A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

twani

Dank je Antoine :worship: Wij bewandelen beiden wel een ontzettend verschillende route zeg ;D
Jij met de Devialet op de Ultra High Tech tour, Non Plus Ultra welhaast....en ik met een paar ouderwetse buizen wattjes :D
Grappige hobby blijft dit toch ;)

twani

 Zondagavonden zijn geweldig.....

Deleted Member 2

Citaat van: twani op december  2, 2012, 22:03:17
Zondagavonden zijn geweldig.....

Het ziet er ook geweldig uit. En die LS-standaards :wub: :P

Stoort dat schermpje je niet als je intensief zit te luisteren?

Groet,

Henk


twani

Citaat van: Onder013 op december  2, 2012, 22:11:56
Het ziet er ook geweldig uit. En die LS-standaards :wub: :P

Stoort dat schermpje je niet als je intensief zit te luisteren?

Groet,

Henk
Is in werkelijkheid veel minder fél, staat nu zelfs uit......het is echt genieten, Pfoe hee

Deleted member

Citaat van: twani op december  2, 2012, 17:56:45
Dank je Antoine :worship: Wij bewandelen beiden wel een ontzettend verschillende route zeg ;D
Jij met de Devialet op de Ultra High Tech tour, Non Plus Ultra welhaast....en ik met een paar ouderwetse buizen wattjes :D
Grappige hobby blijft dit toch ;)

Haha, klopt inderdaad!  :D Compleet verschillende routes maar wij lijken beiden zeer tevreden en daar gaat 't om!!  O0 :)

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maximus_Aurelius

@Twani:
Klopt het dat de Leben geen afstandbediening heeft? Is deze ook niet apart te kopen?

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

#2832
Edit:
Er ging wat fout, per ongeluk dubbele post. :)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

bmateijsen

Citaat van: Maximus_Aurelius op december  3, 2012, 18:05:58
@Twani:
Klopt het dat de Leben geen afstandbediening heeft? Is deze ook niet apart te kopen?



Er is geen AB ;).

Maximus_Aurelius

Citaat van: bmateijsen op december  3, 2012, 19:02:06
Er is geen AB ;).

Thx voor het antwoord.

Dat is wel k*t  :D wanneer je op enige afstand zit en het volume zachter/harder wilt/moet zetten i.v.m. bepaalde muzieksoort  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

bmateijsen

Citaat van: Maximus_Aurelius op december  3, 2012, 19:06:46
Thx voor het antwoord.

Dat is wel k*t  :D wanneer je op enige afstand zit en het volume zachter/harder wilt/moet zetten i.v.m. bepaalde muzieksoort  ;)

Gewoon opstaan, volume iets zachter/ harder draaien en weer gaan zitten ;)

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

advr

Citaat van: bmateijsen op december  3, 2012, 19:21:31
Gewoon opstaan, volume iets zachter/ harder draaien en weer gaan zitten ;)

Dat went erg snel :bigsmile:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Maximus_Aurelius

#2838
Citaat van: bmateijsen op december  3, 2012, 19:21:31
Gewoon opstaan, volume iets zachter/ harder draaien en weer gaan zitten ;)

Dat is zeker een optie  :pompom: maar soms als je lekker aan het relaxen bent kan het als storend ervaren worden.  :D.
Het heeft ook te maken dat men bijna niets anders meer gewend is dan een AB langs of voor je te hebben liggen.

Citaat van: advr op december  3, 2012, 19:38:33
Dat went erg snel :bigsmile:

Dat is met veel dingen zo ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

twani

#2839
Ik ervaar het tot nog toe als zeer rustgevend, je blijft gemakkelijker ín de muziek.....
In de drie á vier avonden die ik nu wat langer naar de Leben heb geluisterd heb ik geen moment gehad dat ik naar de ab wilde grijpen....
Was ik wel bang voor overigens.....ben ik eerlijk in ;)

Gr.
Theo.

