A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Onder013 op januari 16, 2013, 00:42:02
Zeg theo, de reviewer is toch de ontwerper/maker van de door jou zo geliefde dac he?

Groet,

Henk
DHTROB ;)

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 16, 2013, 19:40:29
Klopt Jan

Ach, hoe kan ik die twee nou door elkaar halen  >:(.

Met nederige groet,

Henk

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op januari 16, 2013, 23:20:10
Ach, hoe kan ik die twee nou door elkaar halen  >:(.

Met nederige groet,

Henk

:D Ach, het zijn alle twee buizen fanaten toch.... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Onder013 op januari 16, 2013, 23:20:10
Ach, hoe kan ik die twee nou door elkaar halen  >:(.

Met nederige groet,

Henk
Hé hé, eindelijk eens een foutje van Henk, daar heb ik lang op moeten wachten zeg :P

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari 17, 2013, 08:02:16
Hé hé, eindelijk eens een foutje van Henk, daar heb ik lang op moeten wachten zeg :P
Nou, lekker dan. Je forummaatje proberen te pakken op fouten... :devil: :laugh: Even wat olie op het vuur..
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 17, 2013, 08:02:16
Hé hé, eindelijk eens een foutje van Henk, daar heb ik lang op moeten wachten zeg :P

Het is je van harte gegund hoor. ik ben inderdaad niet zo heel goed geïnformeerd over de glasverwerkende industrie :blush:

Met een enigzins nederige goet,

Henk

twani


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Volgens mij blaast de man daar een "Surround Bubble"  ;D

Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari 18, 2013, 07:35:24
Volgens mij blaast de man daar een "Surround Bubble"  ;D
Ik denk eerder een "wat glazig geluidsbeeld dat gekenmerkt wordt door een open en doorzichtig middengebied, waarbij de noten wat afgerond klinken en tegelijkertijd het lange uitsterven opvalt".
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Ik denk eerder aan een vaas, maar ik ben dan ook erg beperkt...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: Jumping Jack op januari 18, 2013, 08:54:44
Ik denk eerder aan een vaas, maar ik ben dan ook erg beperkt...

Gelukkig hebben ze hier meer verstand van auto's ;)

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op januari 18, 2013, 09:31:07
Gelukkig hebben ze hier meer verstand van auto's ;)
Zelfs dáár heb ik geen verstand van! ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Ik heb heel veel verstand van auto`s inderdaad  :angel:

YamahaRXV

#3716
Citaat van: twani op januari 18, 2013, 11:54:41
Ik heb heel veel verstand van auto`s inderdaad  :angel:

En ik een heel klein beetje  :D
Alhoewel ik soms ook erg twijfel aan de kennis van sommige merk dealers...... :-X
In de werkplaats dan wel te verstaan  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Daar mag ik niets over zeggen :D Maar tegen jou Jan kan ik inmiddels zeggen dat je qua onderhoud van je auto de goede weg in bent geslagen. Dezelfde als ik zélf, wij weten genoeg ;)

twani

Diegenen onder ons die hier nog vragen over denken te gaan stellen zeg ik nu alvast dat ik me zal houden aan mijn beroepsgeheim ;D.

Voor één keertje deel ik dit onderwerp slechts met Jan, sorry.....

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 18, 2013, 20:17:01
Diegenen onder ons die hier nog vragen over denken te gaan stellen zeg ik nu alvast dat ik me zal houden aan mijn beroepsgeheim ;D.

Voor één keertje deel ik dit onderwerp slechts met Jan, sorry.....

;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Haha, het is wel twee handen op één buik met jullie. Ach, zolang het maar gezellig blijft hier.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Nou Bas, dit moest gezien de branche waarin ik werkzaam ben echt even op deze Forum onvriendelijke manier. Had ook via PM gemoeten maar ach......

YamahaRXV

Citaat van: Bas Akkerman op januari 18, 2013, 22:28:51
Haha, het is wel twee handen op één buik met jullie. Ach, zolang het maar gezellig blijft hier.

Het gaat hier wel eens off-topic (heb ik gelezen elders... ;)) maar het is wel altijd gezellig in dit topic en dat is ook niet geheel onbelangrijk toch  :D)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari 18, 2013, 22:59:52
Het gaat hier wel eens off-topic (heb ik gelezen elders... ;)) maar het is wel altijd gezellig in dit topic en dat is ook niet geheel onbelangrijk toch  :D)
Ja, alsof dat iets verwerpelijks is :P.

Bas Akkerman

Ik vind het wel grappig, die "klik" die jullie hebben. Zeker dus niet cynisch bedoeld!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten