Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Xander32

ja zeker; ditmaal een upgrade i.p.v. een sidegrade (MF A5 > PM 15 LE).


Citaat van: Maro op oktober 25, 2014, 08:05:45
Je hebt toch wel al bepaalde ideeën.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Leuk Sander, ik ben benieuwd. Is het iets dat je bij een dealer of bij iemand thuis hebt gehoord? Ik ga niet raden of zo, maar ik ben benieuwd waar je je inspiratie vandaan hebt gehaald.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Soms dienen er zich onverwacht zaken aan, komt er onaangekondigd iets moois op jouw pad.
Indien je dan de middelen bezit, heb je de keuze om toe te slaan, of niet.

De inspiratie betreft absoluut geen moeten vanuit onvrede met het huidige, maar meer een verlangen vanuit een kunnen. Hoezo luxe.


Citaat van: Bas Akkerman op oktober 25, 2014, 08:26:17
Leuk Sander, ik ben benieuwd. Is het iets dat je bij een dealer of bij iemand thuis hebt gehoord? Ik ga niet raden of zo, maar ik ben benieuwd waar je je inspiratie vandaan hebt gehaald.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op oktober 25, 2014, 09:34:55
Soms dienen er zich onverwacht zaken aan, komt er onaangekondigd iets moois op jouw pad.
Indien je dan de middelen bezit, heb je de keuze om toe te slaan, of niet.

De inspiratie betreft absoluut geen moeten vanuit onvrede met het huidige, maar meer een verlangen vanuit een kunnen. Hoezo luxe.
Mooi gezegd, maar niet echt antwoord op wat ik vroeg. ;) Waar heb je de nieuwe, toekomstige aanwinst gehoord?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 25, 2014, 10:13:50
Mooi gezegd, maar niet echt antwoord op wat ik vroeg. ;) Waar heb je de nieuwe, toekomstige aanwinst gehoord?
Ben jij soms ook op zoek naar iets nieuws (buiten een plaatjesdraaier en een kleed)?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op oktober 25, 2014, 10:17:08
Ben jij soms ook op zoek naar iets nieuws (buiten een plaatjesdraaier en een kleed)?
Nee, op wat nieuwe harddisks om mijn NAS eindelijk te installeren na niet. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe Sander tot zijn keuze is gekomen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 25, 2014, 10:22:13
Nee, op wat nieuwe harddisks om mijn NAS eindelijk te installeren na niet. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe Sander tot zijn keuze is gekomen.

Heb je nog geen disks?! :-X maar die NAS heb je al ff toch ?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Joris1971

Citaat van: Mitch-- op oktober 25, 2014, 10:25:59
Heb je nog geen disks?! :-X maar die NAS heb je al ff toch ?

Over een jaar, wanneer die zoektocht klaar is.  ;)

Xander32

#2758
zeurkont >:(.

;)


Op diverse locaties en in totaal verschillende settingen heb ik potientieel mogelijke upgrades mogen beluisteren de afgelopen jaren.


Citaat van: Bas Akkerman op oktober 25, 2014, 10:13:50
Mooi gezegd, maar niet echt antwoord op wat ik vroeg. ;) Waar heb je de nieuwe, toekomstige aanwinst gehoord?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

#2759
Citaat van: Mitch-- op oktober 25, 2014, 10:25:59
Heb je nog geen disks?! :-X maar die NAS heb je al ff toch ?

Diezelfde vraag wilde ik ook stellen, maar je was mij net voor....
Hoelang staat die NAS nu al werkeloos in huize Akkerman ?  :o

Ik weet van mijzelf dat ik knap ongeduldig kan zijn en dat als ik iets nieuws heb desnoods tot diep in de nacht doorgaat om het spelend te krijgen, maar dit is werkelijk het andere uiterste  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Laten we daar maar verder over gaan in mijn eigen topic. ;)

Ok, Sander. Misschien hoopte ik een mooi verhaal te horen over de overdonderende ervaring van je nieuwe aankoop.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

#2761
Weet ik Bas, heb je een keer oprechte interesse is het weer niet goed he  ;).


Citaat van: Bas Akkerman op oktober 25, 2014, 10:22:13
Nee, op wat nieuwe harddisks om mijn NAS eindelijk te installeren na niet. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe Sander tot zijn keuze is gekomen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op oktober 25, 2014, 12:54:11
Weet ik Bas, heb je een keer oprechte interesse is het weer niet goed he  ;).
Heb ik op dit forum ook onoprechte interesse getoond? :crazy: ;D
Men verwart denk ik mijn nieuwsgierigheid met mijn kritische houding, maar beide hebben dezelfde grondoorzaak: verwondering.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Verwondering is een mooi iets. Kinderen hebben dat van nature, veel volwassenen zijn het helaas kwijt geraakt.


Citaat van: Bas Akkerman op oktober 25, 2014, 12:59:50
Heb ik op dit forum ook onoprechte interesse getoond? :crazy: ;D
Men verwart denk ik mijn nieuwsgierigheid met mijn kritische houding, maar beide hebben dezelfde grondoorzaak: verwondering.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op oktober 25, 2014, 09:34:55
Soms dienen er zich onverwacht zaken aan, komt er onaangekondigd iets moois op jouw pad.
Indien je dan de middelen bezit, heb je de keuze om toe te slaan, of niet.

De inspiratie betreft absoluut geen moeten vanuit onvrede met het huidige, maar meer een verlangen vanuit een kunnen. Hoezo luxe.

Ik ga toch voorzichtig uit van een mogelijke aanschaf van een Marantz PM 11 S3.... 8)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Eddye

Citaat van: YamahaRXV op oktober 25, 2014, 13:43:06
Ik ga toch voorzichtig uit van een mogelijke aanschaf van een Marantz PM 11 S3.... 8)
Een heel nieuw merk is ook leuk, zoals je zelf weet :D
Verandering van spijs doet tenslotte eten.

De Glennies gehoord hebbende kan ik me best een ander soort versterking erbij voorstellen.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

YamahaRXV

Citaat van: Eddye op oktober 25, 2014, 13:46:51
Een heel nieuw merk is ook leuk, zoals je zelf weet :D
Verandering van spijs doet tenslotte eten.

De Glennies gehoord hebbende kan ik me best een ander soort versterking erbij voorstellen.

Absoluut, en ik heb er vanaf de eerste minuut geen seconde spijt van gehad  ;D

Heb de Tannoy Glenair nog nooit gehoord, dus weet ook niet hoe de combi Glenair - Marantz klinkt...
Hebben jullie jouw Devialet 200 al eens getest op de Tannoy,s ?

Heb de Devialet nu een aantal keren op totaal verschillende merken speakers gehoord en daar zaten toch hele mooie combinaties tussen hoor... :music:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Eddye

Citaat van: YamahaRXV op oktober 25, 2014, 13:55:44
Absoluut, en ik heb er vanaf de eerste minuut geen seconde spijt van gehad  ;D

Heb de Tannoy Glenair nog nooit gehoord, dus weet ook niet hoe de combi Glenair - Marantz klinkt...
Hebben jullie jouw Devialet 200 al eens getest op de Tannoy,s ?

Heb de Devialet nu een aantal keren op totaal verschillende merken speakers gehoord en daar zaten toch hele mooie combinaties tussen hoor... :music:
Nog niet, ik heb het aangeboden, maar ik heb van mijn kant nog geen tijd gehad. Ik ben zelf ook benieuwd naar die combi.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Joris1971


VlisChris

Citaat van: Xander32 op september  8, 2014, 21:15:44
Zojuist de forumregels aandachtig doorgelezen; het schijnt dat wanneer je de 10.000 posts hebt gepasseerd en nog niet eerder gebruik hebt gemaakt van de bonusregeling, men rijkelijk beloont zal worden. Daarom stel ik voor dit moment de verrassing maar uit en ga voor die laatste optie.
En vaak maakt het even uitstellen het juist extra lekker :hehe:.

Ik hoop dat ik hiermee Bassie niet tekort doe.

Het is een ouwetje ondertussen, maar als je echt niet kan wachten wil ik best je postcount naar 9999 zetten hoor :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Xander32

Dank voor het aanbod, maar ik zit het nog wel ff uit 8).


Citaat van: Christiaan S op oktober 26, 2014, 02:10:37
Het is een ouwetje ondertussen, maar als je echt niet kan wachten wil ik best je postcount naar 9999 zetten hoor :P
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Christiaan S op oktober 26, 2014, 02:10:37
Het is een ouwetje ondertussen, maar als je echt niet kan wachten wil ik best je postcount naar 9999 zetten hoor :P
Dat lijkt mij een bijzonder goed plan... :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted member

Ik ben toch wel heel benieuwd wat die verrassing gaat worden hoor... [emoji1]
Stereo-fan for life!

Xander32

Zaterdag a.s. komt er iemand voor de PM15s2 LE.

En mocht dat niets worden staat er een volgende al in de wacht. Echter is mijn ervaring dat wanneer geïnteresseerden de moeite nemen om telefonisch contact op te nemen en hun gegevens doorgeven middels de mail, het wel goed zit 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005