Ik draai bovendien bijna alleen nog maar Spotify via de Buizendac, in geval van nood kan ik het volume middels de App. "Remoteless for Spotify" op de iPad wel even het volume dempen......
Nochtans gebruik ik ook dat niet echt.......

twani

Hoe is eigenlijk met de Adams Jan? Ik hoor je niet....heb je ruis op de lijn met de leverancier? ;D

Is dat verdomde blaadje nu al binnengekomen trouwens?

Gr.
Theo.

YamahaRXV

@Theo  Weinig te melden, ik zit nog met smart te wachten op de Adams  ;)  Verder geen ruis hoor, ja vanavond even met een nummer van een zeeuwse band: blauwe ruis......  O0 :D

Het ''verdomde'' blaadje is echt nog niet binnengekomen hoor  :(  Ik neem aan dat het in een envelop van je werkgever is verzonden ? ;)
Heb al een aantal keren de post gecheckt maar de envelop nog niet kunnen ontdekken hoor.

Ik ben wel benieuwd naar wat er te lezen valt over het onderwerp, maar nog veel nieuwsgieriger hoe het ''onderwerp'' hier I.R.L. gaat klinken  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Dirk

Citaat van: twani op december  1, 2012, 21:23:18
Eerder al echter, had ik al geroepen dat hij weg mag zodra zich een koper met een enigszins redelijk bod aandient ;)
mocht je de M1 nog steeds kwijt willen...misschien kan je dan deze "zoekende" even contacteren ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

twani


twani


twani

Wie kan technisch onderbouwen waarom de Leben nét zo diep de Bass kelder induikt als mijn vorige SS MF M6i?
Snap het niet zo heel goed eigenlijk :o. Het was mijn grote angst dat ik juist op het bass gedeelte zou moeten inleveren bij deze overgang, maar nee..............

Raarrrrrrrr?


advr

#2846
Haha

Hier om nog een beetje meer over je mooi versterker te lezen. 8)

Waar het precies aan ligt weet ik ook niet maar toen ik met mijn AI500 aan de gang ging er ik betere componenten ging gebruiken en een steraarde had aangelegd kwam daar ook meer controle en ook meer (beter) laag bij om de hoek.

Het zal aan het ontwerp en de juiste componenten liggen en daardoor aan een groot frequentiebereik en aan het vele blik ;D

Kan ook nog aan de buizen liggen  8)

Maar er zullen wel mensen zijn op dit forum die weten waar het echt aan ligt.

Op de voorkant van je Leven staat CX300 maar op de printplaat CS300X. apart 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Kingpin

Citaat van: twani op december  4, 2012, 22:41:52
Wie kan technisch onderbouwen waarom de Leben nét zo diep de Bass kelder induikt als mijn vorige SS MF M6i?
Snap het niet zo heel goed eigenlijk :o. Het was mijn grote angst dat ik juist op het bass gedeelte zou moeten inleveren bij deze overgang, maar nee..............

Raarrrrrrrr?
Heeft oa te maken met de schakeling (opbouw) van de eindbuizen in combinatie met de eindtrafo's.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

chansig

Wattjes zijn ws voldoende voor je speakers...daarnaast een lekkere ruime voeding en je hebt een mooie combi.

Is het ook op wat harder niveau retestrak ? In mijn geval...laat hier mijn buizenbak het afweten tegenover de UcD.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kingpin

#2849
Citaat van: chansig op december  5, 2012, 11:40:28
Is het ook op wat harder niveau retestrak ? In mijn geval...laat hier mijn buizenbak het afweten tegenover de UcD.
Kan natuurlijk ook aan de speakers liggen ;)
Een buis die van nature zeer weinig tot geen neg. feedback heeft (muzikaalst) kan door een grillige impedantieverloop van de speakers 'rommelig' (overdeven) klinken.
Uiteraard zijn er meer 'redenen' te bedenken, heeft voornamelijk met matching te maken.
Zelf kan ik zeggen dat mijn buis met monitor/sub combi retestrak klinkt ook op hoog volume. Een buis 'vervormt' op hoog volume ook veel minder dan een tor, waardoor vervorming ook pas veel later optreedt.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack