A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Martin!!!

Allen de allerbeste  wensen voor een mooi, gezond,  gelukkig , audiofiel en muzikaal 2013!!  :coffee:
mainly British stuff

Deleted Member 2

Alle bijdragers aan en lurkers van theo's koffie corner een prachtig nieuw jaar toegewenst met een speciale groet en dank aan Theo en Monique voor hun gastvrijheid.

Met opgewekte groet,

Henk

Bas Akkerman

Natuurlijk ook hier mijn wens dat jullie een mooi, fijn, gezond, kortom een gelukkig 2013 krijgen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LeonArdusS

Beste wensen allemaal mannen, dat 2013 voor het gehoor en voor al wat op het pad komt een mooi jaar mag worden.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Jumping Jack

Natuurlijk aan alle koffieleuten een voorspoedig 2013 gewenst, moge al jullie wensen uitkomen en betrachtingen beloond worden!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Leuk, óók medeforummer 'Mutiara" heeft bij DHTROB een hele gave DAC kunnen aanschaffen. Volgens de laatste berichten kan hij "Das Einzelstuck" morgen voor het eerst in z`n handen houden. Als opwarmertje heeft Mutiara me alvast een foto gestuurd zodat we hier alvast wat kunnen opwarmen ;D

Tevens beloof ik hier voor hem dat hij ons er van alles over gaat vertellen :D. De opbouw, de gebruikte DAC chip(s), de gebruikte buizen, alles willen we weten natuurlijk.
In basis hebben we het hier over een Lampucera dac met separate voeding zelfs?

Leef je uit Ron!!!   Die 65 in je email is dat uhhhhh iets met geboortejaar??? ;D

mutiara

Haha idd geboortejaar niet mijn leeftijd hoor.
Ik zal hier eea posten maar moet ook nodig mijn eigen topic bijwerken zitten behoorlijk wat wijzigingen aan te komen
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

twani

#3407
Citaat van: mutiara op januari  2, 2013, 22:00:48
Haha idd geboortejaar niet mijn leeftijd hoor.
Ik zal hier eea posten maar moet ook nodig mijn eigen topic bijwerken zitten behoorlijk wat wijzigingen aan te komen
07-09-1965 hier ;). Kon je foto overigens niets plaatsen, is een of ander JPEG iets.... :threadclosed:

twani

Citaat van: mutiara op januari  2, 2013, 22:00:48
Haha idd geboortejaar niet mijn leeftijd hoor.
Ik zal hier eea posten maar moet ook nodig mijn eigen topic bijwerken zitten behoorlijk wat wijzigingen aan te komen
Keep us informed ;)

mutiara

Zal ik doen, ik maak wel even fotos wanneer het hier gearriveerd is
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

lynch1979

Citaat van: twani op december 25, 2012, 23:18:37
Ook op 1e kerstdag "we do get in The Mood".......
Allereerst de beste wensen, dat het maar een heel muzikaal jaar mag worden.

Even over mijn eigen showcase, dat zal even op zich moeten laten wachten.
Een vriendin van mij gaat de foto's maken, aangezien ik geen goede camera heb en de ruimte redelijk donker is.

Erg mooie foto van jouw set.

mutiara

Citaat van: twani op januari  2, 2013, 21:45:50
Leuk, óók medeforummer 'Mutiara" heeft bij DHTROB een hele gave DAC kunnen aanschaffen. Volgens de laatste berichten kan hij "Das Einzelstuck" morgen voor het eerst in z`n handen houden. Als opwarmertje heeft Mutiara me alvast een foto gestuurd zodat we hier alvast wat kunnen opwarmen ;D

Tevens beloof ik hier voor hem dat hij ons er van alles over gaat vertellen :D. De opbouw, de gebruikte DAC chip(s), de gebruikte buizen, alles willen we weten natuurlijk.
In basis hebben we het hier over een Lampucera dac met separate voeding zelfs?

Leef je uit Ron!!!   Die 65 in je email is dat uhhhhh iets met geboortejaar??? ;D
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

mutiara

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

Deleted Member 2


mutiara

aansluitingen en switches zitten achterop ;D
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

twani

Mmmmm, das jammer wil heel graag weten wat er in jouw "kistjes" zit ;)

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

mutiara

schijnt de volgende dac in te zitten; lampucera ( basic dus niet mod. )
met als extra aparte voeding ( apart kastje ) en usb naar spdif omzetter.
het geheel is 24/192.
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

twani


mutiara

ik laat me helemaal verrassen eerst maar eens lekker mee spelen en dan even uitzoeken wat er zoal mogelijk is ( volgens google erg veel ); alle tips zijn uiteraard welkom ;D
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

twani


Deleted Member 2


mutiara

Citaat van: twani op januari  3, 2013, 21:22:33
Are there tubes involved anywhere?

nee volgens mij niet; zal eens kijken of ik hem bij binnenkomst kan openmaken.
maar wel voldoende ruimte voor modificaties; kastjes zijn 16,5 breed 22 diep en 8,5 hoog
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

Deleted Member 2

Citaat van: mutiara op januari  3, 2013, 21:27:13
nee volgens mij niet; zal eens kijken of ik hem bij binnenkomst kan openmaken.
maar wel voldoende ruimte voor modificaties; kastjes zijn 16,5 breed 22 diep en 8,5 hoog

misschien ergens verstopt in houtwol ;D

mutiara

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060