A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jumping Jack

Haha, mijn zoontje krijgt altijd schrik als ik monolake draai en roept dan dat ik moet stoppen ('papa, daan!')  ;D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Ohw, sorry Garmt.....waanzinnig vind ik het, deze muziek trekt je helemaal uit de échte wereld weg!

En dat is zo af en toe best eens lekker/nodig.........

twani

Citaat van: Jumping Jack op januari 14, 2013, 20:47:26
Haha, mijn zoontje krijgt altijd schrik als ik monolake draai en roept dan dat ik moet stoppen ('papa, daan!')  ;D
Die van mij is elf en zit lekker "online" modern warfare te spelen, geen last van ;D
Monique is naar de een voedingsavond voor marathonlopers, ook geen last van :D

tompj

Citaat van: Jumping Jack op januari 14, 2013, 20:47:26
Haha, mijn zoontje krijgt altijd schrik als ik monolake draai en roept dan dat ik moet stoppen ('papa, daan!')  ;D
Ik heb het even opgezocht en scannend geluisterd. Ik zit bij elk nummer te wachten tot de geluidjes ophouden en de muziek begint, maar dat moment komt maar niet.....to each his own zullen we maar zeggen. ;)
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

garmtz

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 20:49:18
Ohw, sorry Garmt.....waanzinnig vind ik het, deze muziek trekt je helemaal uit de échte wereld weg!

Ben blij dat je er van geniet! Heb hier nog wel een paar dozijn van dat soort albums op de NAS staan... :)

peterrr

#3655
mooi en tijdloos.

gave foto`s van je laatste opstelling.

grt Peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

twani

Citaat van: tompj op januari 14, 2013, 21:06:15
Ik heb het even opgezocht en scannend geluisterd. Ik zit bij elk nummer te wachten tot de geluidjes ophouden en de muziek begint, maar dat moment komt maar niet.....to each his own zullen we maar zeggen. ;)
En dat terwijl het inmiddels is bewezen dat wij heel goed samen van één en dezelfde artiest kunnen genieten Tom ;D.........

Heb je overigens al een besluit genomen, misschien zelfs al iets gekocht?

tompj

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 21:12:24
En dat terwijl het inmiddels is bewezen dat wij heel goed samen van één en dezelfde artiest kunnen genieten Tom ;D.........

Heb je overigens al een besluit genomen, misschien zelfs al iets gekocht?
;D
Zeker Theo, dat kunnen we en hebben we gedaan.

Ik twijfel nog teveel over de Linn sound. Nog niets gedaan dus. Ik wil toch nog wat experimenten doen. Tot die tijd luister ik tevreden door...inmiddels ook naar vinyl.
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Deleted Member 2

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 20:39:08
En "Silence" van "Monolake" klinkt zeer indrukwekkend hier.  Bas heeft mij op het spoor gezet van deze artiest.......nog bedankt :worship: waanzinnige voyage in space......

Generatie conflict? Het klinkt als een LP die nodig gewassen moet worden >:(

;D

twani

Het woord tevreden in jouw betoog stemt mij tevreden ::)

twani


twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 20:49:18
Ohw, sorry Garmt.....waanzinnig vind ik het, deze muziek trekt je helemaal uit de échte wereld weg!

En dat is zo af en toe best eens lekker/nodig.........

Dat had ik zojuist met een nummer van Steve Jablonsky (I am Lincoln)  :inlove:
Sommigen kennen het misschien nog wel van één van de soundtracks van de al wat oudere film " The Island"  Het nummer vind ik een soort mix van electronic en klassiek, maar damn wat klinkt dat heerlijk hier zeg  :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: tompj op januari 14, 2013, 21:06:15
Ik heb het even opgezocht en scannend geluisterd. Ik zit bij elk nummer te wachten tot de geluidjes ophouden en de muziek begint, maar dat moment komt maar niet.....to each his own zullen we maar zeggen. ;)
Ik ben ook geneigd zo skippend te luisteren, maar dat moet je hierbij beslist niet doen! Ik heb het album ook geluisterd op de koptelefoon tijdens reizen en ik ging haast trippen toen ik het hoorde terwijl ik op het station stond en het onweerde. Echt heel erg kicken!

