A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari 11, 2013, 22:04:14
Alleen als deze dame bij mij de draaitafel gaat bedienen...... :wub:
Haar muziekkeuze neem ik wel voor lief......  :D




Ik doe daar niet moeilijk over :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari 11, 2013, 22:07:43
Ik doe daar niet moeilijk over :D

Dat geloof ik graag...... 8)  Volgens mij redelijk jouw smaak qua uiterlijk, of vergis ik mij Theo  ::)

Tof wijf trouwens, heb haar wel eens ontmoet en gesproken toen ik nog in m,n ahum ''wilde'' tijd zat  :smile:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Ronan

Citaat van: Jumping Jack op februari 11, 2013, 20:55:37

Ik heb inderdaad een Powerline aan de SU hangen. Na een tegenvallende onbekende kabel met furutech-connectoren die de dynamiek uit de set haalde. Het was alsof de SU met de handrem op speelde... En dan maar gekozen voor het platgetreden pad (weinig tijd en zin om veel kabels te testen) en de Powerline gekocht. Daar heb ik nog geen spijt van gehad, kan ik je verzekeren  :headbanging:.

En als je er grof geld wil tegen gooien: chord Sarum  ;).

Die Naim Powerline had ik ook al op het oog.
Eerst maar eens een tijdje de SU inspelen.
Die pleegt al een enorme aanslag op de portemonnee.

Nog even een vraag. Ik beschik over de Bluray speler van Denon
DBT-3313UD. Deze kan ik natuurlijk gewoon analoog op de SU aansluiten.
De enige digitale audio-uitgang is HDMI.
Ik weet dat de SU geen HDMI ingang heeft.
Maar is het dan toch mogelijk om de DAC te benutten van de SU ?
Ook als ik bijv. cd's afspeel op de bluray-speler.
Naim SuperUniti -- Sonus Faber Domus Concerto — Velodyne DD10+
-- AudioQuest speakerkabel Castle Rock

Jumping Jack

Citaat van: YamahaRXV op februari 11, 2013, 21:52:50
Nick, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het met de Naim NAC A5 gesteld ?  ;D

Die ligt nog in de kast  :blush:.

Ik heb, samen met de chord-kabels, nog 2 paar zilveren banaanstekkers van CA Connectors besteld bij Peter van hifi-supply dan kan ik de NAC er al eens tussenhangen in afwachting van een zwaardere soldeerbout (vriend van mijn schoonmoeder heeft er ene, maar het is er nog niet van gekomen)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Ronan op februari 11, 2013, 22:14:00
Die Naim Powerline had ik ook al op het oog.
Eerst maar eens een tijdje de SU inspelen.
Die pleegt al een enorme aanslag op de portemonnee.

Nog even een vraag. Ik beschik over de Bluray speler van Denon
DBT-3313UD. Deze kan ik natuurlijk gewoon analoog op de SU aansluiten.
De enige digitale audio-uitgang is HDMI.
Ik weet dat de SU geen HDMI ingang heeft.
Maar is het dan toch mogelijk om de DAC te benutten van de SU ?
Ook als ik bijv. cd's afspeel op de bluray-speler.
Jij had toch een Linn DSM moeten kopen Ronan :P

twani

Zonder gekheid, dat moet iemand anders even oplossen, ik weet niet hoe je dat dan moet dan...

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari 11, 2013, 22:18:21
Zonder gekheid, dat moet iemand anders even oplossen, ik weet niet hoe je dat dan moet dan...

Net al even gekeken, maar er zit idd. geen coax dig. out op die BD speler van Denon  :(
Alleen maar HDMI......  Er zijn wel converters van HDMI naar coax dig. in de handel, maar of dat nou echt toppie werkt ??
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

#4107
Je hebt een converter nodig, iets zoals dit:

http://www.miniinthebox.com/nl/hdmi-naar-vga-en-spdif-audio-video-converter-box-zwart_p280406.html


Wel klote dat die denon geen digitale uitgang heeft zeg...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Maar zoals Yamaha zegt: ik heb geen idee of dat goed werkt... Gewoon analoog aansluiten want je zal zelden nog een cd spelen hoor  ;D. En voor film heeft je tv vast wel een digitale uitgang.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari 11, 2013, 22:13:40
Dat geloof ik graag...... 8)  Volgens mij redelijk jouw smaak qua uiterlijk, of vergis ik mij Theo  ::)

Tof wijf trouwens, heb haar wel eens ontmoet en gesproken toen ik nog in m,n ahum ''wilde'' tijd zat  :smile:
Dana?

YamahaRXV

#4110
Citaat van: twani op februari 11, 2013, 22:31:21
Dana?

Nee, Korsakoff  ;)

En nog eentje.......DJ Djax, ook weer blond  ???  Wat is dat toch met die vrouwelijke dj,s  :angel:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Korsakoff krijg je van overmatig drankgebruik maar die heb ik toch nooit gekregen  :crazy:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op februari 11, 2013, 22:29:47
Maar zoals Yamaha zegt: ik heb geen idee of dat goed werkt... Gewoon analoog aansluiten want je zal zelden nog een cd spelen hoor  ;D. En voor film heeft je tv vast wel een digitale uitgang.

Fotootje van de BD speler in kwestie....
Ik zie trouwens (bij de gele pijl) Denon Link HD. Is dit geen dig. coax aansluiting, want ik las net een stukje dat via deze uitgang ook cd, dvd, etc. beluisterd kan worden ??
Als dit zo blijkt te zijn is het ding simpel op de Superuniti dac aan te sluiten hoor.

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Aha, dat is het proberen waard idd! Ziet er plausibel uit hoor.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

En als afsluiter van de avond (voor het slapen gaan) DJ 100% Isis...... :pompom:
Eindelijk een donkerharige vrouwelijke DJ met ook nog eens een betere smaak voor muziek.

(sorry jongens voor mijn niet echt serieuze posts vanavond O0)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik vind ze anders behoorlijk "ter zake doend" Jan ;D. Ik zou bijna zeggen: Eindelijk een keer "On Top Pik" :P

twani

@Henk ODL....    Kan ik dat fantastische voedindkje wat jij voor mij hebt gebouwd ook voor een Squeezbox gebruiken?

Gr
Theo.

Deleted Member 2

Citaat van: twani op februari 12, 2013, 07:43:05
@Henk ODL....    Kan ik dat fantastische voedindkje wat jij voor mij hebt gebouwd ook voor een Squeezbox gebruiken?

Gr
Theo.

Helaas, dat gaat niet lukken. Die voeding levert slechts de wisselspanning die vervolgens in de X-10 wordt gelijkgericht, etc. Als die voeding over is, ben ik graag bereid om hem van je over te nemen ;D. PM me maar.

Ga je over op de squeeezebox? Heel verstandig. Er is in het diy department van alles te doen over de voeding voor de SB.

Groet,

Henk

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

Citaat van: twani op februari 11, 2013, 21:44:40
Ik moet toch eens aan het vinyl :D
Citaat van: YamahaRXV op februari 11, 2013, 23:01:25
En als afsluiter van de avond (voor het slapen gaan) DJ 100% Isis......  :pompom:
Kijk dat ziet er toch veel beter uit dan al die auto's  8)

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari 12, 2013, 07:43:05
@Henk ODL....    Kan ik dat fantastische voedindkje wat jij voor mij hebt gebouwd ook voor een Squeezbox gebruiken?

Gr
Theo.

Squeezebox......?? Lees ik het nou echt goed  :o  Maar zonder gekheid Theo, er zijn een hoop mensen die het ''plastic kastje'' verfoeien maar ik kan eigenlijk nog steeds niet anders zeggen dat het ding i.c.m. een goede voeding + een (zeer) goede dig. coax interlink en mooie dac gewoon op een erg hoog niveau speelt  ;)
En ja, het zal ongetwijfeld beter (en optisch) mooier kunnen met bv. een Majik DS / Akurate DS een Naim ND5XS / NDX, maar daar moet toch wel even flink dieper voor in de buidel getast worden.

Als ik afgelopen vrijdag hoorde tot wat voor de prestaties de SBT kan komen met een zeer goede dig. interlink, upgrade voeding, en een lekker klinkende dac dan krabbel ik toch wel flink achter mijn oren bij het bedenken van het juiste ''value for money'' gevoel  ;)
Ik kan dan ook zeer goed begrijpen dat Martin!!! definitief de keuze heeft gemaakt voor de aanschaf van de heerlijk klinkende Chord Indigo Plus tussen zijn SBT en Naim dac van de SN.

@Martin  Straks krijg je Henk (Onder013) nog over de vloer vanwege zijn mogelijke nieuwsgierigheid naar de Chord Indigo  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: AbZ op februari 12, 2013, 20:49:54
Kijk dat ziet er toch veel beter uit dan al die auto's  8)

Auto,s ?? Op een audio gerelateerd forum ? Dat kan toch niet waar zijn zeker..... :withstupid:  :sleep: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op februari 12, 2013, 20:58:33
Squeezebox......?? Lees ik het nou echt goed  :o  Maar zonder gekheid Theo, er zijn een hoop mensen die het ''plastic kastje'' verfoeien maar ik kan eigenlijk nog steeds niet anders zeggen dat het ding i.c.m. een goede voeding + een (zeer) goede dig. coax interlink en mooie dac gewoon op een erg hoog niveau speelt  ;)
En ja, het zal ongetwijfeld beter (en optisch) mooier kunnen met bv. een Majik DS / Akurate DS een Naim ND5XS / NDX, maar daar moet toch wel even flink dieper voor in de buidel getast worden.

Als ik afgelopen vrijdag hoorde tot wat voor de prestaties de SBT kan komen met een zeer goede dig. interlink, upgrade voeding, en een lekker klinkende dac dan krabbel ik toch wel flink achter mijn oren bij het bedenken van het juiste ''value for money'' gevoel  ;)
Ik kan dan ook zeer goed begrijpen dat Martin!!! definitief de keuze heeft gemaakt voor de aanschaf van de heerlijk klinkende Chord Indigo Plus tussen zijn SBT en Naim dac van de SN.

@Martin  Straks krijg je Henk (Onder013) nog over de vloer vanwege zijn mogelijke nieuwsgierigheid naar de Chord Indigo  :)

Ik heb hem al laten weten dat een vergelijk met de wireworld starlight gold interessant is. En verder moet ik bekennen  :confused: dat ik al met de telefoon in de hand stond om lexicom eens te bellen.  ::)

Ik kan, zoals je weet de overweging van Martin voor de Touch heel goed begrijpen. Daar staat tegenover dat als je alles neemt wat je nodig hebt om de Touch lekker te laten klinken, je ook flink moet investeren. Die investering zit niet ver van de kosten van een Linn af. Financieel gezien wellicht de beste investering /de laagste afschrijving, maar als je zoals ik de sound van de Linn niet waardeert is het besluit snel genemen.

Groet,

Henk


Jumping Jack

Citaat van: Onder013 op februari 12, 2013, 21:18:25
... maar als je zoals ik de sound van de Linn niet waardeert is het besluit snel genemen.

Groet,

Henk

en neem je een Naim.  :ph34r:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs