helemaal naar huis gereden door een another piece of heavy metal..... :nopompom:

twani

Citaat van: LeonArdusS op maart  3, 2013, 09:55:16
Thanks, ik ga eens even kijken, spelert staat nu op Vibrapods maar dat gaat het overslaan niet tegen.
Mijn rack is niet voldoende ontkoppeld ben ik bang.
Massief rack op een houten vloer...tja...
Die laatste zijn "bolide absorbers" , ik heb ze al jaren in huis en hebben voor vele (audiofiele) doeleinden gediend.....   Had ze oorspronkelijk bij mijn toenmalige Nubert AW 1000 subwoofer besteld.
Die was pas groot en lelijk ;D. Gauw weggedaan :D. Daarna nooit meer een sub gehad, ondingen vind ik het.

Kingpin

Citaat van: twani op maart  3, 2013, 10:37:23
:pompom:
Daar rijdt Jan in ja.. :pompom:....Maar zelfs dán wordt je soms helemaal naar huis gereden door een another piece of heavy metal..... :nopompom:
Ja ken het. Soms .... Heeeeeel soms heb ik dat ook :D
Maar de 335 ... even 2 grote garrets erop :-X en dan staat de amg eigenaar te kijken.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart  3, 2013, 10:25:02
This is the "Fucker" :D

http://m.youtube.com/watch?v=7oPQJXl4VJE&feature=related

Helemaal goed Theo, thats the fucker  ;)  Ik heb sterk het idee dat het mogelijk wel dezelfde SLS is als die ik gisteren op de A61 tegenkwam.
Exact dezelfde kleur/uitvoering, en zoveel van die dingen rijden er nou ook bepaald niet rond denk ik.
De eigenaar van het monster was een kalende eind veertiger (type bordeelhouder  :D) met daarnaast zittende zo,n lekkere hoogblonde duitse dame  8)

Tja, als ik de specs van het ding zo bekijk dan is het geen schande dat ik even om de oren gereden werd....... :angel:
Eerder die dag ook wat snellere varianten van dat merk met die 4 ringen tegengekomen, maar dat vond ik nou niet zo indrukwekkend hoor :nowink:

Binnenkort maar weer eens een afspraak maken met Kelleners Sport om de KS Power 35 software weer te ''activeren''  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

LeonArdusS

HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

YamahaRXV

Citaat van: Kingpin op maart  3, 2013, 10:31:57
Als ik me niet vergis reed je toch een 335 of niet?

Klopt ja  ;)  Hij is nu al een tijdje in standaard set up, maar was voorzien van de Kelleners Sport KS power 35 module/software.
Doordat ik wat kleine probleempjes had die nog in de garantie periode vielen is hij weer teruggebracht naar de standaard set up  ;)
De probleempjes zijn weg dus het wordt weer eens tijd om richting duitsland te gaan voor een nieuwe afspraak met Kelleners  :D
Met de aanpassingen van Kelleners zit je nog in de ''veilige'' modus tot net onder de 400 pk, daarboven wordt het een ander verhaal en moet er heel veel aangepast worden.

Hier nog een leuk filmpje van een ''rappe'' 335i  :pompom:
http://www.youtube.com/watch?v=WOmrk1fgsco
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

LeonArdusS

Citaat van: YamahaRXV op maart  3, 2013, 11:50:49
Hier nog een leuk filmpje van een ''rappe'' 335i  :pompom:
http://www.youtube.com/watch?v=WOmrk1fgsco

TERING.... hoe die snelheid oploopt, zo snel heb ik de naald van mijn snelheidsmeter nog nooit zien bewegen. Niet normaal.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Kingpin

Citaat van: YamahaRXV op maart  3, 2013, 11:50:49
Klopt ja  ;)  Hij is nu al een tijdje in standaard set up, maar was voorzien van de Kelleners Sport KS power 35 module/software.
Doordat ik wat kleine probleempjes had die nog in de garantie periode vielen is hij weer teruggebracht naar de standaard set up  ;)
De probleempjes zijn weg dus het wordt weer eens tijd om richting duitsland te gaan voor een nieuwe afspraak met Kelleners  :D
Met de aanpassingen van Kelleners zit je nog in de ''veilige'' modus tot net onder de 400 pk, daarboven wordt het een ander verhaal en moet er heel veel aangepast worden.

Hier nog een leuk filmpje van een ''rappe'' 335i  :pompom:
http://www.youtube.com/watch?v=WOmrk1fgsco
Best eindje rijden! Jammer dat je meer naar het zuiden moet, als je richting het oosten moest kom je langs me heen. Ik woon nog geen 10 min. van de duitse grens.
400pk :worship:
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

YamahaRXV

Citaat van: LeonArdusS op maart  3, 2013, 12:20:44
TERING.... hoe die snelheid oploopt, zo snel heb ik de naald van mijn snelheidsmeter nog nooit zien bewegen. Niet normaal.