Citaat van: garmtz op januari 14, 2013, 21:07:39
Ben blij dat je er van geniet! Heb hier nog wel een paar dozijn van dat soort albums op de NAS staan... :)
Ik weet het en wil het eigenlijk niet weten... Als jij binnenkort een QNAP TS-459 pro II thuis hebt staan, dan weet je dat ik even geruild heb. ;D

Citaat van: Onder013 op januari 14, 2013, 21:17:38
Generatie conflict? Het klinkt als een LP die nodig gewassen moet worden >:(

;D
Ik besef het me, krijg nu de hele flikflooi over me heen, maar je set moet genoeg resolutie door kunnen geven om van dit album inderdaad geen, ehh... "lp die nodig gewassen moet worden" te maken.

Citaat van: YamahaRXV op januari 14, 2013, 22:17:00
Dat had ik zojuist met een nummer van Steve Jablonsky (I am Lincoln)  :inlove:
Sommigen kennen het misschien nog wel van één van de soundtracks van de al wat oudere film " The Island"  Het nummer vind ik een soort mix van electronic en klassiek, maar damn wat klinkt dat heerlijk hier zeg  :headbanging:
"Al wat oudere film"... Ik word écht oud! :blink:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 13:05:32
Te weten:

Atlas Equator MK2 Bi Wire als speakerkabel.  (Solid/stranded)
Chord Crimson plus analoge interlink
Van den Hul "The Name". Analoge interlink
Erik S. Netkabel....

Geen digitale interllinks  in de set Twani?  Had gedacht dat naar de  DAC  een coaxiale interllink zou gaan!
mainly British stuff

twani

Citaat van: Martin!!! op januari 14, 2013, 22:40:56
Geen digitale interllinks  in de set Twani?  Had gedacht dat naar de  DAC  een coaxiale interllink zou gaan!
Ahum, vergeten :blush:  Deze is het het:

twani

Wordt binnenkort vervangen door deze: (op aanraden van 013 :D)  Omdat ik in 020 niemand ken die mij hier iets zinnigs over kan vertellen  ;D

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op januari 14, 2013, 22:40:56
Geen digitale interllinks  in de set Twani?  Had gedacht dat naar de  DAC  een coaxiale interllink zou gaan!

Dat moet haast wel, want volgens mij heeft de DHTRob dac van Theo geen USB ingang en gebruikt hij naar volle tevredenheid de V-Link 192  ;)
Volgens mij (als ik het goed herinner) met een QED dig. coax kabel.......

@Martin  Hoe is het met het nieuwe meubel, al helemaal opgebouwd en ''ingespeeld'' ?  :D
Alu voetjes er nog onder of inmiddels verwijderd ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari 14, 2013, 22:56:42
Dat moet haast wel, want volgens mij heeft de DHTRob dac van Theo geen USB ingang en gebruikt hij naar volle tevredenheid de V-Link 192  ;)
Volgens mij (als ik het goed herinner) met een QED dig. coax kabel.......

@Martin  Hoe is het met het nieuwe meubel, al helemaal opgebouwd en ''ingespeeld'' ?  :D
Alu voetjes er nog onder of inmiddels verwijderd ?
Met jouw geheugen is niets mis Jan :clapping:

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 22:58:42
Met jouw geheugen is niets mis Jan :clapping:

;D Zo zie je maar weer dat ik toch echt wel aandachtig jouw posts leest  ;)



Ik meen mij ook nog iets te herinneren over een Mac mini..... :blink: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 22:55:38
Wordt binnenkort vervangen door deze: (op aanraden van 013 :D)  Omdat ik in 020 niemand ken die mij hier iets zinnigs over kan vertellen  ;D

Dat is een deftige kabel!

Voor de QED heb ik mogelijk wel intresse mocht je deze van de hand willen doen!   :lookaround:
mainly British stuff

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari 14, 2013, 23:04:01
;D Zo zie je maar weer dat ik toch echt wel aandachtig jouw posts leest  ;)



Ik meen mij ook nog iets te herinneren over een Mac mini..... :blink: :D
Zit je op je "plaagstoel" Jan? ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 14, 2013, 22:55:38
Omdat ik in 020 niemand ken die mij hier iets zinnigs over kan vertellen  ;D

Daar noem je wat op ook zeg...... :withstupid: :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op januari 14, 2013, 23:07:37
Daar noem je wat op ook zeg...... :withstupid: :pompom:
:laugh:  Zanvoort is klein Amsterdam Jan, wist je toch wel ;)