Bruut hé.... :P
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

vanzomereng

quote author=YamahaRXV link=topic=113436.msg2374579#msg2374579 date=1362269691
Het was overigens deze  ;)  Mercedes SLS AMG




iK vind dit soort wagens echt pooierbakken  :butbut: waarbij kwalitatief niks op af te dingen is
maar de uitstraling, klasse en schoonheid missen van echte Italiaanse sportwagens

Of een wagen nu 400, 500 of 600 pk heeft maakt geen bal uit, immers je bent op de openbare weg toch al
veel te veel overpowered met dit soort snelle bolides en dit los v/h feit, dat de meeste chauffeurs zichzelf
wel Senna's of Schumachertjes wanen maar nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden  :notify:
(ja... vol gas op de duitse autobahn, dat kan iedereen  :butbut:)

Veel belangrijker is de "pride of ownership" emoties die bepaalde merken oproepen etc...

Als je dan toch poen zat heb en gevoel voor stijl en schoonheid, koop dan (voor de vrije tijd) een wagen waarvan de erotiek,
snelheid en emoties er vanaf druipen en neem voor het dagelijks gebruik bijv. een Mini Cooper S of iets dergelijks

Koop een Lamborghini Aventador

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani

Citaat van: VANZOMERENG op maart  3, 2013, 13:05:34
quote author=YamahaRXV link=topic=113436.msg2374579#msg2374579 date=1362269691
Het was overigens deze  ;)  Mercedes SLS AMG




iK vind dit soort wagens echt pooierbakken  :butbut: waarbij kwalitatief niks op af te dingen is
maar de uitstraling, klasse en schoonheid missen van echte Italiaanse sportwagens

Of een wagen nu 400, 500 of 600 pk heeft maakt geen bal uit, immers je bent op de openbare weg toch al
veel te veel overpowered met dit soort snelle bolides en dit los v/h feit, dat de meeste chauffeurs zichzelf
wel Senna's of Schumachertjes wanen maar nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden  :notify:
(ja... vol gas op de duitse autobahn, dat kan iedereen  :butbut:)

Veel belangrijker is de "pride of ownership" emoties die bepaalde merken oproepen etc...

Als je dan toch poen zat heb en gevoel voor stijl en schoonheid, koop dan (voor de vrije tijd) een wagen waarvan de erotiek,
snelheid en emoties er vanaf druipen en neem voor het dagelijks gebruik bijv. een Mini Cooper S of iets dergelijks

Koop een Lamborghini Aventador


Aarghhhh... :crazy:  een Mini Cooper S.......daar moet je dan gelijk de obligate Chiwawa bijkopen en je haar blondéren

LeonArdusS

Citaat van: twani op maart  3, 2013, 20:37:10
Aarghhhh... :crazy:  een Mini Cooper S.......daar moet je dan gelijk de obligate Chiwawa bijkopen en je haar blondéren
Hahahaha
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

twani

Speciaal voor mijn vriend Jan :P

twani

Let ook op het zorgvuldig gepositioneerde Mini embleem tussen haar benen.
Ik neem aan dat dat niet slaat op het formaat waarop ze haar zinnen heeft gezet.....

twani

En omdat we toch zo lekker bezig zijn ;D

twani

Ik heb me, zoals goed te zien is, aan de door Jan opgegeven "kleurcodes" gehouden :P

De precieze ralcodes ben ik even kwijt....

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart  3, 2013, 23:35:32
Ik heb me, zoals goed te zien is, aan de door Jan opgegeven "kleurcodes" gehouden :P

De precieze ralcodes ben ik even kwijt....

:clapping: Niets mis met de ''kleurcodes'' Theo, houden zo !  Ik zeg: goed bezig...  :pompom: :D

Maar als het toch compact en snel moet zijn voor dagelijks gebruik dan liever dit  ;)
http://www.youtube.com/watch?v=q9L-s_gP3H4

Misschien ook weer te hoog ''pooierbak'' gehalte voor sommigen, maar wel een echte stuurmansauto waar je hard mee kan gaan als je over de juiste ''skills'' beschikt  ;)


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Kingpin op maart  3, 2013, 12:25:07
Best eindje rijden! Jammer dat je meer naar het zuiden moet, als je richting het oosten moest kom je langs me heen. Ik woon nog geen 10 min. van de duitse grens.
400pk :worship:

Ja, in Merzig, zo,n 400 km rijden bij mij vandaan. Redelijk in de buurt van Trier  ;)
Leuk om ook eens te combineren met een paar rondjes Nordschleiffe doen :pompom:

Voor de niet al te uitgebreide ''ingrepen'' hebben ze bij Kelleners ook een service punt net over de grens bij Arnhem  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8